No prob.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:42 schreef Fillipe het volgende:
Ja staan inderdaad nog wat fouten in de OP, komt omdat ik de oude gebruikt had. Anyway, als je hem op de weescreatief.nl site gooit kan je hem ook even aanpassen en de fouten eruit halen.
En trouwens dat met videokaarten of het better or greater oid moet zijn, ik heb het rechtstreek van de EA site afgehaald en niet zelf getypt
O en btw het is deeltje 18 alweer
Done!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
No prob.
Gooi of de code van de OP even in dit topic of mail je bestandje even naar FJDorr op gmail
Ahja, ben daar nu bezig. Je bent al de tigste die zegt reinstallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef Sickert het volgende:
opnieuw installenen je saved games en profiles laten staan ... werkte bij mij iig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Steeven het volgende:
Hey, ik heb concurrentie. FF wat medailles winnen deze week.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef domolanglekker het volgende:
lol wat een gekloot met die account server zeg.. maar goed zelfs met stock wapens is t nog goed fokkers slachten
ik ben je alvoorbij, zal morgen de stats aanpassenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Steeven het volgende:
Hey, ik heb concurrentie. FF wat medailles winnen deze week.
aangepast. alleen moet fillipe het nog even aanpassen in de orginele versiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef Gunner het volgende:
Raffie: Kan je me nog ff tussen de x-fire lijst zetten?
nlgunner
Mitch heeft de OP nu ook en zet hem op de clansite zodat hij hem straks ook kan aanpassen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
aangepast. alleen moet fillipe het nog even aanpassen in de orginele versie
okequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Mitch heeft de OP nu ook en zet hem op de clansite zodat hij hem straks ook kan aanpassen.
zeker. alleen jammer dat bij mij kut gingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef Droopie het volgende:
Raffie het was weer goed gezellig.
het ging echt kut, en wat was ik pissig op die lul die in me claymore liep die er al 10 minuten lag en me er voor punishde, zo irritant zijn die ventjes, die drukken standaard op straffenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Fillipe het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met Mitch en z'n studie dan? Moet je straks nog veel hertentamens maken ofzo?
Anyway ging niet zo best net, was weer samen met gamedemon - altijd gezellig!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef Sickert het volgende:
hey mitchie!is goed jongen! doe eerst maar de belangrijkere dingen hoor school enzo dan mag je antwoorden aangezien je al zo druk bent
*bang dat ie klapjes krijgt van Fjd zn vriendin*
Deze week twee hertentamens, gister was m'n vriendin hier die ook moest leren. Elke keer als ik naar boven probeerde te glippen kreeg ik een complete pannenset naar m'n hoofd geslingerdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Fillipe het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met Mitch en z'n studie dan? Moet je straks nog veel hertentamens maken ofzo?
Genoeg om de messenset ongemoeid te latenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:34 schreef Eurion2 het volgende:
En hoeveel pannensets hebben jullie thuis?
Wat bedoel je hier precies meequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
zal ik het zboard + battlefield ad) donderdag kopen of... toch niet? iemand positieve reacties?
of is het allen een goed game board en als normaal TB wat minder?
(zoals FJD al zei)
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Genoeg om de messenset ongemoeid te laten
-edit-
Lees net de Algemene Voorwaarden: Opdrachtgever (ik/wij dus) zal niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van i3d de Producten en de resultaten van de Diensten op enige wijze geheel of gedeeltelijk openbaar maken.
Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen![]()
Ken je het principe van een Zboard ? http://www.zboard.com/us/quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee
maar goed wel gedurende die 3 maanden dus daarna mogen we een hate-site opzetten indien nodigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:51 schreef ursel het volgende:
![]()
Geweldig. Zij moeten jou dus toestemming geven voordat je wat negatiefs mag zeggen.. Dat zullenz e ook zeker doen![]()
Meedoen met de clan ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:54 schreef Beach het volgende:
ik speel ook BF2 hoor, alleen is mijn ingame naam anders dan hier![]()
Dat is lame,zo spelenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:03 schreef RetepV het volgende:
Hahahahahaha! Gisteren met een vol squad (allemaal [Q4O] clanmembers) in een chopper overal vlaggen pakken. Hadden we 103, 103, 96, 94, 89 en 88 punten. Met het hele squad dus 573 punten. Ik denk dat we op die server nog wel een tijdje als beste squad te boek zullen staan.
Jammer dat er maar twee machineguns op die chopper zitten, anders was de score nog hoger geweest.
oke je staat bij de nieuwe layout van de clanstats, die volgende week online komtquote:
ah je hebt het gevonden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef escape_nl het volgende:
[..]
oke je staat bij de nieuwe layout van de clanstats, die volgende week online komt
succes verder
Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.quote:
Eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef RetepV het volgende:
Bullshit.
Ik heb hem al en vind het de moeite waardquote:Toetsenbord ziet er wel netjes uit. Wie gaat het hier allemaal kopen?
ik vind het ook heerlijk in zo'n chopper flags capturen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.
Als het zo makkelijk is om met een helicopter en een squad zo veel punten te halen, waarom doet niemand het dan? Omdat het dus NIET makkelijk is. Vooral niet als je niet met elkaar communiceert.
Als ze daar al mee beginnen zou ik toch wel uitkijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Genoeg om de messenset ongemoeid te laten
-edit-
Lees net de Algemene Voorwaarden: Opdrachtgever (ik/wij dus) zal niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van i3d de Producten en de resultaten van de Diensten op enige wijze geheel of gedeeltelijk openbaar maken.
Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen![]()
ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef Eurion2 het volgende:
Als je het met de BH ook nog eens goed aanpakt heb je ook zo je teamwork ribbon en driver assist kill ribbon bij elkaar
Wie gaat er vnv allemaal gamen, wordt tijd dat ik eens met wat Fokkers ga meedoen
Ik hoop vanavond maar zoals ik al zei dat ligt er echt aan of i3d.nl een screenshot accepteert. Anders duurt het nog wel eventjes gezien de traagheid die de Postbank altijd met zich meebrengt. Daarnaast weet ik ook echt totaal niet hoe lang de setup van zo'n server duurt. Als de setupkosten 7,- zijn dan zal dat vast niet lang zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes top mensen!
Mitch: wanneer hoop je dat de Server on-line is?
I hereby stand correctedquote:Hoi ferdi,
Ik lees net op Fok!:
--------------------
Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen
-------------------
Dat stukje heeft puur betrekking op de producten en diensten die wij leveren.
Voorbeeld van product: wij ontwikkelen asp .net en php webapplicaties -> zonder onze toestemming mogen die applicaties niet verspreid worden
Voorbeeld bij een dienst: wij voeren onderzoek uit en leveren een rapport af -> zonder onze toestemming mogen de resultaten uit dat onderzoek niet verspreid worden .
Het voorbeeld dat jij op Fok! geeft klopt niet: iedereen heeft het recht op meningsuitting, de AV zijn dus minder schuldig dan het lijkt
Met vriendelijke groet,
Stijn Koster
maar goed van t weekend kunnen we dus gamenquote:Helaas is dat niet mogelijk!
Komende vrijdag ontvangen wij pas weer een levering nieuwe dual xeons, ik zal in ieder geval een plekje voor jou al reserveren!
quote:Oja voor ik het vergeet:
In de tussentijd kan je alvast gamen op:
84.244.130.120 - 32 public urban maps
84.244.131.126 - 32 public all maps
84.244.131.127 - 32 public all maps powered by www.mp3man.nl
84.244.131.128 - 16 public all maps
84.244.131.129 - 16 public all maps
84.244.131.130 - 64 public urban maps
84.244.131.131 - 32 public all maps
84.244.131.164 - 32 public all maps
Allemaal ranked public, zie ook www.battlefield2.nl
Misschien doen ze wel meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:58 schreef Eurion2 het volgende:
Vavavond dan maar een plekje op een van de ranked servers van i3d.nl proberen te bemachtigen? Kunnen we meteen testen
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=2602quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef BMH het volgende:
Hopelijk komt mijn naam dan ook op de clanpage van bf2s.
Vooral dit:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Ash het volgende:
Hier voor degene die het intresseert een review van de Battlefield 2 Keyset voor de ZBoard:
http://techneek.co.uk/content.php?review.18
en dat kloptquote:All you are paying for is some nice pretty pictures, and the keys are mapped slightly differently, but there is nothing stopping you from using a standard gaming keyset and modifying the key bindings within the game.
Wat is het wachtwoord van de clan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=2602
Je kan er toch gewoon bij ? Heb je trouwens nog nagedacht over het idee om je hoofd Clanwars te maken
fok! of Fok!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef BMH het volgende:
Wat is het wachtwoord van de clan?
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.1 Kan altijd dusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef DaDude1987 het volgende:
Ben ook van plan om weer lekker te gaan battlefielden (heb alle vorige delen origineel), over 3 weken krijg ik mijn nieuwe pc, is het dan mogelijk om me bij de clan aan te sluiten ??
Geloof t niet. Zolang t werkt is alles bestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga vanmiddag een headsetje aanschaffen, maakt het merk nog uit?
We gaan kijken of we thema-avonden kunnen gaan draaien. Droopie had een mooi lijstje gemaakt waaruit we denk ik 4 goede thema-avonden kunnen halen. Wat we met de rest doen moet we het nog eens over hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:
welke maps gaan we eigenlijk draaien op de server?
Ik zou Logitech kopen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga vanmiddag een headsetje aanschaffen, maakt het merk nog uit?
ik heb een echte Target van 10eu...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef escape_nl het volgende:
Deze heb ik afgelopen zaterdag gekocht
Logitech® Premium Stereo Headset
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:13 schreef N-E-R-D het volgende:
Me eerste award is binnen
http://stats.codeflow.org/awardssig/3k|Menace|
Bull shit.. AA zuigt best wel.. en met engineers aan boord kun je 2 hits van een stinger of igla absorberen en de aa uitschakelen. Vandaar dat de choppers aangepakt worden in de volgende patchquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.
Als het zo makkelijk is om met een helicopter en een squad zo veel punten te halen, waarom doet niemand het dan? Omdat het dus NIET makkelijk is. Vooral niet als je niet met elkaar communiceert.
Geen last van hier, niet meer iig.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef Jump het volgende:
Pfff, die server browser hangt soms toch nog ff ze
welke?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net nog even nieuwe *blingbling* gehaald.
Campen bij een vlag en supply drop aanvragen. Een rondje om de vlag C4-en.. Laten ontploffen bij activiteit.. Reloaden dankzij de supply drop en herhalen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef escape_nl het volgende:
ben zelf al 2 avonden bezig om die stomme explosive badge te halen, het lukt me maar steeds niet,
iemand tips?
apc's opblazen met c4 of een volle transport helicopter? ik moet hem ook nog...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef escape_nl het volgende:
ben zelf al 2 avonden bezig om die stomme explosive badge te halen, het lukt me maar steeds niet,
iemand tips?
das nog niks check mijn kill/death ratio http://bf2s.com/player/rudycarell/quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef Jump het volgende:
http://bf2s.com/player/46343737/
Ik moet eens beter leren mikken
Medic Combat, niets boeiends dus. Wel weer een TK tegen gekregen omdat die @#%@#% door m'n mijn heen reed. Kijk dan ook uit !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:30 schreef jazza het volgende:
welke?
Ik wil het boven de 1 krijgen. Zojuist een wapenupgrade gehaald, dus ik verwacht dat het nu beetje beter gaatquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef jazza het volgende:
[..]
das nog niks check mijn kill/death ratio http://bf2s.com/player/rudycarell/![]()
ik donderdag denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor de uitleg Mitch.
Toetsenbord ziet er wel netjes uit. Wie gaat het hier allemaal kopen?
ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel lekker vindt, maar... kleine ammoclip van 20... je bent je grenadelauncher kwijt.... maar richt wel vette schade aan....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Silver_Shark het volgende:
jazza, is die G3 goed??
ik zit tewijfelen tussen de G3(assault) en die G36C (Spec. Ops)
Ik vind die G3 wel prettig hoor,het is alleen z`on lelijk ding om te zienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Silver_Shark het volgende:
jazza, is die G3 goed??
ik zit tewijfelen tussen de G3(assault) en die G36C (Spec. Ops)
Hehe. Zulke acties vereisen niet alleen een goede piloot die goed oplet waar hij heenmoet, goed kan vliegen en kan improviseren op bepaalde gebeurtenissen, maar ook nadenkende squadmembers die zich verplaatsen in de heli, waar mogelijk, en kunnen mikken met guns. Soms lukt dat zo goed dat je mond open valt, en soms is het een kneuzenkermis van jewelstequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Eens.
Ondanks dat ze bizar veel punten halen is er in geen geval sprake van vals spel. Het neerschieten en revive zoals iemand besprak is wel een voorbeeld van vals spel. Neemt niet weg dat ik ook wel zwaar gefrustreerd raakte van Steeven in een helicopter de vorige keer dat we met z'n allen speelden
Nou moequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:01 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ik ben je alvoorbij, zal morgen de stats aanpassen
Als je Lance General wordt krijg je de keuze om een wapen te unlockenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Newbievraagje, wanneer/hoe unlock je nieuwe wapens?
Ik ging campen bij vijandelijke basis en danC4'tjes plakken op de vliegtuigen en dan als ze net opstuigen neerschieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Campen bij een vlag en supply drop aanvragen. Een rondje om de vlag C4-en.. Laten ontploffen bij activiteit.. Reloaden dankzij de supply drop en herhalen.
Hey dief dat is mijn tactiekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik ging campen bij vijandelijke basis en danC4'tjes plakken op de vliegtuigen en dan als ze net opstuigen neerschieten.![]()
Maar ze wisten daarna wel meteen waar ik ongeveer zat.
Maar ik ga dat ook eens proberen
En voor die First Aid badge of hoe die dan ook mag heten,
Kan je dan ook gewoon op je eigen spelers schieten en dan snel healen en zo door gaanof helpt dat niet.
Ja dat is dat wapen waar het engelse leger zo aan moest wennen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Jump het volgende:
pff, die medic gun na upgrade zuigt zwaar!! kan ik gewoon niet met mikken
Gewoon een stift pakken en precies in het midden van je monitor een stip zetten. Altijd de perfecte plek om te schieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef Jump het volgende:
Ja, ook gelezen. Is echt niet te doen. Ie mikt op topje van die 'naald'. maar precies niet altijd
Ik zal me oude monitor nemen die ingebrand is, heb daar schone schroeiplek in het middenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Gewoon een stift pakken en precies in het midden van je monitor een stip zetten. Altijd de perfecte plek om te schieten.
Ja alles op low moet het net kunnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef poehej het volgende:
hopelijk mn systeempje een beetje upgraden en dan lekker veel battlefield spelen
kheb nu et probleem dat battlefield er steeds uit knalt..
ik neem aan dat et hier wel op zal draaien?
Abit AX8
AMD Athlon 64 3500+
2x 512 Kingston
ATI Radeon X800XL
250GB HD
Iiyama H431S-B 17"
Zalman Zalman ZM400B-APS 400W
Kan dat TS niet met WW dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
zat net eentje op de TS, met kankerlijers te schelden. Guest1 -_-"
Gewoon mensen laten registeren. Dan kan je hem pass-free houden en als iemand TS2 misbruikt dan pak je zijn rechten af. Hij kan lullen wat hij wil maar niemand hoort hem als hij niet registered is.quote:
Ja dat is beter dan toch ben je gelijk van die debielen afquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon mensen laten registeren. Dan kan je hem pass-free houden en als iemand TS2 misbruikt dan pak je zijn rechten af. Hij kan lullen wat hij wil maar niemand hoort hem als hij niet registered is.
Man lul nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef blieblie het volgende:
Is er ook ergens een newbie server?.
Ik heb BF2 net 2 dagen en na anderhalve dag offline oefenen wil ik het wel es online gaan doen.
Ik werd alleen op de eerste 2 servers gekickt (eentje stond bij high ping-kick terwijl ik gewoon kabel internet heb, dus zo enorm high kan mijn ping ook niet zijn, en de andere kick was zonder uitleg).
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:15 schreef Droopie het volgende:
Ik ben al 2 maanden meer lijk dan soldaat. Dus Join Me!!
Band of corpsesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
we gaan gewoon een Deadfoksquad oprichten
Je bedoelt de tactiek van het healen? als dat werkt heb ik hem zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hey dief dat is mijn tactiek. Alleen ik werd niet ontdekt
.
Zoek er eentje op, post hem hier, en ik join je.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef i-spy24 het volgende:
* HALLOOOO *
Op welke server wordt er dus FOK nu gespeeld of is er geen speeltijd vanavond?
Leuk ideequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Droopie het volgende:
* Een scrolling namenlijst, eventueel met een vlaggetje ervoor van je stad/ land/ squad.
Hebben wequote:* Zo'n eventkalender als zij hebben
Op wat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
Misschien is het leuk voor de betere spelers onder ons.
Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
naar de absolute top. En dat kunnen wij niet. haha
Maar hoe doen we dat in de toekomst met het regelen van spelers en wars.
Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
Jack_Scagnetti, en ikzelf.
Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar
alleen maar spelen, terwijl mensen die minder op dit forum komen of de
clansite gebruiken buiten te sluiten.
Ps. zit er in dit team een admin. En op welke datum/ tijd komt dit
jullie het beste uit.
Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
tussentijds te verhogen. Of zijn de bezwaren nog steeds, laggie en/ of te duur?
ook zag ik op een deense server, een soort objective match. Je moest de vlaggen
in volgorde veroveren, stond ik bij de verkeerde vlag, doet ie niets.
Maar mitch is mijn geld nou al binnen.
Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantie
Nu nog fokkers ergens aan spelen ?
Dan kan je inderdaad beter stoppenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoon
We krijgen er een unranked war server gratis bij. Die kunnen we dus wanneer we willen. Of ik voorstander ben van het afsluiten van de daadwerkelijke ranked server moet ik nog even kijken. Sowieso mag die server niet pass protected zijn dus het zal al erg lastig zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
Daar gaat nog 1 dubbele member vanaf (god-admin en alle losse admins), nog een drie of viertal aan users die wel geregistreerd zijn maar geen member zijn en nog wat mensen die het geld er niet voor over hebben of die het niet mogen (niet iedereen is volwassen) en ga zo maar door. In theorie werkt het inderdaad zo, in praktijk helaas nietquote:En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
Kan over drie maanden natuurlijk altijd overwogen worden. Nu is het 32 ivm kosten en betalende leden. Zelfs een 40 slots was meteen al 120,- per maand. Dat halen we simpelweg niet.quote:Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
tussentijds te verhogen. Of zijn de bezwaren nog steeds, laggie en/ of te duur?
Dat vind ik een erg coole thema avondquote:ook zag ik op een deense server, een soort objective match. Je moest de vlaggen
in volgorde veroveren, stond ik bij de verkeerde vlag, doet ie niets.
Als je naam er niet bijstaat is het geld niet binnenquote:Maar mitch is mijn geld nou al binnen.
In het begin ging het zéér goed. 9 Kills op een rij, zonder gedood te worden. En nog zo'n paar Revive's enzo ertussen. Tot ik opeens naar het andere team verplaatst werdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter stoppenandere keer dan maar
Het update van stats kan soms even duren. als je morgen kijkt staat hij er waarschijnlijk wel bijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
Kijk ik net bij me stats staan ze er niet![]()
als ik nog wakker ben doe ik wel even mee. veel plezier met je filmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga rond 01.00 uur nog wel knallen (Gamedemon ook?) nu eerst Mr. & Mrs. Smith kijken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef 'Droopie' het volgende:
Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
* GOEIESMORGENS trouwens *quote:
Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar
Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]![]()
[..]
* GOEIESMORGENS trouwens *
Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?
Dus dat komt wel goed denk ik.
Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
Dat is denk ook beste. zien we daarna wel veder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.
ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
jullie het beste uit.
ik doe zowieso mee of ik nou geowned word of nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]![]()
[..]
* GOEIESMORGENS trouwens *
Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?
Dus dat komt wel goed denk ik.
Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
dankjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
n raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef ursel het volgende:
Dus omdat ik te weinig tijd heb om vaak te spelen mag ik niet meedoen met die clanwars??
Begreep juist dat dit het nut was van deze clan, en niet dat je er achteraf op een zijspoor wordt gezet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.
maar ik add mensen in mijn xfire via de vrienden van lijst.
dus opeens zo' n noor in mijn chat 10 minuten lullen, en
zodoende nodigde ik hem uit om ons een keer af te knallen.
aangezien zij nog niet veel mensen hebben hebben we slechts weinig
mensen nodig. en met de mensen uitgezonderd Jack, Steeven en Hein,
speel ik het spel vaak. De overige 3 zie/ zag ik regelmatig online en die
hebben van mij regelmatig een bodybag gemaakt.
Dus zodoende, daarom vroeg ik mijn post ook voor een kalendar, waar mensen
aangeven wanneer ze willen spelen als clan tegen anderen en wie een en ander
gaan regelen voor de grote meute.
So No Offense
**
Die warserver wist ik niet, wat is dat dan precies???
Klinkt goed?
Nogmaals: waarop dan wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
jullie het beste uit.
dan val ik dus buiten de boot, oke ook goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxygewoon het groepje dat het meeste met elkaar in een sqaud zit want na de eerste keer liep het lekker en als zonder 2 van deze mannen speel gaat het stukken minder dunno why.. maar het is wel zo
met Fjd erbij gaat het ook goed en raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
We kijken welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:44 schreef escape_nl het volgende:
dan val ik dus buiten de boot, oke ook goed
Het spijt me maar ik vind dit een hele rare en kortzichtige reactie. Als je zoals jij post een Clan wil runnen zal die geen lang bestaan hebben denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
jullie het beste uit.
Daar waak ik ook wel overquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:
Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.
Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen.quote:Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld.
Iets in die vorm had ik ook in gedachten ja. Overigens zullen we niet alleen clanwars organiseren maar ook zeker ook 'trainings'avonden voor Fok!kers zodat we met lekker veel Fok!kers kunnen spelen. In het algemeen geld daar nu voor dat we 40 members hebben en slechts een 32 slots server.quote:Misschien suggestie voor een clan war:
Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
Ik sluit me ook hier volledig bij aan. FOK BOF of hoe de clan ook mag heten, was een Fun clan zonder al te veel verplichtingen. En in een Fun clan verwacht ik dat het plezier van de leden boven de prestaties gaan. Dus is het logisch dat iedereen de mogelijkheid krijgt om wars te spelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:
Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.
Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld. Zelf heb ik ook een fulltime baan. Daarnaast run ik Gamehost.nl wat veel tijd vergt, en mijn vriendin heeft ook de nodige aandacht nodig.
Misschien suggestie voor een clan war:
Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
Kijk ik net bij me stats staan ze er niet![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:24 schreef Razorback het volgende:
[..]
Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healen
Ik had wel -1 global en -3 team work maar ik kreeg de badge er wel voor terug
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
..
Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen...
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
...
...
I stand, once more, correctedquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef ursel het volgende:
Maar ok, ik hoor wel hoe en wat het geregeld wordt. Denk dat ik namelijk over een week een wat rustigere periode krijg, gezien dan de server verhuizing volledig is afgerond.
Ik denk dat ze wel door je team-mates moeten worden opgepakt....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Razorback het volgende:
Voor de resuply badges kan je dan ook gewoon allemaal ammo op de grond smijten en daarna gaan schieten en die dingen oprapen of krijg je er dan geen punten voor.
Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als iemand dus een mooie methode heeft om geheel eerlijk mensen te 'selecteren' voor clanwars dan hoor ik dat graag ! Een brainstorm van mezelflevert zoiets op: De organisator v/d clanwar mag een percentage aan eigen keus indelen (vond ik een goed idee van ursel
). Daarna volgt een inschrijving voor de open plaatsen. Daarna volgt er een gewogen loting, degene die al vaker aan een clanwar heeft meegedaan krijgt minder kans om weer mee te doen.
Precies, op een gegeven moment zal er vast wel op een natuurlijke manier een scheiding bestaan tussen de Die-hard gamers en de rest.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen. Wat betreft squads : er zullen toch zoch toch wel vaste groepjes vormen online, maar om dat nu al hard vast te leggen vind ik een beetje het doel voorbijschieten. ("Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is...").
Klopt, dat is ook mijn verwachting.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen.
Op die manier moet je die squads denk ik niet zien. Tenminste niet als ik het over 'squads' heb. Ik zie het meer als een groep die vaak naar elkaar toe trekt.quote:"Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is..."
Als je alleen over wars spreek dan kom ik met mijn 0.52 kill ration zeker nooit aan bod?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Frenkyboy het volgende:
Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit iseven veel kans als de rest. Qua redenering klopt dat ook: een K/D ratio van boven de 1 kost het andere team meer tickets dan het jouwe en levert jouw team meer kans om te winnen.
Volgens mij heb je er gewoon overheen gekeken hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:40 schreef Razorback het volgende:
Nu hebben jullie die stats veranderd op de Clan Homepage maar waarom sta ik niet op plekje nummer 3
een vliegende commander..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
Weee net de Aerial Service Badge gehaald
15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.
Verder zijn we nog uitgedaaig voor een war
www.clan-mib.tk
Topquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
www.clan-mib.tk
Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
Weee net de Aerial Service Badge gehaald
15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.
www.clan-mib.tk
Neeh geen vliegende commander,quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:30 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
een vliegende commander..![]()
gelukkig gebruiken de meeste commanders die scan haast niet. Reuze handig om squads te localiseren die wel teamwork gebruiken en lekker met ze zessen naar een vlag sluipen. Even de arty goed timen en je hebt weer 6 killsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,
Als na een 2e scan een rode stip nog steeds op dezelfde plek op een afgelegen stuk zit en de rest is erg verspreid of er lopen teveel eigen mannetjes, dan gaat die artillary die kant op..
99% zeker dat je dan de commander hebt..![]()
Heb er zo eentje 5 keer gekilled..![]()
en je hebt een legale key?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:51 schreef dfr0st het volgende:
Na 2 weken de demo gespeeld te hebben heb ik net B2 2de hands gekocht voor 35 euro hopelijk morgen of overmorgen binnen.
Kan ik eindelijk ook wat aan mijn rank doen.
precies zo denk ik er ook over, gewoon lekker spelen zonder verplichtingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:46 schreef jazza het volgende:
ok ok ik heb eens zitten lezen en ben erachter... wie wil er eigenlijk perse aan die "wars" meedoen? check dat eerst ff... laat ze opgeven bij de opperadmin, die kijkt of er teveel of te weinig zijn voor een clanwar... niks selecteren op stats etc.
ik bv. zal waarschijnlijk niet mee doen aan zo'n war of een keer sporadisch... de basics voor mij van de "clan"server waren gewoon altijd een plekje op een snelle ranked server gevuld met Fokkers!
Niet?? Vind het juist de meest relaxte.. vlak voordat je arti gooit nog even checken waar iedereen is. Hoe localiseren ze anders vijandelijke troepen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
gelukkig gebruiken de meeste commanders die scan haast niet. Reuze handig om squads te localiseren die wel teamwork gebruiken en lekker met ze zessen naar een vlag sluipen. Even de arty goed timen en je hebt weer 6 killsmaarja alls ik als commander speel zorg ik wel dat ik een dak boven me hoofd heb
ja heb ik, ben al begonnen maar heb het tamelijk druk... maar er zit progress in... btw wil je de fokforum username BandOfFokkers hebben, die heb ik gisteren geregd, lijkt me handig als je officiele mededeling wilt doen op het forum... ik hoor het wel...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef UnleashMitch het volgende:
He Jazza, had je m'n mailtje over de afmetingen e.d. wel ontvangen ? Niet dat ik je wil pushen maar normaal gesproken was je zo snel dat ik me nu afvroeg of je het mailtje wel binnen had gekregen
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar in onze tijdszone komen ze niet eens boven de 10000 puntenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:51 schreef i-spy24 het volgende:
Wanneer gaan we (of met ik het maar alleen doen) de GoT uitdagen?
(die zijn allemaal sergeanten dus precies het kaliber van tegenstanderwaardig)
Das een goed idee jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef jazza het volgende:
ja heb ik, ben al begonnen maar heb het tamelijk druk... maar er zit progress in... btw wil je de fokforum username BandOfFokkers hebben, die heb ik gisteren geregd, lijkt me handig als je officiele mededeling wilt doen op het forum... ik hoor het wel...
mailadres heb ik niet hier... stuur mij er even een zodat ik kan replyenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das een goed idee jaDaar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Je hebt m'n mailadres
Lukt het wel een beetje of zit die irritante header in de weg ?
Mail maar naar BandofFok op gmail.comquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:27 schreef jazza het volgende:
mailadres heb ik niet hier... stuur mij er even een zodat ik kan replyen
oke dan weet ik dat ook weerquote:Dat is t nieuwe algemene emailadres van de Band of Fok!kers admins
Ow leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mail maar naar BandofFok op gmail.com
Dat is t nieuwe algemene emailadres van de Band of Fok!kers admins
Email adres is echt pas 10 minuten in de lucht vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:38 schreef escape_nl het volgende:
oke dan weet ik dat ook weer
Mijn BF2 nick = [FoD]-PoSTMaNquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:13 schreef ViPeRII het volgende:
J<postMan.. grote kans![]()
ging idd heel erg goed in de heli...
Was dat de gevechts helli of transporter waar ik engeneer was?
ik ben echt een ramp in commander mode... moet me badge nog halen maar lukt me niet...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:25 schreef Razorback het volgende:
~2 uur later en stats zijn nog niet upgedate
Lekker sloom vandaag
Maar met commander gebruik ik altijd de scan
Je zoekt een grote groep op en die volg je en dan kijk je welke richting ze op gaan en dan gooi je artillery en daarna inzoomen om het nog allemaal van dicht bij mee te maken![]()
Oh, ik dacht eerder aan een goeie teamplayer, maja ...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef Droopie het volgende:
Dat je zo gezellige jongen bent.
Je brengt de gezelligheid in het gehele teamquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oh, ik dacht eerder aan een goeie teamplayer, maja ...![]()
Je hebt er twee. Typisch voor mij: mailen dat er een algemene account is en dan vergeten de accountgegevens er in te zettenquote:
Dan heb ik inderdaad samen met jou gevlogenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn BF2 nick = [FoD]-PoSTMaN
Volgens mij zat jij een paar keer in de gevechtsheli. Ik weet alleen niet of jij vloog, maar waren op zich wel leuke potjes. Ik zat meestal in een heli dan weer attack dan weer transport. Alleen ik had geen gunner en die maakt toch wel vaak het verschil. Die gun doet nog aardig wat schade.
Er wilde bijna nooit iemand als gunner in mijn heli, terwijl ik toch bijna nooit ergens tegenaan vlieg, op een botsing met een andere heli na dan. Gelukkig wilde mijn clangenoot wel gunner spelen.
Ben gisteren zelfs een keer gezonken met mijn transport-medic-heli.![]()
Er waren toen ook heel wat van de OG-clan online, die speelde wel leuk samen. 1 keer een volle transport heli neergeschoten allemaal OG gasten gekilled.
Ik ben er welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
LOL, gangmaker van BoF ...Zijn er nog mede-Fok!kers die vanavond wel zin in een paar potjes hebben? IK heb er nu al twee hers op zitten en wil weer eens lekker spelen ...
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef Droopie het volgende:
Mensen STOP GEEN PANIEK,
bladieblablablaa *mekker*
VRIENDJES![]()
Jaf! ik doe mee drop maar een server!! ik doe dan mee vanaf 20:00 ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
LOL, gangmaker van BoF ...Zijn er nog mede-Fok!kers die vanavond wel zin in een paar potjes hebben? IK heb er nu al twee hers op zitten en wil weer eens lekker spelen ...
![]()
waar blijf je nouwquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:25 schreef Droopie het volgende:
Ik ben er ook over 10 minutjes
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef Ash het volgende:
Ola,
Misschien is het handig om te weten van iedereen met welke KIT die het meeste speelt online,
zodat als er eventuele squads moeten worden gemaakt dat we niet met squads zitten van 4 Medics etc.
Natuurlijk is het ook handig om te zien van alle 30+ leden van BoF of sommige er wel uberhaupt zin in hebben om mee te doen met een ClanWar, zo wordt de lijst misschien ook nog wel kleiner.
En misschien vallen er ook wel mensen af omdat de War op een voor hen ongunstige tijd valt.
Ik hoop zelf niet dat er misschien leden zijn die het vervelend vinden om met andere leden in een squad te zitten, zodat ze bijv. de squad op slot gooien, als jij wilt joinen, omdat ze liever met een ander lid spelen.
En op het eventuele afgaan van scores/medailles, vind ik helaas niet reel, omdat de een meer tijd heeft om te spelen dan een ander, maar net zo graag zou willen meedoen met een war als elk ander.
Misschien is het ook iets voor de site, om wat meer info te vergaren van de diverse leden om elkaar wat beter te leren kennen? ipv zo af en toe elkaar te joinen in een game.
Ik hoop dat het op een goeie manier wordt geregeld voor eventuele Clan Wars.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat UnleashMitch etc het op een goeie manier zal oplossen, gezien hoe deze clan/website/server tot stand zijn gekomen.
Wachtwoord op ts mischien geen gek ideequote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:04 schreef ursel het volgende:
Had je niet gewoon beter alleen dat 2e mailtje kunnen sturen??![]()
in het BFHQ komen ze ook niet direct bij hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:42 schreef kievit19 het volgende:
hmmmz, zat net even lekker te spelen , haal ik opeens mijn basic medic medal (die ik allang had)
en mijn punten worden er maar niet bij geteld (ook niet in bfhq, en dat is normaal wel meteen d8 ik)
hee das wat voor mijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:46 schreef Razorback het volgende:
Vergeet ik het nog te zeggen:
Ik zat vandaag op een server van Desert Rats en daar kan je elkaar niet punishen voor een teamkill.
Best handig om dat bij onze server er ook in te gooien als dat mogelijk is.
So true! Ik zit meestal met Sickert, Johan en Raffie te spelen, puur voor de lol. Maar we worden ook steeds beter. Ik speel niet echt lang dit spel en ook niet zoveel. Maar de Vlaai squad blijft roeleren!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef Droopie het volgende:
Mensen STOP GEEN PANIEK,
net terug van werk en mensen denken echt verkeerd.
Ik wil niemand buitensluiten, maar er is nog niemand
die het allemaal organiseert en ik heb mensen niet gekozen
omdat ze zo goed zijn, maar die mensen zie ik vaak online
en ja als ik iets ' organiseer'/ aangeboden krijgt. Leek het me leuk
om met mensen met wie ik bijna dagelijks speel een uurtje te knallen.
Het is vriendschappelijk maar je moet wel wat regelen dat je met net zoveel
mensen bent. Ik had net zo goed morpheus, FJD of Ursel kunnen kiezen.
Maar met sommige mensen heb je eerder een klik, meer plezier.
Maar ik hoop dat er binnenkort duidelijkheid komt wie wat regelt
en dat niemand zich buitengesloten voelt.
TIP!
Wil je punten, stap bij Steeven in een helikopter.
Wil je met een biertje in de vlaai squad en een
dom ouwehoeren en vechten, en afgeslacht worden
door steeven en zijn helikopter join dan TS
en met X-fire, Sickert, Raffie of jafar, en verder vergeet ik hier
een paar namen. Zoals Stojavic en velen anderen die regelmatig
op de TS zitten.
Dit geld voor iedereen.
Als er nog iemand problemen heeft laat het me weten,
ik snap jullie kant ook wel, maar ik dacht dat ik duidelijk was
met mijn post om niemand buiten te sluiten.
VRIENDJES![]()
Met een transport kun je een hele bult punten scoren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Dan heb ik inderdaad samen met jou gevlogenGing tof man!
Moeten we vaker doen![]()
Meestal roep ik nog dat ik 2 medics en 2 hospiks in de heli er bij wil, en dan iets van een support maar meestal luisteren ze niet, terwijl je daarmee echt super kan spelen.. maar jah.. meestal lopen er niet echt teamspelers rond :S
c'est moiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:08 schreef jpjedi het volgende:
wie is domo [nl]?? als bf2 naam. Hij maakte een BOF squad aan en we hebben lekker gespeeld. Er kwam niks uit mijn vingers vanavond maar het was wel gaaf.
Ik weet alleen niet wie het is.
Enne wat drinken met de gasten hier zie ik wel zitten..kom uit Breda dus Rotterdam/Dord is goed te doen
hehe dat had ik eigenlijk wel kunnen wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:21 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
c'est moiwaren een paar lekkere potjes daarstraks. (ben wel gewend om op 64 speler servers te slachten maar op 32 gaat t wel heel makkelijk )
Ik heb ook wel zin in een potje vanavond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:34 schreef Steeven het volgende:
Gaan we vanavond nog spelen? Kmoet nog wel ff op bezoek in het ziekenhuis en moet daarna mn agressie kwijt.
Nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al wat gehoord van i3d Mitch?
speelde ook met hem samen, alleen ik maakte de [BOF]squad in de hoop dat er wat zouden volgen. toen kwam idd domo langs. hij was lekker bezig, ik niet echt. eindigde op 0...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:08 schreef jpjedi het volgende:
wie is domo [nl]?? als bf2 naam. Hij maakte een BOF squad aan en we hebben lekker gespeeld. Er kwam niks uit mijn vingers vanavond maar het was wel gaaf.
Ik weet alleen niet wie het is.
Enne wat drinken met de gasten hier zie ik wel zitten..kom uit Breda dus Rotterdam/Dord is goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |