Heeft de bui vast Zuid overgeslagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmpf. ik kom net uit Capelle en ik heb daar toch best veel regen gehad
ik hoop voor je dat ie zich niet ineens bedenktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft de bui vast Zuid overgeslagen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Naar Charley and the Chocolate Factory!
Have fun!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Naar Charley and the Chocolate Factory!
Je kind zijn weer herbeleven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Naar Charley and the Chocolate Factory!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:33 schreef Monus het volgende:
[..]
![]()
ik heb je ook maar een mailtje terug gestuurd.
Sneakyquote:
Dat zal ik toch voor een deel altijd blijven Monusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:34 schreef Monus het volgende:
[..]
Ook weer helemaal een kind geworden.![]()
Ik vind je nog steeds lief hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal ik toch voor een deel altijd blijven Monus
Vind je me nu niet meer lief, of pas ik niet meer bij mijn leeftijd?
Jamjam!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
Zo, en ik ben weer alleen thuis.. Helaas doet mijn kachel nog niet helemaal wat die moet doen.
Eerst maar voor eten zorgen.. Een pasta op basis van Penne, sardines, paprika, lente-ui, kaas, pesto en port gaat vast wel eetbaar worden.
quote:
Ow lekker, ik ga dadelijk ook nog iets alcoholisch nuttigen, daar heb ik echt zin inquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb er in combinatie met een glas rode wijn van genoten.![]()
Een goede whisky zou er ook nog wel ingaan, maar ik heb geen whisky in huis. Aan de andere kant slaat dat wijntje er al flink in volgens mij, dus ik kan beter rustig aan doen denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow lekker, ik ga dadelijk ook nog iets alcoholisch nuttigen, daar heb ik echt zin in
Ik had bij het boodschappen doen Bacardi Bright meegenomen, naav de reclame in de bios gisteren. Ik ben niet enthousiastquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een goede whisky zou er ook nog wel ingaan, maar ik heb geen whisky in huis. Aan de andere kant slaat dat wijntje er al flink in volgens mij, dus ik kan beter rustig aan doen denk ik.
Ik ken het zelf niet, maar smaakt niet naar wat je er van verwacht had?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had bij het boodschappen doen Bacardi Bright meegenomen, naav de reclame in de bios gisteren. Ik ben niet enthousiast
Ja joh, als je straks slaapt zie je er toch niets meer vanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken het zelf niet, maar smaakt niet naar wat je er van verwacht had?
* Alicey neemt toch nog maar een wijntje..
Gang is helemaal geverfd, overal kranten met verfvlekken en is dus echt een secuur werk om daar door te komen zonder kleding en/of vloer onder de verfvlekken te krijgen. Er ligt nog allerlei gereedschap van de poging de kachel aan de praat te krijgen, en er staat een flinke afwas. Ik kijk morgen daar wel allemaal naar.
Dan moet ik naar Amsterdam, en het heerlijkste van dit moment vind ik nog dat ik zit en mijn lichaam tot rust komt.quote:
Inderdaad. En morgen is er nog een dag waarop troep kan worden opgeruimd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja joh, als je straks slaapt zie je er toch niets meer van
Hij krijgt die 25 flessen vast niet meer vanavond opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet ik naar Amsterdam, en het heerlijkste van dit moment vind ik nog dat ik zit en mijn lichaam tot rust komt.
Ik hoop niet dat hij ze op krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij krijgt die 25 flessen vast niet meer vanavond op
Ander keertje dan
Waarom heb je eigenlijk zoveel flessen in huis?quote:
Dan is er nog iets te kiezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Waarom heb je eigenlijk zoveel flessen in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |