abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29369726

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2™. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942™ into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game’s 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons’ ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 33 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jpjedi, PirE, Morpheus2002, Cyberrobin & Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam - - - Xfire naam

• UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx, Jedi05071977 en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Waarschijnlijk krijgen we die! We zijn op dit moment aan het kijken hoeveel animo daarvoor is. Een 32 players Public Ranked Server kost je ¤4,- per maand, mits er 20 mensen meebetalen. Ga je hiermee akkoord laat dan even een bericht in dit Topic achter zodat we je op de lijst kunnen zetten!

De lijst vind je hier !

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van het aantal lintjes en medailles je verkregen hebt. De ranglijst wordt niet dagelijks bijgewerkt dus het kan even duren voor de lijst weer up to date is. Wil je alvast uitrekenen hoeveel punten je hebt dan kan dat. Vermenigvuldig het aantal medailles met 0.5 punten en alle andere awards met 1 punt. Tel dat bij elkaar op en je hebt je totaal aantal punten.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

Vorige delen:

01 02
    03 04
    05 06
    07 08
    09 10
    11 12
    13 14
    15 16

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Raffie- op 02-08-2005 22:16:24 ]
  • Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_29369739
    ip waar sickert en ik nu zijn 69.12.102.185:16567
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    pi_29369879
    Zo mensen de server van vanavond is zoals raffie al zei 69.12.102.185 16567

urban Maps !

er is nog niemand.. dus kom snel!! en zet ook ff je TS aan server staat in de OP!!

tot zo!
    Narf!
    pi_29369954
    Ja staan inderdaad nog wat fouten in de OP, komt omdat ik de oude gebruikt had. Anyway, als je hem op de weescreatief.nl site gooit kan je hem ook even aanpassen en de fouten eruit halen.

En trouwens dat met videokaarten of het better or greater oid moet zijn, ik heb het rechtstreek van de EA site afgehaald en niet zelf getypt

O en btw het is deeltje 18 alweer
    pi_29370327
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 20:42 schreef Fillipe het volgende:
    Ja staan inderdaad nog wat fouten in de OP, komt omdat ik de oude gebruikt had. Anyway, als je hem op de weescreatief.nl site gooit kan je hem ook even aanpassen en de fouten eruit halen.

En trouwens dat met videokaarten of het better or greater oid moet zijn, ik heb het rechtstreek van de EA site afgehaald en niet zelf getypt

O en btw het is deeltje 18 alweer
    No prob.

Gooi of de code van de OP even in dit topic of mail je bestandje even naar FJDorr op gmail
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
    pi_29370348
    Helaas zit ik op een laptop hier die geen BF2 heeft ... veel plezier iig
    Before all else, be armed.
    pi_29370611
    Hey, ik heb concurrentie. FF wat medailles winnen deze week .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 21:04:55 #8
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29370706
    Ik ben druk bezig met FM, misschien ga ik rond een uur of elf nog een server opzoeken.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29371116
    hey kheb een gold medal! nieteens gezien dat ik die had behaald
    Narf!
    pi_29371579
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

No prob.

Gooi of de code van de OP even in dit topic of mail je bestandje even naar FJDorr op gmail
    Done!

En inderdaad vrij krom dat aan de hand van medailles je plaats berekend wordt. Als ik alleen maar als Elite speel heb ik op een gegeven moment bijna alle medailles en badges daarvan behaald. Als ik als Elite blijf spelen zal ik dus niet meer medailles e.d winnen terwijl ik wel steeds meer punten scoor. Je wordt nu min of meer verplicht om elke klasse een keer te spelen zodat je van elke klasse badges en medailles verdient.
    pi_29371787
    Heb vandaag eindelijk het spel aangeschaft. Natuurlijk in het begin "Nederlands" geselecteerd en nu zijn alle menu en dergelijke in het Nederlands. Voor mij zijn dit soort dingen makkelijker lezen in het Engels. Iemand enig idee hoe je van taal wisselt?
    pi_29371871
    opnieuw installen en je saved games en profiles laten staan ... werkte bij mij iig
    Narf!
    pi_29372177
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:38 schreef Sickert het volgende:
    opnieuw installen en je saved games en profiles laten staan ... werkte bij mij iig
    Ahja, ben daar nu bezig. Je bent al de tigste die zegt reinstallen
    pi_29372369
    ...
    Narf!
    pi_29372400
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Steeven het volgende:
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    -geen browserverneukende links in je sig graag-
    pi_29372482
    lol wat een gekloot met die account server zeg.. maar goed zelfs met stock wapens is t nog goed fokkers slachten
    pi_29372556
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:57 schreef domolanglekker het volgende:
    lol wat een gekloot met die account server zeg.. maar goed zelfs met stock wapens is t nog goed fokkers slachten
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_29372627
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Steeven het volgende:
    ik ben je alvoorbij, zal morgen de stats aanpassen
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:09:30 #19
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29372950
    Raffie: Kan je me nog ff tussen de x-fire lijst zetten?

nlgunner
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_29373232
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 22:09 schreef Gunner het volgende:
    Raffie: Kan je me nog ff tussen de x-fire lijst zetten?

nlgunner
    aangepast. alleen moet fillipe het nog even aanpassen in de orginele versie
    pi_29373299
    Mijn naam staat nog niet in deze lijst: Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

<Razorback><NL>
      dinsdag 2 augustus 2005 @ 23:15:27 #22
    63192 ursel
    "Het Is Hier Fantastisch!
    pi_29375668
    pi_29376076
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:15 schreef ursel het volgende:
    pi_29376396
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 22:17 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

aangepast. alleen moet fillipe het nog even aanpassen in de orginele versie
    Mitch heeft de OP nu ook en zet hem op de clansite zodat hij hem straks ook kan aanpassen.
    pi_29376677
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:32 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Mitch heeft de OP nu ook en zet hem op de clansite zodat hij hem straks ook kan aanpassen.
    oke
    pi_29376867
    Raffie het was weer goed gezellig.
    Hell To The Liars
    pi_29376910
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:43 schreef Droopie het volgende:
    Raffie het was weer goed gezellig.
    zeker. alleen jammer dat bij mij kut ging zeker toen ik opeens min 15 stond
    pi_29377249
    zal ik het zboard + battlefield ad) donderdag kopen of... toch niet? iemand positieve reacties?

of is het allen een goed game board en als normaal TB wat minder?
    (zoals FJD al zei)
    Narf!
      woensdag 3 augustus 2005 @ 00:15:47 #29
    126170 Eurion2
    Xfire: eurion2
    pi_29378161
    Ik vind hem wel lekekr werken
    Is wel ff wennen in het begin maar ik begin hem nu door te krijgen en ik ben er zeker sneller door geworden.

Ik mag trouwens ook in de xfire lijst.
    Username: eurion2

Ondertussen ook alweer de nodige badges erbij
    pi_29378190
    Morgen antwoord ik al je vragen Sickert
    pi_29378474
    hey mitchie! is goed jongen! doe eerst maar de belangrijkere dingen hoor school enzo dan mag je antwoorden aangezien je al zo druk bent

*bang dat ie klapjes krijgt van Fjd zn vriendin*
    Narf!
    pi_29379972
    Wat is er allemaal aan de hand met Mitch en z'n studie dan? Moet je straks nog veel hertentamens maken ofzo?

Anyway ging niet zo best net, was weer samen met gamedemon - altijd gezellig!
    pi_29381520
    he mannen plaats mij gaarne ook in die lijst
    xfire username : domo666
    pi_29381681
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Fillipe het volgende:
    Wat is er allemaal aan de hand met Mitch en z'n studie dan? Moet je straks nog veel hertentamens maken ofzo?

Anyway ging niet zo best net, was weer samen met gamedemon - altijd gezellig!
    het ging echt kut, en wat was ik pissig op die lul die in me claymore liep die er al 10 minuten lag en me er voor punishde, zo irritant zijn die ventjes, die drukken standaard op straffen
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_29382949
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 00:25 schreef Sickert het volgende:
    hey mitchie! is goed jongen! doe eerst maar de belangrijkere dingen hoor school enzo dan mag je antwoorden aangezien je al zo druk bent
    *bang dat ie klapjes krijgt van Fjd zn vriendin*
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef Fillipe het volgende:
    Deze week twee hertentamens, gister was m'n vriendin hier die ook moest leren. Elke keer als ik naar boven probeerde te glippen kreeg ik een complete pannenset naar m'n hoofd geslingerd
      woensdag 3 augustus 2005 @ 09:34:19 #36
    126170 Eurion2
    pi_29383823
    En hoeveel pannensets hebben jullie thuis?
    pi_29383882
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:34 schreef Eurion2 het volgende:
    En hoeveel pannensets hebben jullie thuis?
    Genoeg om de messenset ongemoeid te laten

-edit-
    Lees net de Algemene Voorwaarden: Opdrachtgever (ik/wij dus) zal niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van i3d de Producten en de resultaten van de Diensten op enige wijze geheel of gedeeltelijk openbaar maken.

Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen
      woensdag 3 augustus 2005 @ 09:44:38 #38
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29383983
    !

Goeie smorgens!
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      woensdag 3 augustus 2005 @ 09:46:15 #39
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29384013
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 23:52 schreef Sickert het volgende:
    zal ik het zboard + battlefield ad) donderdag kopen of... toch niet? iemand positieve reacties?

of is het allen een goed game board en als normaal TB wat minder?
    (zoals FJD al zei)
    Wat bedoel je hier precies mee
      woensdag 3 augustus 2005 @ 09:51:12 #40
    63192 ursel
    pi_29384099
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

-edit-
    Lees net de Algemene Voorwaarden: Opdrachtgever (ik/wij dus) zal niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van i3d de Producten en de resultaten van de Diensten op enige wijze geheel of gedeeltelijk openbaar maken.

Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen

Geweldig. Zij moeten jou dus toestemming geven voordat je wat negatiefs mag zeggen.. Dat zullenz e ook zeker doen
    pi_29384102
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:46 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier precies mee
    Ken je het principe van een Zboard ? http://www.zboard.com/us/
    De toetsen kan je dus vervangen. Op het ene moment heb je dus een toetsenbord speciaal voor BF2, het andere moment voor Guild Wars en het andere moment gewoon QWERTY.

Qua gametoetsenbord is het een erg fijn ding. Je moet zeker even aan de toetsen wennen (de layout) maar dat is logisch. Het grootste nadeel is dat de normale letter-layout totaal verziekt is. Ingame praten via je toetsenbord is dus echt een drama en TS (of ingame VOIP) is echt een vereiste voor communicatie.

Qua QWERTY toetsenbord ben ik er minder tevreden over. Simpelweg omdat de aanslag veel en veels te zwaar is maar goed ik ben dan weer te lui om steeds te wisselen van toetsenbord met m'n Logitech
    pi_29384141
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:51 schreef ursel het volgende:

Geweldig. Zij moeten jou dus toestemming geven voordat je wat negatiefs mag zeggen.. Dat zullenz e ook zeker doen
    maar goed wel gedurende die 3 maanden dus daarna mogen we een hate-site opzetten indien nodig

Vind het een erg vreemde bepaling en ik vraag me af in hoeverre zoiets toegestaan is. Ik mag toch aannemen dat vrijheid van meningsuiting een tikkie zwaarder weegt dan de AV van i3d.nl. Klinkt mij teveel als een 'betaalde garderobe maar we nemen geen aansprakelijkheid' verhaal in de oren.
    pi_29384161
    ik speel ook BF2 hoor, alleen is mijn ingame naam anders dan hier
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_29384196
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:54 schreef Beach het volgende:
    ik speel ook BF2 hoor, alleen is mijn ingame naam anders dan hier
    Meedoen met de clan ?

@Ursel. Overigens ben ik de opdrachtgever dus jullie mogen er op los vloeken indien nodig
      woensdag 3 augustus 2005 @ 09:56:37 #45
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29384210
    Bedankt voor de uitleg Mitch.

Toetsenbord ziet er wel netjes uit. Wie gaat het hier allemaal kopen?
    pi_29384213
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:55 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Meedoen met de clan ?
    ok
    pi_29384355
    Hahahahahaha! Gisteren met een vol squad (allemaal [Q4O] clanmembers) in een chopper overal vlaggen pakken. Hadden we 103, 103, 96, 94, 89 en 88 punten. Met het hele squad dus 573 punten. Ik denk dat we op die server nog wel een tijdje als beste squad te boek zullen staan .

Jammer dat er maar twee machineguns op die chopper zitten, anders was de score nog hoger geweest .
    pi_29384405
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:03 schreef RetepV het volgende:
    Hahahahahaha! Gisteren met een vol squad (allemaal [Q4O] clanmembers) in een chopper overal vlaggen pakken. Hadden we 103, 103, 96, 94, 89 en 88 punten. Met het hele squad dus 573 punten. Ik denk dat we op die server nog wel een tijdje als beste squad te boek zullen staan .

Jammer dat er maar twee machineguns op die chopper zitten, anders was de score nog hoger geweest .
    Dat is lame,zo spelen
    pi_29384428
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Beach het volgende:

[..]

ok
    oke je staat bij de nieuwe layout van de clanstats, die volgende week online komt
    succes verder
    pi_29384440
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef escape_nl het volgende:

[..]

oke je staat bij de nieuwe layout van de clanstats, die volgende week online komt
    succes verder
    ah je hebt het gevonden?
    ps ik ben speel alleen als engineer
    pi_29384567
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:06 schreef Beach het volgende:
    Dat is lame,zo spelen
    Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.

Als het zo makkelijk is om met een helicopter en een squad zo veel punten te halen, waarom doet niemand het dan? Omdat het dus NIET makkelijk is. Vooral niet als je niet met elkaar communiceert.
    pi_29384627
    gelukking gaan ze de blackhawk even sterk maken als die van de chineeze en die MEC
    die blackhawk van nu is veel te sterk met 1 shot ben je al dood vooral bij die mastuur city
    als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
    pi_29384659
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef RetepV het volgende:
    Bullshit.
    Eens.

Ondanks dat ze bizar veel punten halen is er in geen geval sprake van vals spel. Het neerschieten en revive zoals iemand besprak is wel een voorbeeld van vals spel. Neemt niet weg dat ik ook wel zwaar gefrustreerd raakte van Steeven in een helicopter de vorige keer dat we met z'n allen speelden
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:24:34 #55
    126170 Eurion2
    pi_29384716
    quote:
    Ik heb hem al en vind het de moeite waard
    pi_29384727
    quote:

[..]

Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.

Als het zo makkelijk is om met een helicopter en een squad zo veel punten te halen, waarom doet niemand het dan? Omdat het dus NIET makkelijk is. Vooral niet als je niet met elkaar communiceert.
    ik vind het ook heerlijk in zo'n chopper flags capturen...
    pi_29384749
    Met een blackhawk hoppen levert wel ribbons op
    pi_29384759
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

-edit-

Als ze daar al mee beginnen zou ik toch wel uitkijken.

Je zou nog wel van alles kunnen e-mail van hoe lang het gaat duren en dat soort dingen,
    zodat ze later bijvoorbeeld niet kunnen zeggen dat het langer duurt want dan houden ze zicht niet aan de afspraak.
    En dan kunnen wij volgens mij alsnog gewoon lekker negatief zijn over hun zijn en het openbaar maken zonder een of andere schriftelijke gedoe want dan houden wij ons ook niet aan de afspraak .

Wel de e-mail bewaren!
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:27:37 #59
    126170 Eurion2
    pi_29384773
    Als je het met de BH ook nog eens goed aanpakt heb je ook zo je teamwork ribbon en driver assist kill ribbon bij elkaar

Wie gaat er vnv allemaal gamen, wordt tijd dat ik eens met wat Fokkers ga meedoen
    pi_29384797
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef Eurion2 het volgende:
    Als je het met de BH ook nog eens goed aanpakt heb je ook zo je teamwork ribbon en driver assist kill ribbon bij elkaar

Wie gaat er vnv allemaal gamen, wordt tijd dat ik eens met wat Fokkers ga meedoen
    ik
    pi_29384868

tis feest tralala tis feest tralala

De betalende Band of Fok!kers clan members zijn:
    Pire, -Raffie-, Gunner, Morpheus2002, MarkXL, Umm-Qasr, Fillipe, Razorback, Kievit19, Escape_nl, Ash , Hassiebassie, Jazza, NLBoy, Eurion2, UnleashMitch, Ursel & Jedi05071977.

De peildatum is 3 augustus om 10:00, als je geld later binnenkomt dan maakt dat uiteraard niets uit. Op dit moment zijn we al 25,80 onderweg naar de volgende drie maanden en er zitten nog enkele donaties in de pijplijn. Daarover zullen we overigens niet moeilijk doen en diegene krijgen gewoon dezelfde rechten als de anderen

Overigens zit i3d.nl bij de Postbank waardoor het nog wel een dag kan duren voor het geld bij hun binnen is. We hebben gevraagd of ze genoegen nemen met een screenshot van m'n bankrekening waarop het geld afschreven staat. Dus de screenshot die jullie zien alleen dan met volledige naam en bankrekening

Dan willen we als laatste iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om te betalen voor de server, die de moeite heeft genomen om de website te maken zoals die nu is en de mensen die de Band of Fok!kers clan maken tot wat het nu is.

Bedankt allemaal voor jullie hulp,

Band of Fok!kers admins
    UnleashMitch,
    Escape_nl,
    Morpheus2002 &
    Ursel
    pi_29384902
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:28 schreef Beach het volgende:

[..]

ik
    en ik ben denk ook weer eens van de partij...
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:34:09 #63
    126170 Eurion2
    pi_29384905
    Nice, binnenkort op een echte Fok! server dus
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:35:12 #64
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29384928
    Yes top mensen!

Mitch: wanneer hoop je dat de Server on-line is?

Ik maak even een nieuwsbericht op de site
    pi_29384969
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Yes top mensen!

Mitch: wanneer hoop je dat de Server on-line is?
    Ik hoop vanavond maar zoals ik al zei dat ligt er echt aan of i3d.nl een screenshot accepteert. Anders duurt het nog wel eventjes gezien de traagheid die de Postbank altijd met zich meebrengt. Daarnaast weet ik ook echt totaal niet hoe lang de setup van zo'n server duurt. Als de setupkosten 7,- zijn dan zal dat vast niet lang zijn

Ik doe vanavond ook wel even een rondje mee trouwens
    pi_29384977
    oke een goede server
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:40:44 #67
    126170 Eurion2
    pi_29385041
    Kan iemand me trouwens uitleggen hoe TS werkt. Ik heb de Fok TS server toegevoegd en ik heb zien staan dat je ook bij een team kunt zijn of algemeen maar kun je dit tijdens het spelen aanpassen of gebeurd dit automatisch (gezien de verhalen van meeluisteraars hier zo nu en dan )?
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:43:56 #68
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29385112
    Zo bericht staat op de site

Ik knal vanavond ook mee
    pi_29385153
    Krijg net een mailtje van i3d.nl. Ze zijn daar ook Fok! lurkers
    quote:
    Hoi ferdi,

Ik lees net op Fok!:

--------------------

-------------------

Dat stukje heeft puur betrekking op de producten en diensten die wij leveren.

Voorbeeld van product: wij ontwikkelen asp .net en php webapplicaties -> zonder onze toestemming mogen die applicaties niet verspreid worden

Voorbeeld bij een dienst: wij voeren onderzoek uit en leveren een rapport af -> zonder onze toestemming mogen de resultaten uit dat onderzoek niet verspreid worden .

Het voorbeeld dat jij op Fok! geeft klopt niet: iedereen heeft het recht op meningsuitting, de AV zijn dus minder schuldig dan het lijkt

Met vriendelijke groet,

Stijn Koster
    I hereby stand corrected Ik heb het stukje 'resultaten van diensten' verkeerd begrepen.

Verder kreeg ik net deze binnen:
    quote:
    Helaas is dat niet mogelijk!

Komende vrijdag ontvangen wij pas weer een levering nieuwe dual xeons, ik zal in ieder geval een plekje voor jou al reserveren!
    maar goed van t weekend kunnen we dus gamen

en ook een lijstje met servers van i3d.nl:
    quote:
    Oja voor ik het vergeet:
    In de tussentijd kan je alvast gamen op:

84.244.130.120 - 32 public urban maps
    84.244.131.126 - 32 public all maps
    84.244.131.127 - 32 public all maps powered by www.mp3man.nl
    84.244.131.128 - 16 public all maps
    84.244.131.129 - 16 public all maps
    84.244.131.130 - 64 public urban maps
    84.244.131.131 - 32 public all maps
    84.244.131.164 - 32 public all maps

Allemaal ranked public, zie ook www.battlefield2.nl

[ Bericht 14% gewijzigd door UnleashMitch op 03-08-2005 10:52:02 ]
    pi_29385389
    vanaf maandag kan ik pas mee gamen op onze server, dus de overige admins moeten het even zonder mij doen.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 10:58:20 #71
    126170 Eurion2
    pi_29385447
    Vavavond dan maar een plekje op een van de ranked servers van i3d.nl proberen te bemachtigen? Kunnen we meteen testen
    pi_29385465
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:58 schreef Eurion2 het volgende:
    Vavavond dan maar een plekje op een van de ranked servers van i3d.nl proberen te bemachtigen? Kunnen we meteen testen
    Misschien doen ze wel mee

*houdt z'n mailbox in de gaten
      woensdag 3 augustus 2005 @ 11:03:56 #73
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29385576
    Als ik nog intresse heb in de game & de server aan mijn eisen voldoet dan betaal ik ook wel oor 3 maanden. Hopelijk komt mijn naam dan ook op de clanpage van bf2s.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_29385685
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef BMH het volgende:
    Hopelijk komt mijn naam dan ook op de clanpage van bf2s.
    http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=2602

Je kan er toch gewoon bij ? Heb je trouwens nog nagedacht over het idee om je hoofd Clanwars te maken
      woensdag 3 augustus 2005 @ 11:33:09 #75
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_29386319
    Hier voor degene die het intresseert een review van de Battlefield 2 Keyset voor de ZBoard:

http://techneek.co.uk/content.php?review.18
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
    pi_29386631
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Ash het volgende:
    Hier voor degene die het intresseert een review van de Battlefield 2 Keyset voor de ZBoard:

http://techneek.co.uk/content.php?review.18
    Vooral dit:
    quote:
    All you are paying for is some nice pretty pictures, and the keys are mapped slightly differently, but there is nothing stopping you from using a standard gaming keyset and modifying the key bindings within the game.
    en dat klopt Heb ze hier naast elkaar liggen en het verschil is echt minimaal. Sterker nog, de std game set heeft op de plek waar nu de logo's van EA en Dice staan nog twee extra knoppen. Voor de rest zijn ze echt identiek.
    pi_29386731
    bij hier dan : wij dagen jullie uit voor een BF2 War :p
      woensdag 3 augustus 2005 @ 12:10:01 #78
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29387415
    Ik hem nu dan ook eindelijk
    Heb gister al wel een half uur kunnen spelen (singleplayer )

Mijn naam is 3k|Menace| ( omdat iemand mijn normale naam |Menace| al gejat heeft )
    Vandaag maar is de multiplayer bekijken
    Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 12:10:03 #79
    11449 Ash
    pi_29387417
    Iemand zin om tegen de no 1 te spelen hij is nu te vinden op 1 van de I3D.nl servers

http://www.game-monitor.com/GameServer/84.244.130.120:16567/
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
      woensdag 3 augustus 2005 @ 12:15:46 #80
    126170 Eurion2
    pi_29387563
    Helaas vinden ze het op werk niet zo prettig als ik de boel kort en klein ga knallen dus dat moet tot vnv wachten
      woensdag 3 augustus 2005 @ 12:16:09 #81
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29387572
    Kan je je stats eigenlijk ook online vinden?
    pi_29388383
    Fjd ik heb net overgemaakt bij de ABN-AMRO te Rozenburg eur. 15,-
    Hell To The Liars
    pi_29388559
    net met MisterFox gespeeld maar hij verstond mij niet echt geloof ik
      woensdag 3 augustus 2005 @ 13:04:24 #84
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29388966
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=2602

Je kan er toch gewoon bij ? Heb je trouwens nog nagedacht over het idee om je hoofd Clanwars te maken
    Wat is het wachtwoord van de clan?
      woensdag 3 augustus 2005 @ 13:10:17 #85
    63192 ursel
    pi_29389191
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef BMH het volgende:

[..]

fok!
    pi_29389198
    Ben ook van plan om weer lekker te gaan battlefielden (heb alle vorige delen origineel), over 3 weken krijg ik mijn nieuwe pc, is het dan mogelijk om me bij de clan aan te sluiten ??
    Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
    Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
    _o_
    pi_29389208
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef BMH het volgende:
    fok! of Fok!

@Droopie: No prob, geld zal er voor t weekend zijn en anders krijg je uiteraard ook direct toegang.
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef DaDude1987 het volgende:
    Ben ook van plan om weer lekker te gaan battlefielden (heb alle vorige delen origineel), over 3 weken krijg ik mijn nieuwe pc, is het dan mogelijk om me bij de clan aan te sluiten ??
    http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.1 Kan altijd dus
    Overigens is de site op dit moment dramatisch traag
    pi_29390226
    Ik ga vanmiddag een headsetje aanschaffen, maakt het merk nog uit?
    pi_29390555
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Fillipe het volgende:
    Geloof t niet. Zolang t werkt is alles best Headsets e.d. bestaan uit een vrijwel uitgekristaliseerde techniek voor zover ik weet
    pi_29390595
    welke maps gaan we eigenlijk draaien op de server?
    pi_29390811
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:
    welke maps gaan we eigenlijk draaien op de server?
    We gaan kijken of we thema-avonden kunnen gaan draaien. Droopie had een mooi lijstje gemaakt waaruit we denk ik 4 goede thema-avonden kunnen halen. Wat we met de rest doen moet we het nog eens over hebben.

Misschien een idee om eens een chatbox op te zoeken (IRC ofzo?) en er met z'n allen over te ouwehoeren.
    pi_29390831
    Weet wel dat ze een aantal avonden krijgen

- Medic Orgy
    - Knife battles
    - C4 Trowing Party
      woensdag 3 augustus 2005 @ 14:03:38 #93
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29390899
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Fillipe het volgende:
    Ik zou Logitech kopen..
    pi_29390977
    Deze heb ik afgelopen zaterdag gekocht
    Logitech® Premium Stereo Headset 39 ¤ bij de BCC

pi_29391014
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef escape_nl het volgende:
    Deze heb ik afgelopen zaterdag gekocht
    Logitech® Premium Stereo Headset

[afbeelding]
    ik heb een echte Target van 10eu...
      woensdag 3 augustus 2005 @ 14:13:06 #96
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29391181
    pi_29391303
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 14:13 schreef N-E-R-D het volgende:
    Me eerste award is binnen
    http://stats.codeflow.org/awardssig/3k|Menace|
    een makkelijke is ook om even 10 seconden in je parachute te hangen...
      woensdag 3 augustus 2005 @ 14:20:06 #98
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29391368
    Ga ik zo ff doen
    Heb me ook al aangemeld op de site en ga ff xfire downloaden

edit: xfire naam is 3kmenace

[ Bericht 11% gewijzigd door N-E-R-D op 03-08-2005 14:35:41 ]
    pi_29391522
    quote:

[..]

Bull shit.. AA zuigt best wel.. en met engineers aan boord kun je 2 hits van een stinger of igla absorberen en de aa uitschakelen. Vandaar dat de choppers aangepakt worden in de volgende patch
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 15:43:51 #100
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29394187
    Pfff, die server browser hangt soms toch nog ff ze
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
    &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_29395501
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 15:43 schreef Jump het volgende:
    Pfff, die server browser hangt soms toch nog ff ze
    Geen last van hier, niet meer iig.

Net nog even nieuwe *blingbling* gehaald.
    pi_29395911
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]
    Net nog even nieuwe *blingbling* gehaald.
    welke?
    pi_29395957
    ben zelf al 2 avonden bezig om die stomme explosive badge te halen, het lukt me maar steeds niet,

iemand tips?
      woensdag 3 augustus 2005 @ 16:34:03 #104
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29396028
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef escape_nl het volgende:
    ben zelf al 2 avonden bezig om die stomme explosive badge te halen, het lukt me maar steeds niet,

iemand tips?
    Campen bij een vlag en supply drop aanvragen. Een rondje om de vlag C4-en.. Laten ontploffen bij activiteit.. Reloaden dankzij de supply drop en herhalen.
    pi_29396065
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef escape_nl het volgende:

iemand tips?
    apc's opblazen met c4 of een volle transport helicopter? ik moet hem ook nog...
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 16:44:42 #106
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29396416
    http://bf2s.com/player/46343737/

Ik moet eens beter leren mikken
    pi_29396487
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 16:44 schreef Jump het volgende:
    http://bf2s.com/player/46343737/

Ik moet eens beter leren mikken
    das nog niks check mijn kill/death ratio http://bf2s.com/player/rudycarell/
    pi_29396754
    ik heb paar *bling bling* gekregen: pistool basic medal, pistool veteran medal, misschien de commander medal (ik zag niet dat ik die kreeg maar kreeg wel 59 punten in een potje als commander). en een knife basic badge ( waar ik trots op bent die medal ik ging gewoon als sniper de hele speelveld rond met een knife beetje huppelen )
    pi_29396794
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 16:30 schreef jazza het volgende:
    welke?
    Medic Combat, niets boeiends dus. Wel weer een TK tegen gekregen omdat die @#%@#% door m'n mijn heen reed. Kijk dan ook uit !
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 16:58:02 #110
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29396864
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 16:46 schreef jazza het volgende:

[..]

das nog niks check mijn kill/death ratio http://bf2s.com/player/rudycarell/
    Ik wil het boven de 1 krijgen. Zojuist een wapenupgrade gehaald, dus ik verwacht dat het nu beetje beter gaat
      woensdag 3 augustus 2005 @ 16:58:21 #111
    126170 Eurion2
    pi_29396877
    Geweldig verhaal (van het tweakers forum) en een mooie n00b guide :D:D
    http://www.somethingawful.com/articles.php?a=3097

Daarnaast stond er ook ergens dat het wel mogelijk moet zijn om je nick te veranderen maar er stonden geen verhalen dat het iemand gelukt was. Het moet iig zo:

(van tweakers forum wederom)
    http://www.gamespyid.com/
    daar kan je je naam veranderen.
    Met je email en je wachtwoord van BF2 en dan kan je daar je daar indien nodig naam veranderen.
    Let er wel op dat je vervolgens in je config van bf2 (in de 0001 etc.. map) de naam ook aanpast.
    Dit is misschien handig voor de mensen die nu nog geen tag hebben of een andere naam gebruiken.
    Je stats zijn gekoppeld aan je PID en niet aan je naam dus je naam veranderen is met behoud van stats.
    Wel heb ik her en der gelezen dat er mensen zijn waarvan de stats beetje raar deden na het wijzigen.

Ik ga nu eerst iig even Chello installeren en daarna ga ik op een i3d server gamen. Zal TS aanzetten (al weet ik nog niet zeker hoe het nu precies werkt) maar dan zie ik jullie vnv daar wel?
    pi_29397092
    ik vind member stats niet meer zo intersant.......... ik heb liever die oude
    pi_29397272
    volgens mij ben ik hier de beste medic kiek Revive!!

http://bf2s.com/player/43672147/
    pi_29397289
    maar ik heb meer support punten
    pi_29397432
    Mitch.. al wat binnen van mij?...
    Narf!
    pi_29397474
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Bedankt voor de uitleg Mitch.

ik donderdag denk ik

ga je mee ?
    Narf!
    pi_29397497
    jazza, is die G3 goed??

ik zit tewijfelen tussen de G3(assault) en die G36C (Spec. Ops)
    pi_29397634
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Silver_Shark het volgende:
    jazza, is die G3 goed??

ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel lekker vindt, maar... kleine ammoclip van 20... je bent je grenadelauncher kwijt.... maar richt wel vette schade aan....

die van de spec-ops vind ik standaard al goed genoeg.... de volgende voor mij wordt denk de medic of engineer gun!
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 17:23:03 #119
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29397719
    Ik heb me zojuist die medic gun genomen
    Volgens is pas over zo'n 8900 punten ofzo
    pi_29398062
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 17:15 schreef Silver_Shark het volgende:
    jazza, is die G3 goed??

Ik vind die G3 wel prettig hoor,het is alleen z`on lelijk ding om te zien
    Maar hij killed goed wel.
    pi_29398087
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 10:21 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Eens.

Ondanks dat ze bizar veel punten halen is er in geen geval sprake van vals spel. Het neerschieten en revive zoals iemand besprak is wel een voorbeeld van vals spel. Neemt niet weg dat ik ook wel zwaar gefrustreerd raakte van Steeven in een helicopter de vorige keer dat we met z'n allen speelden
    Hehe. Zulke acties vereisen niet alleen een goede piloot die goed oplet waar hij heenmoet, goed kan vliegen en kan improviseren op bepaalde gebeurtenissen, maar ook nadenkende squadmembers die zich verplaatsen in de heli, waar mogelijk, en kunnen mikken met guns. Soms lukt dat zo goed dat je mond open valt, en soms is het een kneuzenkermis van jewelste .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_29398195
    quote:
    Op dinsdag 2 augustus 2005 22:01 schreef escape_nl het volgende:

[..]

ik ben je alvoorbij, zal morgen de stats aanpassen
    Nou moe . Oh je hebt bijna 60 uur meer gespeeld dan ik . I'll be back mofo's, als ik eenmaal tijd heb!

[ Bericht 2% gewijzigd door Steeven op 03-08-2005 17:44:19 ]
      woensdag 3 augustus 2005 @ 17:41:28 #123
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29398290
    Newbievraagje, wanneer/hoe unlock je nieuwe wapens?
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 17:50:25 #124
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29398553
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 17:41 schreef N-E-R-D het volgende:
    Newbievraagje, wanneer/hoe unlock je nieuwe wapens?
    Als je Lance General wordt krijg je de keuze om een wapen te unlocken
    En bij verdere promoties ook
    pi_29399549
    ik kan vanavond niet spelen moet mn Z-board bij elkaar gaan klussen

en printer inkt
    Narf!
    pi_29399739
    werd net gewoon geknifed, en ik was commander! nou is dat niet erg maar het was een teamkill! wat een jerk, zo slecht was ik ook weer niet... geen tk iig
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:01:06 #127
    126608 BandOfFokkers
    xfire/bf2:rudycarell
    pi_29400410
    LOL
    pi_29400641
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef BMH het volgende:

[..]

Campen bij een vlag en supply drop aanvragen. Een rondje om de vlag C4-en.. Laten ontploffen bij activiteit.. Reloaden dankzij de supply drop en herhalen.
    Ik ging campen bij vijandelijke basis en danC4'tjes plakken op de vliegtuigen en dan als ze net opstuigen neerschieten.
    Maar ze wisten daarna wel meteen waar ik ongeveer zat.

Maar ik ga dat ook eens proberen

En voor die First Aid badge of hoe die dan ook mag heten,
    Kan je dan ook gewoon op je eigen spelers schieten en dan snel healen en zo door gaanof helpt dat niet.
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:12:12 #129
    126170 Eurion2
    pi_29400728
    Je kan daarvoor het beste een kleine of middel urban map pakken en daar op tactische plaatsen health packs neergooien dan heb je hem zo bij elkaar :}
    pi_29400733
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:09 schreef Razorback het volgende:

[..]

Ik ging campen bij vijandelijke basis en danC4'tjes plakken op de vliegtuigen en dan als ze net opstuigen neerschieten.
    Maar ze wisten daarna wel meteen waar ik ongeveer zat.

Maar ik ga dat ook eens proberen

En voor die First Aid badge of hoe die dan ook mag heten,
    Kan je dan ook gewoon op je eigen spelers schieten en dan snel healen en zo door gaanof helpt dat niet.
    Hey dief dat is mijn tactiek . Alleen ik werd niet ontdekt .
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 19:38:41 #131
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29401486
    pff, die medic gun na upgrade zuigt zwaar!! kan ik gewoon niet met mikken
    pi_29401693
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:38 schreef Jump het volgende:
    pff, die medic gun na upgrade zuigt zwaar!! kan ik gewoon niet met mikken
    Ja dat is dat wapen waar het engelse leger zo aan moest wennen?
    stond erbij ofzo volgens mij
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:46:03 #133
    39338 poehej
    Tukker in hart en nieren.
    pi_29401725
    hopelijk mn systeempje een beetje upgraden en dan lekker veel battlefield spelen
    kheb nu et probleem dat battlefield er steeds uit knalt..
    ik neem aan dat et hier wel op zal draaien?

Abit AX8
    AMD Athlon 64 3500+
    2x 512 Kingston
    ATI Radeon X800XL
    250GB HD
    Iiyama H431S-B 17"
    Zalman Zalman ZM400B-APS 400W
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 19:46:04 #134
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29401726
    Ja, ook gelezen. Is echt niet te doen. Ie mikt op topje van die 'naald'. maar precies niet altijd
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:48:41 #135
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29401815
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef Jump het volgende:
    Ja, ook gelezen. Is echt niet te doen. Ie mikt op topje van die 'naald'. maar precies niet altijd
    Gewoon een stift pakken en precies in het midden van je monitor een stip zetten. Altijd de perfecte plek om te schieten.
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 19:52:23 #136
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29401927
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:48 schreef BMH het volgende:

[..]

Gewoon een stift pakken en precies in het midden van je monitor een stip zetten. Altijd de perfecte plek om te schieten.
    Ik zal me oude monitor nemen die ingebrand is, heb daar schone schroeiplek in het midden
    pi_29401985
    zat net eentje op de TS, met kankerlijers te schelden. Guest1 -_-"
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:54:50 #138
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29402010
    Idd erg kinderachtig.
    pi_29402017
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:46 schreef poehej het volgende:
    hopelijk mn systeempje een beetje upgraden en dan lekker veel battlefield spelen
    kheb nu et probleem dat battlefield er steeds uit knalt..
    ik neem aan dat et hier wel op zal draaien?

Abit AX8
    AMD Athlon 64 3500+
    2x 512 Kingston
    ATI Radeon X800XL
    250GB HD
    Iiyama H431S-B 17"
    Zalman Zalman ZM400B-APS 400W
    Ja alles op low moet het net kunnen
    pi_29402041
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:54 schreef Silver_Shark het volgende:
    zat net eentje op de TS, met kankerlijers te schelden. Guest1 -_-"
    Kan dat TS niet met WW dan?
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:58:19 #141
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29402146
    85.236.101.39:17367 werkt niet Silver_Shark?
      woensdag 3 augustus 2005 @ 19:59:43 #142
    100191 PirE
    Geaux Tigers
    pi_29402199
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:55 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Kan dat TS niet met WW dan?
    Gewoon mensen laten registeren. Dan kan je hem pass-free houden en als iemand TS2 misbruikt dan pak je zijn rechten af. Hij kan lullen wat hij wil maar niemand hoort hem als hij niet registered is.
    “Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
    pi_29402236
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:59 schreef PirE het volgende:

[..]

Gewoon mensen laten registeren. Dan kan je hem pass-free houden en als iemand TS2 misbruikt dan pak je zijn rechten af. Hij kan lullen wat hij wil maar niemand hoort hem als hij niet registered is.
    Ja dat is beter dan toch ben je gelijk van die debielen af
    maar kost dat niks dat reggen dan?
    pi_29402254
    Zeg gasten,

klopt het dat als je niet reageert op de vraag om te punishen dat hij dan autopunished na de time-out? het is mij nooit opgevallen maar iemand vertelde dat tijdens een potje vanmiddag. Ik word namelijk echt chagrijnig na een punish terwijl je niks met opzet doet. Zeker als je commander bent...
    (De enige die ik punish is misterfox )

Ik heb wegens omstandigheden 2 zboards met bf2 toetsenmap erbij. Ik heb er eentje in gebruik gehad maar ben er niet van onder de indruk. ik vind mijn eigen toetsenbord net zo goed. Als er iemand voor een zacht prijsje eentje wil overnemen? Hij is nog ingepakt..

Wie gebruikt trouwens de razor diamondback mouse? Ik zit met de instellingen te klooien en het ding is nu vel te nerveus maar ik krijg hem niet rustig. Als iemand even zijn installingen wil posten?? mijn dank zou groot zijn.

Ik kijk al uit naar dit weekend! lekker op onze eigen server. Ik spreek niet af om naar de kroeg te gaan dus ben zowiezo zaterdagavond van de partij!
    pi_29402435
    Is er ook ergens een newbie server? .
    Ik heb BF2 net 2 dagen en na anderhalve dag offline oefenen wil ik het wel es online gaan doen.
    Ik werd alleen op de eerste 2 servers gekickt (eentje stond bij high ping-kick terwijl ik gewoon kabel internet heb, dus zo enorm high kan mijn ping ook niet zijn, en de andere kick was zonder uitleg).
    pi_29402608
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 20:05 schreef blieblie het volgende:
    Is er ook ergens een newbie server? .
    Ik heb BF2 net 2 dagen en na anderhalve dag offline oefenen wil ik het wel es online gaan doen.
    Ik werd alleen op de eerste 2 servers gekickt (eentje stond bij high ping-kick terwijl ik gewoon kabel internet heb, dus zo enorm high kan mijn ping ook niet zijn, en de andere kick was zonder uitleg).
    Man lul niet
    Ik speel ook als brandhout, je gaat gewoon als sniper op een dak liggen,of zoekt een tank
    pi_29402802
    Ik ben al 2 maanden meer lijk dan soldaat. Dus Join Me!!
    Hell To The Liars
    pi_29402879
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 20:15 schreef Droopie het volgende:
    Ik ben al 2 maanden meer lijk dan soldaat. Dus Join Me!!
    we gaan gewoon een Deadfoksquad oprichten
    pi_29403313
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
    we gaan gewoon een Deadfoksquad oprichten
    Band of corpses
    pi_29403365
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 20:28 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Band of corpses
    pi_29403636
    Band of the Burried

is dit goed engels???
    Hell To The Liars
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 20:38:07 #152
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29403664
    I see death people
      woensdag 3 augustus 2005 @ 20:50:40 #153
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_29404090
    Ben weer gepromoveerd. En heb mijn eerste wapen ontlockt.
    (niet dat jullie iets boeit, maar dit is geen verkapte tvp)
    pi_29404136
    Yo *yawn* errug laat hier al (vroege ochtend)

Welke server zitten jullie? Die waar sickert melding van maakte? (69.xxxxx)
    pi_29404147
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Steeven het volgende:

[..]

Hey dief dat is mijn tactiek . Alleen ik werd niet ontdekt .
    Je bedoelt de tactiek van het healen? als dat werkt heb ik hem zo
    pi_29404659
    http://www.dayofannihilation.com/

een tegenstander voor volgende week, ik heb ze uitgenodigd.
    mitch is mijn geld al binnen!
    Hell To The Liars
    pi_29404754
    * HALLOOOO *

Op welke server wordt er dus FOK nu gespeeld of is er geen speeltijd vanavond?
    pi_29404783
    Idee voor de site!!

* Een scrolling namenlijst, eventueel met een vlaggetje ervoor van je stad/ land/ squad.
    * Zo'n eventkalender als zij hebben
    Hell To The Liars
    pi_29404830
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef i-spy24 het volgende:
    * HALLOOOO *

Op welke server wordt er dus FOK nu gespeeld of is er geen speeltijd vanavond?
    Zoek er eentje op, post hem hier, en ik join je.
    Wil je met of tegen me.
    Hell To The Liars
    pi_29404974
    83.142.229.123
    Hell To The Liars
    pi_29405703
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Droopie het volgende:
    * Een scrolling namenlijst, eventueel met een vlaggetje ervoor van je stad/ land/ squad.
    Leuk idee Moeten we eigenlijk wel twee of drie squads vormen die als basis dienen voor clanwars.
    Volgens mij hadden we met nog vier anderen al 1 squad vol toch ? Ik denk dan aan het maken van 3 of 4 volledige squads en als een squad dan niet compleet is kan deze opgevuld worden
    quote:
    * Zo'n eventkalender als zij hebben
    Hebben we Niet precies dezelfde aangezien zij PHPNuke gebruiken en ik e107. Ik heb de calender alleen niet openbaar gemaakt omdat ik t echt grote nut er niet van in zie. Rechtsbovenin de site staat al een dingetje van de upcoming events. De 10 meest recente upcoming events komen daarin. Vandaar de keuze om de kalender niet openbaar te maken.

En thnx voor de invite Spreek je een duidelijke datum af ? Ik vrees dat ik zelf niet mee kan doen. Volgende week zaterdag verjaardagsfeest, de zondag zelf m'n verjaardag en door de weeks heb ik even een fulltime job opgedoken voor 8 dagen waardoor ik niet in de buurt ben van een goede PC
    pi_29406324
    Misschien is het leuk voor de betere spelers onder ons.
    Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
    Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
    naar de absolute top. En dat kunnen wij niet. haha
    Maar hoe doen we dat in de toekomst met het regelen van spelers en wars.
    Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
    Jack_Scagnetti, en ikzelf.

Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
    die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
    dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
    vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar
    alleen maar spelen, terwijl mensen die minder op dit forum komen of de
    clansite gebruiken buiten te sluiten.

Ps. zit er in dit team een admin. En op welke datum/ tijd komt dit
    jullie het beste uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 03-08-2005 21:57:44 (spelfouten) ]
    Hell To The Liars
    pi_29406612
    Ik kan met name in het weekend spelen, ik werk nl. flexibel dus er kan op elk moment van alles veranderen. Maar ik kan sowieso wel een gaatje maken in het weekend.
    pi_29406837
    Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
    En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
    Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
    tussentijds te verhogen. Of zijn de bezwaren nog steeds, laggie en/ of te duur?
    ook zag ik op een deense server, een soort objective match. Je moest de vlaggen
    in volgorde veroveren, stond ik bij de verkeerde vlag , doet ie niets.
    Maar mitch is mijn geld nou al binnen.
    Hell To The Liars
      woensdag 3 augustus 2005 @ 22:10:53 #165
    126170 Eurion2
    pi_29406878
    nou, ff gegamed maar wat een ramp was het vandaag. Niks lukte, veel lag bah...

Nu maar filmpje kijken dan en dan gaat het morgen vast beter
    pi_29407102
    Via de statistieken spelers beoordelen is niet echt relevant denk ik. Zijn genoeg spelers die aardig goed knallen maar die gewoon weinig medailles binnenhalen omdat ze dezelfde klasse spelen. Dus ik denk dat mensen zelf moeten bepalen of ze geschikt zijn voor wars en indien nodig zich daarvoor aanmelden. Ik ben vaak eerste op servers, maar aan de hand van de medailles e.d sta ik laag geplaatst en ik ben vast niet de enigste.
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 22:20:52 #167
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29407283
    Ooh, ik begin dat nieuwe Medic wapen door te hebbe

Gewoon in korte burst van 5 schieten, iet in bursts van 2 ofzo
    pi_29407552
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
    Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
    Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
    Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,

Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
    die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
    dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
    vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar

jullie het beste uit.
    Op wat dan?
    pi_29407688
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
    Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
    En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
    Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
    Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantie

Nu nog fokkers ergens aan spelen ?
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 22:32:56 #170
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29407737
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantie

Nu nog fokkers ergens aan spelen ?
    Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoon
    pi_29407887
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoon
    Dan kan je inderdaad beter stoppen andere keer dan maar
    pi_29408003
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
    We krijgen er een unranked war server gratis bij. Die kunnen we dus wanneer we willen. Of ik voorstander ben van het afsluiten van de daadwerkelijke ranked server moet ik nog even kijken. Sowieso mag die server niet pass protected zijn dus het zal al erg lastig zijn.
    quote:
    Daar gaat nog 1 dubbele member vanaf (god-admin en alle losse admins), nog een drie of viertal aan users die wel geregistreerd zijn maar geen member zijn en nog wat mensen die het geld er niet voor over hebben of die het niet mogen (niet iedereen is volwassen) en ga zo maar door. In theorie werkt het inderdaad zo, in praktijk helaas niet
    quote:
    Kan over drie maanden natuurlijk altijd overwogen worden. Nu is het 32 ivm kosten en betalende leden. Zelfs een 40 slots was meteen al 120,- per maand. Dat halen we simpelweg niet.
    quote:
    Dat vind ik een erg coole thema avond Wordt sowieso wel beetje ziek van dat je op een grote map zit en dat er eigenlijk geen echt goede manier is om alle vlaggen te verdedigen. Als je dat uit zou willen zoeken dan heb je in mij een grote voorstander om hier 1 of 2 thema-avonden aan te wijden (Mits mogelijk op de ranked server)
    quote:
    Als je naam er niet bijstaat is het geld niet binnen Meetpunt was vanmorgen 10:00. Uiteraard krijg je er geen moeilijkheden mee en krijg je vanaf het begin volledige toegang tot de server en dat geld ook voor alle anderen met dit probleem zoals i-spy en sickert. Kwestie van vertrouwen en daar ga ik niet lullig over doen

en schrijf mij maar in voor de Vlaai of de Shizle squad alleen ben ik er volgende week niet

Zal morgen ook even de events in de kalender gooien
      Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 22:40:01 #173
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29408005
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Dan kan je inderdaad beter stoppen andere keer dan maar
    In het begin ging het zéér goed. 9 Kills op een rij, zonder gedood te worden. En nog zo'n paar Revive's enzo ertussen. Tot ik opeens naar het andere team verplaatst werd

15 Keer gedood op een rij, zonder ook maar één moord-hulppunt te krijgen
      woensdag 3 augustus 2005 @ 22:48:52 #174
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29408355
    Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
    Kijk ik net bij me stats staan ze er niet
    pi_29408463
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
    Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
    Het update van stats kan soms even duren. als je morgen kijkt staat hij er waarschijnlijk wel bij
    pi_29408569
    Ik ga rond 01.00 uur nog wel knallen (Gamedemon ook?) nu eerst Mr. & Mrs. Smith kijken
    pi_29408611
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef Fillipe het volgende:
    Ik ga rond 01.00 uur nog wel knallen (Gamedemon ook?) nu eerst Mr. & Mrs. Smith kijken
    als ik nog wakker ben doe ik wel even mee. veel plezier met je film
    pi_29408808
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef 'Droopie' het volgende:

quote:

* GOEIESMORGENS trouwens *

Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
    Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?
    Dus dat komt wel goed denk ik.

Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
    pi_29409239
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

[..]

Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
    Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?

Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
    Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.
    pi_29409544
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.
    Dat is denk ook beste. zien we daarna wel veder.
    pi_29410139
    quote:

jullie het beste uit.
    ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxy gewoon het groepje dat het meeste met elkaar in een sqaud zit want na de eerste keer liep het lekker en als zonder 2 van deze mannen speel gaat het stukken minder dunno why.. maar het is wel zo
    met Fjd erbij gaat het ook goed en raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
    Narf!
    pi_29410184
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

[..]

ik doe zowieso mee of ik nou geowned word of niet
    Narf!
    pi_29410347
    Band of Noobs..
    Narf!
    pi_29410468
    * DING *

Voor hen die niet zo bedreven zijn in het spelen van Battlefield 2 en die graag het spel
    willen leren in plaats van als een kip zonder kop rond te rennen:
    Battlefield 2 draait om in team-verband te kunnen werken en niet
    zoals in Halo 2 of Doom 3 maar in je eentje denken de hele wereld aan te kunnen.

Hier zijn de volgende tips om zo goed mogelijk voor de dag te komen en evt. te winnen:

En er is een oud gezegde op de vraag: "Hoe word ik onverslaanbaar?"
    Een mus landt toch ook niet waar een tijger rondzwerft?

-Speel tactics, d.w.z ga niet onnodig de strijd aan als je weet dat je zwakker bent.
    Dus infanterist die een tank aan de voorkant te lijf gaat met zijn granaten of machinegeweer
    is zelfmoord. Een tank heeft maar 1 zwakke kant en dat is de achterkant!

- Het begrip onverslaanbaar bestaat niet in een echte oorlog en al helemaal niet in een virtuele
    oorlog zoals Battlefield 2.
    Je kan nog zoveel medailles,ribbons,panzer hebben,dood ga je toch als iemand je te slim af is
    door tactischer te spelen. Dus de aura van spelers die proberen je te intimideren met al die
    toeters en bellen aka medailles: Laat je niet voor de gek houden want een oorlog win je niet met
    decoratie.

- Vaak zie je tijdens een spel allemaal losse spelers rondrennen die allemaal hun eigen
    oorlogje proberen uit te vechten en denken dat ze zowel verder komen. Niet dus!
    Vroeg of laat ga je er toch aan dus met gezamelijk optreden bereik je meer.

- Meldt je aan bij een team/squad of als het team-gevoel van gezamelijk opereren gewoonweg
    slecht is (men doet maar wat en rent overal heen als een kip zonder kop) creeer dan je eigen
    squad en vink mensen aan in het rooster voor 'invite' in je squad en trek ten strijde na een kort
    overleg.

- Zorg dat je varieteit in je team hebt als in een medici,engineer,sniper,anti-tank etc..en zorg dat
    vooral de ammunitie man goed beschermd is omdat die je aanvoer van munitie aanlevert en
    onmisbaar is tijdens het heetst van de strijd.

- Speel niet als een kluitje op elkaar want dan is het makkelijk jullie als team uit te schakelen door
    zowel pantsereenheden als artillerie vuur. Dus spreiden, maar ook weer niet te ver uit elkaar.

- Rij niet als een gek met je pantserwagen/tank zomaar een dorp/stad/steeg binnen want je bent
    voor de vijand een sitting duck voor prijsschieten.
    Geraak je tijdens een van je wilde tochten toch verzeilt in een hinderlaag van vijandelijke
    infanterie die van dichtbij je wagen bestookt. Meest simpele oplossing als ze te dichtbij zijn om te
    schieten: overheen rijden en het probleem is opgelost.

- Zorg dat je infanterie altijd eerst de stad verkent alvorens de pantsereenheden als
    ondersteuning meekomen want die geven die extra bescherming danwel extra vuurkracht
    voor die speciale momenten dat je het echt nodig hebt.

- Als infanterist moet je vooral het bekende hit & run toepassen als je een tank/pantserwagen
    aanvalt want je wint het nooit van zijn vuurkracht en soms is het verstandiger je even terug te
    trekken en te herladen danwel je strijdplan te heroverwegen.
    Daarnaast: ga niet onnodig op een tank/pantserwagen schieten want je trekt alleen maar de
    aandacht en dan kun je beter rennen.Stil houden en laten passeren en dan van achteren( als je
    een bazooka hebt) aanvallen en wegwezen. Idem voor vijandelijke infanterie.
    Je weet nooit of er meer eenheden achter die ene soldaat aankomen.

- Kijk met regelmaat niet alleen naar de ingetypte commando regels(links boven in tekst) maar
    ook naar je cirkel rechtsboven waar je in kleur al je collega eenheden ziet en zelfs soms middels
    scan in rood de vijand!
    Zo weet je wat ervan je verlangt wordt door je eenheid en waar de vijand zich bevindt.

- Als het merendeel van al jouw eenheden in een zwaar gevecht zijn met de vijand op 1 bepaalt
    punt, probeer dan niet met je eigen eenheden achteraan te sluiten want dat is te voorspelbaar
    maar probeer als team dan een omweg te maken danwel ergen anders een opening te forceren
    zodat de vijand van meerdere zijden wordt aangevallen en dus zijn aandacht over meerdere
    zaken moet verdelen met alle gevolgen van dien.

- Grapjassen als in the commander die helemaal niets doen in de strijd dan alleen maar stil zijn en
    ergens schuilen mag je ten alle tijde gewoon neerschieten omdat een oorlog niet gewonnen
    wordt door lafaards(vaak hebben ze teveel points waardoor ook mutiny votes te kort schieten
    elke keer)

- Als Q voor de standaard-commando's tekort schiet gebruik als je een mic hebt de voice-over en
    anders gebruik je J of K om iets in te typen zodat iedereen kan lezen wat je wilt zeggen(links
    boven)

- Jokers die denken dat lekker hoog in een vliegtuig lekker veilig is zonder actief deel te nemen
    aan de strijd met je team: zonder pardon neerhalen met dit wapen als ze laag overvliegen
    danwel met de altijd aanwezige air-bazooka's die je op je basis of in de stad aantreft op een
    driepoot.

- Het meest ideale is om als team naar het slagveld te gaan onder dekking van helicopters die
    van boven alles kunnen zien en dekking kunnen geven bij de aanval te samen met je pantser
    -eenheden en infanterie.

Het is eigenlijk heel simpel:

Pantservoertuigen zijn er om je het snelst te verplaatsen naar het slagveld en ondersteuning
    tegeven tijdens de aanval.Helicopters zijn de ogen van boven die vooruit kunnen worden gestuurd
    om de vijand van boven te spotten en te bestoken waarna de grondtroepen de rest afmaken.
    Straalvliegtuigen zijn netzo als artillerie alleen inzetbaar als vantevoren de vijand even flink murw
    moet worden gemaakt alvorens jij met je team van helicopters,pantservoertuigen en infanterie
    de aanval verder inzet.

succes
    pi_29410492
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:

[..]
    n raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
    dankje
      woensdag 3 augustus 2005 @ 23:59:19 #186
    63192 ursel
    pi_29411361
    Dus omdat ik te weinig tijd heb om vaak te spelen mag ik niet meedoen met die clanwars??
    Begreep juist dat dit het nut was van deze clan, en niet dat je er achteraf op een zijspoor wordt gezet.
    pi_29411683
    Als die dooieband komt dan meld ik me hierbij aan .
    pi_29412662
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef ursel het volgende:
    Dus omdat ik te weinig tijd heb om vaak te spelen mag ik niet meedoen met die clanwars??
    Begreep juist dat dit het nut was van deze clan, en niet dat je er achteraf op een zijspoor wordt gezet.
    nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.
    maar ik add mensen in mijn xfire via de vrienden van lijst.
    dus opeens zo' n noor in mijn chat 10 minuten lullen, en
    zodoende nodigde ik hem uit om ons een keer af te knallen.
    aangezien zij nog niet veel mensen hebben hebben we slechts weinig
    mensen nodig. en met de mensen uitgezonderd Jack, Steeven en Hein,
    speel ik het spel vaak. Die 3 zie/ zag ik regelmatig online en die
    hebben van mij regelmatig een bodybag gemaakt.
    Dus zodoende, daarom vroeg ik mijn post ook voor een kalendar, waar mensen
    aangeven wanneer ze willen spelen als clan tegen anderen en wie een en ander
    gaan regelen voor de grote meute.

So No Offense

**
    Die warserver wist ik niet, wat is dat dan precies???
    Klinkt goed?
    Hell To The Liars
    pi_29412767
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.
    maar ik add mensen in mijn xfire via de vrienden van lijst.
    dus opeens zo' n noor in mijn chat 10 minuten lullen, en
    zodoende nodigde ik hem uit om ons een keer af te knallen.
    aangezien zij nog niet veel mensen hebben hebben we slechts weinig
    mensen nodig. en met de mensen uitgezonderd Jack, Steeven en Hein,
    speel ik het spel vaak. De overige 3 zie/ zag ik regelmatig online en die
    hebben van mij regelmatig een bodybag gemaakt.
    Dus zodoende, daarom vroeg ik mijn post ook voor een kalendar, waar mensen
    aangeven wanneer ze willen spelen als clan tegen anderen en wie een en ander
    gaan regelen voor de grote meute.

So No Offense

**
    Die warserver wist ik niet, wat is dat dan precies???
    Klinkt goed?

kalender is helemaal dope!

* Sickert en johan in een wagentje samen vlagjes veroveren !
    Narf!
    pi_29413017
    quote:

jullie het beste uit.
    Nogmaals: waarop dan wel?
    pi_29413072
    Dat je zo gezellige jongen bent.
    Hell To The Liars
    pi_29413903
    Ik ga nog eventjes lekker knallen
    pi_29416611
    morge allemaal, mijn laatste werkdag, 5 weken betaald vakantie, komen de overuren goed van pas en morgen lekker verhuizen + Chello Extreme,maar goed.
    pi_29416731
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxy gewoon het groepje dat het meeste met elkaar in een sqaud zit want na de eerste keer liep het lekker en als zonder 2 van deze mannen speel gaat het stukken minder dunno why.. maar het is wel zo
    met Fjd erbij gaat het ook goed en raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
    dan val ik dus buiten de boot, oke ook goed
    pi_29417043
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 07:44 schreef escape_nl het volgende:
    dan val ik dus buiten de boot, oke ook goed
    We kijken wel en anders splitsen we het op in 2x 4 spelers en daarbij nog 2 anderen om een squad aan te vullen. Denk dat MisterFox ook wel mee wil doen en gezien z'n helictoper skills is dat best een goed idee

Over het principe clanwars moeten we nog even goed nadenken. Natuurlijk wil ik het er graag bij hebben, zij het vrijblijvend. Helaas kent een echt clanwar een gelimiteerd aantal deelnemers. Is het niet de server (16vs16) dan is het wel de grote van de clan.

Hoe we dan op een eerlijke manier de members in gaan delen bij een clanwar is nog even de vraag. Aan de ene kant zeg ik gewoon omstebeurten maar aan de andere kant is dat ook niet 100% eerlijk aangezien de een meer speelt dan de andere en de een doet weer meer dan de ander. Dat is bij mij iig nog even een blanco. Wellicht maar gewoon steeds een inschrijving openen. Op die manier zien de mensen die het spel vaker spelen en meer betrokken zijn bij de randverschijnselen (dit topic en de clansite) eerder dat er een inschrijving is.

@Droopie, kan je me nog wat verder informatie geven over 14 augustus, over de clan etc. Is de afspraak al zeker rond ? Ik zie het nml nog niet op hun agenda staan We spelen op onze warserver ?

en over de kalender in t algemeen: Er staan nu 2 upcoming events in het rijtje Zo hebben wij dat dus opgelost.

[ Bericht 6% gewijzigd door UnleashMitch op 04-08-2005 09:04:13 ]
      donderdag 4 augustus 2005 @ 09:08:47 #196
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29417407
    Waarom maken we eigenlijk squads

Ik weet uit ervaring dat er alleen maar gezeik van komt. Als we ooit via CB gaan warren dan spelen de mensen toch gewoon die zich aanmelden voor de betreffende war?
      donderdag 4 augustus 2005 @ 09:16:35 #197
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29417613
    quote:

jullie het beste uit.
    Het spijt me maar ik vind dit een hele rare en kortzichtige reactie. Als je zoals jij post een Clan wil runnen zal die geen lang bestaan hebben denk ik...

Iedereen moet een Clanwar kunnen spelen, ook al is diegene nog zo slecht.

-edit- ik speel ook niet zo heel vaak. Dat komt omdat ik 40 uur per week werk, 2x per week fitness en 1x naar de bios ga. En ik werk nog in een discotheek in het weekend. Dat zou toch geen reden moeten zijn dat ik niet met diegene in een Squad kan spelen. Tis, lijkt mij, juist de bedoeling dat uiteindelijk iedereen met elkaar kan spelen. In een Clan heb je meedere type personen nodig. Ik ben meer iemand die niet zo heel veel speelt en graag mensen helpt met hun BF2 problemen en ervoor zorgt dat de Clan goed blijft draaien. Droopie (bijv.) is meer iemand die veel speelt en hoog in de stats wil staan. Geen punt, ieder z'n ding; maar ik hoop echt dat we niet nu al "groepjes" gaan vormen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Morpheus2002 op 04-08-2005 09:27:19 ]
    pi_29417827
    Het regelen van clanwars en wie daaraan mee mogen doen is echt iets wat we nog mee naar achteren moeten nemen. Er moet een goede en eerlijke methode komen om mensen te selecteren voor clanwars.

Overigens verwacht ik wel dat na een tijdje dezelfde spelers naar boven zullen komen die vaak met het spel in het algemeen bezig zijn maar goed dat is voor latere zorg

Tis verder ook een beetje dubbel. Aan de ene kant ga je als team veel beter spelen als je speelt met mensen waar je vaker mee speelt maar aan de andere kant wil je niemand buiten sluiten.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 10:01:10 #199
    63192 ursel
    pi_29418428
    Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.

Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld. Zelf heb ik ook een fulltime baan. Daarnaast run ik Gamehost.nl wat veel tijd vergt, en mijn vriendin heeft ook de nodige aandacht nodig.

Misschien suggestie voor een clan war:
    Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
    pi_29418784
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:
    Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.
    Daar waak ik ook wel over Ik wil veel toestaan en ik wil veel dingen overwegen maar geen verplichtingen is iets wat altijd overeind zal blijven staan.
    quote:
    Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld.
    Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen.
    quote:
    Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
    Iets in die vorm had ik ook in gedachten ja. Overigens zullen we niet alleen clanwars organiseren maar ook zeker ook 'trainings'avonden voor Fok!kers zodat we met lekker veel Fok!kers kunnen spelen. In het algemeen geld daar nu voor dat we 40 members hebben en slechts een 32 slots server.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 10:20:23 #201
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_29418796
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:

Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld. Zelf heb ik ook een fulltime baan. Daarnaast run ik Gamehost.nl wat veel tijd vergt, en mijn vriendin heeft ook de nodige aandacht nodig.

Ik sluit me ook hier volledig bij aan. FOK BOF of hoe de clan ook mag heten, was een Fun clan zonder al te veel verplichtingen. En in een Fun clan verwacht ik dat het plezier van de leden boven de prestaties gaan. Dus is het logisch dat iedereen de mogelijkheid krijgt om wars te spelen.
    pi_29418867
    quote:
    Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
    Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healen
    Ik had wel -1 global en -3 team work maar ik kreeg de badge er wel voor terug
    pi_29418969
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 10:24 schreef Razorback het volgende:

[..]

Het schieten van je eigen mannetjes op de main base is echt veel makkelijker en daarna healen
    Ik had wel -1 global en -3 team work maar ik kreeg de badge er wel voor terug
      donderdag 4 augustus 2005 @ 10:32:21 #204
    63192 ursel
    pi_29419031
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
    ..

Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen...
    quote:
    ...

...
    Maar ok, ik hoor wel hoe en wat het geregeld wordt. Denk dat ik namelijk over een week een wat rustigere periode krijg, gezien dan de server verhuizing volledig is afgerond.
    pi_29419146
    Even over de Clan Wars met het uitkiezen van de personen,

Je moet eigenlijk NOOIT naar de score kijken of welke rank iemand heeft
    Escape_nl heeft dan wel de rank Corporal en ik bijna ook maar dat betekent niet dat wij super goed zijn.
    Het is gewoon dat wij wat meer tijd hebben dan de andere mensen waardoor wij dus meer kunnen spelen.
    Iemand die de eerste rank heeft kan best goed zijn maar doordat hij weinig kan spelen kan hij gewoon niet genoieg punten halen voor de volgende rank.

Verder:
    Voor de resuply badges kan je dan ook gewoon allemaal ammo op de grond smijten en daarna gaan schieten en die dingen oprapen of krijg je er dan geen punten voor.
    pi_29419185
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 10:32 schreef ursel het volgende:
    Maar ok, ik hoor wel hoe en wat het geregeld wordt. Denk dat ik namelijk over een week een wat rustigere periode krijg, gezien dan de server verhuizing volledig is afgerond.
    I stand, once more, corrected

Zoals ik al aangaf is dit echt een punt waar goed over nagedacht moet worden. Vooral de eerste paar keer zal wat problemen geven. We moeten sowieso niet vergeten dat er op dit moment 40 members onder de Band of Fok!kers 'vlag' rond lopen, er zullen erg weinig clans zijn die zoveel members hebben. Al is het alleen maar omdat je niet 40 vs 40 kan spelen. Dat maakt het geregel er omheen erg lastig en een manier zoeken om iedereen mee te laten doen aan clanwars zo goed als onmogelijk.

Als iemand dus een mooie methode heeft om geheel eerlijk mensen te 'selecteren' voor clanwars dan hoor ik dat graag ! Een brainstorm van mezelf levert zoiets op: De organisator v/d clanwar mag een percentage aan eigen keus indelen (vond ik een goed idee van ursel ). Daarna volgt een inschrijving voor de open plaatsen. Daarna volgt er een gewogen loting, degene die al vaker aan een clanwar heeft meegedaan krijgt minder kans om weer mee te doen.

Op avonden van een clanwar zal er voor de 'verliezers' een trainingsavond op de server gehouden worden (aangezien de clanwar naar de warserver wordt geschoven).

Dat is iig een methode die ik zo even snel kan bedenken.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 10:40:37 #207
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29419188
    Het alvast maken van squads geeft zeker verplichtingen en streeft direct het doel van de 'clan' voorbij. Ik ben er dan ook pertinent tegen.

Zelf kan ik ook altijd niet spelen, ik heb dan ook een prive leven (in tegenstelling tot denk ik mensen met 25000+ punten, NOFI)
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 10:38 schreef Razorback het volgende:
    Voor de resuply badges kan je dan ook gewoon allemaal ammo op de grond smijten en daarna gaan schieten en die dingen oprapen of krijg je er dan geen punten voor.
    Ik denk dat ze wel door je team-mates moeten worden opgepakt....
      donderdag 4 augustus 2005 @ 11:29:34 #208
    13036 Frenkyboy
    Medium Pimping Unfortunately
    pi_29420149
    Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen. Wat betreft squads : er zullen toch zoch toch wel vaste groepjes vormen online, maar om dat nu al hard vast te leggen vind ik een beetje het doel voorbijschieten. ("Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is...").
    aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 11:35:55 #209
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29420271
    Gelukkig denken de meesten er net zo over dan ik
      donderdag 4 augustus 2005 @ 11:53:16 #210
    13036 Frenkyboy
    pi_29420653
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Als iemand dus een mooie methode heeft om geheel eerlijk mensen te 'selecteren' voor clanwars dan hoor ik dat graag ! Een brainstorm van mezelf levert zoiets op: De organisator v/d clanwar mag een percentage aan eigen keus indelen (vond ik een goed idee van ursel ). Daarna volgt een inschrijving voor de open plaatsen. Daarna volgt er een gewogen loting, degene die al vaker aan een clanwar heeft meegedaan krijgt minder kans om weer mee te doen.
    Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit is even veel kans als de rest. Qua redenering klopt dat ook: een K/D ratio van boven de 1 kost het andere team meer tickets dan het jouwe en levert jouw team meer kans om te winnen.

Loting kan ook, anders komen de wandelende schietschijven nooit aan bod (totdat ze hun K/D ratio opkrikken tenminste, ik zit alweer bijna boven de 1 ). Of een gedeelte op KD ratio en een gedeelte geloot. Eigen keus indelen van de organisator levert altijd dezelfde mensen op aangezien altijd dezelfde mensen wars organiseren. 50% op KD ratio en 50% op basis van loting vind ik het eerlijkst. Als moet ik nog zien dat er over 2 maanden genoeg mensen beschikbaar zijn voor een 16 vs 16 war...

Just my 2cts
      donderdag 4 augustus 2005 @ 11:53:47 #211
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_29420664
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
    Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen. Wat betreft squads : er zullen toch zoch toch wel vaste groepjes vormen online, maar om dat nu al hard vast te leggen vind ik een beetje het doel voorbijschieten. ("Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is...").
    Precies, op een gegeven moment zal er vast wel op een natuurlijke manier een scheiding bestaan tussen de Die-hard gamers en de rest.
    pi_29420726
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 11:29 schreef Frenkyboy het volgende:
    Ik denk dat je als je '40 members' combineert met 'geen verplichtingen' je meestal max een man of 20 kunt optrommelen voor een clanwar. Zeker als de nieuwigheid er af is voor sommigen.
    Klopt, dat is ook mijn verwachting.
    quote:
    "Nee Duck je kunt niet joinen jij zit in een ander squad waarvan helaas niemand online is..."
    Op die manier moet je die squads denk ik niet zien. Tenminste niet als ik het over 'squads' heb. Ik zie het meer als een groep die vaak naar elkaar toe trekt.

Wellicht dat het volgende een manier is om het teamwork van squads te combineren met de losheid van Band of Fok!kers. Eigenlijk een hele simpele oplossing We delen de mensen die mee willen doen gewoon in in squads, we wijzen een squad-leader aan en we wijzen een commander aan. Op die manier heb je dus (hopelijk) toch meer teamwork maar zitten er verder geen verplichtingen aan vast.

Idee ?
      donderdag 4 augustus 2005 @ 12:27:13 #213
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_29421247
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 11:53 schreef Frenkyboy het volgende:
    Als je wilt selecteren op kwaliteit, selecteer dan op K/D ratio en niet op global score/aantal kills. Zo hebben de mensen die er minder dan 113 uur online play erop hebben zitten in de twee maanden dat dit spel uit is even veel kans als de rest. Qua redenering klopt dat ook: een K/D ratio van boven de 1 kost het andere team meer tickets dan het jouwe en levert jouw team meer kans om te winnen.
    Als je alleen over wars spreek dan kom ik met mijn 0.52 kill ration zeker nooit aan bod?

Of heb je het over het hele server verhaal?
      donderdag 4 augustus 2005 @ 12:35:25 #214
    13036 Frenkyboy
    pi_29421377
    Mijn optie was 50% selecteren op KD ratio en de rest loten. Zo heb je toch nog een beetje onderlinge competitie die niet afhangt van het aantal uur dat je speelt en komen de mensen met een lagere KD ook nog aan bod voor wars. Maar nogmaals, ik verwacht dat dit probleem over een maandje of twee niet eens meer speelt...
    pi_29421470
    Nu hebben jullie die stats veranderd op de Clan Homepage maar waarom sta ik niet op plekje nummer 3

Mijn ID nummertje: 44660012

En ik was even bezig met de aviator ribbon net maar iemand was daar niet zo blij mee

Ging als commander in vliegtuig en dan een rustig plekje opzoeken en daar landen.
    En dan gewoon vanuit je vliegtuig artillery's gooien en dan zorgen dat je 19 kills haalt

Wordt ik ineens neergeschoten door een team-mate
    En daarna ging ik weer proberen om in een vliegtuig te komen om hetzelfde te doen schiet die aap me daar meteen dood als ik respawm

Daarna kreeg hij jammer genoeg meteen de aviator waardoor ik niet nog even voor het vliegtuig kon springen
    pi_29422375
    Heb gister en vandaag al op verschillende server gespeeld die allemaal ranked waren maar helaas geen medals erbij gekregen terwijl ik dus nog 3 gouden, 1 zilvere en 1 bronze tegoed heb..

het gaat dus weer lekker met het bijwerken van de stats, not
    pi_29422579
    Ik heb zojuist in twee potjes een badge een ribbon en twee medals gehaald Als commander gaat het erg hard en als je dan ook nog eens je eigen artillery moet gaan maken dan komen die engineers awards ook vanzelf.
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 12:40 schreef Razorback het volgende:
    Nu hebben jullie die stats veranderd op de Clan Homepage maar waarom sta ik niet op plekje nummer 3
    Volgens mij heb je er gewoon overheen gekeken hoor

[ Bericht 23% gewijzigd door UnleashMitch op 04-08-2005 14:00:56 ]
      Lieve Belg donderdag 4 augustus 2005 @ 14:05:08 #218
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29422776
    Ik ga deze avond eens de Commandor functie testen
    pi_29423022
    Weee net de Aerial Service Badge gehaald
    15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.

Verder zijn we nog uitgedaaig voor een war
    www.clan-mib.tk
    pi_29423247
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:19 schreef Razorback het volgende:
    15 Minuten in vliegtuig als commander en dan je vliegtuig ergens op een veilige plek landen en dan artillery's smijten.

www.clan-mib.tk
    een vliegende commander..
    pi_29423273
    quote:
    www.clan-mib.tk
      donderdag 4 augustus 2005 @ 14:36:17 #222
    63192 ursel
    pi_29423341
    quote:

www.clan-mib.tk
    Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,
    Als na een 2e scan een rode stip nog steeds op dezelfde plek op een afgelegen stuk zit en de rest is erg verspreid of er lopen teveel eigen mannetjes, dan gaat die artillary die kant op..

99% zeker dat je dan de commander hebt..

Heb er zo eentje 5 keer gekilled..
    pi_29423367
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:30 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

een vliegende commander..
    Neeh geen vliegende commander,
    Ik ga in een vliegtuig en rij er ergens mee heen,
    Dan ga ik in mijn vliegtuig dat aan de grond is commander spelen en artillery's gooien en dan haal ik 19 kills en krijg ik die ribbon.

Zo heb ik het ook gedaan met de TOW, Air Defense en Helicopter ribbon
    Gewoon in dat gedoe zitten en dan zoveel kills halen en die tijd uitzitten.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 14:39:25 #224
    63192 ursel
    pi_29423380
    Moet je als commandar 40 punten los halen, of telt het ook als je team wint en zodoende meer als 40 punten haalt??
    Dat had ik namelijk, enkelt de medaille nooit gekregen..
    pi_29423386
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:36 schreef ursel het volgende:

[..]

Lol.. zulk soort commandars zijn juist easy te vinden als je zelf ook commander bent,,,
    Als na een 2e scan een rode stip nog steeds op dezelfde plek op een afgelegen stuk zit en de rest is erg verspreid of er lopen teveel eigen mannetjes, dan gaat die artillary die kant op..

99% zeker dat je dan de commander hebt..

Heb er zo eentje 5 keer gekilled..
    gelukkig gebruiken de meeste commanders die scan haast niet. Reuze handig om squads te localiseren die wel teamwork gebruiken en lekker met ze zessen naar een vlag sluipen. Even de arty goed timen en je hebt weer 6 kills maarja alls ik als commander speel zorg ik wel dat ik een dak boven me hoofd heb
    pi_29423502
    ok ok ik heb eens zitten lezen en ben erachter... wie wil er eigenlijk perse aan die "wars" meedoen? check dat eerst ff... laat ze opgeven bij de opperadmin, die kijkt of er teveel of te weinig zijn voor een clanwar... niks selecteren op stats etc.
    ik bv. zal waarschijnlijk niet mee doen aan zo'n war of een keer sporadisch... de basics voor mij van de "clan"server waren gewoon altijd een plekje op een snelle ranked server gevuld met Fokkers!
    pi_29423563
    Na 2 weken de demo gespeeld te hebben heb ik net B2 2de hands gekocht voor 35 euro hopelijk morgen of overmorgen binnen.
    Kan ik eindelijk ook wat aan mijn rank doen.
    x
    pi_29423570
    * Goeiensnavonds *

Of je hebt plotseling een team-lid voor je staan die je killed omdat je als commander
    je team niet steunt en alleen maar ligt te slapen ergens achter een schuurtje of lekker
    hoog in een airplane/helicopter Herejezus loopt te spelen..

alle gekheid op een stokje :

Wanneer gaan we (of met ik het maar alleen doen) de GoT uitdagen?
    (die zijn allemaal sergeanten dus precies het kaliber van tegenstanderwaardig)
    pi_29423615
    Ik wil mijn (eerlijke) verdiende Aerial Service Ribbon
    pi_29423648
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:51 schreef dfr0st het volgende:
    Na 2 weken de demo gespeeld te hebben heb ik net B2 2de hands gekocht voor 35 euro hopelijk morgen of overmorgen binnen.
    Kan ik eindelijk ook wat aan mijn rank doen.
    en je hebt een legale key?
    pi_29423691
    als het goed is wel
    x
    pi_29423692
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:46 schreef jazza het volgende:
    ok ok ik heb eens zitten lezen en ben erachter... wie wil er eigenlijk perse aan die "wars" meedoen? check dat eerst ff... laat ze opgeven bij de opperadmin, die kijkt of er teveel of te weinig zijn voor een clanwar... niks selecteren op stats etc.
    ik bv. zal waarschijnlijk niet mee doen aan zo'n war of een keer sporadisch... de basics voor mij van de "clan"server waren gewoon altijd een plekje op een snelle ranked server gevuld met Fokkers!
    precies zo denk ik er ook over, gewoon lekker spelen zonder verplichtingen.
    Maar volgende week wil ik wel meedoen met de clanwar, dat is nieuw voor me.

Maar helaas kom ik altijd vrij weing fokkers tegen die aan het gamen zijn.
    daar moet maar eens verandering inkomen.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 15:01:09 #233
    63192 ursel
    pi_29423718
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

gelukkig gebruiken de meeste commanders die scan haast niet. Reuze handig om squads te localiseren die wel teamwork gebruiken en lekker met ze zessen naar een vlag sluipen. Even de arty goed timen en je hebt weer 6 kills maarja alls ik als commander speel zorg ik wel dat ik een dak boven me hoofd heb
    Niet?? Vind het juist de meest relaxte.. vlak voordat je arti gooit nog even checken waar iedereen is. Hoe localiseren ze anders vijandelijke troepen?
    pi_29423728
    Wie weet wat dit betekent?

Last EA Update August 3, 2005, 6:30 pm

Dit komt van http://bf2s.com/player/escape_nl/ ergens onderaan de pagina.
    Want de stats worden maar niet bijgewerkt
    pi_29423740
    He Jazza, had je m'n mailtje over de afmetingen e.d. wel ontvangen ? Niet dat ik je wil pushen maar normaal gesproken was je zo snel dat ik me nu afvroeg of je het mailtje wel binnen had gekregen
    pi_29423979
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef UnleashMitch het volgende:
    He Jazza, had je m'n mailtje over de afmetingen e.d. wel ontvangen ? Niet dat ik je wil pushen maar normaal gesproken was je zo snel dat ik me nu afvroeg of je het mailtje wel binnen had gekregen
    ja heb ik, ben al begonnen maar heb het tamelijk druk... maar er zit progress in... btw wil je de fokforum username BandOfFokkers hebben, die heb ik gisteren geregd, lijkt me handig als je officiele mededeling wilt doen op het forum... ik hoor het wel...
      donderdag 4 augustus 2005 @ 15:16:18 #237
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29424045
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 14:51 schreef i-spy24 het volgende:
    Wanneer gaan we (of met ik het maar alleen doen) de GoT uitdagen?
    (die zijn allemaal sergeanten dus precies het kaliber van tegenstanderwaardig)
    Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar in onze tijdszone komen ze niet eens boven de 10000 punten
    Volgens mij lukt het ze maar amper om uberhaupt een clan van de grond te krijgen...
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_29424054
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef jazza het volgende:
    ja heb ik, ben al begonnen maar heb het tamelijk druk... maar er zit progress in... btw wil je de fokforum username BandOfFokkers hebben, die heb ik gisteren geregd, lijkt me handig als je officiele mededeling wilt doen op het forum... ik hoor het wel...
    Das een goed idee ja Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Je hebt m'n mailadres

Lukt het wel een beetje of zit die irritante header in de weg ?
      donderdag 4 augustus 2005 @ 15:27:22 #239
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29424314
    Owwww ik HAAT mensen die bij strike at karland (als amerikaan) niet opletten waar jij je granaten heen gooit... Grrr.. komen ze achter mij vandaan lopen, en gewoon doorrennen....

JE ZIET TOCH DAT IK DIE DINGEN GOOI?

Sommige mensen moeten echt eens op gaan letten in dat spel...
    -- ViPeRII --
    pi_29424316
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Das een goed idee ja Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Je hebt m'n mailadres

Lukt het wel een beetje of zit die irritante header in de weg ?
    mailadres heb ik niet hier... stuur mij er even een zodat ik kan replyen
    pi_29424414
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 15:27 schreef jazza het volgende:
    mailadres heb ik niet hier... stuur mij er even een zodat ik kan replyen
    Mail maar naar BandofFok op gmail.com

Dat is t nieuwe algemene emailadres van de Band of Fok!kers admins
    pi_29424526
    quote:
    oke dan weet ik dat ook weer
      donderdag 4 augustus 2005 @ 15:44:29 #243
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29424645
    @ViPeRII
    Kan het zijn dat ik gisteravond tegen jou heb gespeeld?
    Op de server www.onlinegamers.org.uk - Ranked.
    Je naam komt me bekend voor.
    Als het zo is dan hebben we een aantal heli-fights gehad, ik miste mijn gunner toen echt heel erg...

[ Bericht 33% gewijzigd door JMPoSTMaN op 04-08-2005 16:09:11 ]
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29424970
    Nou ik lees net alles van de laatste pagina`s en ben ook niet echt tevreden over de opmerkingen zoals namen selecteren voor clanwars.

Ik heb ook weinig tijd en al had ik het dan ga ik nog niet hele dagen achter dat scherm turen. Ik heb ook nog een sociaal leven en ben mijn huis aan het opknappen.. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.

Ik hou het in de gaten en als ik tijd heb en het is wardan meld ik me aan en we zullen wel zien.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 16:11:54 #245
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29425101
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 15:32 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Mail maar naar BandofFok op gmail.com

Ow leuk

De info krijg ik wel via MSN of Mail neem ik aan?
      donderdag 4 augustus 2005 @ 16:13:09 #246
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29425127
    J<postMan.. grote kans

ging idd heel erg goed in de heli...
    Was dat de gevechts helli of transporter waar ik engeneer was?
    -- ViPeRII --
    pi_29425326
    ~2 uur later en stats zijn nog niet upgedate
    Lekker sloom vandaag

Maar met commander gebruik ik altijd de scan
    Je zoekt een grote groep op en die volg je en dan kijk je welke richting ze op gaan en dan gooi je artillery en daarna inzoomen om het nog allemaal van dicht bij mee te maken
    pi_29425390
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 15:38 schreef escape_nl het volgende:
    oke dan weet ik dat ook weer
    Email adres is echt pas 10 minuten in de lucht vandaar Niemand wist t nog. Verder informatie krijgen jullie natuurlijk allemaal nog in je mailbox
      donderdag 4 augustus 2005 @ 16:37:07 #249
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29425524
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 16:13 schreef ViPeRII het volgende:
    J<postMan.. grote kans

ging idd heel erg goed in de heli...
    Was dat de gevechts helli of transporter waar ik engeneer was?
    Mijn BF2 nick = [FoD]-PoSTMaN
    Volgens mij zat jij een paar keer in de gevechtsheli. Ik weet alleen niet of jij vloog, maar waren op zich wel leuke potjes. Ik zat meestal in een heli dan weer attack dan weer transport. Alleen ik had geen gunner en die maakt toch wel vaak het verschil. Die gun doet nog aardig wat schade.
    Er wilde bijna nooit iemand als gunner in mijn heli, terwijl ik toch bijna nooit ergens tegenaan vlieg, op een botsing met een andere heli na dan. Gelukkig wilde mijn clangenoot wel gunner spelen.

Ben gisteren zelfs een keer gezonken met mijn transport-medic-heli.

Er waren toen ook heel wat van de OG-clan online, die speelde wel leuk samen. 1 keer een volle transport heli neergeschoten allemaal OG gasten gekilled.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29425591
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 16:25 schreef Razorback het volgende:
    ~2 uur later en stats zijn nog niet upgedate
    Lekker sloom vandaag

Maar met commander gebruik ik altijd de scan
    Je zoekt een grote groep op en die volg je en dan kijk je welke richting ze op gaan en dan gooi je artillery en daarna inzoomen om het nog allemaal van dicht bij mee te maken
    ik ben echt een ramp in commander mode... moet me badge nog halen maar lukt me niet...
    pi_29425616
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef Droopie het volgende:
    Dat je zo gezellige jongen bent.
    Oh, ik dacht eerder aan een goeie teamplayer, maja ...
    pi_29425839
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 16:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Oh, ik dacht eerder aan een goeie teamplayer, maja ...
    Je brengt de gezelligheid in het gehele team
    pi_29425857
    LOL, gangmaker van BoF ... Zijn er nog mede-Fok!kers die vanavond wel zin in een paar potjes hebben? IK heb er nu al twee hers op zitten en wil weer eens lekker spelen ...
      donderdag 4 augustus 2005 @ 17:04:46 #254
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29425933
    Bedankt voor de mail Ferdi!
    pi_29425996
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Bedankt voor de mail Ferdi!
    Je hebt er twee. Typisch voor mij: mailen dat er een algemene account is en dan vergeten de accountgegevens er in te zetten
      donderdag 4 augustus 2005 @ 17:40:23 #256
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29426427
    Hahaha ik zag het ja

Het werkt iig wel
      donderdag 4 augustus 2005 @ 18:04:44 #257
    63192 ursel
    pi_29426810
    Had je niet gewoon beter alleen dat 2e mailtje kunnen sturen??
      donderdag 4 augustus 2005 @ 18:09:15 #258
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_29426883
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Mijn BF2 nick = [FoD]-PoSTMaN
    Volgens mij zat jij een paar keer in de gevechtsheli. Ik weet alleen niet of jij vloog, maar waren op zich wel leuke potjes. Ik zat meestal in een heli dan weer attack dan weer transport. Alleen ik had geen gunner en die maakt toch wel vaak het verschil. Die gun doet nog aardig wat schade.
    Er wilde bijna nooit iemand als gunner in mijn heli, terwijl ik toch bijna nooit ergens tegenaan vlieg, op een botsing met een andere heli na dan. Gelukkig wilde mijn clangenoot wel gunner spelen.

Ben gisteren zelfs een keer gezonken met mijn transport-medic-heli.

Er waren toen ook heel wat van de OG-clan online, die speelde wel leuk samen. 1 keer een volle transport heli neergeschoten allemaal OG gasten gekilled.
    Dan heb ik inderdaad samen met jou gevlogen Ging tof man!
    Moeten we vaker doen
    Meestal roep ik nog dat ik 2 medics en 2 hospiks in de heli er bij wil, en dan iets van een support maar meestal luisteren ze niet, terwijl je daarmee echt super kan spelen.. maar jah.. meestal lopen er niet echt teamspelers rond :S
    -- ViPeRII --
    pi_29426947
    Net leuk Strike at Karakd of hoe die map mag heten, mag ik een keertje commander spelen.
    Gooi een artillery op een plek waar ik dacht dat is prima, paar seconde later nadat Artillery aankwam word ik gekicked.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 18:19:40 #260
    126170 Eurion2
    pi_29427041
    Ik wil ook wel meedoen met de clanwar op 14 augustus als er niet al zat spelers zijn.
    Wordt er zodalijk nog gegamed trouwens en zo ja op welke server???
    pi_29427096
    Mensen STOP GEEN PANIEK,
    net terug van werk en mensen denken echt verkeerd.

Ik wil niemand buitensluiten, maar er is nog niemand
    die het allemaal organiseert en ik heb mensen niet gekozen
    omdat ze zo goed zijn, maar die mensen zie ik vaak online
    en ja als ik iets ' organiseer'/ aangeboden krijgt. Leek het me leuk
    om met mensen met wie ik bijna dagelijks speel een uurtje te knallen.
    Het is vriendschappelijk maar je moet wel wat regelen dat je met net zoveel
    mensen bent. Ik had net zo goed morpheus, FJD of Ursel kunnen kiezen.
    Maar met sommige mensen heb je eerder een klik, meer plezier.

Maar ik hoop dat er binnenkort duidelijkheid komt wie wat regelt
    en dat niemand zich buitengesloten voelt.

TIP!
    Wil je punten, stap bij Steeven in een helikopter.
    Wil je met een biertje in de vlaai squad en een
    beetje dom ouwehoeren en vechten, en afgeslacht worden
    door steeven en zijn helikopter join dan TS
    en met X-fire, Sickert, Raffie of jafar, en verder vergeet ik hier
    een paar namen. Zoals Stojavic en velen anderen die regelmatig
    op de TS zitten.

Dit geld voor iedereen.

Als er nog iemand problemen heeft laat het me weten,
    ik snap jullie kant ook wel, maar ik dacht dat ik duidelijk was
    met mijn post om niemand buiten te sluiten.

VRIENDJES

[ Bericht 12% gewijzigd door Droopie op 04-08-2005 18:29:33 ]
    Hell To The Liars
    pi_29427575
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
    LOL, gangmaker van BoF ... Zijn er nog mede-Fok!kers die vanavond wel zin in een paar potjes hebben? IK heb er nu al twee hers op zitten en wil weer eens lekker spelen ...
    Ik ben er wel zie je wel verschijnen op xfire
    pi_29427824
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef Droopie het volgende:
    Mensen STOP GEEN PANIEK,

bladieblablablaa *mekker*

VRIENDJES

Is het niet beter als we allemaal een lijstje met 5 namen droppen waarbij wel in een squad willen?
    Ik denk dat over het algemeen iedereen die wel eens met elkaar speelt weet met wie die samen wil werken.
    Als je lijstje dan overeenkomt met die van de ander zit je goed... ik wil evt die lijstjes dan wel ontvangen en uitzoeken om zo squads te maken
    Narf!
    pi_29427894
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
    Jaf! ik doe mee drop maar een server!! ik doe dan mee vanaf 20:00 ofzo

ga ik nu ff douchen e.d
    Narf!
    pi_29427908
    hehe ik wil bij Rudy Carell

Ik ga vanavond na een uur of 9 wat knallen..ik zie wel waar jullie uithangen via xfire
    pi_29428107
    Ik ben er ook over 10 minutjes
    Hell To The Liars
      donderdag 4 augustus 2005 @ 19:35:07 #267
    11449 Ash
    pi_29428265
    Ola,

Misschien is het handig om te weten van iedereen met welke KIT die het meeste speelt online,
    zodat als er eventuele squads moeten worden gemaakt dat we niet met squads zitten van 4 Medics etc.

Natuurlijk is het ook handig om te zien van alle 30+ leden van BoF of sommige er wel uberhaupt zin in hebben om mee te doen met een ClanWar, zo wordt de lijst misschien ook nog wel kleiner.
    En misschien vallen er ook wel mensen af omdat de War op een voor hen ongunstige tijd valt.

Ik hoop zelf niet dat er misschien leden zijn die het vervelend vinden om met andere leden in een squad te zitten, zodat ze bijv. de squad op slot gooien, als jij wilt joinen, omdat ze liever met een ander lid spelen.

En op het eventuele afgaan van scores/medailles, vind ik helaas niet reel, omdat de een meer tijd heeft om te spelen dan een ander, maar net zo graag zou willen meedoen met een war als elk ander.

Misschien is het ook iets voor de site, om wat meer info te vergaren van de diverse leden om elkaar wat beter te leren kennen? ipv zo af en toe elkaar te joinen in een game.

Ik hoop dat het op een goeie manier wordt geregeld voor eventuele Clan Wars.
    Maar ik heb er alle vertrouwen in dat UnleashMitch etc het op een goeie manier zal oplossen, gezien hoe deze clan/website/server tot stand zijn gekomen.
    My DVD Collection
    pi_29428321
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 19:25 schreef Droopie het volgende:
    Ik ben er ook over 10 minutjes
    waar blijf je nouw
    pi_29428458
    ik ga er ook heen
    pi_29428494
    Uitrusting Anti-Tank 1300/2200 en ik sta op de 1600e plaats
    Hell To The Liars
    pi_29428522
    Op basis van alle opmerkingen e.d. maak ik vanavond even een uitwerking van mijn ideeen over een clanwar Nu eerst vrouwenbusiness...hoort er ook bij
      donderdag 4 augustus 2005 @ 19:49:41 #272
    126608 BandOfFokkers
    xfire/bf2:rudycarell
    pi_29428544
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef Ash het volgende:
    Ola,

Misschien is het handig om te weten van iedereen met welke KIT die het meeste speelt online,
    zodat als er eventuele squads moeten worden gemaakt dat we niet met squads zitten van 4 Medics etc.

Natuurlijk is het ook handig om te zien van alle 30+ leden van BoF of sommige er wel uberhaupt zin in hebben om mee te doen met een ClanWar, zo wordt de lijst misschien ook nog wel kleiner.
    En misschien vallen er ook wel mensen af omdat de War op een voor hen ongunstige tijd valt.

Ik hoop zelf niet dat er misschien leden zijn die het vervelend vinden om met andere leden in een squad te zitten, zodat ze bijv. de squad op slot gooien, als jij wilt joinen, omdat ze liever met een ander lid spelen.

En op het eventuele afgaan van scores/medailles, vind ik helaas niet reel, omdat de een meer tijd heeft om te spelen dan een ander, maar net zo graag zou willen meedoen met een war als elk ander.

Misschien is het ook iets voor de site, om wat meer info te vergaren van de diverse leden om elkaar wat beter te leren kennen? ipv zo af en toe elkaar te joinen in een game.

Ik hoop dat het op een goeie manier wordt geregeld voor eventuele Clan Wars.
    Maar ik heb er alle vertrouwen in dat UnleashMitch etc het op een goeie manier zal oplossen, gezien hoe deze clan/website/server tot stand zijn gekomen.
    pi_29428650
    oops verkeerde user gebruikt hierboven, maar ik bedoel hetzelfde...
    pi_29429252
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 18:04 schreef ursel het volgende:
    Had je niet gewoon beter alleen dat 2e mailtje kunnen sturen??
    Wachtwoord op ts mischien geen gek idee

[ Bericht 16% gewijzigd door -Raffie- op 04-08-2005 20:40:49 ]
      donderdag 4 augustus 2005 @ 20:35:16 #275
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_29429347
    Ban Master van het Teamspeak kanaal. Hij had een zusje die alleen maar zat te schreeuwen in de microfoon. Hij re-joinde het kanaal om de 10 seconden zodat muten niet werkte.
      donderdag 4 augustus 2005 @ 20:37:53 #276
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29429390
    Zal jullie ff toevoegen op xfire als ik het een beetje snap
      donderdag 4 augustus 2005 @ 20:42:43 #277
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_29429463
    hmmmz, zat net even lekker te spelen , haal ik opeens mijn basic medic medal (die ik allang had)
    en mijn punten worden er maar niet bij geteld (ook niet in bfhq, en dat is normaal wel meteen d8 ik )
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
      Lieve Belg donderdag 4 augustus 2005 @ 21:05:29 #278
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29429829
    pfff, proper ik Basic Support Combat badge te halen, leg ik hier en daar paar mijnen. Als er zo'n rod kruis komt, loop daar dan niet over. Nee. Opeens 5 teamkills. :(
      Lieve Belg donderdag 4 augustus 2005 @ 21:06:13 #279
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_29429847
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 20:42 schreef kievit19 het volgende:
    hmmmz, zat net even lekker te spelen , haal ik opeens mijn basic medic medal (die ik allang had)
    en mijn punten worden er maar niet bij geteld (ook niet in bfhq, en dat is normaal wel meteen d8 ik )
    in het BFHQ komen ze ook niet direct bij hoor.
    pi_29430993
    hoe loopt die punten telling.

ik medic me suf en toch soms maar een score van 3 na 3 kills en 3 reanimaties :S

en HFHQ loopt al 1 dag achter bij me...

ik ga weer gamen

en forum.fok is traag

en....
    pi_29431005
    Weer heel ff gespeeld maar was niet zo geweldig. Volgende keer beter, op onze server dan ...
    pi_29431028
    @Ash: dat is idd iets waar ik aan dacht in bv de volgende opstelling:

We houden een clanwar, mensen schrijven zich in en vormen zelf squads van drie personen (of 2 personen afhankelijk van het totaal aantal squads) en dan worden twee van zulke squads willekeurig samengevoegd om zo een beetje elkaar een beetje te leren kennen.

Over het elkaar buiten het spel te leren kennen zijn er wel wat opties maar als het echt over een fysiek avondje bier drinken dan moet je er rekening mee houden dat dat in Rotterdam/Dordrecht gaat gebeuren

Verder moet ik nog van alles gaan bedenken, eerst die website maar eens goed online krijgen
      donderdag 4 augustus 2005 @ 22:40:25 #283
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_29431873
    Net een beetje met c4 rond de vlag lopen strooien, best wel lache
    En ik ga nu ook steeds minder dood ( rushen werkt toch anders als bij css )

Een unranked server is toch zonder dit voor de server:

Een unranked server neemt toch minder druk met zich mee
    pi_29431918
    Bij deze heb ik de MIB(jes) uitgedaagd

Zie: http://www.takeforum.com/forum/viewtopic.php?t=13&mforum=mibclan

EN IK WIL MIJN NIEUWE RIBBON EN MEDAILLES!!!
    pi_29431979
    Vergeet ik het nog te zeggen:

Ik zat vandaag op een server van Desert Rats en daar kan je elkaar niet punishen voor een teamkill.
    Best handig om dat bij onze server er ook in te gooien als dat mogelijk is.
    pi_29432211
    * Goeiensmorgens Holland! *

lokale tijd 06:53 uur en het is vrijdag alweer..
    Zo ff eten en beetje zwemmen(wordt weer een mooie dag)

Ahm.. over die clan:
    Maakt mij geen flikker uit met wie ik in een team zit als diegene met wie ik speel wel weet
    watie moet doen en niet als een zot voor de voeten gaan lopen of lekker liggen pitten
    achter een of ander schuurtje.
    Dus een beetje taktisch weten te spelen is gewensd.
    Verder meld ik me aan wie er ook uitgedaagd wordt.
    Het liefst een team van met gasten die echt de moeite waard zijn want
    a: Van je fouten of verlies leer je het snelst
    en
    b: Als je serieus gaat spelen wil je wel winnen van hen die zoals het heet "beter zijn".
    c: Als je tegen beteren speelt ga je vanzelf ook je reactie-vermogen e.d. en spel verbeteren.

Ik hoor het wel welke geweldig team er uitgedaagd wordt
    pi_29432449
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 22:46 schreef Razorback het volgende:
    Vergeet ik het nog te zeggen:

Ik zat vandaag op een server van Desert Rats en daar kan je elkaar niet punishen voor een teamkill.
    Best handig om dat bij onze server er ook in te gooien als dat mogelijk is.
    hee das wat voor mij
    pi_29432729
    Ik heb een usb headset gekocht voor de nodige BF2 uurtjes! En over een indeling te spreken qua squads e.d. Ik wil gewoon redelijk serieus spelen met gewoon wat slap geouwehoer en gelach etc over en weer via de TS. Ik heb echt geen behoefte aan een te serieuze squad die allemaal maar nerdtalk uitspreekt . Gewoon lekker spelen en ouwehoeren, daar win je waarschijnlijk sneller mee!
    pi_29432922
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef Droopie het volgende:
    Mensen STOP GEEN PANIEK,
    net terug van werk en mensen denken echt verkeerd.

Ik wil niemand buitensluiten, maar er is nog niemand
    die het allemaal organiseert en ik heb mensen niet gekozen
    omdat ze zo goed zijn, maar die mensen zie ik vaak online
    en ja als ik iets ' organiseer'/ aangeboden krijgt. Leek het me leuk
    om met mensen met wie ik bijna dagelijks speel een uurtje te knallen.
    Het is vriendschappelijk maar je moet wel wat regelen dat je met net zoveel
    mensen bent. Ik had net zo goed morpheus, FJD of Ursel kunnen kiezen.
    Maar met sommige mensen heb je eerder een klik, meer plezier.

Maar ik hoop dat er binnenkort duidelijkheid komt wie wat regelt
    en dat niemand zich buitengesloten voelt.

TIP!
    Wil je punten, stap bij Steeven in een helikopter.
    Wil je met een biertje in de vlaai squad en een
    dom ouwehoeren en vechten, en afgeslacht worden
    door steeven en zijn helikopter join dan TS
    en met X-fire, Sickert, Raffie of jafar, en verder vergeet ik hier
    een paar namen. Zoals Stojavic en velen anderen die regelmatig
    op de TS zitten.

Dit geld voor iedereen.

Als er nog iemand problemen heeft laat het me weten,
    ik snap jullie kant ook wel, maar ik dacht dat ik duidelijk was
    met mijn post om niemand buiten te sluiten.

VRIENDJES
    So true! Ik zit meestal met Sickert, Johan en Raffie te spelen, puur voor de lol. Maar we worden ook steeds beter. Ik speel niet echt lang dit spel en ook niet zoveel. Maar de Vlaai squad blijft roeleren!!
      donderdag 4 augustus 2005 @ 23:35:40 #290
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_29432955
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef ViPeRII het volgende:

[..]

Dan heb ik inderdaad samen met jou gevlogen Ging tof man!
    Moeten we vaker doen
    Meestal roep ik nog dat ik 2 medics en 2 hospiks in de heli er bij wil, en dan iets van een support maar meestal luisteren ze niet, terwijl je daarmee echt super kan spelen.. maar jah.. meestal lopen er niet echt teamspelers rond :S
    Met een transport kun je een hele bult punten scoren.
    Net gespeeld met nog 2 clan leden, zij waren alletwee engineer ik weer medic en 3 keer dalian plant ge-owned. We speelden voornamelijk tegen de -=SoG=- Clan. Heerlijk ik heb niet 1 keer hoeven landen om te repairen
    Wel twee keer een kamikaze vliegtuig in mijn heli gehad.
    Uiteindelijk had ik 2X zilver en 1 keer Goud. We stonden met zijn 3en steeds op 1,2 en 3 Geeft wel een kick om zo te spelen. In drie potjes maar 2 kills gemaakt door op iemand te landen en verder alleen maar teamwork points.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_29433793
    wie is domo [nl]?? als bf2 naam. Hij maakte een BOF squad aan en we hebben lekker gespeeld. Er kwam niks uit mijn vingers vanavond maar het was wel gaaf.

Ik weet alleen niet wie het is.

Enne wat drinken met de gasten hier zie ik wel zitten..kom uit Breda dus Rotterdam/Dord is goed te doen
    pi_29434128
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 00:08 schreef jpjedi het volgende:
    wie is domo [nl]?? als bf2 naam. Hij maakte een BOF squad aan en we hebben lekker gespeeld. Er kwam niks uit mijn vingers vanavond maar het was wel gaaf.

Enne wat drinken met de gasten hier zie ik wel zitten..kom uit Breda dus Rotterdam/Dord is goed te doen
    c'est moi waren een paar lekkere potjes daarstraks. (ben wel gewend om op 64 speler servers te slachten maar op 32 gaat t wel heel makkelijk )
    pi_29434154
    Vandaag mijn eerste knife kill gemaakt

Zag ineens 2 beentjes uit een muur komen en verder zag ik ook niet dat het een team mate is dus ik met mijn mes zijn pootjes eraf gesneden
    pi_29434620
    k ben nieuw hier wat betreft Battlefield, speel het sinds vandaag, en zal het zeker vaker spelen...
    Op welke server spelen jullie of heb ik iets over het hoofd gezien....?? Daag jullie graag uit!!!!
    *beginneling is*
    BF2: Diamond3d
    pi_29439312
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 00:21 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

c'est moi waren een paar lekkere potjes daarstraks. (ben wel gewend om op 64 speler servers te slachten maar op 32 gaat t wel heel makkelijk )
    hehe dat had ik eigenlijk wel kunnen weten Je was lekker bezig zeg.
    pi_29439422
    Gaan we vanavond nog spelen? Kmoet nog wel ff op bezoek in het ziekenhuis en moet daarna mn agressie kwijt .
    pi_29439457
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 08:34 schreef Steeven het volgende:
    Gaan we vanavond nog spelen? Kmoet nog wel ff op bezoek in het ziekenhuis en moet daarna mn agressie kwijt .
    Ik heb ook wel zin in een potje vanavond.

Echter ben druk aan het schuren dus ik kan pas later zo rond een uur of 10..
      vrijdag 5 augustus 2005 @ 08:46:21 #298
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_29439547
    Al wat gehoord van i3d Mitch?
    pi_29439734
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Al wat gehoord van i3d Mitch?
    Nog niet

Als we hier allemaal even schelden heb ik vast binnen 5 minuten een mailtje in m'n inbox
    pi_29439860
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 00:08 schreef jpjedi het volgende:

speelde ook met hem samen, alleen ik maakte de [BOF]squad in de hoop dat er wat zouden volgen. toen kwam idd domo langs. hij was lekker bezig, ik niet echt. eindigde op 0...
    ik had wel de hele tijd dat ik punishes kreeg zonder dat ik ook maar geschoten had ofzo...
    @jpjedi dat had jij toch ook?
    pi_29439873
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')