Fijn zo! Ik wist niet hoe ik die kon copy-pasten zonder alle urls handmatig te moeten invoeren.quote:
Pff daar heb ik dus vandaag ook last van, dat constant naar de WC lopen. Heb nl. sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Gelukkig heb ik lekker vrij vandaag.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:08 schreef elle_driver het volgende:
Nog steeds niks. Hóe vaak kan een mens op één dag naar de wc lopen, met het excuus naar collega's: "Sorry... Je blijft piesen van zoveel water drinken."
Beakertje, wat ben je toch een schat!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef Beaker het volgende:
Succes voor iedereen hier
LW-tje Ik mis je een beetje en zou graag willen weten hoe het met je gaat!!
LW-tjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:26 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
(Hmmm, mis je me maar een beetje? Niet een heleboel?![]()
![]()
)
![]()
Gaat met jou ook alles goed, je cyclus en in jullie nieuwe huis?
LW
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:22 schreef LittleWoodstock het volgende:2006 wordt ons jaar
![]()
![]()
![]()
m.b.t. je huisje: ik ga zeker in het klustopic kijken, ben benieuwd naar Casa Mouton!![]()
heel veel groetjes terug, enne...uiteraard wordt er ook aan jou gedacht!![]()
Jij maakt het ook wel spannend hier!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:44 schreef Suzziieee het volgende:
Spannend!!!![]()
* Suzziieee is nog steeds niet ongesteld terwijl ze eigenlijk wel verwachte dat zo nu te zijn....t laat weer op zich wachten
Jeetje cyclus van 39 dagen.... daar kun je toch ook medicijnen voor krijgen om je cyclus te reguleren (Clomid) of mag dat niet ivm je suiker?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Nee ik ben niet zwanger.... testje had ik al voor de zekerheid gedaan en die was negatief zoals ik al verwachtte.Maar moet gewoon altijd zekerheid hebben voor mijn suiker... Toen kreeg ik sporen van bruin bloed...meestal bij mij het begin van mijn ongesteldheid.. maar doorzetten doet het nog niet..
Zwanger ben ik dus niet...maar omdat het bij mij nog steeds elke keer een verrassing is hoelang mijn cyclus duurt zou ik nu 'blij' zijn wanneer de duivels nu komen.Inmiddels is het alweer dag 39 Dat tussen t wal en t schip zitten das ook weer helemaal niets.
Menicole hoe istie daar?
Het wachten is hier eigenlijk weer op mijn menstruatie. Vrijdagavond voelde ik dat ik mijn eisprong had is dus nu nog 2 weekjes wachten voordat ik ongi word denk ik!!quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:33 schreef Suzziieee het volgende:
Menicole hoe istie daar?
Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:11 schreef Tamea het volgende:
Sorry dat ik daar even overheen gelezen had Marie79. Hopen dat het snel doorzet dan.
En een cyclus van 28 dagen is voorj mij ook nooit normaal geweest. Vroeger was het ook ongeveer 5 weken (was erg onregelmatig voor de pil) en nu is het dan 31 dagen (tot nu toe in elk geval, redelijk stabiel).
quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Suzziieee bedoelt....
Dat vond ik vroeger ook altijd erg lastig (en dan had ik nog niet eens de zenuwen of ik zwanger zou zijn). Constant maandverband mee want je kon nooit ergens op rekenen, de ene keer was het 30 dagen, de ander 38quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:34 schreef Suzziieee het volgende:
Dat het ook geen 28 dagen is vind ik ook niet erg..maar dat het iedere keer wat anders is en dat ik iedere keer maar weer af moet wachten of het uberhaupt wel doorzet dat vind ik vreselijk irritant..
Maar ja...moet toch geduld hebben.Heb er nog steeds vertrouwen in dat het ooit wel goed komt
Geeft niet hoor, het valt inderdaad niet mee met al die namen hier. het wordt hoog tijd dat er weer een aantal weggaan (positief bedoeld: met weggaan bedoel ik verhuizen naar zwangerschap en geboorte). Hierover gesproken... hoe gaat het met Elle_Driver en (mrs) Bright?quote:
Verplaats hem maar naar de 17e september... 40 dagen maar weer aangehouden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:49 schreef Suzziieee het volgende:
Wil iemand trouwens mijn NOD voorlopig maar weer even op ???? zetten.....
Ticootje het klinkt namelijk een beetje als mijn situatie toen ik stopte met de pil. Na 5 maanden regelmatig werd ik ineens niet meer ongesteld en dat heeft 4 maanden geduurd voordat ik weer een min of meer regelmatige cyclus had van 32-38 dagen. Hopelijk ben jij gewoon zwanger en heb je te vroeg getestquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:12 schreef Ticootje het volgende:
ik heb de laatste 4 jaar geen pil gebruikt maar een spiraaltje(minder hormonen). En die is er sinds maart uit.
Ik ga toch maar nog een keer testen, maar wel volgende week hoor! wens me suc6!
Ik gebruik vitamine b tegen die stemmingswisselingen. Ik heb het idee dat het goed helpt. Het geeft je ook gelijk meer energie. Goed spul dus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:19 schreef Beaker het volgende:
Heeft iemand hier nog goede tips of een middeltje hier tegen?
Ondanks dat ik hier niet vaak meer heb gepost, ben ik nooit gestopt met lurken hoor. Natuurlijk leef ik nog steeds erg mee met het wel en wee van alle meiden hierquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:19 schreef Beaker het volgende:
Merisse,Wat leuk om je hier weer is te spotten
Net als Slaapmeisje!
Veel suc6 bij de volgende test, ik hoop voor jullie dat je te vroeg getest hebt!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:41 schreef Bright het volgende:
wel getest, maar er is slechts 1 streepje te zien ... Zou de ongi dan 'gewoon' later komen door de vakantie? Wel erg jammer nu, maar laten we hopen dat het uitblijft zodat we volgende week of zo nog een keer kunnen testen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |