quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Beaker het volgende:Succes voor iedereen hier
LW-tje Ik mis je een beetje en zou graag willen weten hoe het met je gaat!!
![]()
Beakertje, wat ben je toch een schat!!!
![]()
Vind het echt geweldig dat je altijd zo aan me denkt.
![]()
(Hmmm, mis je me maar een beetje? Niet een heleboel?
![]()
)
Ik lurk zo vaak mogelijk alle interessante topics gewoon mee (waaronder uiteraard deze), maar ik ''kan'' in dit topic niet meeposten, in ieder geval niet mbt eigen situatie ivm het nog niet officieel begonnen zijn met KvK. Ik heb daardoor ook nog geen NOD o.i.d. en in overleg met moderators is besloten om die uit het lijstje te halen.
En op updates van mijn cyclussen zit niemand te wachten, want ongesteld worden willen we juist niet hier.
Maar omdat jij het zo lief vraagt: het gaat goed met mij, ben heel ontspannen en vriendlief en ik kijken erg uit om dit najaar écht te gaan beginnen. Die ontspannenheid vertaalt zich ook in mijn cyclussen. Iedere cyclus kenmerkt zich door een hele duidelijke eisprong, alleen varieert de cycluslengte. Respectievelijk: 31, 35, 40, 41, 33 en 31 dagen. Maar al met al ben ik dik tevreden.
Momenteel hou ik alles bij in een schriftje, zodat we straks een goed inzicht hebben mbt vruchtbare dagen etc. En zodra het KvK-en officieel van start gaat, meld ik me gewoon weer aan hier.
Gaat met jou ook alles goed, je cyclus en in jullie nieuwe huis?
groetjes en knuffels aan iedereen!
LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...