Limburg hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:26 schreef Eix het volgende:
Weet iemand of er wat aan de hand is in Limburg? Heb nu al n kwartier 2 helikopters in de buurt hangen die nogal wat lawaai maken. Lijkt wel fucking Vietnam.
Wat is er meid? Zit je haar niet goed? Make-up niet gedaan? Last van je pms?quote:
brechtje, jij hebt bescherming nodig.quote:
Maar zolang Fok! zo traag is als dikke stront door een trechter gaat de SC gewoon voor geen meterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:38 schreef brainster het volgende:
We bestaan al wat? 3 weken?
En de vorige SC was een beetje stilgevallen, dus met een TT als deze wilde ik jullie hier naartoe lokken
Heerlen ging niet door toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:41 schreef Imberr het volgende:goeiemorguh iedereeeeen
sorry.. ben beetje blij vandaag
fok is inderdaad bagger langzaam de laatste dagenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Maar zolang Fok! zo traag is als dikke stront door een trechter gaat de SC gewoon voor geen meter
Dus...... mocht het ooit nog sneller gaan worden, dan trekt de SC ook wel bij![]()
Je denkt wel vaak dat iemand last heeft van z'n pms he? Zoek je lotgenoten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat is er meid? Zit je haar niet goed? Make-up niet gedaan? Last van je pms?![]()
Idd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben er ook weer, hoor.
Wat doe ik hier eigenlijk?
Fok is de afgelopen 2 dagen al rukkefukke traag. Baggâh....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:55 schreef joupee het volgende:
[..]
fok is inderdaad bagger langzaam de laatste dagen
* joupee is net wakker van zijn middagdutje![]()
Meeten hoeft niet officieel hoor. Je trommelt op MSN je reeds bepaalde fok matties van PUB op, vraagt ze op een bepaalde dag op een bepaaald tijdstip op een bepaalde plek in een bepaalde outfit in een bepaalde plek voor een bepaalde activiteit met een bepaald aantal mensen te zijn en je hebt een meet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef B_BOY het volgende:
as pub niet officieel is dan meeten we toch ook on-officieel en ja idd fok is sloom as stront de laatste dagen.
Ik heb welgeteld 1 PUB'er op MSNquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Meeten hoeft niet officieel hoor. Je trommelt op MSN je reeds bepaalde fok matties van PUB op,
voeg jij jezelf toequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 PUB'er op MSN
Is dit een stille hint?![]()
ok, dan zijn het er 2quote:
Ik val helaas niet op jongens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 PUB'er op MSN
Is dit een stille hint?![]()
Helaas?quote:
Je kon het weer niet laten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Helaas?
Je had het dus wel gewild?
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:47 schreef Eix het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ff mn smileys testen.![]()
Wat had ik wel gewild?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Helaas?
Je had het dus wel gewild?
je valt helaas niet op mannen.quote:
Nee hoor. Ik had het zo moeten formuleren: "Helaas voor jou, ik val niet op mannen."quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
je valt helaas niet op mannen.
bespeur ik daar enige vorm van teleurstelling?
quote:
Wie van de 2 heeft iedereen bang gemaakt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had het zo moeten formuleren: "Helaas voor jou, ik val niet op mannen."
![]()
draag dan wel een nuttige steen bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:25 schreef Bupatih het volgende:
*steentje bijdraagt*
nu je t zegtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
trouwens, hebben we nooit een slowchat #13 gehad?
hij staat niet in de OP..
ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:41 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij is fok weer snel echt???
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja!
posten dan!!!
Imberr: volgende topic klopt alles weer![]()
ik vroeg me al af wie de eerste was die het zou zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Stond jou avatar altijd al op de 3 plek?
Voor je het weet heeft J weer een mailtje gestuurd aan Slariouxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wie de eerste was die het zou zeggen
quote:
Zet em dan waar ie hoort en niet meteen bijna helemaal vooraan (tenzij ie eerst al vooraan stondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mijn oude avatar was er een tijdje geleden uit gegaan, maar nu ik een nieuwe heb mag die er wel weer bij heur!![]()
Eerst zei je nog dat ie naast de mijne stondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mijn oude avatar was er een tijdje geleden uit gegaan, maar nu ik een nieuwe heb mag die er wel weer bij heur!![]()
Snel, maak een foto voor sexy en gewaagd (M)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:48 schreef B_BOY het volgende:
spammen nu fok! snel is. ik heb eik niets te lullen. alleen dat ik kk gaar ben. en dat ik de hele dag al mijn pyjama aan heb. en nog niets nuttigs heb gedaan. ik zit nu te twijfelen of ik uit zal gaan ben daar zelfs te gaar voor ben ik bang.
toppiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:52 schreef Casparovvv het volgende:
die avatars zijn gevoelig hierzo
Ik zet m wel weer rechts naast jouw brainster
ik ook. daar word je echt ontiegelijk gaar van. ik ben nu maar ff koffie aant zetten ga ik die zuipen enkijk waar ik dan weer beland? miss weer fok! nu ist wel veel fijner nu fok! ook een beetje snelheid in zich heeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:50 schreef Casparovvv het volgende:
komt er nog wat boeiends op tv?
ik ga duidelijk niet heel de avond fokkenzit nu al vanaf een uur of 11, met kleine tussenpauzes.
koffie! dát wou ik gaan maken ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ook. daar word je echt ontiegelijk gaar van. ik ben nu maar ff koffie aant zetten ga ik die zuipen enkijk waar ik dan weer beland? miss weer fok! nu ist wel veel fijner nu fok! ook een beetje snelheid in zich heeft.
kelly clarksonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:01 schreef hollander76 het volgende:
NOg maar een rondje Raymster, Elize en Sade doen, lkkre muziek
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:03 schreef B_BOY het volgende:
komt er vanaaf iets leuks op tv of moet ik achter de pc krujipe?
Nou, ehh geen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
brechtje, jij hebt bescherming nodig.
Je wil niet weten hoeveel enge vieze mannetjes hier meelezen.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:15 schreef BObNL het volgende:
Hallo allemaal.bleh gister iiiets teveel gedronken
Ik was met een vriend mee die een vrij rijke vader heeft en die had een rekening daaro dus ik had gratis alles de hele avondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef BObNL het volgende:
Ik hollywood was studenten avond gratis entre en goedkoop bier
ik wil ook mee !!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik was met een vriend mee die een vrij rijke vader heeft en die had een rekening daaro dus ik had gratis alles de hele avond
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:56 schreef BObNL het volgende:
* BObNL schopt dit topic helemaal bont en blauw
wel zielig eigelijk.. liep wel niet zo snel... maar dit is wel heel drastich...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:56 schreef BObNL het volgende:
* BObNL schopt dit topic helemaal bont en blauw
Zinloos fok geweld is inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:58 schreef spenky het volgende:
[..]
wel zielig eigelijk.. liep wel niet zo snel... maar dit is wel heel drastich...
had gister paar leuke nr's gehoord weet er alleen weineg meer vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef spenky het volgende:
weet iemand nog een leuk nummer om te down.. ehh kopen via itunes?
moet je niet zoveel drinken.... ik ben nog misselijk van gisterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
had gister paar leuke nr's gehoord weet er alleen weineg meer van![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef spenky het volgende:
[..]
moet je niet zoveel drinken.... ik ben nog misselijk van gister
nja..hij begint iig wel nederlands te lerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:04 schreef spenky het volgende:
[..]
ik heb hem ook net aangeklikt om te verbeteren![]()
jaa gaat steeds beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja..hij begint iig wel nederlands te leren
quote:
gaattut nog steedsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was de afgelope dagen amper aan et fokken omdat fok zo fkin traag ging![]()
moet je 's nachts fok!kenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die ene minuut dat ik net inlogde nietquote:
Ik ook niet hoor, stel je voor dat je trouwes mod bent. Als je t ene topic eenmaal gelezen hebt kun je weer 3 kwartier wachten op t volgende.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
één zwaluuw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja..hij begint iig wel nederlands te leren
was dat niet. Beter één breezer in je hand dan tien in de koelkast ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Beter één zwaluw in de hand dan tien in de lucht![]()
Neuj dat klopt niet..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
was dat niet. Beter één breezer in je hand dan tien in de koelkast ?
De koelkast is niet in één dag gevuldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neuj dat klopt niet..
Alle wegen leiden naar de koelkast![]()
Vooral de laatste biertjes wegen het zwaarstquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
De koelkast is niet in één dag gevuld
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Beter één zwaluw in de hand dan tien in de lucht![]()
beter 10 koelkasten in de schuur dan 1 in je huisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neuj dat klopt niet..
Alle wegen leiden naar de koelkast![]()
Een gek kan meer zuipen dan tien wijzen kunnen drinkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
avond
Als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan.
Erg toepasselijk he mark.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vooral de laatste biertjes wegen het zwaarst
wie het biertje lust, drinke het opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef spenky het volgende:
een biertje valt niet ver uit de koelkast
Als je er niet dood aan gaat word je er dronken vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Erg toepasselijk he mark.
* BObNL heeft ook diep in het glaasje gekeken![]()
Als de baas thuis is, dansen de biertjes op tafel....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Casparovvv het volgende:
Als de baas van huis is, dansen de biertjes op tafel.
Al is het biertje nog zo snel, de genieter achterhaalt het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Casparovvv het volgende:
Als de baas van huis is, dansen de biertjes op tafel.
Bier in het nauw maakt vreemde sprongen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Al is het biertje nog zo snel, de genieter achterhaalt het wel![]()
jij maakt van een mug een biertje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je er niet dood aan gaat word je er dronken van
daar komt het bier uit de mouwquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef Gabry het volgende:
Ik kan nog een hoop biertjes uit mn mouw schudden maar ik zal het jullie besparen..
anders word het wel heel eentonig![]()
Sommige wil ik toch nog zien in een mooie stringquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Al draagt een lurker een goude ring...![]()
quote:
en dat half uur was nou juist het meest vermakelijke half uurtje hier, sinds een deeltje of 5quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:19 schreef brainster het volgende:
Godsheeregruwelijkjezus, wat heb je aan firewall die de hele computer dicht timmert
Gewoon een half uur kwijt, die in de SC had kunnen doorbrengen
ehm... als jij mij een bie... ehh een naampje geeft van een goed nummer enzo dan zal ik eens oordelen of ik dat ga luistern cq. leuk vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:25 schreef Gabry het volgende:
Ik heb besloten... dat vanaf vandaag
Iedereen Eros Ramazzotti gaat luisteren en het leuk gaat vinden![]()
[afbeelding]
geef die hond een brokje van mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Gabry het volgende:
Kut, kmoet met de hond..
kben denk ik straks wel terug ofzo![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef brainster het volgende:
[..]
O nee, de wereld vergaat
Waar is iedereen?
Zo'n magnetron ding zeker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:45 schreef Gabry het volgende:
Kben naar mn broertje toe gegaan, en heb em een cheeseburger gegeven in ruil voor dat ie met de hond gaat![]()
Aber naturlichquote:
Ah soquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Aber naturlich![]()
Live by the Magnetron, Die by the Magnetron![]()
magnetronquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Aber naturlich![]()
ik heb al 4 mini bapaobroodjes opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:51 schreef Gabry het volgende:
Kheb Hotdog's voor vannacht op et menu staan![]()
Kheb 4 van die dingen ligge![]()
Trustequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef spenky het volgende:
jongens en meisje
ik gaslaapse oooooooi
Ik heb er een op mn kamerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Aber naturlich![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
gegroet zijt Gij nachtwakersch, een ruschtige wacht, Gij wordt afgeloscht bij der dagenraad, de opkomscht der zonne.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
gegroet zijt Gij nachtwakersch, een ruschtige wacht, Gij wordt afgeloscht bij der dagenraad, de opkomscht der zonne.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
Volgens mij blijft alleen imberr tot den opkomscht der zonne
juistem...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:09 schreef Casparovvv het volgende:
Zijt fier ende dapper broedersch! Want duister ende onheil staat heeden nacht aan den poort, met gespitste ooren! Ick wensche Uw allen Godsch kracht ende waackzaamheid toe!
nou..jawel.. ik slaap nu voornamelijk overdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij heb zeker niet al te veel slaap nodig?
Aha, in de vakantie is Imberr een nachtwezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou..jawel.. ik slaap nu voornamelijk overdag
yep.. zie me ondertitel die k gister heb veranderdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Aha, in de vakantie is Imberr een nachtwezen
Moge des Here uw behoeden tegen het zachte doch verschtorende gezoem des schepselen die de duisternis bewandelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:09 schreef Casparovvv het volgende:
Zijt fier ende dapper broedersch! Want duister ende onheil staat heeden nacht aan den poort, met gespitste ooren! Ick wensche Uw allen Godsch kracht ende waackzaamheid toe!
ende nu gaa ick echt![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. zie me ondertitel die k gister heb veranderd
Gij ongelovige! Hoe deert Gij mijne fantaschtische ende puicke verzinselsch in den twijfel te trecken? Hoe deert Gij mijne creatiesch af te schilderen alsch lulkoeck ende prietpraat?quote:
ga slapenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Gij ongelovige! Hoe deert Gij mijne fantaschtische ende puicke verzinselsch in den twijfel te trecken? Hoe deert Gij mijne creatiesch af te schilderen alsch lulkoeck ende prietpraat?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Gij ongelovige! Hoe deert Gij mijne fantaschtische ende puicke verzinselsch in den twijfel te trecken? Hoe deert Gij mijne creatiesch af te schilderen alsch lulkoeck ende prietpraat?
Aber Gij Muscht begriepe dat veer, Limburgers in Hart en Neere nogal scepticussen zeen wat dese zake betreffe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
goed planquote:
Imberr als nachtelijke PUB mod?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:19 schreef Eix het volgende:
Echter, waarde beschermengel imberr des PubSC, ich finde das Sie das nachtelijke PUB Moderator musste wurde.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Aber Gij Muscht begriepe dat veer, Limburgers in Hart en Neere nogal scepticussen zeen wat dese zake betreffe.
Echter, waarde beschermengel imberr des PubSC, ich finde das Sie das nachtelijke PUB Moderator musste wurde.![]()
Jezus, hou je van onderdrukkende bazige meiden of wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef Gabry het volgende:
Worden we dan eindelijk onderdrukt door Imberr?![]()
![]()
Ik heb altijd geleerd dat je je hart moet laten spreken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Jezus, hou je van onderdrukkende bazige meiden of wat?
Is Imberr dominant ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Jezus, hou je van onderdrukkende bazige meiden of wat?
=> KELquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je je hart moet laten spreken...![]()
Weet niet, maar Brechtje wel. Die begint opeens tegen me te chatten:quote:
In de gebiedende wijs ja.quote:We gaan dammen.
Nou uh... tot straksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef Imberr het volgende:
cheil
naja..ik ben ff weg (douchen)..
tot straks
Nog niet, tot die tijd blijf ik maar in rouw sfeer wegens haar afwezigheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef brainster het volgende:
En weer terug. Is Inge nog niet klaar met douchen?
Ja, tis me wat inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:25 schreef Imberr het volgende:
tjezus..zonder mij schiet t ook niet echt op he
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, tis me wat inderdaad.![]()
Imberr, den drijvenden mod achter dezen topique, wij kunnen slechts dromen hoe dezen reeks verlopen zal zijn zonder uwe aanwezigheid. U zeit ronduit geweldig, bij dezen vind ik dan ook dat deeltje 100 aan Imberr moet worden opgedragen.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, tis me wat inderdaad.![]()
Imberr, den drijvenden mod achter dezen topique, wij kunnen slechts dromen hoe dezen reeks verlopen zal zijn zonder uwe aanwezigheid. U zeit ronduit geweldig, bij dezen vind ik dan ook dat deeltje 100 aan Imberr moet worden opgedragen.![]()
Vast wel... vind je het ook goed als we de sc dames in het algemeen huldigen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou hopen dat de andere SC'ers t ermee eens zijn
doe dat maar bij deeltje 99 of 150 ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Vast wel... vind je het ook goed als we de sc dames in het algemeen huldigen?
hoe verzin je 'tquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Eix het volgende:
Imberr, ik betreur U te moeten melden dat ik u moet laten. Ik ga slapen. Ene zware schaduw is over mij getrokken en trekt mij mee in ene diepe slaap. Houd moed, morge komt den aflossing!![]()
Trustte mensen.![]()
maar ik wil een mooii getalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef brainster het volgende:
Als we dit topique snel vol baggeren, dan kan deel 80 ook al een hulde zijn aan imberr
Inderdaad...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik wil een mooii getal![]()
![]()
hoezo veeleisend
dat heb ik er wel voor overquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maar... als jij topic 80 niet wil, en je bent bereid om lang te wachten tot deel 100 (de reeks groeit niet meer zo snel als eerst)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
we kunnen deeltje 80 ook aan jou opdragen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:57 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
Neh... ik neem genoegen met een topic op 8 augustus (jarig enzo)
We dragen deel 80 op aan ons beiden
dat zei Jag in een vorig topic..quote:
Ah... wat lief, rukkefukkequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zei Jag in een vorig topic..
iets van: wat is fok weer rukkefukke traag!
en ik vind t schattig woordjedus vandaar
![]()
volgende week vrijdag.. weekje naar zandvoortquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:07 schreef brainster het volgende:
Ga je nog op vakantie?
Volgende week donderdag 10 dagen italie, ergens tussen florence en rome.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgende week vrijdag.. weekje naar zandvoort
jij?
nopequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:14 schreef brainster het volgende:
Heb je de foto's van de fotoshoot al?
Oplikkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
godver... knoei ik met mijn drinken, wil ik de hond t laten 'opruimen'lust ze geen alcohol
kan ik t zelf gaan opvegen
![]()
![]()
Hmmmz... misschien is je hond verstandig enzo...:')quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat wou ik mijn hond dus laten doen![]()
Halloquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Ik ben ziek, maar toch aan het werk
.
Helemaal mee eensch!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:33 schreef Svensational het volgende:
De jeugd heeft de toekomst!
Je bent toch pas 14quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
godver... knoei ik met mijn drinken, wil ik de hond t laten 'opruimen'lust ze geen alcohol
kan ik t zelf gaan opvegen
![]()
![]()
Mooi, dan hoef ik je niet uit te schelden.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik je niet uit te schelden.
trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef brainster het volgende:
Hmmm... mensen, ik ga maar is slapen.
truste![]()
Inge, je weet wat te doen met #80![]()
15quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent toch pas 14? En dan al aan de alchol.
.
Dan blijf ik tot deeltje 80quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef Imberr het volgende:
als iedereen weggaat komt er vannacht geeneens een deeltje 80
Wat heb je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er ook, maar voel me zo brak dat ik echt nergens zin in hebZelfs niet in posten op fok
![]()
![]()
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:45 schreef Imberr het volgende:
als iedereen weggaat komt er vannacht geeneens een deeltje 80
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:54 schreef Gabry het volgende:
Ik ben nu weer helemaal klaar voor een nieuwe ronde.. ofzo![]()
Het nieuwe White Stripes albumquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:59 schreef Gabry het volgende:
Waar luistere jullie nu naar![]()
Ik moet ff wat nieuws hebben om naar te luisteren![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij je zin![]()
Ik wens je alvast truste![]()
De rest ook truste
Evanescence - Solitude (is een demo)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:59 schreef Gabry het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij je zin![]()
Ik wens je alvast truste![]()
De rest ook truste
Das toch Gothic muziek?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Evanescence - Solitude (is een demo)
ik luister alleen nog maar evane lijkt t wel![]()
Griep, koorts, verkoudheid, zoiets denk ikquote:
Thxquote:
Of op je werk liggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Griep, koorts, verkoudheid, zoiets denk ikIk weet nooit wat ik heb, ik voel alleen dat ik beter in bed had kunnen liggen als op m'n werk zitten
.
[..]
Thx
538quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:59 schreef Gabry het volgende:
Ik let al meer op fok dan op mijn werk, dan let ik vast helemaal niet meer opquote:
Ik luister tegenwoordig bijna alleen nog maar rustige muziek enzowquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
gothicrocksommige liedjes zijn echt rock, maar andere zijn heel rustig en mooi
![]()
kzou zeggen: zoek t opquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:14 schreef Gabry het volgende:
Ik zit in de ontspanne fase van mn leven ofzo![]()
als zoiets bestaat
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:21 schreef Gabry het volgende:
Ik heb met iemand afgesproken morgenaaf mn zaterdag te verspillen aan 1 of ander dom bord spel dat ik nog nooit gedaan heb...
kheb dr echt zooooo geen zin in![]()
Ik doe et alleen omdat ik em mag
Deze reactie is ook mooi hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:21 schreef Imberr het volgende:
[..]![]()
sorry..betere reactie kan ik niet bedenken![]()
Ik dacht dat et Diplomacy was.. kweetet niet cker..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:24 schreef DaMook het volgende:
Welk bordspel ?
Als je nou De kolonisten van Catan ging doen kwam ik ook, maar nu nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik dacht dat et Diplomacy was.. kweetet niet cker..
Volgens mij doen alleen vage mensen dat, kom je ook?![]()
Op mijn pc nog meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:30 schreef Gabry het volgende:
Wow damook!! Weetje hoeveel olsen twins fotos jij heb![]()
85 pagina's!! :| tjezus :S :Squote:Op zaterdag 6 augustus 2005 03:30 schreef Gabry het volgende:
Wow damook!! Weetje hoeveel olsen twins fotos jij heb![]()
Mwah valt wel meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |