ik ga naar een festival o.a. voor het buitenaspect, en dan de subcategorie mooi weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef Doffy het volgende:
FestivalmietjeBeetje regen, kom op zeg. Denk eens aan al die nichten die in de stromende regen op hun bootje moeten staan
ik vind het respectloos tegenover echt ziekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
Doffy
Schaap en Doffy, willen jullie niet een leuke ziekte bestellen?
Ik wil Kissing Disease, die is zo cute!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil AIDS. Kan ik lekker miepen hoe zielig ik ben![]()
Ik weet niet, ergens wel maar aan de andere kant voel ik het niet zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef het_fokschaap het volgende:
ik vind het respectloos tegenover echt zieken
En dan nagenoeg de hele dag in je nest liggen zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil Kissing Disease, die is zo cute!
quote:
Met die lieve knuffelquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En dan nagenoeg de hele dag in je nest liggen zeker![]()
Ok ok. Ff een serieuze vraag: Na boodschappen doen, pak je dan eerst de spullen uit die in de vriezer/koelkast moeten?quote:
Meestal wel, zeker in de zomer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ok ok. Ff een serieuze vraag: Na boodschappen doen, pak je dan eerst de spullen uit die in de vriezer/koelkast moeten?
Grappig want ergens maakt die ene minuut geen ruk uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:39 schreef miss_sly het volgende:
Meestal wel, zeker in de zomer.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Grappig want ergens maakt die ene minuut geen ruk uit![]()
Nog beter: De volgende keren dat je die dingen uitpakt denk je altijd aan mij![]()
Ik kan me voorstellen dat homo's een bepaalde angst voor achter hebben jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:43 schreef Doffy het volgende:
Liv, we kijken toch altijd al over onze schouder om te zien of jij niet toevallig achter ons loopt
Ik heb nu echt zo'n scene in me hoofd dat je 80 bent, in een verzorgingstehuis iemand boodschappen op ziet ruimen en dan dit verteldquote:
Alsjeblieft zeg! Ik word eerst 37quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zo'n scene in me hoofd dat je 80 bent, in een verzorgingstehuis iemand boodschappen op ziet ruimen en dan dit verteld![]()
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam er met een collega achter dat hij 3 dagen na mij ook 37 wordt, en hij vindt het ook maar niets. Dus hebben wij afgesproken dat we in het jaar dat we 40 worden op mijn verjaardag 's ochtend vroeg beginnen met drinken, joints roken en slecht eten en dat volhouden tot op de avond van zijn verjaardagWordt gezellig
suc6!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:04 schreef miss_sly het volgende:
Ben ik weer
Heel even, want ik ga zo slapen; morgen vroeg op om kaartjes te bemachtigen voor Coldplay!
Ik hoop dat het lukt! Wil er zo graag heen!quote:
Ow, da's ook leuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef qu63 het volgende:
ik ga morgen naar Capelle a/d IJssel voor de eerste meeting voor het WK Honkbal!
laat het wel zsm weten dan hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop dat het lukt! Wil er zo graag heen!
jij ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, da's ook leuk!
Veel plezier vast
ik heb de vriend waarmee ik ga beloofd hem meteen te bellen als het gelukt is.quote:
en dan meteen maar hier posten hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb de vriend waarmee ik ga beloofd hem meteen te bellen als het gelukt is.
De verkoop start om 9 uur op internet...dus hij zal ook vroeg wakker zijn hoop ik
Is dat met die vrouwen die andere vrouwen leuk vinden?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dat met die vrouwen die andere vrouwen leuk vinden?![]()
Ik zit dan toch achter de pc, dus hier melden is geen probleemquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan meteen maar hier posten he
Eerder mag je niet slapen
ok danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zit dan toch achter de pc, dus hier melden is geen probleem
Slaap zequote:
en dat komt ook nog best duidelijk in beeld!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is dat met die vrouwen die andere vrouwen leuk vinden?![]()
Ik snap waarom je kijktquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:10 schreef qu63 het volgende:
en dat komt ook nog best duidelijk in beeld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |