jaa gaat steeds beterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja..hij begint iig wel nederlands te leren
quote:
gaattut nog steedsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was de afgelope dagen amper aan et fokken omdat fok zo fkin traag ging![]()
moet je 's nachts fok!kenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die ene minuut dat ik net inlogde nietquote:
Ik ook niet hoor, stel je voor dat je trouwes mod bent. Als je t ene topic eenmaal gelezen hebt kun je weer 3 kwartier wachten op t volgende.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:10 schreef Gabry het volgende:
[..]
![]()
![]()
één zwaluuw maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja..hij begint iig wel nederlands te leren
was dat niet. Beter één breezer in je hand dan tien in de koelkast ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Beter één zwaluw in de hand dan tien in de lucht![]()
Neuj dat klopt niet..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef BObNL het volgende:
[..]
was dat niet. Beter één breezer in je hand dan tien in de koelkast ?
De koelkast is niet in één dag gevuldquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neuj dat klopt niet..
Alle wegen leiden naar de koelkast![]()
Vooral de laatste biertjes wegen het zwaarstquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
De koelkast is niet in één dag gevuld
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Beter één zwaluw in de hand dan tien in de lucht![]()
beter 10 koelkasten in de schuur dan 1 in je huisquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Neuj dat klopt niet..
Alle wegen leiden naar de koelkast![]()
Een gek kan meer zuipen dan tien wijzen kunnen drinkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:27 schreef Casparovvv het volgende:
avond
Als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan.
Erg toepasselijk he mark.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vooral de laatste biertjes wegen het zwaarst
wie het biertje lust, drinke het opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:36 schreef spenky het volgende:
een biertje valt niet ver uit de koelkast
Als je er niet dood aan gaat word je er dronken vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
Erg toepasselijk he mark.
* BObNL heeft ook diep in het glaasje gekeken![]()
Als de baas thuis is, dansen de biertjes op tafel....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Casparovvv het volgende:
Als de baas van huis is, dansen de biertjes op tafel.
Al is het biertje nog zo snel, de genieter achterhaalt het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:42 schreef Casparovvv het volgende:
Als de baas van huis is, dansen de biertjes op tafel.
Bier in het nauw maakt vreemde sprongen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:44 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Al is het biertje nog zo snel, de genieter achterhaalt het wel![]()
jij maakt van een mug een biertje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je er niet dood aan gaat word je er dronken van
daar komt het bier uit de mouwquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:49 schreef Gabry het volgende:
Ik kan nog een hoop biertjes uit mn mouw schudden maar ik zal het jullie besparen..
anders word het wel heel eentonig![]()
Sommige wil ik toch nog zien in een mooie stringquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:59 schreef Gabry het volgende:
[..]
Al draagt een lurker een goude ring...![]()
quote:
en dat half uur was nou juist het meest vermakelijke half uurtje hier, sinds een deeltje of 5quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:19 schreef brainster het volgende:
Godsheeregruwelijkjezus, wat heb je aan firewall die de hele computer dicht timmert
Gewoon een half uur kwijt, die in de SC had kunnen doorbrengen
ehm... als jij mij een bie... ehh een naampje geeft van een goed nummer enzo dan zal ik eens oordelen of ik dat ga luistern cq. leuk vindenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:25 schreef Gabry het volgende:
Ik heb besloten... dat vanaf vandaag
Iedereen Eros Ramazzotti gaat luisteren en het leuk gaat vinden![]()
[afbeelding]
geef die hond een brokje van mequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:27 schreef Gabry het volgende:
Kut, kmoet met de hond..
kben denk ik straks wel terug ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |