ah je hebt het gevonden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:07 schreef escape_nl het volgende:
[..]
oke je staat bij de nieuwe layout van de clanstats, die volgende week online komt
succes verder
Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.quote:
Eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef RetepV het volgende:
Bullshit.
Ik heb hem al en vind het de moeite waardquote:Toetsenbord ziet er wel netjes uit. Wie gaat het hier allemaal kopen?
ik vind het ook heerlijk in zo'n chopper flags capturen...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.
Als het zo makkelijk is om met een helicopter en een squad zo veel punten te halen, waarom doet niemand het dan? Omdat het dus NIET makkelijk is. Vooral niet als je niet met elkaar communiceert.
Als ze daar al mee beginnen zou ik toch wel uitkijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Genoeg om de messenset ongemoeid te laten
-edit-
Lees net de Algemene Voorwaarden: Opdrachtgever (ik/wij dus) zal niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van i3d de Producten en de resultaten van de Diensten op enige wijze geheel of gedeeltelijk openbaar maken.
Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen![]()
ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:27 schreef Eurion2 het volgende:
Als je het met de BH ook nog eens goed aanpakt heb je ook zo je teamwork ribbon en driver assist kill ribbon bij elkaar
Wie gaat er vnv allemaal gamen, wordt tijd dat ik eens met wat Fokkers ga meedoen
Ik hoop vanavond maar zoals ik al zei dat ligt er echt aan of i3d.nl een screenshot accepteert. Anders duurt het nog wel eventjes gezien de traagheid die de Postbank altijd met zich meebrengt. Daarnaast weet ik ook echt totaal niet hoe lang de setup van zo'n server duurt. Als de setupkosten 7,- zijn dan zal dat vast niet lang zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes top mensen!
Mitch: wanneer hoop je dat de Server on-line is?
I hereby stand correctedquote:Hoi ferdi,
Ik lees net op Fok!:
--------------------
Lees net de Algemene Voorwaarden: Opdrachtgever (ik/wij dus) zal niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van i3d de Producten en de resultaten van de Diensten op enige wijze geheel of gedeeltelijk openbaar maken.
Dat komt er dus eigenlijk op neer dat we in die drie maanden niets negatiefs over i3d.nl mogen zeggen
-------------------
Dat stukje heeft puur betrekking op de producten en diensten die wij leveren.
Voorbeeld van product: wij ontwikkelen asp .net en php webapplicaties -> zonder onze toestemming mogen die applicaties niet verspreid worden
Voorbeeld bij een dienst: wij voeren onderzoek uit en leveren een rapport af -> zonder onze toestemming mogen de resultaten uit dat onderzoek niet verspreid worden .
Het voorbeeld dat jij op Fok! geeft klopt niet: iedereen heeft het recht op meningsuitting, de AV zijn dus minder schuldig dan het lijkt
Met vriendelijke groet,
Stijn Koster
maar goed van t weekend kunnen we dus gamenquote:Helaas is dat niet mogelijk!
Komende vrijdag ontvangen wij pas weer een levering nieuwe dual xeons, ik zal in ieder geval een plekje voor jou al reserveren!
quote:Oja voor ik het vergeet:
In de tussentijd kan je alvast gamen op:
84.244.130.120 - 32 public urban maps
84.244.131.126 - 32 public all maps
84.244.131.127 - 32 public all maps powered by www.mp3man.nl
84.244.131.128 - 16 public all maps
84.244.131.129 - 16 public all maps
84.244.131.130 - 64 public urban maps
84.244.131.131 - 32 public all maps
84.244.131.164 - 32 public all maps
Allemaal ranked public, zie ook www.battlefield2.nl
Misschien doen ze wel meequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:58 schreef Eurion2 het volgende:
Vavavond dan maar een plekje op een van de ranked servers van i3d.nl proberen te bemachtigen? Kunnen we meteen testen
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=2602quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef BMH het volgende:
Hopelijk komt mijn naam dan ook op de clanpage van bf2s.
Vooral dit:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:33 schreef Ash het volgende:
Hier voor degene die het intresseert een review van de Battlefield 2 Keyset voor de ZBoard:
http://techneek.co.uk/content.php?review.18
en dat kloptquote:All you are paying for is some nice pretty pictures, and the keys are mapped slightly differently, but there is nothing stopping you from using a standard gaming keyset and modifying the key bindings within the game.
Wat is het wachtwoord van de clan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=2602
Je kan er toch gewoon bij ? Heb je trouwens nog nagedacht over het idee om je hoofd Clanwars te maken
fok! of Fok!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:04 schreef BMH het volgende:
Wat is het wachtwoord van de clan?
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/forum_viewtopic.php?2.1 Kan altijd dusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef DaDude1987 het volgende:
Ben ook van plan om weer lekker te gaan battlefielden (heb alle vorige delen origineel), over 3 weken krijg ik mijn nieuwe pc, is het dan mogelijk om me bij de clan aan te sluiten ??
Geloof t niet. Zolang t werkt is alles bestquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga vanmiddag een headsetje aanschaffen, maakt het merk nog uit?
We gaan kijken of we thema-avonden kunnen gaan draaien. Droopie had een mooi lijstje gemaakt waaruit we denk ik 4 goede thema-avonden kunnen halen. Wat we met de rest doen moet we het nog eens over hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef jazza het volgende:
welke maps gaan we eigenlijk draaien op de server?
Ik zou Logitech kopen..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga vanmiddag een headsetje aanschaffen, maakt het merk nog uit?
ik heb een echte Target van 10eu...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef escape_nl het volgende:
Deze heb ik afgelopen zaterdag gekocht
Logitech® Premium Stereo Headset
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:13 schreef N-E-R-D het volgende:
Me eerste award is binnen
http://stats.codeflow.org/awardssig/3k|Menace|
Bull shit.. AA zuigt best wel.. en met engineers aan boord kun je 2 hits van een stinger of igla absorberen en de aa uitschakelen. Vandaar dat de choppers aangepakt worden in de volgende patchquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Bullshit. Je wordt zo uit een chopper geschoten. Daarbij zijn de choppers helemaal niet zo moeilijk uit de lucht te schieten, AA genoeg overal. Maar ja, het andere team was aan het lamen. Die waren lekker met 16 man lone wolf aan het spelen. Wij hebben ze gewoon een keiharde les in teamplay gegeven.
Als het zo makkelijk is om met een helicopter en een squad zo veel punten te halen, waarom doet niemand het dan? Omdat het dus NIET makkelijk is. Vooral niet als je niet met elkaar communiceert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |