Straks blijk je gewoon 20 kaartjes voor Antwerpen gekocht te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:00 schreef miss_sly het volgende:
En nog een bevestigingsmail van TEleticketservice
Ik heb nu dus 2x 2 kaartjes Antwerpen en 1x 2 kaartjes Oberhausen
Oberhausen ben ik al kwijt, lijkt het
Het schijnt dat je maar 4 kaartjes per persoon kunt bestellen, dus dat hoop ik dan maar stiekemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Straks blijk je gewoon 20 kaartjes voor Antwerpen gekocht te hebben.
Ik hoop het ook voor je...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef miss_sly het volgende:
Het schijnt dat je maar 4 kaartjes per persoon kunt bestellen, dus dat hoop ik dan maar stiekem
Kan je ze niet afzeggen/terugboeken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Klopt qu, 4 voor Antwerpen en twee voro Oberhausen.
Veel plezier![]()
Oberhausen ben ik inmiddels al kwijtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Kan je ze niet afzeggen/terugboeken?
Ik doe het altijd op zaterdag, heb doordeweeks geen tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou het je dus niet aanraden.
Wat is het een geluk om dat gewoon op een doordeweekse ochtend te kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe het altijd op zaterdag, heb doordeweeks geen tijd.
Ik ken het dus wel
Zo doe ik het ook. Maar ik ga dus liever niet op zaterdag...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:05 schreef het_fokschaap het volgende:
ik doe boodschappen als ik wat nodig heb. ik kan nooit een week lang eten bij elkaar bedenken op zaterdag
't is hier op zaterdag altijd goed boodschappen doen, gewoon alle kassa's open en het kost nooit meer tijd dan op enige andere dag. Je moet alleen niet tussen 9 en 10 komen, want dan sta je wel in rij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is het een geluk om dat gewoon op een doordeweekse ochtend te kunnen doen.![]()
WHEEEEEEEEEEEEE IK WIL DIE SNOEPJESSSSSSSS WHEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was nu belachelijk druk bij de C1000. Echt niet normaal, zo druk heb ik 't nog nooit meegemaakt. Was nog wel redelijk snel klaar, maar al die gezinnetjes met jankende koters enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |