Wel een goed ideequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Misschien moeten we er een speciaal topic over openen!
"Wie wil er een ziekte?"
Ik schop hem zo eens naar GC. He tis voor de rest denk ik wel duidelijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die was dus voor het andere topic bedoeld.
Het is wel een leuke jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt me wel leuk om dat HIV-virus te kopen en dan tegen mijn nieuwe lief te zeggen dat ik aids heb.En hem vervolgens die knuffel te geven.
Eh, vast wel. Maar hij heeft iets met zijn hart, dus ik zou het niet goed durven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Hij kan toch wel tegen een grapje, Lupa?
Ow, dan moet je wel een beetje oppassenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, vast wel. Maar hij heeft iets met zijn hart, dus ik zou het niet goed durven.
Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:18 schreef miss_sly het volgende:
Ow, dan moet je wel een beetje oppassen
. Ik waardeer haar visie en manier van posten doorgaans.
Honden wel aan de buitenkantquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:24 schreef Alicey het volgende:
Kunnen katten trouwens ook lijden aan ADHD?
Het lijkt mij ook niet verstandig om discussie bij voorbaat uit te sluiten. In het ergste geval kan een verhitte discussie gecentraliseerd worden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:24 schreef livEliveD het volgende:
Support van Geartsjuh in Truth feedback. Een onverwachte hoek. Maar zeker tof en ik wist ook wel dat ze er zo over dacht; had alleen niet verwacht dat zij zich erin zou 'mengen'. Tof [afbeelding]. Ik waardeer haar visie en manier van posten doorgaans.
dan kan hij ook maar beter niet klaarkomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh, vast wel. Maar hij heeft iets met zijn hart, dus ik zou het niet goed durven.
Mja, Itje poste het toen ie redelijk onder vuur lag in FB (eigenlijk lag het werkelijke probleem bij Yvonne en stukje Nikky). Achter de schermen en in FB heeft ie zich redelijk verweerd maar je kon wel merken dat ie het niet tof vond. Het verbaasde me überhaupt dat ie erop terugkwam (maar dat kun je ook zien als, ff een nachtrust, toch ff relativeren hoe of wat er gepost is of twijfel wegnemen) maar tis afwachten welke kant hij op wil op dit moment. Er is idd een relatief onrustige sfeer en dat ben ik ook wel met hem eens. Nu heb ik mijn OP nog niet af of echt over nagedacht maar in grote lijnen weet ik wel wat ik wil schrijven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:26 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt mij ook niet verstandig om discussie bij voorbaat uit te sluiten. In het ergste geval kan een verhitte discussie gecentraliseerd worden.
Ga je ook voor jezelf turven, schaap?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan kan hij ook maar beter niet klaarkomen
Geloof dat dat best goed gaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:29 schreef het_fokschaap het volgende:
dan kan hij ook maar beter niet klaarkomen
Tellen we mee, het_fokschaapquote:
Ik denk dat het in TRU hoe dan ook wel voor opschudding kan zorgen en dat het verloop moeilijk te voorspellen is.. Ik zou het zelf echter wel een erg interessante discussie vinden, en ik denk dat het ook best wel in goede banen te leiden is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja, Itje poste het toen ie redelijk onder vuur lag in FB (eigenlijk lag het werkelijke probleem bij Yvonne en stukje Nikky). Achter de schermen en in FB heeft ie zich redelijk verweerd maar je kon wel merken dat ie het niet tof vond. Het verbaasde me überhaupt dat ie erop terugkwam (maar dat kun je ook zien als, ff een nachtrust, toch ff relativeren hoe of wat er gepost is of twijfel wegnemen) maar tis afwachten welke kant hij op wil op dit moment. Er is idd een relatief onrustige sfeer en dat ben ik ook wel met hem eens. Nu heb ik mijn OP nog niet af of echt over nagedacht maar in grote lijnen weet ik wel wat ik wil schrijven.
Oh ik weet de conclusie allang. De ene vult het grijze gebied in als: "zeg er maar niks over want dat kun je niet" terwijl de ander het op zal vatten als "Dus mijn visie kan theoretisch waar zijn". Geeft echter wel de mogelijkheid om je ei kwijt te kunnen en wie weet wat er voor leerzaams uit naar voren komtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:41 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het in TRU hoe dan ook wel voor opschudding kan zorgen en dat het verloop moeilijk te voorspellen is.. Ik zou het zelf echter wel een erg interessante discussie vinden, en ik denk dat het ook best wel in goede banen te leiden is.
inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:09 schreef miss_sly het volgende:
Hmm, minder schaapje, de vooruitzichten zijn niet zo goed
Het moet wel leuk blijven, lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad.
kaplaarzen aan, poncho om
als het te erg is ga ik niet denk ik...
er zit niks anders op dan veel drugs te gebruiken, dan wordt het misschien nog leuk...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven, lijkt me
In de modder zwemmen is natuurlijk wel erg Woodstock
Doe jij drugs en pillen enzo?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
er zit niks anders op dan veel drugs te gebruiken, dan wordt het misschien nog leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |