Uhmm... modjes, deze ff toevoegen doen? dankquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:56 schreef Bright het volgende:
...
Nieuwe NOD dan maar weer: laten we zeggen: 2 september, maar de datum is nu wel wat lastig te berekenen nu we afgelopen keer plotseling zo laat waren.
...
Probeer anders een digi test, daar staat duidelijk zwanger of niet zwanger op. Beter dan een streepje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
Githa, ik eerlijk gezegd ook.
Ik keek nog eens naar die test van gisteren en vroeg me af of er op zo'n clearblue een voorgedrukt lijntje zit ofzo??? Er leek een klein schaduwlijntje te zien die je alleen zag als je je er goed op focusde en m op een bepaalde manier in het licht hield. Ik ga dus uit van een negatieve test maar voel me toch raar. Bovendien, als ik geslapen heb (overdag of even tussendoor) als ik wakker word ben ik een soort van misselijk achterin mijn keel (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)
Ik blijf het al met al erg raar vinden allemaal, morgen nog een test halen voor zaterdag en bellen voor een afspraak maandag bij de dokter
nee, begint met een bquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ticootje begint jou naam toevallig met een e?
Ik vond de digitale eigenlijk goedkoper dan de huistest van bv etos. Bij de etos betaalde je voor die huistest 9,95 en hebt maar 1x kans. Voor de Digitale clearblue met 3x testkans betaal je 18,95. Dus duur??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
Trouwens, heb je met zo'n digitale 3 x testkans?
Want die zijn best prijzig toch?
Ik zal vanmiddag eens kijken want hier word ik inderdaad tureluurs van
kan ook pas dinsdagmiddag bij de HA terecht
Ik wist ook niet zeker of je drie keer kon testen, vandaar mijn vraag. Maar dat is inderdaad beter dan! Ddan ga ik die maar halen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:05 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ik vond de digitale eigenlijk goedkoper dan de huistest van bv etos. Bij de etos betaalde je voor die huistest 9,95 en hebt maar 1x kans. Voor de Digitale clearblue met 3x testkans betaal je 18,95. Dus duur??
Succes Spekkie.
En vooral voor jullie heel erg vervelend en onzeker.. bah. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
diaan heel veel plezier!! Gaaf hoor
ik zit meestal op 25 dagen en soms eens een dagje langer maar meestal zit ik wel goed qua cyclus. Nu voor de 8e dag ovettijd. Soap it is ...
misschien lees ik het verkeerd, maar vraag je nu of hubby (als in man) foliumzuur heeft?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:01 schreef Bright het volgende:
Luna, dat is toch een beetje goed om te horen. In ieder geval hebben ze iets gevonden waardoor het niet lukt. Ben benieuwd op 10 oktober
Wat gaan ze nu doen, dan? Hubby drinkt niet, rookt niet, heeft ook foliumzuur, etc.?
Zullen ze dan al snel over gaan naar inseminatie of zo? (klinkt niet lekker ...)
Ben echt benieuwd (We zijn zelf ook al een tijd bezig, inmiddels, maar na Elise lukt het niet meer, lijkt het wel ... Ik vrees dat ook wij ooit bij zo'n arts zullen belanden)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:19 schreef cattie het volgende:
En hoe gaat het met de andere dames (en heer)? Jis, voel je al iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |