Straks blijk je gewoon 20 kaartjes voor Antwerpen gekocht te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
En nog een bevestigingsmail van TEleticketservice
Ik heb nu dus 2x 2 kaartjes Antwerpen en 1x 2 kaartjes Oberhausen
Oberhausen ben ik al kwijt, lijkt het
Het schijnt dat je maar 4 kaartjes per persoon kunt bestellen, dus dat hoop ik dan maar stiekemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Straks blijk je gewoon 20 kaartjes voor Antwerpen gekocht te hebben.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Het schijnt dat je maar 4 kaartjes per persoon kunt bestellen, dus dat hoop ik dan maar stiekem
Kan je ze niet afzeggen/terugboeken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Klopt qu, 4 voor Antwerpen en twee voro Oberhausen.
Veel plezier![]()
Oberhausen ben ik inmiddels al kwijtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Kan je ze niet afzeggen/terugboeken?
Ik doe het altijd op zaterdag, heb doordeweeks geen tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het je dus niet aanraden.
Wat is het een geluk om dat gewoon op een doordeweekse ochtend te kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe het altijd op zaterdag, heb doordeweeks geen tijd.
Ik ken het dus wel
Zo doe ik het ook. Maar ik ga dus liever niet op zaterdag...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik doe boodschappen als ik wat nodig heb. ik kan nooit een week lang eten bij elkaar bedenken op zaterdag
't is hier op zaterdag altijd goed boodschappen doen, gewoon alle kassa's open en het kost nooit meer tijd dan op enige andere dag. Je moet alleen niet tussen 9 en 10 komen, want dan sta je wel in rij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het een geluk om dat gewoon op een doordeweekse ochtend te kunnen doen.![]()
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL DIE SNOEPJESSSSSSSS WHEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was nu belachelijk druk bij de C1000. Echt niet normaal, zo druk heb ik 't nog nooit meegemaakt. Was nog wel redelijk snel klaar, maar al die gezinnetjes met jankende koters enzo...
Zoiets jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:37 schreef Monus het volgende:
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL DIE SNOEPJESSSSSSSS WHEEEEEEEEEEEE
WHEEEEEEEEEEEEE IK MOET PLASSENNNNNNNNN WHEEEEEEEEEEEE
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL GEEN BLOEMKOOLLLLLLLLL WHEEEEEEEEEEEE
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL NAAR HUISSSSSSSSS WHEEEEEEEEEEEE
kinderen...![]()
En daar mogen onschuldige medemensen van meegenieten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:57 schreef het_fokschaap het volgende:
omdat het hun enige familie-uitje is Lupa
De volwassenen hier maken al zoveel lawaai dat je de kinderen niet eens opmerkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoiets jaDie hebben ze in Spanje ook begrijp ik?
Dat doen ze speciaal om Lupje te pestenquote:Snap ook niet waarom mensen hun kinderen meenemen naar de supermarkt. Ik bedoel, vaak zijn pa en ma én de kinderen aan het boodschappen doen. Waarom blijft er niet gewoon één ouder thuis met die kleine etters?
Dat scheelt dan weer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:02 schreef Monus het volgende:
De volwassenen hier maken al zoveel lawaai dat je de kinderen niet eens opmerkt.![]()
Eerlijk gezegd vermoedde ik al zoiets...quote:Dat doen ze speciaal om Lupje te pesten![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:33 schreef miss_sly het volgende:
En ik ben er weer
Het viel nogal mee hier met de drukte
Monus!quote:
runshoppen (het ~) : Snel naar meerdere winkels gaan om enige kleine boodschappen als postzegels, strippenkaarten e.d. te kopen. Al dan niet gecombineerd met een een blokje hardlopen.quote:
Ik heb de muis niet meer gesignaleerd. In het betreffende kastje staan echter ook geen etenswaren meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoest met de muis van Alicey trouwens?
Ik denk niet dat het gezond is voor die muis nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal 'm nog slecht bekomen.
Ik heb niet recent een e-mail van je ontvangen voor zover ik even snel kan zien..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Hoi Alicey
Heb je mijn email nog ontvangen?
hmmm,... ik heb het nu nog maar een keer verzonden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb niet recent een e-mail van je ontvangen voor zover ik even snel kan zien..
Nu heb ik de mail ontvangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:47 schreef Monus het volgende:
[..]
hmmm,... ik heb het nu nog maar een keer verzonden.
en dan lekker zo'n hoosbui op de achtergrondquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Warme chocolademelk met anijs er in en een stroopkoek is best ok na een dag schilderen.
tyfus weer? Het is de hele dag al droog en zo nu en dan zelfs een zonnetje. Het kostte nog best wat moeite om op te staan uit de tuin en aan de slag te gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan lekker zo'n hoosbui op de achtergrond
Wat een tyfus weer daar in Rotterdam zeg!
hmpf. ik kom net uit Capelle en ik heb daar toch best veel regen gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
tyfus weer? Het is de hele dag al droog en zo nu en dan zelfs een zonnetje. Het kostte nog best wat moeite om op te staan uit de tuin en aan de slag te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |