Fijn zo! Ik wist niet hoe ik die kon copy-pasten zonder alle urls handmatig te moeten invoeren.quote:
Pff daar heb ik dus vandaag ook last van, dat constant naar de WC lopen. Heb nl. sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Gelukkig heb ik lekker vrij vandaag.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:08 schreef elle_driver het volgende:
Nog steeds niks. Hóe vaak kan een mens op één dag naar de wc lopen, met het excuus naar collega's: "Sorry... Je blijft piesen van zoveel water drinken."
Beakertje, wat ben je toch een schat!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Beaker het volgende:
Succes voor iedereen hier
LW-tje Ik mis je een beetje en zou graag willen weten hoe het met je gaat!!
LW-tjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:26 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
(Hmmm, mis je me maar een beetje? Niet een heleboel?![]()
![]()
)
![]()
Gaat met jou ook alles goed, je cyclus en in jullie nieuwe huis?
LW
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:22 schreef LittleWoodstock het volgende:2006 wordt ons jaar
![]()
![]()
![]()
m.b.t. je huisje: ik ga zeker in het klustopic kijken, ben benieuwd naar Casa Mouton!![]()
heel veel groetjes terug, enne...uiteraard wordt er ook aan jou gedacht!![]()
Jij maakt het ook wel spannend hier!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:44 schreef Suzziieee het volgende:
Spannend!!!![]()
* Suzziieee is nog steeds niet ongesteld terwijl ze eigenlijk wel verwachte dat zo nu te zijn....t laat weer op zich wachten
Jeetje cyclus van 39 dagen.... daar kun je toch ook medicijnen voor krijgen om je cyclus te reguleren (Clomid) of mag dat niet ivm je suiker?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Nee ik ben niet zwanger.... testje had ik al voor de zekerheid gedaan en die was negatief zoals ik al verwachtte.Maar moet gewoon altijd zekerheid hebben voor mijn suiker... Toen kreeg ik sporen van bruin bloed...meestal bij mij het begin van mijn ongesteldheid.. maar doorzetten doet het nog niet..
Zwanger ben ik dus niet...maar omdat het bij mij nog steeds elke keer een verrassing is hoelang mijn cyclus duurt zou ik nu 'blij' zijn wanneer de duivels nu komen.Inmiddels is het alweer dag 39 Dat tussen t wal en t schip zitten das ook weer helemaal niets.
Menicole hoe istie daar?
Het wachten is hier eigenlijk weer op mijn menstruatie. Vrijdagavond voelde ik dat ik mijn eisprong had is dus nu nog 2 weekjes wachten voordat ik ongi word denk ik!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Menicole hoe istie daar?
Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:11 schreef Tamea het volgende:
Sorry dat ik daar even overheen gelezen had Marie79. Hopen dat het snel doorzet dan.
En een cyclus van 28 dagen is voorj mij ook nooit normaal geweest. Vroeger was het ook ongeveer 5 weken (was erg onregelmatig voor de pil) en nu is het dan 31 dagen (tot nu toe in elk geval, redelijk stabiel).
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....
Dat vond ik vroeger ook altijd erg lastig (en dan had ik nog niet eens de zenuwen of ik zwanger zou zijn). Constant maandverband mee want je kon nooit ergens op rekenen, de ene keer was het 30 dagen, de ander 38quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:34 schreef Suzziieee het volgende:
Dat het ook geen 28 dagen is vind ik ook niet erg..maar dat het iedere keer wat anders is en dat ik iedere keer maar weer af moet wachten of het uberhaupt wel doorzet dat vind ik vreselijk irritant..
Maar ja...moet toch geduld hebben.Heb er nog steeds vertrouwen in dat het ooit wel goed komt
Geeft niet hoor, het valt inderdaad niet mee met al die namen hier. het wordt hoog tijd dat er weer een aantal weggaan (positief bedoeld: met weggaan bedoel ik verhuizen naar zwangerschap en geboorte). Hierover gesproken... hoe gaat het met Elle_Driver en (mrs) Bright?quote:
Verplaats hem maar naar de 17e september... 40 dagen maar weer aangehouden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:49 schreef Suzziieee het volgende:
Wil iemand trouwens mijn NOD voorlopig maar weer even op ???? zetten.....
Ticootje het klinkt namelijk een beetje als mijn situatie toen ik stopte met de pil. Na 5 maanden regelmatig werd ik ineens niet meer ongesteld en dat heeft 4 maanden geduurd voordat ik weer een min of meer regelmatige cyclus had van 32-38 dagen. Hopelijk ben jij gewoon zwanger en heb je te vroeg getestquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:12 schreef Ticootje het volgende:
ik heb de laatste 4 jaar geen pil gebruikt maar een spiraaltje(minder hormonen). En die is er sinds maart uit.
Ik ga toch maar nog een keer testen, maar wel volgende week hoor! wens me suc6!
Ik gebruik vitamine b tegen die stemmingswisselingen. Ik heb het idee dat het goed helpt. Het geeft je ook gelijk meer energie. Goed spul dus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:19 schreef Beaker het volgende:
Heeft iemand hier nog goede tips of een middeltje hier tegen?
Ondanks dat ik hier niet vaak meer heb gepost, ben ik nooit gestopt met lurken hoor. Natuurlijk leef ik nog steeds erg mee met het wel en wee van alle meiden hierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:19 schreef Beaker het volgende:
Merisse,Wat leuk om je hier weer is te spotten
Net als Slaapmeisje!
Veel suc6 bij de volgende test, ik hoop voor jullie dat je te vroeg getest hebt!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:41 schreef Bright het volgende:
wel getest, maar er is slechts 1 streepje te zien ... Zou de ongi dan 'gewoon' later komen door de vakantie? Wel erg jammer nu, maar laten we hopen dat het uitblijft zodat we volgende week of zo nog een keer kunnen testen ...
Een vaag streepje is ook een streepje dus ik denk dat jullie idd zwanger zijn. Maar voor de zekerheid is het idd wel verstandig om de test een keer te herhalen, trouwens wel bij voorkeur met ochtendurine, daar zitten gewoon de meeste zwangerschapshormonen in... succes!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:16 schreef crazy-diesel het volgende:
Wij hebben ook een klein vraagje,
Mijn vriendin moest gister ongesteld worden, maar is dit niet geworden. We hebben nu een test gehaald van Etos. Op deze test is een heel vaag streepje te zien. Kan dit betekenen dat we nu zwanger zijn? We gaan zaterdag een 2e test halen van Clear Blue.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook best wel last van witte afscheiding als ik ongi word. Dat viel me de laatste keer in ieder geval op. Maar bij jou hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn... wat ik ook hoop......quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik heb zelf ook even een vraagje, ...
Morgen is mijn nod en nou had ik erg veel last van witte afscheiding. Ik weet dat je rond je eisprong daar last van kan hebben, maar is dat ook net voor je menstruatie? Het is wel een zwangerschapssymptoom toch?
Ik heb verder nergens last van trouwens. Ja gevoelige borsten maar dat heb ik altijd de tweede hekft van mijn cyclus.
heu, da's wel erg weinig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:14 schreef Sugar het volgende:
ik ben dus afgelopen dinsdag de pil vergeten (dat gebeurt me echt nooit!) en we hebben die nacht sex gehad (dat gebeurt zo mogelijk nog minder vaak).
Wat een grappig inkoppertjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef bixister het volgende:
heu, da's wel erg weinig.of wachten jullie tot na de huwelijksvoltrekking en is maria een 'wonderkind'?!
![]()
Idd streepje is een streepje :-Dquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:30 schreef Karin het volgende:
crazy-diesel een vaag streepje is een streepje hoor! Maar kan me voorstellen dat je nog meer bevestiging wilt hebben (heb zelf ook 5 postieve testen in de la liggen en nog geloofde ik het niet). Kan je er een foto van maken?
Nogal. Ik wil ZO graag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
dus het heeft toch doorgezet?
Klote zeg!!
Marie wat ergquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef Marie79 het volgende:
Ik kom me weer hier melden, nu nog ff zonder NOD.
Het hele verhaal staat in Zwangerschap&Geboorte![]()
@ een modje: Dit is nog niet aangepast in de OPquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef Martineke het volgende:
mijn volgende nod word uhhh 12 september
ja wel hoor.. een paar dagen geleden alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
@ een modje: Dit is nog niet aangepast in de OP
erg vreemd ... want ik reageerde nav de openingspost ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja wel hoor.. een paar dagen geleden al
Spek!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik bekijk hier net mijn postgeschiedenis en heb alle cycly op een rijtje gezet ...
Als ik vandaag niet ongi word, is het mijn langste cyclus vanaf 25 januari (verder heb ik niet gekeken)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef Marie79 het volgende:
Ik kom me weer hier melden, nu nog ff zonder NOD.
Het hele verhaal staat in Zwangerschap&Geboorte![]()
heb de test al drie keer in mijn handen gehad vanavond, maar wacht toch tot morgenvroeg ....denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:36 schreef Jis het volgende:
[..]
(heb je niet de neiging om nu toch stiekem maar te gaan testen dan????)
Ja, zulke verhalen wil ik horen ....quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:14 schreef _evenstar_ het volgende:
en na een dikke plus van clearbleu en de mvm test negatief aangeven
...en beiden werkzaam in de hulpverleningquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:02 schreef PM-girl het volgende:
He Meimeltje, dan zitten wij beiden sinds afgelopen weekend in hetzelfde schuitje! Spannend.
En beiden gek op pinguins?
Heyy Hobje!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef MissHobje het volgende:
hee Meimeltje.. stoer zeg !!en zekers spannend..
Ben erg benieuwd hoor.. ik lurk met je mee enzo![]()
(Hier nog steeds niets bye the way)
jullie kennen elkaar van FOK?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:31 schreef Meimeltje het volgende:
we zitten alweer zolang op fok dat je bijna zou denken , maar ze leerde fok pas kennen toen ze kwam aanwaaien op een meeting in een kroeg in utrecht , toen is ze het lurken begonnen , jaar of 3 geledenquote:
Ja, dat had ik gelezen, maar omdat je nog steeds geenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef Spekkiemonster het volgende:
test was toch echt negatief ... heb alleen nog nooit zo'n lange cyclus gehad, maar eens moet de eerste keer zijn toch
Ik hoop gewoon dat ik een van de weinige ben die een foute test had, of te vroeg gestest heeft of een laag hormoonspiegel oid heb
zolang er we er niet serieus mee bezig gaan , zag je mij hij hier niet , nu het wel het geval is , is het alleen maar leuk om mee te postenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef E.T. het volgende:
MAWnooit gedacht dat ik jou hier nog tegen zou komen
T is saai, maar nog geen nieuws.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
nog niks nieuws te melden dus
Spannendquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
T is saai, maar nog geen nieuws.![]()
(oftewel nog geen duvels en dat is dan dag 5 overtijd ... testen doe ik denk ik donderdag maar, als ik dat red)
als jij tot donderdag kan en wilt wachten moet je dat doen moppiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:56 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik word ook gek van mezelf, sorry als ik jullie ook gek maak.
redden jullie het wel tot donderdag? dan zal de hcg wel genoeg zijn mocht het zo zijn, toch?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
al kan je altijd al vandaag testen![]()
zere tieten zijn goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:03 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
en dat bedenk ik me dus ook steeds, maar dnek dan gelukkig steeds dat ik het dan met ochtendurine moet doen dus dat ik voor vandaag gewoon te laat ben.
trouwensmijn tieten doen ongelooflijk zeer, als mijn lief me vasthoud en even stevig tegen zich aan drukt vergaan ze van de pijn.
oh en ijzeren pot met naalden erbij paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:11 schreef Jelief het volgende:
Oh-Oh, pijnlijke tieten! Lieve spekkie, ik hoop zo dat die kruitvattest gewoon een misser was!
* Jelief nogmaals een kikker uit de sloot trekt
[afbeelding]
kleintjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik was even aan het lurken, kom hier eigenlijk nooit meer... maar meimel en maw...
Heel erg leuk! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!
Ik ben er zelf totaal niet mee bezig, maar toch word ik volgend jaar een beetje mama. Mijn paard is drachtig en ik krijg volgend jaar als het goed is een prachtveulen!
hehe dankje.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Ik was even aan het lurken, kom hier eigenlijk nooit meer... maar meimel en maw...
Heel erg leuk! Van harte gefeliciteerd (met deze beslissing, voordat het verkeerd opgevat wordt!) Ik zal proberen om jullie in de gaten te houden
precies voor hun moet het nog een beetje een verassing zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
hehe dankje.
Had je het niet verw8 ofzo?
Ik wist niet dat er zoveel mensen hier mee zouden lezen (Hobje, mutske, jij). Ach zolang mn familie het hierdoor niet te weten komt vind ik het best...lees maar lekker mee haha.
En en en hoe zit het bij jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
dan voor jou nog wat super jompelende jompels![]()
![]()
Uhmm... modjes, deze ff toevoegen doen? dankquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:56 schreef Bright het volgende:
...
Nieuwe NOD dan maar weer: laten we zeggen: 2 september, maar de datum is nu wel wat lastig te berekenen nu we afgelopen keer plotseling zo laat waren.
...
Probeer anders een digi test, daar staat duidelijk zwanger of niet zwanger op. Beter dan een streepje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Githa, ik eerlijk gezegd ook.
Ik keek nog eens naar die test van gisteren en vroeg me af of er op zo'n clearblue een voorgedrukt lijntje zit ofzo??? Er leek een klein schaduwlijntje te zien die je alleen zag als je je er goed op focusde en m op een bepaalde manier in het licht hield. Ik ga dus uit van een negatieve test maar voel me toch raar. Bovendien, als ik geslapen heb (overdag of even tussendoor) als ik wakker word ben ik een soort van misselijk achterin mijn keel (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)
Ik blijf het al met al erg raar vinden allemaal, morgen nog een test halen voor zaterdag en bellen voor een afspraak maandag bij de dokter
nee, begint met een bquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ticootje begint jou naam toevallig met een e?
Ik vond de digitale eigenlijk goedkoper dan de huistest van bv etos. Bij de etos betaalde je voor die huistest 9,95 en hebt maar 1x kans. Voor de Digitale clearblue met 3x testkans betaal je 18,95. Dus duur??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
Trouwens, heb je met zo'n digitale 3 x testkans?
Want die zijn best prijzig toch?
Ik zal vanmiddag eens kijken want hier word ik inderdaad tureluurs van
kan ook pas dinsdagmiddag bij de HA terecht
Ik wist ook niet zeker of je drie keer kon testen, vandaar mijn vraag. Maar dat is inderdaad beter dan! Ddan ga ik die maar halen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:05 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik vond de digitale eigenlijk goedkoper dan de huistest van bv etos. Bij de etos betaalde je voor die huistest 9,95 en hebt maar 1x kans. Voor de Digitale clearblue met 3x testkans betaal je 18,95. Dus duur??
Succes Spekkie.
En vooral voor jullie heel erg vervelend en onzeker.. bah. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
diaan heel veel plezier!! Gaaf hoor
ik zit meestal op 25 dagen en soms eens een dagje langer maar meestal zit ik wel goed qua cyclus. Nu voor de 8e dag ovettijd. Soap it is ...
misschien lees ik het verkeerd, maar vraag je nu of hubby (als in man) foliumzuur heeft?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:01 schreef Bright het volgende:
Luna, dat is toch een beetje goed om te horen. In ieder geval hebben ze iets gevonden waardoor het niet lukt. Ben benieuwd op 10 oktober
Wat gaan ze nu doen, dan? Hubby drinkt niet, rookt niet, heeft ook foliumzuur, etc.?
Zullen ze dan al snel over gaan naar inseminatie of zo? (klinkt niet lekker ...)
Ben echt benieuwd (We zijn zelf ook al een tijd bezig, inmiddels, maar na Elise lukt het niet meer, lijkt het wel ... Ik vrees dat ook wij ooit bij zo'n arts zullen belanden)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:19 schreef cattie het volgende:
En hoe gaat het met de andere dames (en heer)? Jis, voel je al iets?
Lois, mijn NOD mag op 16 sep. Is nog niet helemaal serieus, maar als mijn cyclus meteen wil, is het dus 16 september.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:29 schreef Lois het volgende:
Jeetje Spekkie wat een onduidelijk gedoe allemaal![]()
Ik kan me voorstellen dat dit hartstikke verwarrend is voor je.
ik heb het lijstje weer bijgewerkt, geven jullie even een gil als er iets niet klopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |