=> KELquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je je hart moet laten spreken...![]()
Weet niet, maar Brechtje wel. Die begint opeens tegen me te chatten:quote:
In de gebiedende wijs ja.quote:We gaan dammen.
Nou uh... tot straksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef Imberr het volgende:
cheil
naja..ik ben ff weg (douchen)..
tot straks
Nog niet, tot die tijd blijf ik maar in rouw sfeer wegens haar afwezigheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef brainster het volgende:
En weer terug. Is Inge nog niet klaar met douchen?
Ja, tis me wat inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:25 schreef Imberr het volgende:
tjezus..zonder mij schiet t ook niet echt op he
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, tis me wat inderdaad.![]()
Imberr, den drijvenden mod achter dezen topique, wij kunnen slechts dromen hoe dezen reeks verlopen zal zijn zonder uwe aanwezigheid. U zeit ronduit geweldig, bij dezen vind ik dan ook dat deeltje 100 aan Imberr moet worden opgedragen.![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, tis me wat inderdaad.![]()
Imberr, den drijvenden mod achter dezen topique, wij kunnen slechts dromen hoe dezen reeks verlopen zal zijn zonder uwe aanwezigheid. U zeit ronduit geweldig, bij dezen vind ik dan ook dat deeltje 100 aan Imberr moet worden opgedragen.![]()
Vast wel... vind je het ook goed als we de sc dames in het algemeen huldigen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou hopen dat de andere SC'ers t ermee eens zijn
doe dat maar bij deeltje 99 of 150 ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:37 schreef brainster het volgende:
[..]
Vast wel... vind je het ook goed als we de sc dames in het algemeen huldigen?
hoe verzin je 'tquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:36 schreef Eix het volgende:
Imberr, ik betreur U te moeten melden dat ik u moet laten. Ik ga slapen. Ene zware schaduw is over mij getrokken en trekt mij mee in ene diepe slaap. Houd moed, morge komt den aflossing!![]()
Trustte mensen.![]()
maar ik wil een mooii getalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:44 schreef brainster het volgende:
Als we dit topique snel vol baggeren, dan kan deel 80 ook al een hulde zijn aan imberr
Inderdaad...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar ik wil een mooii getal![]()
![]()
hoezo veeleisend
dat heb ik er wel voor overquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maar... als jij topic 80 niet wil, en je bent bereid om lang te wachten tot deel 100 (de reeks groeit niet meer zo snel als eerst)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat heb ik er wel voor over![]()
we kunnen deeltje 80 ook aan jou opdragen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:57 schreef brainster het volgende:
[..]![]()
Neh... ik neem genoegen met een topic op 8 augustus (jarig enzo)
We dragen deel 80 op aan ons beiden
dat zei Jag in een vorig topic..quote:
Ah... wat lief, rukkefukkequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat zei Jag in een vorig topic..
iets van: wat is fok weer rukkefukke traag!
en ik vind t schattig woordjedus vandaar
![]()
volgende week vrijdag.. weekje naar zandvoortquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:07 schreef brainster het volgende:
Ga je nog op vakantie?
Volgende week donderdag 10 dagen italie, ergens tussen florence en rome.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
volgende week vrijdag.. weekje naar zandvoort
jij?
nopequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:14 schreef brainster het volgende:
Heb je de foto's van de fotoshoot al?
Oplikkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
godver... knoei ik met mijn drinken, wil ik de hond t laten 'opruimen'lust ze geen alcohol
kan ik t zelf gaan opvegen
![]()
![]()
Hmmmz... misschien is je hond verstandig enzo...:')quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat wou ik mijn hond dus laten doen![]()
Halloquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:31 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Ik ben ziek, maar toch aan het werk
.
Helemaal mee eensch!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:33 schreef Svensational het volgende:
De jeugd heeft de toekomst!
Je bent toch pas 14quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
godver... knoei ik met mijn drinken, wil ik de hond t laten 'opruimen'lust ze geen alcohol
kan ik t zelf gaan opvegen
![]()
![]()
Mooi, dan hoef ik je niet uit te schelden.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik je niet uit te schelden.
trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:42 schreef brainster het volgende:
Hmmm... mensen, ik ga maar is slapen.
truste![]()
Inge, je weet wat te doen met #80![]()
15quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 02:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent toch pas 14? En dan al aan de alchol.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |