abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29403636
Band of the Burried

is dit goed engels???
Hell To The Liars
  Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 20:38:07 #152
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29403664
I see death people
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:50:40 #153
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_29404090
Ben weer gepromoveerd. En heb mijn eerste wapen ontlockt.
(niet dat jullie iets boeit, maar dit is geen verkapte tvp)
pi_29404136
Yo *yawn* errug laat hier al (vroege ochtend)

Welke server zitten jullie? Die waar sickert melding van maakte? (69.xxxxx)
pi_29404147
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Steeven het volgende:

[..]

Hey dief dat is mijn tactiek . Alleen ik werd niet ontdekt .
Je bedoelt de tactiek van het healen? als dat werkt heb ik hem zo
pi_29404659
http://www.dayofannihilation.com/

een tegenstander voor volgende week, ik heb ze uitgenodigd.
mitch is mijn geld al binnen!
Hell To The Liars
pi_29404754
* HALLOOOO *

Op welke server wordt er dus FOK nu gespeeld of is er geen speeltijd vanavond?
pi_29404783
Idee voor de site!!

* Een scrolling namenlijst, eventueel met een vlaggetje ervoor van je stad/ land/ squad.
* Zo'n eventkalender als zij hebben
Hell To The Liars
pi_29404830
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef i-spy24 het volgende:
* HALLOOOO *

Op welke server wordt er dus FOK nu gespeeld of is er geen speeltijd vanavond?
Zoek er eentje op, post hem hier, en ik join je.
Wil je met of tegen me.
Hell To The Liars
pi_29404974
83.142.229.123
Hell To The Liars
pi_29405703
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Droopie het volgende:
* Een scrolling namenlijst, eventueel met een vlaggetje ervoor van je stad/ land/ squad.
Leuk idee Moeten we eigenlijk wel twee of drie squads vormen die als basis dienen voor clanwars.
Volgens mij hadden we met nog vier anderen al 1 squad vol toch ? Ik denk dan aan het maken van 3 of 4 volledige squads en als een squad dan niet compleet is kan deze opgevuld worden
quote:
* Zo'n eventkalender als zij hebben
Hebben we Niet precies dezelfde aangezien zij PHPNuke gebruiken en ik e107. Ik heb de calender alleen niet openbaar gemaakt omdat ik t echt grote nut er niet van in zie. Rechtsbovenin de site staat al een dingetje van de upcoming events. De 10 meest recente upcoming events komen daarin. Vandaar de keuze om de kalender niet openbaar te maken.

En thnx voor de invite Spreek je een duidelijke datum af ? Ik vrees dat ik zelf niet mee kan doen. Volgende week zaterdag verjaardagsfeest, de zondag zelf m'n verjaardag en door de weeks heb ik even een fulltime job opgedoken voor 8 dagen waardoor ik niet in de buurt ben van een goede PC
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29406324
Misschien is het leuk voor de betere spelers onder ons.
Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
naar de absolute top. En dat kunnen wij niet. haha
Maar hoe doen we dat in de toekomst met het regelen van spelers en wars.
Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
Jack_Scagnetti, en ikzelf.

Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar
alleen maar spelen, terwijl mensen die minder op dit forum komen of de
clansite gebruiken buiten te sluiten.

Ps. zit er in dit team een admin. En op welke datum/ tijd komt dit
jullie het beste uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Droopie op 03-08-2005 21:57:44 (spelfouten) ]
Hell To The Liars
pi_29406612
Ik kan met name in het weekend spelen, ik werk nl. flexibel dus er kan op elk moment van alles veranderen. Maar ik kan sowieso wel een gaatje maken in het weekend.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_29406837
Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
tussentijds te verhogen. Of zijn de bezwaren nog steeds, laggie en/ of te duur?
ook zag ik op een deense server, een soort objective match. Je moest de vlaggen
in volgorde veroveren, stond ik bij de verkeerde vlag , doet ie niets.
Maar mitch is mijn geld nou al binnen.
Hell To The Liars
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:10:53 #165
126170 Eurion2
Xfire: eurion2
pi_29406878
nou, ff gegamed maar wat een ramp was het vandaag. Niks lukte, veel lag bah...

Nu maar filmpje kijken dan en dan gaat het morgen vast beter
pi_29407102
Via de statistieken spelers beoordelen is niet echt relevant denk ik. Zijn genoeg spelers die aardig goed knallen maar die gewoon weinig medailles binnenhalen omdat ze dezelfde klasse spelen. Dus ik denk dat mensen zelf moeten bepalen of ze geschikt zijn voor wars en indien nodig zich daarvoor aanmelden. Ik ben vaak eerste op servers, maar aan de hand van de medailles e.d sta ik laag geplaatst en ik ben vast niet de enigste.
  Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 22:20:52 #167
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29407283
Ooh, ik begin dat nieuwe Medic wapen door te hebbe

Gewoon in korte burst van 5 schieten, iet in bursts van 2 ofzo
pi_29407552
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,

Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar

jullie het beste uit.
Op wat dan?
Before all else, be armed.
pi_29407688
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantie

Nu nog fokkers ergens aan spelen ?
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 22:32:56 #170
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29407737
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantie

Nu nog fokkers ergens aan spelen ?
Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoon
pi_29407887
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoon
Dan kan je inderdaad beter stoppen andere keer dan maar
pi_29408003
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
We krijgen er een unranked war server gratis bij. Die kunnen we dus wanneer we willen. Of ik voorstander ben van het afsluiten van de daadwerkelijke ranked server moet ik nog even kijken. Sowieso mag die server niet pass protected zijn dus het zal al erg lastig zijn.
quote:
Daar gaat nog 1 dubbele member vanaf (god-admin en alle losse admins), nog een drie of viertal aan users die wel geregistreerd zijn maar geen member zijn en nog wat mensen die het geld er niet voor over hebben of die het niet mogen (niet iedereen is volwassen) en ga zo maar door. In theorie werkt het inderdaad zo, in praktijk helaas niet
quote:
Kan over drie maanden natuurlijk altijd overwogen worden. Nu is het 32 ivm kosten en betalende leden. Zelfs een 40 slots was meteen al 120,- per maand. Dat halen we simpelweg niet.
quote:
Dat vind ik een erg coole thema avond Wordt sowieso wel beetje ziek van dat je op een grote map zit en dat er eigenlijk geen echt goede manier is om alle vlaggen te verdedigen. Als je dat uit zou willen zoeken dan heb je in mij een grote voorstander om hier 1 of 2 thema-avonden aan te wijden (Mits mogelijk op de ranked server)
quote:
Als je naam er niet bijstaat is het geld niet binnen Meetpunt was vanmorgen 10:00. Uiteraard krijg je er geen moeilijkheden mee en krijg je vanaf het begin volledige toegang tot de server en dat geld ook voor alle anderen met dit probleem zoals i-spy en sickert. Kwestie van vertrouwen en daar ga ik niet lullig over doen

en schrijf mij maar in voor de Vlaai of de Shizle squad alleen ben ik er volgende week niet

Zal morgen ook even de events in de kalender gooien
  Lieve Belg woensdag 3 augustus 2005 @ 22:40:01 #173
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29408005
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

Dan kan je inderdaad beter stoppen andere keer dan maar
In het begin ging het zéér goed. 9 Kills op een rij, zonder gedood te worden. En nog zo'n paar Revive's enzo ertussen. Tot ik opeens naar het andere team verplaatst werd

15 Keer gedood op een rij, zonder ook maar één moord-hulppunt te krijgen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:48:52 #174
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29408355
Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
Kijk ik net bij me stats staan ze er niet
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_29408463
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
Kijk ik net bij me stats staan ze er niet
Het update van stats kan soms even duren. als je morgen kijkt staat hij er waarschijnlijk wel bij
pi_29408569
Ik ga rond 01.00 uur nog wel knallen (Gamedemon ook?) nu eerst Mr. & Mrs. Smith kijken
pi_29408611
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga rond 01.00 uur nog wel knallen (Gamedemon ook?) nu eerst Mr. & Mrs. Smith kijken
als ik nog wakker ben doe ik wel even mee. veel plezier met je film
pi_29408808
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef 'Droopie' het volgende:

quote:

* GOEIESMORGENS trouwens *

Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?
Dus dat komt wel goed denk ik.

Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
pi_29409239
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

[..]

Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?

Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.
pi_29409544
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.
Dat is denk ook beste. zien we daarna wel veder.
pi_29410139
quote:

jullie het beste uit.
ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxy gewoon het groepje dat het meeste met elkaar in een sqaud zit want na de eerste keer liep het lekker en als zonder 2 van deze mannen speel gaat het stukken minder dunno why.. maar het is wel zo
met Fjd erbij gaat het ook goed en raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
Narf!
pi_29410184
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

[..]

ik doe zowieso mee of ik nou geowned word of niet
Narf!
pi_29410347
Band of Noobs..
Narf!
pi_29410468
* DING *

Voor hen die niet zo bedreven zijn in het spelen van Battlefield 2 en die graag het spel
willen leren in plaats van als een kip zonder kop rond te rennen:
Battlefield 2 draait om in team-verband te kunnen werken en niet
zoals in Halo 2 of Doom 3 maar in je eentje denken de hele wereld aan te kunnen.

Hier zijn de volgende tips om zo goed mogelijk voor de dag te komen en evt. te winnen:

En er is een oud gezegde op de vraag: "Hoe word ik onverslaanbaar?"
Een mus landt toch ook niet waar een tijger rondzwerft?

-Speel tactics, d.w.z ga niet onnodig de strijd aan als je weet dat je zwakker bent.
Dus infanterist die een tank aan de voorkant te lijf gaat met zijn granaten of machinegeweer
is zelfmoord. Een tank heeft maar 1 zwakke kant en dat is de achterkant!

- Het begrip onverslaanbaar bestaat niet in een echte oorlog en al helemaal niet in een virtuele
oorlog zoals Battlefield 2.
Je kan nog zoveel medailles,ribbons,panzer hebben,dood ga je toch als iemand je te slim af is
door tactischer te spelen. Dus de aura van spelers die proberen je te intimideren met al die
toeters en bellen aka medailles: Laat je niet voor de gek houden want een oorlog win je niet met
decoratie.

- Vaak zie je tijdens een spel allemaal losse spelers rondrennen die allemaal hun eigen
oorlogje proberen uit te vechten en denken dat ze zowel verder komen. Niet dus!
Vroeg of laat ga je er toch aan dus met gezamelijk optreden bereik je meer.

- Meldt je aan bij een team/squad of als het team-gevoel van gezamelijk opereren gewoonweg
slecht is (men doet maar wat en rent overal heen als een kip zonder kop) creeer dan je eigen
squad en vink mensen aan in het rooster voor 'invite' in je squad en trek ten strijde na een kort
overleg.

- Zorg dat je varieteit in je team hebt als in een medici,engineer,sniper,anti-tank etc..en zorg dat
vooral de ammunitie man goed beschermd is omdat die je aanvoer van munitie aanlevert en
onmisbaar is tijdens het heetst van de strijd.

- Speel niet als een kluitje op elkaar want dan is het makkelijk jullie als team uit te schakelen door
zowel pantsereenheden als artillerie vuur. Dus spreiden, maar ook weer niet te ver uit elkaar.

- Rij niet als een gek met je pantserwagen/tank zomaar een dorp/stad/steeg binnen want je bent
voor de vijand een sitting duck voor prijsschieten.
Geraak je tijdens een van je wilde tochten toch verzeilt in een hinderlaag van vijandelijke
infanterie die van dichtbij je wagen bestookt. Meest simpele oplossing als ze te dichtbij zijn om te
schieten: overheen rijden en het probleem is opgelost.

- Zorg dat je infanterie altijd eerst de stad verkent alvorens de pantsereenheden als
ondersteuning meekomen want die geven die extra bescherming danwel extra vuurkracht
voor die speciale momenten dat je het echt nodig hebt.

- Als infanterist moet je vooral het bekende hit & run toepassen als je een tank/pantserwagen
aanvalt want je wint het nooit van zijn vuurkracht en soms is het verstandiger je even terug te
trekken en te herladen danwel je strijdplan te heroverwegen.
Daarnaast: ga niet onnodig op een tank/pantserwagen schieten want je trekt alleen maar de
aandacht en dan kun je beter rennen.Stil houden en laten passeren en dan van achteren( als je
een bazooka hebt) aanvallen en wegwezen. Idem voor vijandelijke infanterie.
Je weet nooit of er meer eenheden achter die ene soldaat aankomen.

- Kijk met regelmaat niet alleen naar de ingetypte commando regels(links boven in tekst) maar
ook naar je cirkel rechtsboven waar je in kleur al je collega eenheden ziet en zelfs soms middels
scan in rood de vijand!
Zo weet je wat ervan je verlangt wordt door je eenheid en waar de vijand zich bevindt.

- Als het merendeel van al jouw eenheden in een zwaar gevecht zijn met de vijand op 1 bepaalt
punt, probeer dan niet met je eigen eenheden achteraan te sluiten want dat is te voorspelbaar
maar probeer als team dan een omweg te maken danwel ergen anders een opening te forceren
zodat de vijand van meerdere zijden wordt aangevallen en dus zijn aandacht over meerdere
zaken moet verdelen met alle gevolgen van dien.

