quote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:47 schreef Randa_v het volgende:
Mijn positieve test was toen met eroverheen plassen.
quote:De billingsmethode berust op het feit dat er drie ŕ vier dagen voor de ovulatie tot één ŕ twee dagen na de ovulatie in de baarmoederhals tamelijk veel rekbaar slijm afgescheiden wordt.
Indien je jezelf goed observeert, merk je tijdens deze korte periode een gevoel van vochtigheid ter hoogte van de uitwendige geslachtsorganen, bij de ingang van de schede. Dit rekbaar slijm kan je ook waarnemen door bijvoorbeeld na het urineren over de vulva te wrijven met toiletpapier. Je kan ook twee vingers in de schede brengen. Indien deze vingers nadien worden opengespreid, zal er een rekbaar slijm waargenomen worden. Zolang er geen slijm voorhanden is, is de vrouw onvruchtbaar. De vruchtbare periode begint wanneer er voor het eerst slijmafscheiding waargenomen wordt, en ze duurt tot vier dagen na de dag waarop voor het laatst slijm werd aangetroffen.
Ow ben ik dus niet de enige? wij waren er verder ook niet echt mee bezig.. hebben maar 1 keer gevreeen rond de tijd dat ik eigenlijk mijn eisprong zou moeten hebben, alleen volgens mijn cyclus dus te laat.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:15 schreef Belana het volgende:
Wij hebben afgelopen maand maar 1 keer gevreeën en ik ben dus zwanger...
Idd wel jammer, maar we zijn ook nog maar erg kort bezig... en het zou mij zeer verbazen als het nu wel snel gaat. Het duurde ook ruim een jaar voordat ik zwanger was van mijn zoon(wel van andere partner by the way)quote:Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef cattie het volgende:
Jammer Diaan73...
En nog een vraagje voor je: klopt het dat jij ook een mirena spiraaltje had? Zo ja, hoe lang duurde het bij jou voordat je weer ongesteld werd nadat hij eruit was?
Ik dacht even dat het bij mij vrijdag al was (een dag later dus) maar heeft niet doorgezet.
Hopelijk wel, maar we wachten gewoon af en het heeft ook geen haast. Mn vriend en ik wonen ook nog niet samen en wonen ong.185 km van elkaar....quote:Op maandag 4 juli 2005 17:55 schreef cattie het volgende:
Ik hoop voor je dat het deze keer sneller gaat!
Hmmm, oke, ik heb hem dus ook op donderdag laten verwijderen maar hier nog niets. Afwachten dus!
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
Soms vind ik het frustrerend hier te komen, zo neus op de feiten drukkend....maar ook weer een hoop steun en herkenbaarheid.
Maaruh ... verder gaat het goed hoor
* Spekkiemonster ineens heel depri overkomt misschien....
als we dan aan het eind van de maand weer zo'n geweldige wonderlijke inhaal-race hebben vind ik het best ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt weer dezelfde richting op te gaan als juni.....![]()
Tja dat is waar.... ik heb zelf ook nog een kansje eind juli....quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:48 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
Wat jammer Tamea!!
[..]
als we dan aan het eind van de maand weer zo'n geweldige wonderlijke inhaal-race hebben vind ik het best ...
Ik denk dat je mij bedoelt met dat het eind juli ook mag......maar dont matter.... hoe eerder iedereen 2 streepjes plast, des te beter....quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik had liever gehad dat je nu gewoon een streepje erbij piest maar eind juli mag ook nog hoor Tamea.
Sterkte in ieder geval, want het is (in de meeste gevallen) altijd klote als de duvels zich aandienen.
Gauw op naar het eind vd maand!!
We willen beiden graag een kind van ons samen en laten het - door het spiraaltje al te laten verwijderen - gewoon op ons afkomen. Als het zo is, is het geweldig en als ik niet snel zwanger ben, is dat op zich niet zo heel erg. De bedoeling is dat we binnen nu en december ofzo gaan samenwonen, dus die plannen zijn er al. Mocht het zo zijn dat ik eerder zwanger word, dan gaat dat dus ook eerder gebeuren en kunnen we het misschien anders regelen met zijn huidige werkgever, bijv. minder dagen werken. Als gezegd: we laten het gewoon op ons afkomen en wachten af wat ons "gegeven" wordt. Daarbij moet ik ook nog wel even kwijt dat ik ook al ruim een jaar bezig was voordat ik zwanger was van mn eerste kind (wel andere partner) en met dat in mn achterhoofd (en ja ik weet het, het kan nu eerder) en dat we beiden voor ons gevoel niet te oud willen zijn, gaan we er gewoon voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, mss een impertinente vraag, maar waarom al wel zwanger proberen te worden terwijl je vriend nog niet bij je woont? Of is de kans op werk bij jou in de buurt groot genoeg dat er snel kans op is?
Is op zich ook wel een gekke en dubbele gedachte .... maar als ik nu zwanger wordt, is het half april dat ik uitgeteld zou zijn... dan wonen we al weer een tijdje samen... en het is niet zo dat wij elkaar niet goed kennen hoor, we reizen al zeker ruim een jaar elk weekend naar elkaar toe en wonen in dat weekend (of vakantie of lange weekenden) ook samen. En het heeft ook veel te maken met het gevoel dat je samen hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Ik kan het me met de duur van de vorige keer ook ergens wel een beetje voorstellen. En als dingen versneld kunnen worden...
Ik zou het alleen voor mezelf heel gek vinden om een kind te krijgen van iemand waar je nog niet mee samen hebt geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |