Een vaag streepje is ook een streepje dus ik denk dat jullie idd zwanger zijn. Maar voor de zekerheid is het idd wel verstandig om de test een keer te herhalen, trouwens wel bij voorkeur met ochtendurine, daar zitten gewoon de meeste zwangerschapshormonen in... succes!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:16 schreef crazy-diesel het volgende:
Wij hebben ook een klein vraagje,
Mijn vriendin moest gister ongesteld worden, maar is dit niet geworden. We hebben nu een test gehaald van Etos. Op deze test is een heel vaag streepje te zien. Kan dit betekenen dat we nu zwanger zijn? We gaan zaterdag een 2e test halen van Clear Blue.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook best wel last van witte afscheiding als ik ongi word. Dat viel me de laatste keer in ieder geval op. Maar bij jou hoeft dat natuurlijk niet zo te zijn... wat ik ook hoop......quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:34 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik heb zelf ook even een vraagje, ...
Morgen is mijn nod en nou had ik erg veel last van witte afscheiding. Ik weet dat je rond je eisprong daar last van kan hebben, maar is dat ook net voor je menstruatie? Het is wel een zwangerschapssymptoom toch?
Ik heb verder nergens last van trouwens. Ja gevoelige borsten maar dat heb ik altijd de tweede hekft van mijn cyclus.
heu, da's wel erg weinig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:14 schreef Sugar het volgende:
ik ben dus afgelopen dinsdag de pil vergeten (dat gebeurt me echt nooit!) en we hebben die nacht sex gehad (dat gebeurt zo mogelijk nog minder vaak).
Wat een grappig inkoppertjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef bixister het volgende:
heu, da's wel erg weinig.of wachten jullie tot na de huwelijksvoltrekking en is maria een 'wonderkind'?!
![]()
Idd streepje is een streepje :-Dquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:30 schreef Karin het volgende:
crazy-diesel een vaag streepje is een streepje hoor! Maar kan me voorstellen dat je nog meer bevestiging wilt hebben (heb zelf ook 5 postieve testen in de la liggen en nog geloofde ik het niet). Kan je er een foto van maken?
Nogal. Ik wil ZO graag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
dus het heeft toch doorgezet?
Klote zeg!!
Marie wat ergquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef Marie79 het volgende:
Ik kom me weer hier melden, nu nog ff zonder NOD.
Het hele verhaal staat in Zwangerschap&Geboorte![]()
@ een modje: Dit is nog niet aangepast in de OPquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:08 schreef Martineke het volgende:
mijn volgende nod word uhhh 12 september
ja wel hoor.. een paar dagen geleden alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:31 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
@ een modje: Dit is nog niet aangepast in de OP
erg vreemd ... want ik reageerde nav de openingspost ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
ja wel hoor.. een paar dagen geleden al
Spek!!quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik bekijk hier net mijn postgeschiedenis en heb alle cycly op een rijtje gezet ...
Als ik vandaag niet ongi word, is het mijn langste cyclus vanaf 25 januari (verder heb ik niet gekeken)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:47 schreef Marie79 het volgende:
Ik kom me weer hier melden, nu nog ff zonder NOD.
Het hele verhaal staat in Zwangerschap&Geboorte![]()
heb de test al drie keer in mijn handen gehad vanavond, maar wacht toch tot morgenvroeg ....denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:36 schreef Jis het volgende:
[..]
(heb je niet de neiging om nu toch stiekem maar te gaan testen dan????)
Ja, zulke verhalen wil ik horen ....quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:14 schreef _evenstar_ het volgende:
en na een dikke plus van clearbleu en de mvm test negatief aangeven
...en beiden werkzaam in de hulpverleningquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:02 schreef PM-girl het volgende:
He Meimeltje, dan zitten wij beiden sinds afgelopen weekend in hetzelfde schuitje! Spannend.
En beiden gek op pinguins?
Heyy Hobje!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef MissHobje het volgende:
hee Meimeltje.. stoer zeg !!en zekers spannend..
Ben erg benieuwd hoor.. ik lurk met je mee enzo![]()
(Hier nog steeds niets bye the way)
jullie kennen elkaar van FOK?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:31 schreef Meimeltje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |