abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29728834
Evenstar, ik was van plan omdat ik vrijdag moet werken dan evt te bellen en een afspraak voor maandag te maken. (kan altijd afbellen, als het niet meer nodig is)
Maar echt, dat ik nu niet ongesteld word maakt me echt gek!! Het is niet dat ik er konstant aan denk maar als ik eraan denk dan krijg ik echt zo'n zenuwachtiggevoel.
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  woensdag 17 augustus 2005 @ 20:05:29 #252
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29728899
kan het me voorstellen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_29729437
och spekkie lees nu pas dat je test nega was.. nou hoop dat je snel duidelijkheid heb!!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 21:02:26 #254
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_29730764
spekkie spijtig van weer een negatieve test... maar hopelijk ben je toch gewoon zwanger....

andere dames

Hier daarstraks naar gyn geweest. ik zit nu met gemengde gevoelens... hsg was goed, bloed ook behalve had teveel mannelijk hormoon dan normaal... en beetje cholesterol te veel... ook inwendige echo gehad en daaruit bleek dus dat ik al eisprong heb gehad... morgen bellen voor uitslag van ventjes zaadjes...
De gyn zei wel dat het daar niet zou aan liggen want we zijn toch 2 keer zwanger geraakt.... het lag meer aan mij , dat heeft hij wel niet persoonljk gezegd maar zo kwam het over... heb toen wel even gejankt...

maar ja.... we zullen maar gewoon verder afwachten....

hoop voor jullie dat jullie wensen vlug uit mogen komen

groetjes

lunastar
pi_29744226
Spekkie, wat vervelend toch, niet goed weten wat je ermee aan moet is nog lastiger dan 'maar weer een maand wachten'...

Luna, we wachten met jullie mee hoor!
pi_29744238
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 07:56 schreef Bright het volgende:
...
Nieuwe NOD dan maar weer: laten we zeggen: 2 september, maar de datum is nu wel wat lastig te berekenen nu we afgelopen keer plotseling zo laat waren.
...
Uhmm... modjes, deze ff toevoegen doen? dank
pi_29744802
Luna, wat naar dat ze dat zo over laten komen bij je, alsof het jouw schuld is. Maar je weet zelf wel dat dat niet zo is toch! In ieder geval is je hsg goed en je bloed ook ongeveer, dus t komt gewoon helemaal goed hoor!!
hopelijk is het gewoon snel raak!

En Bright, je hebt gelijk dit is erger dan nog een maand ... (was ik nou alweer op een kwart geweest LOL)
pi_29745583
hoi hier nog steeds geen !!!! maar nu wordt mn vriend toch wel een beetje gek, hij wil erg graag dat ik toch maar eens ga testen, maar dat heb ik nu toch maar weer een weekje uitgesteld. ooooh ik wordt gek hiervan....
spekkie succes bij de dokter
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 09:55:01 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29745611
Ticootje begint jou naam toevallig met een e ?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:23:26 #260
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29746251
Bright, ik denk dat we er alledrie overheen gelezen hebben ofzo. Ik heb 'm er nu tussengezet.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29746789
Hoop mensen die nu bezig zijn met hun tweede ronde... erg leuk!
Ik zal blijven lurken en heel af en toe posten.
pi_29750226
Geeft niet hoor, E.T. - ik lees ook vaak genoeg ergens overheen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:06:49 #263
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_29752498
Nou dus het lag niet aan mij.... nu ligt het zeker aan mijn ventje... alles wat slecht kon zijn bij zijn zaad was slecht... we hebben nu afspraak bij fertilityarts... 10oktober wel pas... want is drukbezet... deze maand en volgende maand dan maar hopen dat het alsnog lukt...

dames ik

voor jullie

groetjes

lunastar
pi_29754168
Luna, dat is toch een beetje goed om te horen. In ieder geval hebben ze iets gevonden waardoor het niet lukt. Ben benieuwd op 10 oktober
Wat gaan ze nu doen, dan? Hubby drinkt niet, rookt niet, heeft ook foliumzuur, etc.?
Zullen ze dan al snel over gaan naar inseminatie of zo? (klinkt niet lekker ...)
Ben echt benieuwd (We zijn zelf ook al een tijd bezig, inmiddels, maar na Elise lukt het niet meer, lijkt het wel ... Ik vrees dat ook wij ooit bij zo'n arts zullen belanden)
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:43:18 #265
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_29756998
hoi bright... wij hebben dus ook al een dochtertje.. daardoor vind ik het zo raar, het gedacht dat het misschien nooit meer op de natuurlijke manier zal lukken... we hebben wel nog kans, maar heel klein... Ik denk dat ze eerst nog eens een staaltje van het zaad gaan onderzoeken... maar voor de rest is het een intake gesprek... en verder tja dat zullen we dan zien....

Maaar genoeg over mij... het is een beetje oftopic aan het worden....

We gaan hier voor een 2e streepje dus hoop ik nog voor 10 oktober een 2e streepje te hebben... is dit niet gaan we gewoon verder zien...

Maar nu voor die 2e streepjes hier.... kom op dames en heren
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:22:04 #266
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29759840
In elk geval weet je nu waarom je niet zwanger raakt Luna. Al is zo'n bericht natuurlijk nooit echt leuk om te horen.
Zeer waarschijnlijk zullen ze eerst toch bij je man kijken of er een oorzaak is (misschien een spatader) en als ze daar niks mee kunnen zal 't van de kwaliteit van 't zaad afhangen of ze gaan insemineren of ivf of icsi (als het echt heel slecht is).

Succes iig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:24:21 #267
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29759897
lunastar omdat je het verdient en spannend zeg op naar 10 oktober.. en hopenlijk gebeuren er wonderen
pi_29760038
Luna, toch fijne wat meer duidelijkheid. Nu kunnen ze gerichter gaan zoeken en wie weet pies je heel snel een 2e streepje ! Ik duim voor jullie!!

hier situatie nog steeds ongewijzigd
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 19:54:25 #269
81992 Githa
pi_29760716
spekkie Joh! .... ik blijf toch ook een beetje voor je duimen

Luna succes
pi_29762119
Githa, ik eerlijk gezegd ook.

Ik keek nog eens naar die test van gisteren en vroeg me af of er op zo'n clearblue een voorgedrukt lijntje zit ofzo??? Er leek een klein schaduwlijntje te zien die je alleen zag als je je er goed op focusde en m op een bepaalde manier in het licht hield. Ik ga dus uit van een negatieve test maar voel me toch raar. Bovendien, als ik geslapen heb (overdag of even tussendoor) als ik wakker word ben ik een soort van misselijk achterin mijn keel (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)
Ik blijf het al met al erg raar vinden allemaal, morgen nog een test halen voor zaterdag en bellen voor een afspraak maandag bij de dokter
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:43:30 #271
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29762267
hmm clearbleu heb de teststreep voor gedrukt , dus het streepje dat er sowieso uitkomt.. maar de verticale is niet voorgedrukt... je maakt het spannend spekkie
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 20:45:37 #272
81992 Githa
pi_29762348
lijkt me een goed idee spekkie want hoe dan ook.... het blijft vreemd

dat "brok in de keel"gevoel zoals ik het omschreef herken ik wel geloof dat minoes dat ook zo had.
Nou ik gun het je van harte hoor en deze onzekerheid is nog wel het ergst al is het toch stiekem kunnen hopen ook wel fijn.
pi_29762461
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Githa, ik eerlijk gezegd ook.

Ik keek nog eens naar die test van gisteren en vroeg me af of er op zo'n clearblue een voorgedrukt lijntje zit ofzo??? Er leek een klein schaduwlijntje te zien die je alleen zag als je je er goed op focusde en m op een bepaalde manier in het licht hield. Ik ga dus uit van een negatieve test maar voel me toch raar. Bovendien, als ik geslapen heb (overdag of even tussendoor) als ik wakker word ben ik een soort van misselijk achterin mijn keel (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)
Ik blijf het al met al erg raar vinden allemaal, morgen nog een test halen voor zaterdag en bellen voor een afspraak maandag bij de dokter
Probeer anders een digi test, daar staat duidelijk zwanger of niet zwanger op. Beter dan een streepje. Mij lijkt het toch wel akelig om zo in spanning te zitten. Ben op zich blij dat ik dat (nog) niet heb meegemaakt.
pi_29770284
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ticootje begint jou naam toevallig met een e ?
nee, begint met een b

he hier plotseling opeen skomen aanwaaien. snik
goed volgende NOD = 15 september uitgaande van 28 dagen maar even.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_29773837
shit ticootje, das balen!
Nu maar op voor de volgende ronde
sterkte!!
pi_29773994
Trouwens, heb je met zo'n digitale 3 x testkans?
Want die zijn best prijzig toch?
Ik zal vanmiddag eens kijken want hier word ik inderdaad tureluurs van

kan ook pas dinsdagmiddag bij de HA terecht
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:44:17 #277
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_29774253
Hè Ticootje, wat balen zeg...
18-11-2008 Maarten Alexander
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:03:42 #278
81992 Githa
pi_29774605
dinsdagmiddag pas jemig wat een stress..
pi_29774642
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
Trouwens, heb je met zo'n digitale 3 x testkans?
Want die zijn best prijzig toch?
Ik zal vanmiddag eens kijken want hier word ik inderdaad tureluurs van

kan ook pas dinsdagmiddag bij de HA terecht
Ik vond de digitale eigenlijk goedkoper dan de huistest van bv etos. Bij de etos betaalde je voor die huistest 9,95 en hebt maar 1x kans. Voor de Digitale clearblue met 3x testkans betaal je 18,95. Dus duur??

Succes Spekkie.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:19:17 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_29774889
Nou, bij mij zijn vanochtend de gekomen. Ik had ze al verwacht.
Het positieve is dat ik wel een cyclus heb (toch even spannend na het spiraaltje) en hij duurde 32 dagen. Nieuwe NOD is dus 20 september. wat duurt dat nog lang..
Spekkie, wat een gedoe, heel vervelend!!
Luna, jullie weten nu wat er is, ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden!
En hoe gaat het met de andere dames (en heer)? Jis, voel je al iets?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:30:08 #281
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29775105
Cattie.... idd positief dat je gewoon ongi bent geworden, nu kun je echt aan de slag.

Spekkie.... wat een soap zeg, erg balen, ik weet precies hoe je je nu moet voelen, ik heb soortgelijk meegemaakt. Ben je normaal altijd heel stipt met ongi worden trouwens? HOpelijk krijg je snel duidelijkheid.

Luna.... bij jullie nu eindelijk duidelijkheid. Al is het geen leuk nieuws natuurlijk, hopelijk is het niet nodig dat je in oktober naar de arts moet en ben je zwanger voordien.

Verder voor iedereen hier

*gaat nu voor 3 dagen naar Lowlands
Make love, not war ☮
pi_29775282
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:05 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ik vond de digitale eigenlijk goedkoper dan de huistest van bv etos. Bij de etos betaalde je voor die huistest 9,95 en hebt maar 1x kans. Voor de Digitale clearblue met 3x testkans betaal je 18,95. Dus duur??

Succes Spekkie.
Ik wist ook niet zeker of je drie keer kon testen, vandaar mijn vraag. Maar dat is inderdaad beter dan! Ddan ga ik die maar halen!
pi_29775476
diaan heel veel plezier!! Gaaf hoor
ik zit meestal op 25 dagen en soms eens een dagje langer maar meestal zit ik wel goed qua cyclus. Nu voor de 8e dag ovettijd. Soap it is ...

[ Bericht 2% gewijzigd door Spekkiemonster op 19-08-2005 10:55:04 ]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:10:20 #284
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29776192
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
diaan heel veel plezier!! Gaaf hoor
ik zit meestal op 25 dagen en soms eens een dagje langer maar meestal zit ik wel goed qua cyclus. Nu voor de 8e dag ovettijd. Soap it is ...
En vooral voor jullie heel erg vervelend en onzeker.. bah. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt.

Dank je... ja is echt cool...

We gaan zo. doegie
Make love, not war ☮
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:11:18 #285
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_29776226
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:01 schreef Bright het volgende:
Luna, dat is toch een beetje goed om te horen. In ieder geval hebben ze iets gevonden waardoor het niet lukt. Ben benieuwd op 10 oktober
Wat gaan ze nu doen, dan? Hubby drinkt niet, rookt niet, heeft ook foliumzuur, etc.?
Zullen ze dan al snel over gaan naar inseminatie of zo? (klinkt niet lekker ...)
Ben echt benieuwd (We zijn zelf ook al een tijd bezig, inmiddels, maar na Elise lukt het niet meer, lijkt het wel ... Ik vrees dat ook wij ooit bij zo'n arts zullen belanden)
misschien lees ik het verkeerd, maar vraag je nu of hubby (als in man) foliumzuur heeft?
Is dat nodig dan?
Nouja, ik zal het wel verkeerd lezen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:16:37 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_29776379
pm-girl ook voor mannen kan het slikken van foliumzuur bevorderlijk zijn

Ticootje jammer volgende ronde beter
diaan en peaceman veel plezier op lowlands
spekkie ik jompel voor je balen dat je nog zolang op de huisarts moet wachten
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:17:53 #287
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_29776413
cattie en ticootje spijtig dat de duivels zijn doorgekomen

spekkie je maakt het nu wel echt spannend, ik begin te denken dat het niet anders kan dan dat je zwanger bent, als je altijd een redelijk regelmaat in je cyclussen hebt

pm-girl... ze zeggen wel eens dat als man foliumzuur neemt dat het goed is voor zaadkwaliteit, maar dat is nog niet wetenschappelijk bewezen, maar het kan nooit kwaad, en nodig is dat ook niet.... maar het kan dus geen kwaad

Hier begin ik te relativeren dat we nog kansen hebben.... en ik heb al een pracht van een dochter en hou echt veel van haar... maar het verlangen naar een 2de zal toch niet minderen.... dus we klussen verder...

dames die hun nod naderbij komt of overtijd zijn

groetjes

lunastar
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:20:01 #288
108648 cattie
lieve moeder
pi_29776481
Spekkie, misschien kun je je verhaal verfilmen? Als een spannende thriller? Uiteraard met een goede afloop! Ik duim nog steeds voor je, het ligt vast aan de testen ofzo.
pi_29779093
Phff hier is het wachten op mijn ongi. Of juist niet
Word beetje gek van mezelf

Spekkie het is bij jou wel super spannend nu
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_29785791
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:19 schreef cattie het volgende:
En hoe gaat het met de andere dames (en heer)? Jis, voel je al iets?
ik kom hier maandag even op terug, goed?

Spek je maakt het veeeeel te spannend hoor!!! Ik blijf stug door voor je, maar krijg wel lamme armen ervan hoor Opschieten dus met je 2e streep

Cattie, balen dat de er weer zijn, maar aan de andere kant wel positief dat je nu weer een cyclus hebt... heb je iets om je aan vast te houden zeg maar.

Andere dames bij wie de weer aanwezig zijn... dat hadden we niet afgesproken!!
En voor de rest blijf ik ook

Tot maandag
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:24:35 #291
108648 cattie
lieve moeder
pi_29787602
Hmmm Jis, je maakt me wel nieuwsgierig!
pi_29808620
Spekkie??? Does ff melden jij???
Liefde
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:03:16 #293
108648 cattie
lieve moeder
pi_29810168
ja, Spekkie, we zijn nieuwsgierig!
En MeNicole, hoe is het met jou?
pi_29810692
Hier nog nix maar denk dat wat ik heb gevoeld dat dat niet mijn eisprong was. Zie het vanzelf wel.
Liefde
pi_29815618
Nou, ik snap er helemaal niks meer van.
gisteren een digitale test gehaald en natuuurlijk kan ik niet wachten dus hup, eroverheen gepiest ... gewacht .... Niet Zwanger ...

Ik veeg de boel af na het piesje en 1 minimale druppel bloed, dus ik dnek nou dat is ook wat ... ik test en hup ongesteld. Dus tampon erin. Tijdje later ... wil tampon verwisselen ... Helemaal wit, niks geen bloed. Toch maar een nieuwe erin, maar steeds helemaal niks.
Ik heb wel een aambeitje (ja sorry hoor) dus misschien had die wat gebloed ?
Maarrrr ... nog niet ongesteld dus.

Dinsdagmiddag kwart voor drie mag ik bij de HA komen.
Ik weet het dus niet meer
pi_29816831
Jammer Spekkie, ben benieuwd wat de huisarts voor je kan doen. Het is wat om zo veel onduidelijkheid te hebben.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:50:43 #297
108648 cattie
lieve moeder
pi_29818462
Wat vervelend Spekkie dat je nog zo in onzekerheid zit! Sterkte!
  Jubileum moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:29:00 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_29821137
Jeetje Spekkie wat een onduidelijk gedoe allemaal
Ik kan me voorstellen dat dit hartstikke verwarrend is voor je.

ik heb het lijstje weer bijgewerkt, geven jullie even een gil als er iets niet klopt?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_29824938
naja drie mislukte testen geven me niet veel moed meer om de eventuele zwangerschapgedachte nog vol te houden, ik hbe me daaar dan ook maar vanaf gezet maar ik ga me dus nu af vragen wat er dan met mij en mijn hormoonhuishouding mankeert ....
Zodra er nieuws is meld ik t gelijk
pi_29831893
Jis hoe is het bij jou??
Ik gooi er even wat jompels tegen aan voor je
Jis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: