quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:38 schreef brainster het volgende:
[..]
O nee, de wereld vergaat
Waar is iedereen?
Zo'n magnetron ding zeker?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:45 schreef Gabry het volgende:
Kben naar mn broertje toe gegaan, en heb em een cheeseburger gegeven in ruil voor dat ie met de hond gaat![]()
Aber naturlichquote:
Ah soquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Aber naturlich![]()
Live by the Magnetron, Die by the Magnetron![]()
magnetronquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Aber naturlich![]()
ik heb al 4 mini bapaobroodjes opquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:51 schreef Gabry het volgende:
Kheb Hotdog's voor vannacht op et menu staan![]()
Kheb 4 van die dingen ligge![]()
Trustequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:55 schreef spenky het volgende:
jongens en meisje
ik gaslaapse oooooooi
Ik heb er een op mn kamerquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Aber naturlich![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
gegroet zijt Gij nachtwakersch, een ruschtige wacht, Gij wordt afgeloscht bij der dagenraad, de opkomscht der zonne.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
gegroet zijt Gij nachtwakersch, een ruschtige wacht, Gij wordt afgeloscht bij der dagenraad, de opkomscht der zonne.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
Volgens mij blijft alleen imberr tot den opkomscht der zonne
juistem...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:09 schreef Casparovvv het volgende:
Zijt fier ende dapper broedersch! Want duister ende onheil staat heeden nacht aan den poort, met gespitste ooren! Ick wensche Uw allen Godsch kracht ende waackzaamheid toe!
nou..jawel.. ik slaap nu voornamelijk overdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij heb zeker niet al te veel slaap nodig?
Aha, in de vakantie is Imberr een nachtwezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou..jawel.. ik slaap nu voornamelijk overdag
yep.. zie me ondertitel die k gister heb veranderdquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef brainster het volgende:
[..]
Aha, in de vakantie is Imberr een nachtwezen
Moge des Here uw behoeden tegen het zachte doch verschtorende gezoem des schepselen die de duisternis bewandelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:09 schreef Casparovvv het volgende:
Zijt fier ende dapper broedersch! Want duister ende onheil staat heeden nacht aan den poort, met gespitste ooren! Ick wensche Uw allen Godsch kracht ende waackzaamheid toe!
ende nu gaa ick echt![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. zie me ondertitel die k gister heb veranderd
Gij ongelovige! Hoe deert Gij mijne fantaschtische ende puicke verzinselsch in den twijfel te trecken? Hoe deert Gij mijne creatiesch af te schilderen alsch lulkoeck ende prietpraat?quote:
ga slapenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Gij ongelovige! Hoe deert Gij mijne fantaschtische ende puicke verzinselsch in den twijfel te trecken? Hoe deert Gij mijne creatiesch af te schilderen alsch lulkoeck ende prietpraat?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Gij ongelovige! Hoe deert Gij mijne fantaschtische ende puicke verzinselsch in den twijfel te trecken? Hoe deert Gij mijne creatiesch af te schilderen alsch lulkoeck ende prietpraat?
Aber Gij Muscht begriepe dat veer, Limburgers in Hart en Neere nogal scepticussen zeen wat dese zake betreffe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:16 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
goed planquote:
Imberr als nachtelijke PUB mod?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:19 schreef Eix het volgende:
Echter, waarde beschermengel imberr des PubSC, ich finde das Sie das nachtelijke PUB Moderator musste wurde.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Aber Gij Muscht begriepe dat veer, Limburgers in Hart en Neere nogal scepticussen zeen wat dese zake betreffe.
Echter, waarde beschermengel imberr des PubSC, ich finde das Sie das nachtelijke PUB Moderator musste wurde.![]()
Jezus, hou je van onderdrukkende bazige meiden of wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:22 schreef Gabry het volgende:
Worden we dan eindelijk onderdrukt door Imberr?![]()
![]()
Ik heb altijd geleerd dat je je hart moet laten spreken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Jezus, hou je van onderdrukkende bazige meiden of wat?
Is Imberr dominant ofzo?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Jezus, hou je van onderdrukkende bazige meiden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |