Via BFtracker.comquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Bij jou BG2Stats he is je ID blijkbaar 44882682. Waar kun je die ID vinden?????
Ik was nummer 4 van linker rijtjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img309.imageshack.us/img309/5773/pannelap29to.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
dankzij mn Zboard![]()
moet nu gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
DE SERVER IS ONLINE!!!
IP Adres: 84.244.130.114:16567
Join allen!!!
jippie!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
DE SERVER IS ONLINE!!!
IP Adres: 84.244.130.114:16567
Join allen!!!
Maar als er 31 mensen inzitten heb je altijd de kans dat er andere bijkomen. Zo kanje om de 5 minuten wel iemand kickenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:10 schreef Razorback het volgende:
Heel even nog over de server en 1 plekje vrij houden dus van de 32 spelers dat er maar 31 spelen.
De admins kunnen mensen kicken dus als er 32 spelers zijn kicken ze gewoon een speler die het slechts doet.
Dan zijn er 31 plekken over en als dan een betalende fokker () erin wilt kan dat gewoon.
Dan zijn er weer 32 mensen online en dan kickt de admin een niet betalende fokker die het slechts doet en dan zijn er weer 31 mensen online enzovoort.
Dan hoefen de betalende fokkers namelijk geen moeite doen om erin te komen.
Het heeft helemaal niets met lag te maken dus een pingkicker is voor dit probleem nutteloos. Het is volgens de experts (quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:16 schreef Droopie het volgende:
Als die lag er niet is, is het de perfecte server.
Dus een Pingkicker.
Verder tot over een halfuurtje.
Precies, hij verliest soort data onderweg. Is vast zo te verhelpen in de configuratie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:45 schreef Droopie het volgende:
Dus dat ie onderweg data kwijtraakt over waar je loopt en daardoor 4 plaatsen vooruitschokt ipv.
netjes stap voor stap loopt?? klinkt logisch
pass is FOK!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat is password van de TS-server?
Je bent betalend member dus je bent er sowieso bijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:13 schreef -Raffie- het volgende:
ik merk het wel als ik eruit wordt geschopt
ist wat? kvind 70 euro nogal veel voor een toetsenbord namelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:09 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://img309.imageshack.us/img309/5773/pannelap29to.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
dankzij mn Zboard![]()
De Fok! server is spreektaal, de server zelf kent geen enkele verbinding met Fok! op het feit dat de BoF bestaat uit Fok!kers na uiteraard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Ennuh ik ga dus niet meebetalen nu het bestempelt is als een fok server, betaal niet voor reclame.
joinen doe ik uiteraard wel
Geen interesse dus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:04 schreef Fliepke het volgende:
Mensen van de server luistert!
Vinden jullie het leuk als wij op FOK!games wat aandacht schenken aan jullie geweldig initiatief?
Wie het geregeld heeft, wat het doel is, waar de server te vinden is, etc.
Als iemand al in gedachte heeft wat voor een berichtje het moet worden, doe mij even een mailtje op mijn @fok adres of kom even naar #gam op irc, zodat we een leuk berichtje hier aan kunnen wijden of natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |