quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef Randa_v het volgende:
Mijn positieve test was toen met eroverheen plassen.
quote:De billingsmethode berust op het feit dat er drie à vier dagen voor de ovulatie tot één à twee dagen na de ovulatie in de baarmoederhals tamelijk veel rekbaar slijm afgescheiden wordt.
Indien je jezelf goed observeert, merk je tijdens deze korte periode een gevoel van vochtigheid ter hoogte van de uitwendige geslachtsorganen, bij de ingang van de schede. Dit rekbaar slijm kan je ook waarnemen door bijvoorbeeld na het urineren over de vulva te wrijven met toiletpapier. Je kan ook twee vingers in de schede brengen. Indien deze vingers nadien worden opengespreid, zal er een rekbaar slijm waargenomen worden. Zolang er geen slijm voorhanden is, is de vrouw onvruchtbaar. De vruchtbare periode begint wanneer er voor het eerst slijmafscheiding waargenomen wordt, en ze duurt tot vier dagen na de dag waarop voor het laatst slijm werd aangetroffen.
Ow ben ik dus niet de enige? wij waren er verder ook niet echt mee bezig.. hebben maar 1 keer gevreeen rond de tijd dat ik eigenlijk mijn eisprong zou moeten hebben, alleen volgens mijn cyclus dus te laat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:15 schreef Belana het volgende:
Wij hebben afgelopen maand maar 1 keer gevreeën en ik ben dus zwanger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |