Hoezo lastig?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Monus heeft het trouwens vaak over soesjes, maar ik vraag me eik af of hij zelf wel raar weet met lastige dames.
Alle mensen wat ben jij aan het springenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben haske slap. Zeker met drank op. Niet dat ik ooit drink trouwens![]()
Mjah, doe er eens wat aan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alle mensen wat ben jij aan het springen![]()
Charisma, een stuk touw en een trechterquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:08 schreef Alicey het volgende:
Hoe ga je het dan doen met Syl? Syl is volgens mij niet haske slap.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik had nog makkelijk auto kunnen rijden, echt waar![]()
Ja, maar dat is dan weer meer jouw dingquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik maak het hem gewoon zo lastig dat hij wel hard zal moeten ingrijpen.
Hmmm.. 50/50.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Charisma, een stuk touw en een trechter![]()
Was in me handen, zeg ik je!quote:
En waarop vertrouw je het meeste dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Charisma, een stuk touw en een trechter![]()
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan weer meer jouw ding
In deze buurt sta ik nergens meer raar van te kijken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je zou raar staan te kijken als iedereen op elke straathoek stond te rukken
Ik daag je uit!quote:
Je bedoelt dat je het stiekem wel leuk zou vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef Alicey het volgende:
In deze buurt sta ik nergens meer raar van te kijken.
Ik wil hier wel getuige van zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik daag je uit!
Ik als was in iemands handen? Daar doe ik niet aan![]()
De laatste keer dat ik je vast bond was ik vergeten om je weer los te makenquote:
Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal benquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja.Dat is dan ook vooral de reden dat ik lastig ben.
Het is weer eens iets anders dan slingervreesquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het stiekem wel leuk zou vinden?![]()
Volgende meet ben je dronken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik daag je uit!
Ik als was in iemands handen? Daar doe ik niet aan![]()
Dat is de onderliggende laag. Maar die laag los je niet op met kracht of overwicht. Daar heb je mentale kracht voor nodig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lastig omdat ik dat nou eenmaal ben
In jouw geval? Mmmm ik ga voor het touw.quote:
Ok, we'll seequote:
Ik ben dat helemaal vergeten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je vast bond was ik vergeten om je weer los te maken![]()
Een kaart ondersteboven houden ookquote:Terugrijden naar een huis dat je niet kunt vinden is kut trouwens![]()
Wanneer is die?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:18 schreef miss_sly het volgende:
volgende meet ben je er niet eens bij!
Slaap zequote:
Inclusief die verfpot die per ongeluk omviel?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:18 schreef Alicey het volgende:
Ik ben dat helemaal vergeten.Doe de volgende keer maar over.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In jouw geval? Mmmm ik ga voor het touw.
Dat zou de 24-marathon zijn in het weekend van 20-21 augustus, over 2 weken dus.quote:
Hou je van parasoldrankjes? Zo ja, zal ik een cocktail voor je maken op de meet?quote:
Ook daar kan ik me niets van herinneren.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Inclusief die verfpot die per ongeluk omviel?
Lekker! een echte cocktail met parasolletje enzo! Maar niet te zoet hoor! Ik ben meer van de gin-tonic ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hou je van parasoldrankjes? Zo ja, zal ik een cocktail voor je maken op de meet?![]()
Ik denk dat ik de volgende keer maar wat enger tegen je ga doen. Misschien vertrouw je mij dan ook meer m.b.v. touw.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In jouw geval? Mmmm ik ga voor het touw.
Wanneer is de gin-tonic meet eik?quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekker! een echte cocktail met parasolletje enzo! Maar niet te zoet hoor! Ik ben meer van de gin-tonic ofzo
Compleet kansloos idd. Sowieso ben ik geen enorme 24 liefhebber. Prima serie hoor maar na 5 afleveringen vergat ik er 2 en was de lol eraf.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:21 schreef miss_sly het volgende:
Dat zou de 24-marathon zijn in het weekend van 20-21 augustus, over 2 weken dus.
Dat ligt althans in de bedoeling
Heej, in dit geval staat er natuurlijk wel geweldig gezelschap tegenoverquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Compleet kansloos idd. Sowieso ben ik geen enorme 24 liefhebber. Prima serie hoor maar na 5 afleveringen vergat ik er 2 en was de lol eraf.
En daar ga je alquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
Lekker! een echte cocktail met parasolletje enzo! Maar niet te zoet hoor! Ik ben meer van de gin-tonic ofzo
Ja, wanneer? Roep eens watquote:
Geloof me, ik ga naar een leuke andere meetquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:25 schreef miss_sly het volgende:
Heej, in dit geval staat er natuurlijk wel geweldig gezelschap tegenover
Van 1 parasoldrankje? Dacht het nietquote:
Een parasoldrankje dat voor 80% uit Absinth bestaat ben je best weg van hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van 1 parasoldrankje? Dacht het niet
Jammer schat, goed geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |