Volgens mij komen die gasten er net vandaan..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef Droopie het volgende:
Die meeting gaat straks in een coffeeshop gehouden worden.
Vroegah, toen hadden ze geen uitroeptekens, toen waren het allemaal vraagtekens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach Mitch is ook al lekker dronken![]()
Hij weet het verschil niet meer tussen een ! en een ? teken
Alleen ranked servers tellen je medaillesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe verdien je nou die medailles enzo?
Moet je daarvoor iets aanzetten, installeren of gaat dat automatisch??
En onder BFHG (dacht ik), TAB statistieken, worden die alleen bijgehouden op klassement servers??
Verders hoor ik het wel over die server, ik blijf wel ff op nog... Ben al iets beter met het spel![]()
Normaal werd ik laatste nu einidg halverwege![]()
En zie zitten altijd vol??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen ranked servers tellen je medailles
Yup en die zitten echt niet altijd vol, je moet even wat geduld hebben en een beetje naar beneden scrollen en je hebt zo een leuke server gevonden. Andere optie is doneren aan de Band of Fok!kers serverquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
En zie zitten altijd vol??![]()
![]()
En onder "STATISTIEKEN" staan ook allemaal gegevens. Hoevaak je hebt gewonnen/verloren etc, dat word ook alleen bijgehouden op ranked servers?
Hmm wie weet overweeg ik het als ik wat beter wordquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Yup en die zitten echt niet altijd vol, je moet even wat geduld hebben en een beetje naar beneden scrollen en je hebt zo een leuke server gevonden. Andere optie is doneren aan de Band of Fok!kers server
De server moet binnen niet al te lange tijd online komen, hoe lang dat is kunnen we niet zeggen. We zitten iig te wachtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Droopie het volgende:
Maar hoe zit dat nou met die server, hebben jullie contact met die mensen en moeten jullie er ook nog wat aan doen. Neem aan dat jullie de server morgenoverdag ook al online gooien.
He Hansjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:38 schreef Gamedemon het volgende:
voor de 2 mensen die net xfire uitgooide nadat ik vroeg of ze nog gingen beffen,
Beffen is voor mij een afkorting voor battlefielden
Kom hierheen, ik heb er nog drie liggen en een hele fles ijskoude Bacardi Carta Blanca, alleen voor puur gebruikquote:
Dan is Rozenburg zeker weten te ver om te lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oe Bacardi!
Ik heb ook nog 3 Hertog Jan in de koelkast liggen maar geen zin om naar beneden te lopen
Zou Familieland nog open wezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan is Rozenburg zeker weten te ver om te lopen
Volgens mij is die toko falliet gegaan, was ook wel een kutwinkel volgens mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:06 schreef Droopie het volgende:
Zou Familieland nog open wezen
En ik krijg op m'n kloten van Morpheusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
NOG wel ja...
Om de tijd te doden spelen we Poker op MSN
Dan doe je het nog netjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:44 schreef kievit19 het volgende:
dus nog geen FOK! server?
zit ik hier voor niets met mijn muffe kop 8er de computer(waar ik ong, 7/8 van de tijd doorbreng als ik niet werk
)
quote:
Lijkt me sterk.quote:
Pak mquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:43 schreef Gunner het volgende:
ik ken nog wel een mannetje op GoT die bij i3d werkt
Veel plezier, ik moet voor mijn tentamen gaan leren ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Misschien was er wat onduidelijkheid over het tijdstip. De richttijd was 1 uur. Iedereen die wel eens iets met computers heeft moeten doen (al was het alleen al je eigen PC bouwen en installeren) weet dat zulke dingen altijd meer tijd in beslag nemen dan je van te voren dacht. Zo werken die dingen gewoon. i3d moest de hele servers nog fysiek installeren.
Ik ga zo lekker windsurfen en buggyen maar Morpheus heeft de accountgegevens van m'n email zodat hij het mailtje uit m'n inbox kan vissen.
[..]
Pak m
Zoiets was geloof ik technisch niet mogelijk voor ons, jammer want dat zou veel werk uit de handen van de admins nemen. Nu moet je het dus steeds vragen aan een admin vrees ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:54 schreef Razorback het volgende:
Trouwens voor de server is het niet makkelijker om van de 32 plekken er maar 31 te gebruiken zodat een betalende fokker () er zonder te vragen in kan.
En als het dan weer 32 is kick je het volgende potje iemand eruit zodat daarna weer 31 is en plek voor een betalende fokker.
ik ook nog maar een 7000quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:04 schreef Razorback het volgende:
Nog maar 411 punten voor vandaag en ik mag mezelf Corporal noemen
Meteen de nieuwe sniper nemen![]()
Omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
Kan je misschien ff de naam aanpassen; je hebt dit geschreven:
Band of Fok!ers
Doe er een k bij ...![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:36 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dan moet je t wel goed doen he. Dit is wat je net hebt gezet:
Band of Fokk!ers
Maar het moet zijn ... Band of Fok!kers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |