abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:26:31 #26
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_29432776
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Beaker het volgende:
Succes voor iedereen hier

LW-tje Ik mis je een beetje en zou graag willen weten hoe het met je gaat!!
Beakertje, wat ben je toch een schat!!! Vind het echt geweldig dat je altijd zo aan me denkt. (Hmmm, mis je me maar een beetje? Niet een heleboel? )

Ik lurk zo vaak mogelijk alle interessante topics gewoon mee (waaronder uiteraard deze), maar ik ''kan'' in dit topic niet meeposten, in ieder geval niet mbt eigen situatie ivm het nog niet officieel begonnen zijn met KvK. Ik heb daardoor ook nog geen NOD o.i.d. en in overleg met moderators is besloten om die uit het lijstje te halen.
En op updates van mijn cyclussen zit niemand te wachten, want ongesteld worden willen we juist niet hier.

Maar omdat jij het zo lief vraagt: het gaat goed met mij, ben heel ontspannen en vriendlief en ik kijken erg uit om dit najaar écht te gaan beginnen. Die ontspannenheid vertaalt zich ook in mijn cyclussen. Iedere cyclus kenmerkt zich door een hele duidelijke eisprong, alleen varieert de cycluslengte. Respectievelijk: 31, 35, 40, 41, 33 en 31 dagen. Maar al met al ben ik dik tevreden. Momenteel hou ik alles bij in een schriftje, zodat we straks een goed inzicht hebben mbt vruchtbare dagen etc. En zodra het KvK-en officieel van start gaat, meld ik me gewoon weer aan hier.
Gaat met jou ook alles goed, je cyclus en in jullie nieuwe huis?

groetjes en knuffels aan iedereen!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_29439267
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:26 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

(Hmmm, mis je me maar een beetje? Niet een heleboel? )

Gaat met jou ook alles goed, je cyclus en in jullie nieuwe huis?

LW
LW-tje ( ik lurk ook meer dan dat ik hier wat neer schrijf, want heb hier op dit moment ook nog weinig te zoeken Met mij gaat alles prima en omdat je er naar vraagt zal ik antwoord geven Met mijn cyclus gaat het goed, ik schommel ruim gezegt tussen de 30 en 40 dagen, maar de laatste paar maanden word ik netjes op dag 32 ongesteld. Dat is al een stuk beter als in het begin.
Daarnaast heb ook ik een behoorlijk aanwezige eisprong! Ook merk ik aan mijn lijf wanneer ik ongesteld word, want alles verandert na mijn eisprong.
Hopelijk word 2006 ons jaar en kunnen we eindelijk gaan klussen! Jij en vriendlief heel veel succes en weet dat er aan je gedacht word

Met het huis gaat het goed, je kan het bijhouden in het klus topic, daar staan foto's etc.

Lieve groetjes, Beaker
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:22:25 #28
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_29439330
2006 wordt ons jaar

m.b.t. je huisje: ik ga zeker in het klustopic kijken, ben benieuwd naar Casa Mouton!
heel veel groetjes terug, enne...uiteraard wordt er ook aan jou gedacht!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_29439523
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 08:22 schreef LittleWoodstock het volgende:
2006 wordt ons jaar

m.b.t. je huisje: ik ga zeker in het klustopic kijken, ben benieuwd naar Casa Mouton!
heel veel groetjes terug, enne...uiteraard wordt er ook aan jou gedacht!
Jaaaaah

Show hier je aardig grote opknapproject linkje klusforum
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:00:09 #30
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29440361
tnx allemaal voor succeswensen en zo. iedereen die hier zit wens ik natuurlijk ook veel succes, maar dat wisten jullie al wel
pi_29441114
LW dit jaar nog beginnen, leuk nieuws ,echt meid ik zal echt voor je duimen
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 10:54:36 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_29441309
Martineke! Wat leuk!

Diaan! Balen. Maar goed, iig duidelijkheid over de vorige ronde en op naar de volgende!

LW! Voor je het weet is het 'het najaar' en gaan jullie er voor!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:09:52 #33
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_29451091
Owkee...volgens mij zitten de duivels eraan te komen... Jammer...deze ronde is het niet gelukt.Maar opzich weer blij dat ze niet uitblijven(terwijl je niet zwanger bent)Denk dat ze morgen uiterlijk overmorgen doorbreken...

Nieuwe nod.. 13 sept (38 dagen)
pi_29467136
* Tamea wacht nog steeds in spanning af.
De laatste 3 maanden werd ik elke keer op de 6e ongesteld, nu nog steeds niks te zien. Verder ook geen tekenen die op ongesteld of zwanger wijzen. Voel me wel wat brak vandaag maar lag vannacht ook pas om half drie in bed.
pi_29468812
spannend tamea
ik jompel voor je mee
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:44:00 #36
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_29473775
Spannend!!!

* Suzziieee is nog steeds niet ongesteld terwijl ze eigenlijk wel verwachte dat zo nu te zijn....t laat weer op zich wachten
pi_29474023
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:44 schreef Suzziieee het volgende:
Spannend!!!

* Suzziieee is nog steeds niet ongesteld terwijl ze eigenlijk wel verwachte dat zo nu te zijn....t laat weer op zich wachten
Jij maakt het ook wel spannend hier!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_29481504
Misschien is dat wel gewoon goed nieuws Suzieeee (of heb ik nou ergens overheen gelezen en weet je al zeker dat je niet zwanger bent?)

Hier nog steeds niets te zien trouwens. Twijfel nu erg over wanneer ik zal gaan testen. Wil het graag weten, maar ben ook bang voor teleurstelling.
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:17:14 #39
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_29483863
Ik duim voor jullie, want het is hier weer lekker spannend

en voor al de andere dames die hun nod dichterbij komt... en voor de klussers

groetjes

lunastar
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:33:10 #40
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_29484133
Nee ik ben niet zwanger.... testje had ik al voor de zekerheid gedaan en die was negatief zoals ik al verwachtte.Maar moet gewoon altijd zekerheid hebben voor mijn suiker... Toen kreeg ik sporen van bruin bloed...meestal bij mij het begin van mijn ongesteldheid.. maar doorzetten doet het nog niet..

Zwanger ben ik dus niet...maar omdat het bij mij nog steeds elke keer een verrassing is hoelang mijn cyclus duurt zou ik nu 'blij' zijn wanneer de duivels nu komen.Inmiddels is het alweer dag 39 Dat tussen t wal en t schip zitten das ook weer helemaal niets.

Menicole hoe istie daar?
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:52:26 #41
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29484445
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Nee ik ben niet zwanger.... testje had ik al voor de zekerheid gedaan en die was negatief zoals ik al verwachtte.Maar moet gewoon altijd zekerheid hebben voor mijn suiker... Toen kreeg ik sporen van bruin bloed...meestal bij mij het begin van mijn ongesteldheid.. maar doorzetten doet het nog niet..

Zwanger ben ik dus niet...maar omdat het bij mij nog steeds elke keer een verrassing is hoelang mijn cyclus duurt zou ik nu 'blij' zijn wanneer de duivels nu komen.Inmiddels is het alweer dag 39 Dat tussen t wal en t schip zitten das ook weer helemaal niets.

Menicole hoe istie daar?
Jeetje cyclus van 39 dagen.... daar kun je toch ook medicijnen voor krijgen om je cyclus te reguleren (Clomid) of mag dat niet ivm je suiker?

voor iedereen!!!
Make love, not war ☮
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:23:22 #42
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_29484914
heb net 2 maanden terug primolut gehad omdat ik toen ergens rond dag 68 zat...en dat werkte eigenlijk goed...daarna een yclus van 33 dagen...de kortste ooit...inmiddels is het dus weer dag 39 maar tussen de 33 en 42 dagen is eigenlijk 'normaal'bij mij....
Ik wacht nog wel ff af..en anders weer naar de dokter...

Groetjes Suzanne
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:28:01 #43
114177 Diaan73
pi_29484990
Primolut ken ik eigenlijk niet, dat gebruik je nu dus nog steeds? Lijkt me wel erg vervelend dat een cyclus zo lang duurt en het lijkt me idd verstand binnenkort weer naar de dokter te gaan. Ik heb zelf ook onder behandeling van gyn gestaan en hij wilde mij toen zelfs medicijnen geven zodat ik meerdere eisprongen in een maand zou hebben. Maar hoefde toen niet meer....
Make love, not war ☮
pi_29485261
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Menicole hoe istie daar?
Het wachten is hier eigenlijk weer op mijn menstruatie. Vrijdagavond voelde ik dat ik mijn eisprong had is dus nu nog 2 weekjes wachten voordat ik ongi word denk ik!!

En verder gaat het hier zijn gangetje!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 7 augustus 2005 @ 13:59:56 #45
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_29485483
Nee primolut slik je een aantal dagen en dan word je ongesteld en het zou je cyclus weer op moeten wekken.Ging dus goed.33 dagen en nu dus weer iets langer.Opzich vind ik het niet heel erg dat een cyclus zo lang duurt maar tis wel eens vervelend omdat ik gelijk ga denken dat ie wegblijft terwijl ik niet zwanger ben.Niet iedereen is gezegend met een cyclus van 28 dagen...en als ik het zo om me heen hoor ben ik ook zeker niet de enige bij wie het wat rommelig is.

Ik moest van mijn huisarts afwachten of het weer op gang kwam en zo niet terugkomen en dan zouden we verder gaan kijken wat we gingen doen eraan.Maar omdat 42 dagen nog bij mij in het normale valt wacht ik sowieso nog af voordat ik naar de dokter ga...rustig aan.

@menicole... t klinkt allemaal weer goed
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:08:53 #46
114177 Diaan73
pi_29485630
Ow okay, het is dus eigenlijk een medicijn om je ongi op gang te brengen. Nee je bent zeker niet de enige bij wie de cyclus precies 28 dagen duurt, maar ik vind 42 dagen ook wel lang. Maar als je het zelf geen probleem vindt... prima toch. Je weet zelf het beste hoe je je voelt en wat je wilt.
Make love, not war ☮
pi_29487424
Sorry dat ik daar even overheen gelezen had Suzieee Hopen dat het snel doorzet dan.
En een cyclus van 28 dagen is voorj mij ook nooit normaal geweest. Vroeger was het ook ongeveer 5 weken (was erg onregelmatig voor de pil) en nu is het dan 31 dagen (tot nu toe in elk geval, redelijk stabiel).

[ Bericht 1% gewijzigd door Tamea op 07-08-2005 16:33:55 ]
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:23:04 #48
114177 Diaan73
pi_29487605
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:11 schreef Tamea het volgende:
Sorry dat ik daar even overheen gelezen had Marie79. Hopen dat het snel doorzet dan.
En een cyclus van 28 dagen is voorj mij ook nooit normaal geweest. Vroeger was het ook ongeveer 5 weken (was erg onregelmatig voor de pil) en nu is het dan 31 dagen (tot nu toe in elk geval, redelijk stabiel).
Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....
Make love, not war ☮
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:34:11 #49
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_29487786
Dat het ook geen 28 dagen is vind ik ook niet erg..maar dat het iedere keer wat anders is en dat ik iedere keer maar weer af moet wachten of het uberhaupt wel doorzet dat vind ik vreselijk irritant..

Maar ja...moet toch geduld hebben.Heb er nog steeds vertrouwen in dat het ooit wel goed komt
pi_29487795
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....
Dat denk ik ook. Lezen is een kunst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')