- Grapjassen als in the commander die helemaal niets doen in de strijd dan alleen maar stil zijn en
ergens schuilen mag je ten alle tijde gewoon neerschieten omdat een oorlog niet gewonnen
wordt door lafaards(vaak hebben ze teveel points waardoor ook mutiny votes te kort schieten
elke keer)

- Als Q voor de standaard-commando's tekort schiet gebruik als je een mic hebt de voice-over en
anders gebruik je J of K om iets in te typen zodat iedereen kan lezen wat je wilt zeggen(links
boven)

- Jokers die denken dat lekker hoog in een vliegtuig lekker veilig is zonder actief deel te nemen
aan de strijd met je team: zonder pardon neerhalen met dit wapen als ze laag overvliegen
danwel met de altijd aanwezige air-bazooka's die je op je basis of in de stad aantreft op een
driepoot.

- Het meest ideale is om als team naar het slagveld te gaan onder dekking van helicopters die
van boven alles kunnen zien en dekking kunnen geven bij de aanval te samen met je pantser
-eenheden en infanterie.

Het is eigenlijk heel simpel:

Pantservoertuigen zijn er om je het snelst te verplaatsen naar het slagveld en ondersteuning
tegeven tijdens de aanval.Helicopters zijn de ogen van boven die vooruit kunnen worden gestuurd
om de vijand van boven te spotten en te bestoken waarna de grondtroepen de rest afmaken.
Straalvliegtuigen zijn netzo als artillerie alleen inzetbaar als vantevoren de vijand even flink murw
moet worden gemaakt alvorens jij met je team van helicopters,pantservoertuigen en infanterie
de aanval verder inzet.

succes
pi_29410492
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:

[..]
n raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
dankje
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:59:19 #186
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29411361
Dus omdat ik te weinig tijd heb om vaak te spelen mag ik niet meedoen met die clanwars??
Begreep juist dat dit het nut was van deze clan, en niet dat je er achteraf op een zijspoor wordt gezet.
pi_29411683
Als die dooieband komt dan meld ik me hierbij aan .
pi_29412662
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef ursel het volgende:
Dus omdat ik te weinig tijd heb om vaak te spelen mag ik niet meedoen met die clanwars??
Begreep juist dat dit het nut was van deze clan, en niet dat je er achteraf op een zijspoor wordt gezet.
nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.
maar ik add mensen in mijn xfire via de vrienden van lijst.
dus opeens zo' n noor in mijn chat 10 minuten lullen, en
zodoende nodigde ik hem uit om ons een keer af te knallen.
aangezien zij nog niet veel mensen hebben hebben we slechts weinig
mensen nodig. en met de mensen uitgezonderd Jack, Steeven en Hein,
speel ik het spel vaak. Die 3 zie/ zag ik regelmatig online en die
hebben van mij regelmatig een bodybag gemaakt.
Dus zodoende, daarom vroeg ik mijn post ook voor een kalendar, waar mensen
aangeven wanneer ze willen spelen als clan tegen anderen en wie een en ander
gaan regelen voor de grote meute.

So No Offense

**
Die warserver wist ik niet, wat is dat dan precies???
Klinkt goed?
Hell To The Liars
pi_29412767
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef Droopie het volgende:

[..]

nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.
maar ik add mensen in mijn xfire via de vrienden van lijst.
dus opeens zo' n noor in mijn chat 10 minuten lullen, en
zodoende nodigde ik hem uit om ons een keer af te knallen.
aangezien zij nog niet veel mensen hebben hebben we slechts weinig
mensen nodig. en met de mensen uitgezonderd Jack, Steeven en Hein,
speel ik het spel vaak. De overige 3 zie/ zag ik regelmatig online en die
hebben van mij regelmatig een bodybag gemaakt.
Dus zodoende, daarom vroeg ik mijn post ook voor een kalendar, waar mensen
aangeven wanneer ze willen spelen als clan tegen anderen en wie een en ander
gaan regelen voor de grote meute.

So No Offense

**
Die warserver wist ik niet, wat is dat dan precies???
Klinkt goed?

kalender is helemaal dope!

* Sickert en johan in een wagentje samen vlagjes veroveren !
Narf!
pi_29413017
quote:

jullie het beste uit.
Nogmaals: waarop dan wel?
Before all else, be armed.
pi_29413072
Dat je zo gezellige jongen bent.
Hell To The Liars
pi_29413903
Ik ga nog eventjes lekker knallen
pi_29416611
morge allemaal, mijn laatste werkdag, 5 weken betaald vakantie, komen de overuren goed van pas en morgen lekker verhuizen + Chello Extreme,maar goed.
pi_29416731
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:

[..]

ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxy gewoon het groepje dat het meeste met elkaar in een sqaud zit want na de eerste keer liep het lekker en als zonder 2 van deze mannen speel gaat het stukken minder dunno why.. maar het is wel zo
met Fjd erbij gaat het ook goed en raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
dan val ik dus buiten de boot, oke ook goed
pi_29417043
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 07:44 schreef escape_nl het volgende:
dan val ik dus buiten de boot, oke ook goed
We kijken wel en anders splitsen we het op in 2x 4 spelers en daarbij nog 2 anderen om een squad aan te vullen. Denk dat MisterFox ook wel mee wil doen en gezien z'n helictoper skills is dat best een goed idee

Over het principe clanwars moeten we nog even goed nadenken. Natuurlijk wil ik het er graag bij hebben, zij het vrijblijvend. Helaas kent een echt clanwar een gelimiteerd aantal deelnemers. Is het niet de server (16vs16) dan is het wel de grote van de clan.

Hoe we dan op een eerlijke manier de members in gaan delen bij een clanwar is nog even de vraag. Aan de ene kant zeg ik gewoon omstebeurten maar aan de andere kant is dat ook niet 100% eerlijk aangezien de een meer speelt dan de andere en de een doet weer meer dan de ander. Dat is bij mij iig nog even een blanco. Wellicht maar gewoon steeds een inschrijving openen. Op die manier zien de mensen die het spel vaker spelen en meer betrokken zijn bij de randverschijnselen (dit topic en de clansite) eerder dat er een inschrijving is.

@Droopie, kan je me nog wat verder informatie geven over 14 augustus, over de clan etc. Is de afspraak al zeker rond ? Ik zie het nml nog niet op hun agenda staan We spelen op onze warserver ?

en over de kalender in t algemeen: Er staan nu 2 upcoming events in het rijtje Zo hebben wij dat dus opgelost.

[ Bericht 6% gewijzigd door UnleashMitch op 04-08-2005 09:04:13 ]
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:08:47 #196
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29417407
Waarom maken we eigenlijk squads

Ik weet uit ervaring dat er alleen maar gezeik van komt. Als we ooit via CB gaan warren dan spelen de mensen toch gewoon die zich aanmelden voor de betreffende war?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:16:35 #197
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29417613
quote:

jullie het beste uit.
Het spijt me maar ik vind dit een hele rare en kortzichtige reactie. Als je zoals jij post een Clan wil runnen zal die geen lang bestaan hebben denk ik...

Iedereen moet een Clanwar kunnen spelen, ook al is diegene nog zo slecht.

-edit- ik speel ook niet zo heel vaak. Dat komt omdat ik 40 uur per week werk, 2x per week fitness en 1x naar de bios ga. En ik werk nog in een discotheek in het weekend. Dat zou toch geen reden moeten zijn dat ik niet met diegene in een Squad kan spelen. Tis, lijkt mij, juist de bedoeling dat uiteindelijk iedereen met elkaar kan spelen. In een Clan heb je meedere type personen nodig. Ik ben meer iemand die niet zo heel veel speelt en graag mensen helpt met hun BF2 problemen en ervoor zorgt dat de Clan goed blijft draaien. Droopie (bijv.) is meer iemand die veel speelt en hoog in de stats wil staan. Geen punt, ieder z'n ding; maar ik hoop echt dat we niet nu al "groepjes" gaan vormen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Morpheus2002 op 04-08-2005 09:27:19 ]
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29417827
Het regelen van clanwars en wie daaraan mee mogen doen is echt iets wat we nog mee naar achteren moeten nemen. Er moet een goede en eerlijke methode komen om mensen te selecteren voor clanwars.

Overigens verwacht ik wel dat na een tijdje dezelfde spelers naar boven zullen komen die vaak met het spel in het algemeen bezig zijn maar goed dat is voor latere zorg

Tis verder ook een beetje dubbel. Aan de ene kant ga je als team veel beter spelen als je speelt met mensen waar je vaker mee speelt maar aan de andere kant wil je niemand buiten sluiten.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:01:10 #199
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_29418428
Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.

Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld. Zelf heb ik ook een fulltime baan. Daarnaast run ik Gamehost.nl wat veel tijd vergt, en mijn vriendin heeft ook de nodige aandacht nodig.

Misschien suggestie voor een clan war:
Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
pi_29418784
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:
Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.
Daar waak ik ook wel over Ik wil veel toestaan en ik wil veel dingen overwegen maar geen verplichtingen is iets wat altijd overeind zal blijven staan.
quote:
Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld.
Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen.
quote:
Misschien suggestie voor een clan war:
Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
Iets in die vorm had ik ook in gedachten ja. Overigens zullen we niet alleen clanwars organiseren maar ook zeker ook 'trainings'avonden voor Fok!kers zodat we met lekker veel Fok!kers kunnen spelen. In het algemeen geld daar nu voor dat we 40 members hebben en slechts een 32 slots server.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')