Een nieuw deel openen
Vorige delen
Het is gewoon een vrouw hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:22 schreef livEliveD het volgende:
Best lekkere vrouw in die foto's
Of is het stiekem een man?![]()
Hey, je bent nog wakkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:17 schreef Godslasteraar het volgende:
nummertje 201, goden nog aan toe zeg![]()
Tuuwk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
of mag dat niet? (op fok! welteverstaan)
Zolang je ons een exclusief interview belooft wanneer de AIVD je van je bedje komt lichten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:20 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
of mag dat niet? (op fok! welteverstaan)
Ik ben de slaperigheid alweer voorbij, dus ga ik ook maar eens lekker spammenquote:
Beloofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zolang je ons een exclusief interview belooft wanneer de AIVD je van je bedje komt lichten.
De site van Akkersloot kende ik al.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Beloofd![]()
oh ja, http://www.aanneembaarheidsgodsdienst.nl/![]()
Alicy is er ook gek opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De site van Akkersloot kende ik al.
Goed idee, ik heb het voor vandaag ook wel weer gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:00 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Alicy is er ook gek op![]()
En ik ga maar eens naar bed, voordat ik echt vervelend begin te worden![]()
Het is al vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb het voor vandaag ook wel weer gezien..
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is al vandaagslaap lekker en droom van Marokkaanse mädchen van lichte zeden
![]()
Was jij vanochtend ook om 8 uur wakker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:54 schreef het_fokschaap het volgende:
onze WFL slaapmutsen liggen ook op vrijdag alweer voor 11'en in bed
hoe dan ooktruste
![]()
Moet je in het andere topic zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil AIDS. Kan ik lekker miepen hoe zielig ik ben![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga naar Coldplay....in Oberhausen
Antwerpen kwam ik niet door en is inmiddels uitverkocht!
Jaaaah! Ben helemaal blij en heb er helemaal zin inquote:
volgens mij heeft de muis Alicey opgegetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoest met de muis van Alicey trouwens?
Dat zal 'm nog slecht bekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:15 schreef qu63 het volgende:
volgens mij heeft de muis Alicey opgegeten
Tegen een woekerprijs verpatsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef miss_sly het volgende:
En ik krijg nu alsnog een bevestiging van Antwerpen dat de reservering voor Coldplay gelukt is.
zo heb je niets, zo heb je teveel
Gewoon de CIA mailen want daar zit ie al maanden vastquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heeft er iemand het e-mailadres van Osama Bin Laden bij de hand?TheBin@AlQaeda.com?
Hm, en Al Zawahiri dan? Ik moet iemand hebben die vrij is en in staat om een biologische knuffelaanval op het Vrije Westen te lanceren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:30 schreef livEliveD het volgende:
Gewoon de CIA mailen want daar zit ie al maanden vast![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegen een woekerprijs verpatsen.
Denk dat je daar niet over hoeft in te zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoorde dat schaapje ook wilde, maar vanochtend 9 uur te vroeg vond om op te staan om te reserveren. Misschien wil hij iets overnemen
Ik raak vast wel 2 kaartjes kwijt
Mja, hij gaat naar Dancevalley, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan liever fit begint en niet met te vroeg opstaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet over hoeft in te zitten.
9 uur opstaan te vroeg.
9 uur is voor mij enorm uitslapen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:33 schreef miss_sly het volgende:
Mja, hij gaat naar Dancevalley, dus ik kan me wel voorstellen dat je dan liever fit begint en niet met te vroeg opstaan
Ik ken er nog wel een paar die plannen hebben met Londen maar dat kan veranderen natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, en Al Zawahiri dan? Ik moet iemand hebben die vrij is en in staat om een biologische knuffelaanval op het Vrije Westen te lanceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |