quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja!
posten dan!!!
Imberr: volgende topic klopt alles weer![]()
ik vroeg me al af wie de eerste was die het zou zeggenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:42 schreef brainster het volgende:
[..]
Stond jou avatar altijd al op de 3 plek?
Voor je het weet heeft J weer een mailtje gestuurd aan Slariouxquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:46 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ik vroeg me al af wie de eerste was die het zou zeggen
quote:
Zet em dan waar ie hoort en niet meteen bijna helemaal vooraan (tenzij ie eerst al vooraan stondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mijn oude avatar was er een tijdje geleden uit gegaan, maar nu ik een nieuwe heb mag die er wel weer bij heur!![]()
Eerst zei je nog dat ie naast de mijne stondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
![]()
Mijn oude avatar was er een tijdje geleden uit gegaan, maar nu ik een nieuwe heb mag die er wel weer bij heur!![]()
Snel, maak een foto voor sexy en gewaagd (M)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:48 schreef B_BOY het volgende:
spammen nu fok! snel is. ik heb eik niets te lullen. alleen dat ik kk gaar ben. en dat ik de hele dag al mijn pyjama aan heb. en nog niets nuttigs heb gedaan. ik zit nu te twijfelen of ik uit zal gaan ben daar zelfs te gaar voor ben ik bang.
toppiequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:52 schreef Casparovvv het volgende:
die avatars zijn gevoelig hierzo
Ik zet m wel weer rechts naast jouw brainster
ik ook. daar word je echt ontiegelijk gaar van. ik ben nu maar ff koffie aant zetten ga ik die zuipen enkijk waar ik dan weer beland? miss weer fok! nu ist wel veel fijner nu fok! ook een beetje snelheid in zich heeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:50 schreef Casparovvv het volgende:
komt er nog wat boeiends op tv?
ik ga duidelijk niet heel de avond fokkenzit nu al vanaf een uur of 11, met kleine tussenpauzes.
koffie! dát wou ik gaan maken ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ook. daar word je echt ontiegelijk gaar van. ik ben nu maar ff koffie aant zetten ga ik die zuipen enkijk waar ik dan weer beland? miss weer fok! nu ist wel veel fijner nu fok! ook een beetje snelheid in zich heeft.
kelly clarksonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:01 schreef hollander76 het volgende:
NOg maar een rondje Raymster, Elize en Sade doen, lkkre muziek
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:03 schreef B_BOY het volgende:
komt er vanaaf iets leuks op tv of moet ik achter de pc krujipe?
Nou, ehh geen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:41 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
brechtje, jij hebt bescherming nodig.
Je wil niet weten hoeveel enge vieze mannetjes hier meelezen.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:15 schreef BObNL het volgende:
Hallo allemaal.bleh gister iiiets teveel gedronken
Ik was met een vriend mee die een vrij rijke vader heeft en die had een rekening daaro dus ik had gratis alles de hele avondquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:19 schreef BObNL het volgende:
Ik hollywood was studenten avond gratis entre en goedkoop bier
ik wil ook mee !!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik was met een vriend mee die een vrij rijke vader heeft en die had een rekening daaro dus ik had gratis alles de hele avond
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:56 schreef BObNL het volgende:
* BObNL schopt dit topic helemaal bont en blauw
wel zielig eigelijk.. liep wel niet zo snel... maar dit is wel heel drastich...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:56 schreef BObNL het volgende:
* BObNL schopt dit topic helemaal bont en blauw
Zinloos fok geweld is inquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:58 schreef spenky het volgende:
[..]
wel zielig eigelijk.. liep wel niet zo snel... maar dit is wel heel drastich...
had gister paar leuke nr's gehoord weet er alleen weineg meer vanquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:00 schreef spenky het volgende:
weet iemand nog een leuk nummer om te down.. ehh kopen via itunes?
moet je niet zoveel drinken.... ik ben nog misselijk van gisterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef BObNL het volgende:
[..]
had gister paar leuke nr's gehoord weet er alleen weineg meer van![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef spenky het volgende:
[..]
moet je niet zoveel drinken.... ik ben nog misselijk van gister
nja..hij begint iig wel nederlands te lerenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:04 schreef spenky het volgende:
[..]
ik heb hem ook net aangeklikt om te verbeteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |