Fijn zo! Ik wist niet hoe ik die kon copy-pasten zonder alle urls handmatig te moeten invoeren.quote:
Pff daar heb ik dus vandaag ook last van, dat constant naar de WC lopen. Heb nl. sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Gelukkig heb ik lekker vrij vandaag.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:08 schreef elle_driver het volgende:
Nog steeds niks. Hóe vaak kan een mens op één dag naar de wc lopen, met het excuus naar collega's: "Sorry... Je blijft piesen van zoveel water drinken."
Beakertje, wat ben je toch een schat!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Beaker het volgende:
Succes voor iedereen hier
LW-tje Ik mis je een beetje en zou graag willen weten hoe het met je gaat!!
LW-tjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:26 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
(Hmmm, mis je me maar een beetje? Niet een heleboel?![]()
![]()
)
![]()
Gaat met jou ook alles goed, je cyclus en in jullie nieuwe huis?
LW
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:22 schreef LittleWoodstock het volgende:2006 wordt ons jaar
![]()
![]()
![]()
m.b.t. je huisje: ik ga zeker in het klustopic kijken, ben benieuwd naar Casa Mouton!![]()
heel veel groetjes terug, enne...uiteraard wordt er ook aan jou gedacht!![]()
Jij maakt het ook wel spannend hier!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:44 schreef Suzziieee het volgende:
Spannend!!!![]()
* Suzziieee is nog steeds niet ongesteld terwijl ze eigenlijk wel verwachte dat zo nu te zijn....t laat weer op zich wachten
Jeetje cyclus van 39 dagen.... daar kun je toch ook medicijnen voor krijgen om je cyclus te reguleren (Clomid) of mag dat niet ivm je suiker?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Nee ik ben niet zwanger.... testje had ik al voor de zekerheid gedaan en die was negatief zoals ik al verwachtte.Maar moet gewoon altijd zekerheid hebben voor mijn suiker... Toen kreeg ik sporen van bruin bloed...meestal bij mij het begin van mijn ongesteldheid.. maar doorzetten doet het nog niet..
Zwanger ben ik dus niet...maar omdat het bij mij nog steeds elke keer een verrassing is hoelang mijn cyclus duurt zou ik nu 'blij' zijn wanneer de duivels nu komen.Inmiddels is het alweer dag 39 Dat tussen t wal en t schip zitten das ook weer helemaal niets.
Menicole hoe istie daar?
Het wachten is hier eigenlijk weer op mijn menstruatie. Vrijdagavond voelde ik dat ik mijn eisprong had is dus nu nog 2 weekjes wachten voordat ik ongi word denk ik!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Menicole hoe istie daar?
Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:11 schreef Tamea het volgende:
Sorry dat ik daar even overheen gelezen had Marie79. Hopen dat het snel doorzet dan.
En een cyclus van 28 dagen is voorj mij ook nooit normaal geweest. Vroeger was het ook ongeveer 5 weken (was erg onregelmatig voor de pil) en nu is het dan 31 dagen (tot nu toe in elk geval, redelijk stabiel).
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |