Ik wacht nog even op een mailtje van i3d.nl maar om een grote tip van de sluier op te lichten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als jullie weer een gevecht beginnen hoor ik het graag, welke server etc. Heb me op http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php aangemeld en ik wil graag van de partij zijn![]()
![]()
Diehardsquote:Servers krijgen we helaas pas vanavond binnen!
We zullen rond 23:00 nog in het datacentrum bezig zijn. Daarna zetten we direct jouw gameserver op, maar dat kan dan tegen 01:00 lopen.
Ik zou wel willen maar goed, morgen weer vroeg m'n nest uit omdat we gaan windsurfen en ik heb al zo weinig geslapen de afgelopen dagen. Ik ga eens kijken of ik t red want wil t wel heel erg graag zien.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb geen eens stats op de site zie ik
-edit- Jaaaaaaaaa om 01:00 uur ben ik er nog wel hoor
Coming upquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:46 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat gaan die delen hard zeg! Is er iemand trouwens al bezig een passende domeinnaam te bemachtigen?
Goed plan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar goed, morgen weer vroeg m'n nest uit omdat we gaan windsurfen en ik heb al zo weinig geslapen de afgelopen dagen. Ik ga eens kijken of ik t red want wil t wel heel erg graag zien.
Zaterdagavond dan maar de officiele opening houden ?
[..]
Coming upEerst even die server achter de rug hebben en dan krijgen we free hosting & domeinnaam alst goed is.
idd... Dragon valley. was wel net zo'n server als de onze. ranked clanserver, en als er members bij kwamen werden non-members gekickt, ik zag alleen geen [1966] members, dat was de clan naam geloof ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:18 schreef jpjedi het volgende:
@ Jazzaa a.k.a. Rudy Carell:
Inderdaad zeg. Ik was maar aan het spelen en het ging in het begin best lekker tot jij eruit ging. Maar toen ik naar mijn stats keek zag ik tot mijn verbazing slechts een paar puntjes!
Ik denk ja ik zal wel weer over iemand heen zijn gereden of zo. maar daarna had ik nog 3-4 keer een verdacht laag aantal punten.
En toen begon jij erover! en ik dacht gelijk van, zie je wel ik ben niet gek!Het leek of we gepunished werden zonder iets te doen maar dit is toch vreemd?? het deed zich voor in die dragon valley..
![]()
Als je niks doet punished die automatisch.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:37 schreef jpjedi het volgende:
klopt het dat als je niet reageert op de vraag om te punishen dat hij dan autopunished na de time-out? het is mij nooit opgevallen maar iemand vertelde dat tijdens een potje. Ik word namelijk echt chagrijnig na een punish terwijl je niks met opzet doet. Zeker als je commander bent...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Officiele opening van de Band of Fok!kers public ranked server!!
Als alles goed gaat dan zorgen de mensen van i3d.nl er voor dat vannacht rond middernacht de public ranked server van Band of Fok!kers online komt.
Uiteraard willen we dit niet zonder een klein ‘feestje’ voorbij laten gaan en daarom nodigen we iedereen uit om morgenavond te komen spelen op de server.
Omdat een goed begin het halve werk is zullen we aanvangen met een Urban Map Night. Morgenavond beginnen we dus met de maps Strike at Karkand, Sharqi Peninsula, Dalian Plant, Mashtuur City.
We hopen morgenavond de hele server te kunnen vullen met Fok!kers. De avond begint morgen om 20:00 en duurt tot we er geen zin meer in hebben. Wees er snel bij want er zijn slechts 32 slots beschikbaar. Het IP adres wordt morgenavond openbaar gemaakt.
Tot morgen allemaal !
Band of Fok!kers
jaaaaaaaaaa. ik ben erbij..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Als alles goed gaat dan zorgen de mensen van i3d.nl er voor dat vannacht rond middernacht de public ranked server van Band of Fok!kers online komt.
Uiteraard willen we dit niet zonder een klein ‘feestje’ voorbij laten gaan en daarom nodigen we iedereen uit om morgenavond te komen spelen op de server.
Omdat een goed begin het halve werk is zullen we aanvangen met een Urban Map Night. Morgenavond beginnen we dus met de maps Strike at Karkand, Sharqi Peninsula, Dalian Plant, Mashtuur City.
We hopen morgenavond de hele server te kunnen vullen met Fok!kers. De avond begint morgen om 20:00 en duurt tot we er geen zin meer in hebben. Wees er snel bij want er zijn slechts 32 slots beschikbaar. Het IP adres wordt morgenavond openbaar gemaakt.
Tot morgen allemaal !
Band of Fok!kers
Me 2: 3kmenacequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:59 schreef domolanglekker het volgende:
trouwens kan ik bij de xfire lijst worden gezet?
Xfire: domo666
Heeft ash net al gepost enkele posts terug..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:46 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Me 2: 3kmenace
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=1795![]()
Gaaf, ik ben erbij!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Tot morgen allemaal !
Band of Fok!kers
he dan ben jij zeker in bf2 vaal05quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens mijn X-fire naam is vaal.
Snel donatie voor de server doen heb je altijd voorrang boven iedereenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:47 schreef domolanglekker het volgende:
en net als ik moet werken he
maar goed als er rond 22:00 nog plek is kom ik de boel wel even schoon vegen
![]()
De server blijft sowieso 3 maanden in de lucht. Op dit moment hebben we (geloof ik) al 40,- over met nog enkele donaties in de pijplijn. Dat geld wordt gebruikt voor de volgende 6 maanden. Mocht je nu willen doneren (15,- voor 3 maanden) dan kan dat altijd en wordt dat bedrag meegenomen voor de volgende drie maanden. Uiteraard krijg je de dan wel vanaf het begin volledige toegang tot de server en voorrang op niet betalende members. Hoe je een donatie moet doen lees je hier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef Molotov25 het volgende:
Cool kan niet wachten
btw Is er nog een donaties nog om de server de eerste drie (of 6 )maanden in de lucht tehouden
Ik kan wel wat missen voor een stabiele server
Als je niet eens kan darten mist ze je ook niet tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:49 schreef Ash het volgende:
Me vriendin heeft me nodig voor een koppel dart toernooi en dat terwijl ik nogneens kan darten![]()
Donequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mitch kun jij die XFire lijst in de OP updaten?
Blijf dan ook eens met je tengels van die stekkertjes af !quote:
Of je nick is nog zo nieuw (denk aan 1 of 2 dagen) dat je stats nog niet up to date zijn en je dus nog geen stats hebt. Of je hebt een foutje gemaakt in de naam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm mijn naam is duidelijk diamondvoodoo (allemaal kleine letters)
Doe ik iets fout of wat??
Could not load stats for "diamondvoodoo". Error:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Of je nick is nog zo nieuw (denk aan 1 of 2 dagen) dat je stats nog niet up to date zijn en je dus nog geen stats hebt. Of je hebt een foutje gemaakt in de naam.
Op deze website kan je rechts je nickname invullen, dan krijg je je stats te zien en ook je Player ID (een 6 of 7 cijferig nummer) als je dat nummer hebt dan krijg ik dat graag van je.
There's your problem. IGN heeft zojuist alle stats-sites eruit gegooid omdat ze de account server teveel belasten. Dus helaas, je zal nog eventjes moeten wachten tot je op de stats-sites verschijntquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik speel sinds gisteren eigenlijk online dus ik hoop dat je gelijk hebt, dat het even duurt.
koop dat ding gewoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
hmmm nu wil ik net gaan spelen geeft hij aan dat me cd key al in gebruik is... en gisteren kon ik gewoon spelen??
(oke, hij is niet legaal... maar dan vraag ik me af waarom ik gister WEL kon spelen)
Iemand idee?? En anders ga ik hem zo ff kopen, dit spel is het tenminste waard en het is koopavond..
toch blijft het raar... en trouwens, als je het spel koopt dan heb je de cd-key, kun je hem vervolgens niet ruilen voor een ander spel??? DAn heb je battlefield 2 en een ander spel...?
ah... vandaar dat er een "cd-key changer" bijzat.... maar ik ga hem orgineel halen, mag hopen dat die key NIET gebruikt word??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:33 schreef Silver_Shark het volgende:
BF2 let er op dat je niet de zelfde cd key gebruikt. dan andere spelen. als andere mens in een server zit met die cd key kan jij er niet in dan krijg je een berichtje van je cd key is al in gebruikt. en kan je maar soms spelen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:00 schreef Droopie het volgende:
2. Is er een mogelijkheid dat de codec Speex 12.3 kbit,
ook op de MOC en China geinstalleerd word, want de kwaliteit
is stukken minder op die 2 server. Voor sommige zelfs bijna niet
te verstaan. Mening van meerderen, niet alleen door mij vastgesteld.
1. Done pasword = FOK!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:00 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een vraagje voor de TS-server.
1. Kan er een passwoord op, irritante mensen.
2. Is er een mogelijkheid dat de codec Speex 12.3 kbit,
ook op de MOC en China geinstalleerd word, want de kwaliteit
is stukken minder op die 2 server. Voor sommige zelfs bijna niet
te verstaan. Mening van meerderen, niet alleen door mij vastgesteld.
3. Bestaat er een mogelijk heid om de ts-server te koppelen aan de
gameserver. Zodat iedereen automatisch naar het goede team gaat
en het derde kanaal voor bv. de warserver of ander gebruik gebruikt wordt.
Dit om het wat overzichtelijker te houden, als het niet mogelijk is eventueel
Ventrilo gebruiken (zag dat clans dat vaker gebruiken als TS, maar ikzelf heb
er geen ervaring mee).
Reden dat ik dit vraag is omdat gisteren zaten we een beetje verspreid en toen
er ook nog een kleuter kwam die vroeg of we mee wouden doen aan Idols, werden
we er een beetje gek van.
Done ik zie jjullie vanvond en anders morgen avond bij de openingquote:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:58 schreef Molotov25 het volgende:
Cool kan niet wachten
btw Is er nog een donaties nog om de server de eerste drie (of 6 )maanden in de lucht tehouden
Ik kan wel wat missen voor een stabiele server
De server blijft sowieso 3 maanden in de lucht. Op dit moment hebben we (geloof ik) al 40,- over met nog enkele donaties in de pijplijn. Dat geld wordt gebruikt voor de volgende 6 maanden. Mocht je nu willen doneren (15,- voor 3 maanden) dan kan dat altijd en wordt dat bedrag meegenomen voor de volgende drie maanden. Uiteraard krijg je de dan wel vanaf het begin volledige toegang tot de server en voorrang op niet betalende members. Hoe je een donatie moet doen lees je hier.
Dan doe je connect en dan alles invoeren en dat werkte bij mij ook niet neequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Droopie het volgende:
paswoord doet het niet ook niet in verschillende variaties
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:47 schreef Fliepke het volgende:
Ik moet vannacht slapen (morgen weer vroeg werken), maar ik kom zeker even kijken morgen.
Is ie ook ranked/
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:47 schreef Fliepke het volgende:
Is ie ook ranked/
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:58 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik hoop het welbetaal geen 5 euro per maand voor een unranked server
Echt super dat het gelukt is trouwens! Hebben de .... GOT'ers eigenlijk al een eigen ranked server?
I-Spy zal deze tekst niet waarderenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef Fliepke het volgende:
Ik stoor me trouwens enorm aan al die waardeloze commanders die in een hoekje gaan liggen. Ik schiet ze tegenwoordig na een paar waarschuwingen gewoon dood. Irritante rotlui
Ja ach 5 euro per maand heb ik er zeker wel over! Goede ping, altijd kunnen spelen, veel FOK!kers en Nederlanders, ranked server & mogelijkheid tot urban maps only. Heerlijk!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tis dat ik niet zoveel speel, maar mocht ik wat meer gaan spelen dan ga ik ook wel een donatie doen
Gewoon connect moet je rechts onderin het channel pasword invoeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Droopie het volgende:
paswoord doet het niet ook niet in verschillende variaties
Juist wel hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:04 schreef Droopie het volgende:
I-Spy zal deze tekst niet waarderen
Ik deel die mening ja. Als ik commandertje speel dan heb ik echt geen tijd om mee te vechten en dan ben ik nog niet eens echt druk bezig met het geven van orders.quote:Mijjn mening is dat het aan de situatie ligt.
Nou ja, ik zie de waardeloze commanders vaak genoeg een hele lage score hebben en dan op slechte plekken uav's artillery en supplies droppen en dan gaat het gewoon click click en dan zijn ze boosquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Juist wel hoor
[..]
Ik deel die mening ja. Als ik commandertje speel dan heb ik echt geen tijd om mee te vechten en dan ben ik nog niet eens echt druk bezig met het geven van orders.
Een commander heeft meer toegevoegde waarde dan een soldier uiteindelijk.
pas ik hoofdlettergevoelig. En ik denk dat het FOK! isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:48 schreef Silver_Shark het volgende:
ik kan niet in de TS server komen ik doe quick connecting en dan de pass: Fok!
doet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:50 schreef Jump het volgende:
[..]
pas ik hoofdlettergevoelig. En ik denk dat het FOK! is
Neeh dat moet je niet doen dan krijg je min punten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:00 schreef Fliepke het volgende:
Ik stoor me trouwens enorm aan al die waardeloze commanders die in een hoekje gaan liggen. Ik schiet ze tegenwoordig na een paar waarschuwingen gewoon dood. Irritante rotlui
Niet op die server als we straks onze eigen server hebben wel. Nog een lang uurtje wachtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:43 schreef i-spy24 het volgende:
* Goeiensmorgens Nederland! *
Tis alweer 07: 40 lokale tijd en zaterdagochtend! Heerlijk geslapen en volgende week is het weer koffers pakken en richting Europa vliegen voor de laatste 3 weken van de vakantie alvorens we weer Nederland aandoen.
Ik heb vandaag ff zitten gamen op die 69... page maar helemaal niemand van FOK![]()
Wordt er nog gespeeld elke dag of is het alleen maar gezamelijk spelen op bepaalde dagen die dan aangemeld worden?
Ik had begrepen dat iedereen elke dag wel op de server zou zijn om wat te knallen..![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hey stonede aap....nice work op de site
Volgens mij komen die gasten er net vandaan..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Droopie het volgende:
Die meeting gaat straks in een coffeeshop gehouden worden.
Vroegah, toen hadden ze geen uitroeptekens, toen waren het allemaal vraagtekens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach Mitch is ook al lekker dronken![]()
Hij weet het verschil niet meer tussen een ! en een ? teken
Alleen ranked servers tellen je medaillesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe verdien je nou die medailles enzo?
Moet je daarvoor iets aanzetten, installeren of gaat dat automatisch??
En onder BFHG (dacht ik), TAB statistieken, worden die alleen bijgehouden op klassement servers??
Verders hoor ik het wel over die server, ik blijf wel ff op nog... Ben al iets beter met het spel![]()
Normaal werd ik laatste nu einidg halverwege![]()
En zie zitten altijd vol??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen ranked servers tellen je medailles
Yup en die zitten echt niet altijd vol, je moet even wat geduld hebben en een beetje naar beneden scrollen en je hebt zo een leuke server gevonden. Andere optie is doneren aan de Band of Fok!kers serverquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
En zie zitten altijd vol??![]()
![]()
En onder "STATISTIEKEN" staan ook allemaal gegevens. Hoevaak je hebt gewonnen/verloren etc, dat word ook alleen bijgehouden op ranked servers?
Hmm wie weet overweeg ik het als ik wat beter wordquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Yup en die zitten echt niet altijd vol, je moet even wat geduld hebben en een beetje naar beneden scrollen en je hebt zo een leuke server gevonden. Andere optie is doneren aan de Band of Fok!kers server
De server moet binnen niet al te lange tijd online komen, hoe lang dat is kunnen we niet zeggen. We zitten iig te wachtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Droopie het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die server, hebben jullie contact met die mensen en moeten jullie er ook nog wat aan doen. Neem aan dat jullie de server morgenoverdag ook al online gooien.
He Hansjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
voor de 2 mensen die net xfire uitgooide nadat ik vroeg of ze nog gingen beffen,
Beffen is voor mij een afkorting voor battlefielden
Kom hierheen, ik heb er nog drie liggen en een hele fles ijskoude Bacardi Carta Blanca, alleen voor puur gebruikquote:
Dan is Rozenburg zeker weten te ver om te lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oe Bacardi!
Ik heb ook nog 3 Hertog Jan in de koelkast liggen maar geen zin om naar beneden te lopen
Zou Familieland nog open wezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan is Rozenburg zeker weten te ver om te lopen
Volgens mij is die toko falliet gegaan, was ook wel een kutwinkel volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef Droopie het volgende:
Zou Familieland nog open wezen
En ik krijg op m'n kloten van Morpheusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
NOG wel ja...
Om de tijd te doden spelen we Poker op MSN
Dan doe je het nog netjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:44 schreef kievit19 het volgende:
dus nog geen FOK! server?
zit ik hier voor niets met mijn muffe kop 8er de computer(waar ik ong, 7/8 van de tijd doorbreng als ik niet werk
)
quote:
Lijkt me sterk.quote:
Pak mquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:43 schreef Gunner het volgende:
ik ken nog wel een mannetje op GoT die bij i3d werkt
Veel plezier, ik moet voor mijn tentamen gaan leren ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Misschien was er wat onduidelijkheid over het tijdstip. De richttijd was 1 uur. Iedereen die wel eens iets met computers heeft moeten doen (al was het alleen al je eigen PC bouwen en installeren) weet dat zulke dingen altijd meer tijd in beslag nemen dan je van te voren dacht. Zo werken die dingen gewoon. i3d moest de hele servers nog fysiek installeren.
Ik ga zo lekker windsurfen en buggyen maar Morpheus heeft de accountgegevens van m'n email zodat hij het mailtje uit m'n inbox kan vissen.
[..]
Pak m
Zoiets was geloof ik technisch niet mogelijk voor ons, jammer want dat zou veel werk uit de handen van de admins nemen. Nu moet je het dus steeds vragen aan een admin vrees ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:54 schreef Razorback het volgende:
Trouwens voor de server is het niet makkelijker om van de 32 plekken er maar 31 te gebruiken zodat een betalende fokker () er zonder te vragen in kan.
En als het dan weer 32 is kick je het volgende potje iemand eruit zodat daarna weer 31 is en plek voor een betalende fokker.
ik ook nog maar een 7000quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:04 schreef Razorback het volgende:
Nog maar 411 punten voor vandaag en ik mag mezelf Corporal noemen
Meteen de nieuwe sniper nemen![]()
Omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kan je misschien ff de naam aanpassen; je hebt dit geschreven:
Band of Fok!ers
Doe er een k bij ...![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dan moet je t wel goed doen he. Dit is wat je net hebt gezet:
Band of Fokk!ers
Maar het moet zijn ... Band of Fok!kers
wat nou weer! wil jij ineens de medic zijn ofzo?!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:18 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil de medic zijn in plaats van de medic!
Nog steeds niet gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef Sickert het volgende:
Hey mitchie heb je nou dat geld van mij al eens binnen of niet?
we kunnen samen medic zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat nou weer! wil jij ineens de medic zijn ofzo?!!![]()
Het fysiek installeren van een pc is meestal een van de klussen die meestal geen extra tijd in beslag nemen. Het software gedeelte daarentegen wel, maar ik mag aannemen dat ze daar wel images voor gebruiken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Misschien was er wat onduidelijkheid over het tijdstip. De richttijd was 1 uur. Iedereen die wel eens iets met computers heeft moeten doen (al was het alleen al je eigen PC bouwen en installeren) weet dat zulke dingen altijd meer tijd in beslag nemen dan je van te voren dacht. Zo werken die dingen gewoon. i3d moest de hele servers nog fysiek installeren.
score zegt niks.. als ik alleen maar als copilot in een SU of F15 ga zitten bij een goede pilot heb je ook zo je puntjes bij elkaarquote:
En dan vanavond de stress test waarbij iedereen fragged als een gek. (als die server goed zijn werk doet als ie tot de nok is afgeladen zit ik er aan te denken om ook een donatie te plaatsenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok zoals Ferdi al postte is de Server on-line en wordt onze Gameserver vanmiddag geinstalleerd.
Aangezien Ferdi de hele middag weg is zullen ze de gegevens naar mij mailen!
We wachten in spanning af
ik snap er niks van, hoe behaal je die dan.... kan toch alleen op ranked servers?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:43 schreef Hbjr het volgende:
YES! YES! yeah baby! me eerste promotie.. god ik ben blij. op naar me upgrade mensen!
daar speelt ie dan schijnbaar op?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik snap er niks van, hoe behaal je die dan.... kan toch alleen op ranked servers?
ik geef een lichtelijke tip, ik speel voornamelijk op ranked servers. ik raad aan om filtertje "only ranked" te nemen. of even een search doen op k-play servers. zijn A. vaak geweldige servers en B. rankedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik snap er niks van, hoe behaal je die dan.... kan toch alleen op ranked servers?
precies dezelfde situatie hier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:48 schreef kievit19 het volgende:
[..]
achjah ik heb de compu in mijn woonkamer staan
ik heb ook niet zo'n gek groot appartement , tis niet dat ik zo'n mensenschuw figuur ben ofzo hoor
dan zijn wij samen stoerquote:
ik vind het juist heerlijk die belspellen, hoe dom kun je zijn! het is gewoon cult. die meid moet gewoon de hele uitzending bij elkaar lullen, en wat een onzin komt eruit!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:58 schreef Droopie het volgende:
nou wou ik heel bijdehand zeggen belspelletjes is geen tv, staat ie bij mij op rtl4.
ik kijk ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vraag me af jazza, of je de BoF server-logo een meer urban feel/twist kunt geven?![]()
We gaan vanavond Live volgens de berichten op de site.quote:
zoiets? http://img301.imageshack.us/my.php?image=bf2r2c25cf.jpgquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik vraag me af jazza, of je de BoF server-logo een meer urban feel/twist kunt geven?![]()
De punten zijn dat onderscheidingsicoontje toch? (bekertje) Gevechten en teamwork opgeteld zeg maar??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:23 schreef BaraCuda het volgende:
Ik snap nog steeds niet mensen nu al aan de 25000 of zelfs bijna 50000 punten kunnen zitten hoorIk bedoel ik eindelijk altijd wel in de top 5 maar zit pas aan de 5000 punten
Dan gaat mijn pc kaput volgens mij. Hier een paar shots via google:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:31 schreef jazza het volgende:
[..]
ik kijk ff
PS maak ff een paar screenies met alles op high van urban settings in bf2!
Als allemaal goed is spelen we vanavond op onze eigen serverquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:37 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *..Goeiensnavonds
22:37 uur lokale tijd dus dicht tegen middernacht aan.
Wordt er nog gespeeld nu want voor mij is het al avond en was net op die 69.....server
(sickert promoot die vaak) maar weer helemaal niemand!![]()
Als jullie vanavond gaan spelen om +/- 20:00 uur NL tijd dan is het hier 04:00 uur in de ochtend.
Ik ga over 2 uurtjes het nachtleven in en weet niet of ik dan met m'n dronken kop
(en een lekker wijf aan de arm) dan ff online kom.
Maar je weet maar nooit, voor hezelfde is het een k*t met peren avond![]()
Dus waar en wanneer komen we bij elkaar?
Misschien kun je de 'kleur' gebruiken vd laatste 3 screenshots? Beetje sand/desert look met op de achtergrond iig een palmboom ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:42 schreef jazza het volgende:
[..]
zoiets? http://img301.imageshack.us/my.php?image=bf2r2c25cf.jpg
Ik wacht op een reactie van i3d. Ze hebben gezegd dat de Server vanmiddag online zal zijn...quote:
komt wel een keer...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:47 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Misschien kun je de 'kleur' gebruiken vd laatste 3 screenshots? Beetje sand/desert look met op de achtergrond iig een palmboom ...![]()
Eind Augustusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:37 schreef kievit19 het volgende:
en is er trouwens al wat bekend over de 3e patch wanneer die precies uitkomt?
en is er trouwens al wat bekend over wanneer onze server precies on-line gaat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
en is er trouwens al wat bekend over de 3e patch wanneer die precies uitkomt?
[..]
Eind Augustus
Hoop vandaag nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:00 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
en is er trouwens al wat bekend over wanneer onze server precies on-line gaat?![]()
Bij jou BG2Stats he is je ID blijkbaar 44882682. Waar kun je die ID vinden?????quote:
Via BFtracker.comquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Bij jou BG2Stats he is je ID blijkbaar 44882682. Waar kun je die ID vinden?????
Ik was nummer 4 van linker rijtjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img309.imageshack.us/img309/5773/pannelap29to.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
dankzij mn Zboard![]()
moet nu gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
DE SERVER IS ONLINE!!!
IP Adres: 84.244.130.114:16567
Join allen!!!
jippie!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
DE SERVER IS ONLINE!!!
IP Adres: 84.244.130.114:16567
Join allen!!!
Maar als er 31 mensen inzitten heb je altijd de kans dat er andere bijkomen. Zo kanje om de 5 minuten wel iemand kickenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:10 schreef Razorback het volgende:
Heel even nog over de server en 1 plekje vrij houden dus van de 32 spelers dat er maar 31 spelen.
De admins kunnen mensen kicken dus als er 32 spelers zijn kicken ze gewoon een speler die het slechts doet.
Dan zijn er 31 plekken over en als dan een betalende fokker () erin wilt kan dat gewoon.
Dan zijn er weer 32 mensen online en dan kickt de admin een niet betalende fokker die het slechts doet en dan zijn er weer 31 mensen online enzovoort.
Dan hoefen de betalende fokkers namelijk geen moeite doen om erin te komen.
Het heeft helemaal niets met lag te maken dus een pingkicker is voor dit probleem nutteloos. Het is volgens de experts (quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:16 schreef Droopie het volgende:
Als die lag er niet is, is het de perfecte server.
Dus een Pingkicker.
Verder tot over een halfuurtje.
Precies, hij verliest soort data onderweg. Is vast zo te verhelpen in de configuratie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:45 schreef Droopie het volgende:
Dus dat ie onderweg data kwijtraakt over waar je loopt en daardoor 4 plaatsen vooruitschokt ipv.
netjes stap voor stap loopt?? klinkt logisch
pass is FOK!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat is password van de TS-server?
Je bent betalend member dus je bent er sowieso bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef -Raffie- het volgende:
ik merk het wel als ik eruit wordt geschopt
ist wat? kvind 70 euro nogal veel voor een toetsenbord namelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img309.imageshack.us/img309/5773/pannelap29to.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
dankzij mn Zboard![]()
De Fok! server is spreektaal, de server zelf kent geen enkele verbinding met Fok! op het feit dat de BoF bestaat uit Fok!kers na uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ennuh ik ga dus niet meebetalen nu het bestempelt is als een fok server, betaal niet voor reclame.
joinen doe ik uiteraard wel
Geen interesse dus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:04 schreef Fliepke het volgende:
Mensen van de server luistert!
Vinden jullie het leuk als wij op FOK!games wat aandacht schenken aan jullie geweldig initiatief?
Wie het geregeld heeft, wat het doel is, waar de server te vinden is, etc.
Als iemand al in gedachte heeft wat voor een berichtje het moet worden, doe mij even een mailtje op mijn @fok adres of kom even naar #gam op irc, zodat we een leuk berichtje hier aan kunnen wijden of natuurlijk niet
Thnx, die naam kende ik nog nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:24 schreef Suikermais het volgende:
a.k.a Di3ki3..
tis maar efe dat je 't weet
Ligt aan jou dan, de Server is nu echt niet vol!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:30 schreef i-spy24 het volgende:
En weer niet!
Di3ki3quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stonecold2104 ben jij ook een BoF Member?
Suikermais wat is je ingame naam?
Sorry dan, zou toch zweren dat ik je niet er af heb gegooid omdat ik je naam kende.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:39 schreef Suikermais het volgende:
Di3ki3
Medal of Courage received by soldiers who improved to reach their friendly artilleryquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:22 schreef BMH het volgende:
Dat was erg leuk jungs. Mijn nieuwe account heeft nu alweer 5 medals & 3 awards in 6 rondjes
Wat is het probleem ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:46 schreef kievit19 het volgende:
en ik hoop dat het snel opgelost word met dat kicken enzo, maar dat komt wel goed, heb ik het volste vertrouwen in
Wil ik ook wel weten mag er ook bijna een unlocken geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:48 schreef JK het volgende:
Het duur niet lang meer voor dat ik m'n eerste wapen vrij ga spelen. Ik speel veel special ops, aanvaller en sniper.
engineer, medic en anti tank heel erg weinig.
Wat is het beste wapen om van de eerste 3 te kiezen ? Beetje lastig als je ze niet uit kan testen he(en het 9500 punten duurt voor je een 2e wapen mag kiezen)
je mag uit alle wapens kiezen, over de andere weet ik echter nietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef N-E-R-D het volgende:
Welke wapens kan je eigenlijk unlocken de eerste keer?
edit: anti tank, medic en spec ops dus?
Daar heb geen last van gelukkigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:56 schreef Fillipe het volgende:
Echt blij met de server! Alleen dat irritante gedoe met een soort van lag/loss blijft vreemd. Ik weet niet of de rest daar ook nog last van heeft? Maar ik heb er hier nog wel last van af en toe, er komt in beeld: Er is een probleem met uw verbinding.
lol wat een kneus, komt hier tof doen met zen tactics enzo en dan gaat ie punishen omdat hij zo stom is om in je claymore te lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef Razorback het volgende:
Was wel even leuk met de sniper
Iedereen had wat tegen mij omdat ik elke keer weer in de kraan zat maar okey
En i-spy niet punishen als in de claymore loopt die wordt aangegeven
Mail ze ook even naar BandofFok op gmail.comquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb ook nog wat screens gemaakt die upload ik morgen wel
Doe op een ranked server dan kan ik mijn knife badge halenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Silver_Shark het volgende:
als het goed is gaan we morgen Knife battle doenop de unranked server
Met wie heb je dat afgesproken ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Silver_Shark het volgende:
als het goed is gaan we morgen Knife battle doenop de unranked server
kan volgens mij niet. Anders blijven de stats niet eerlijk lopen. Knife is niet zo heel moeilijk. Als je enemy bij een vlag vermoed (zie je al snel als hij naar beneden of naar boven gaat), er is geen voertuig in de buurt, gewoon knife pakken, rennen en dan kan je zo knifen. Doe dat 7 keer in een ronde en je hebt de basic knifequote:Op zondag 7 augustus 2005 00:34 schreef Razorback het volgende:
[..]
Doe op een ranked server dan kan ik mijn knife badge halen![]()
We hadden het er wel over, en toen zei ik ipv. de server hebben we ook een unrankedquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Met wie heb je dat afgesproken ?
Iedere dag gaat mij niet lukkenquote:Op zondag 7 augustus 2005 00:50 schreef Droopie het volgende:
we moeten meer met de vliegtuigen oefenen, zeker de TS-mensen, verder gaan we echt
supergoed. Over een maandje zijn we onverslaanbaar, iedereen met zijn trainingsavondje.
Wij spelen gewoon iedere dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |