Je bedoelt de tactiek van het healen? als dat werkt heb ik hem zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:12 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hey dief dat is mijn tactiek. Alleen ik werd niet ontdekt
.
Zoek er eentje op, post hem hier, en ik join je.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef i-spy24 het volgende:
* HALLOOOO *
Op welke server wordt er dus FOK nu gespeeld of is er geen speeltijd vanavond?
Leuk ideequote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:12 schreef Droopie het volgende:
* Een scrolling namenlijst, eventueel met een vlaggetje ervoor van je stad/ land/ squad.
Hebben wequote:* Zo'n eventkalender als zij hebben
Op wat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
Misschien is het leuk voor de betere spelers onder ons.
Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
naar de absolute top. En dat kunnen wij niet. haha
Maar hoe doen we dat in de toekomst met het regelen van spelers en wars.
Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
Jack_Scagnetti, en ikzelf.
Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar
alleen maar spelen, terwijl mensen die minder op dit forum komen of de
clansite gebruiken buiten te sluiten.
Ps. zit er in dit team een admin. En op welke datum/ tijd komt dit
jullie het beste uit.
Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
tussentijds te verhogen. Of zijn de bezwaren nog steeds, laggie en/ of te duur?
ook zag ik op een deense server, een soort objective match. Je moest de vlaggen
in volgorde veroveren, stond ik bij de verkeerde vlag, doet ie niets.
Maar mitch is mijn geld nou al binnen.
Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoonquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:31 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik zou graag mee willen dioen alleen ben ik dan op vakantie
Nu nog fokkers ergens aan spelen ?
Dan kan je inderdaad beter stoppenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben zojuist gestopt. Het ging te slecht gewoon
We krijgen er een unranked war server gratis bij. Die kunnen we dus wanneer we willen. Of ik voorstander ben van het afsluiten van de daadwerkelijke ranked server moet ik nog even kijken. Sowieso mag die server niet pass protected zijn dus het zal al erg lastig zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Droopie het volgende:
Zondagavond 14 augustus van 2030 tot 2130, gooien we daarna de server weer open.
Daar gaat nog 1 dubbele member vanaf (god-admin en alle losse admins), nog een drie of viertal aan users die wel geregistreerd zijn maar geen member zijn en nog wat mensen die het geld er niet voor over hebben of die het niet mogen (niet iedereen is volwassen) en ga zo maar door. In theorie werkt het inderdaad zo, in praktijk helaas nietquote:En ik zag 37 members op de site, als die nou ook geld betalen, natuurlijk niet 37x 5euro.
Kan over drie maanden natuurlijk altijd overwogen worden. Nu is het 32 ivm kosten en betalende leden. Zelfs een 40 slots was meteen al 120,- per maand. Dat halen we simpelweg niet.quote:Kunnen we misschien toch een grotere server nemen, of is het mogelijk om de server
tussentijds te verhogen. Of zijn de bezwaren nog steeds, laggie en/ of te duur?
Dat vind ik een erg coole thema avondquote:ook zag ik op een deense server, een soort objective match. Je moest de vlaggen
in volgorde veroveren, stond ik bij de verkeerde vlag, doet ie niets.
Als je naam er niet bijstaat is het geld niet binnenquote:Maar mitch is mijn geld nou al binnen.
In het begin ging het zéér goed. 9 Kills op een rij, zonder gedood te worden. En nog zo'n paar Revive's enzo ertussen. Tot ik opeens naar het andere team verplaatst werdquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:36 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter stoppenandere keer dan maar
Het update van stats kan soms even duren. als je morgen kijkt staat hij er waarschijnlijk wel bijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb een beetje rond zitten strooien met armor en health en op en duur kreeg ik die awards daarvoor
Kijk ik net bij me stats staan ze er niet![]()
als ik nog wakker ben doe ik wel even mee. veel plezier met je filmquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:53 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga rond 01.00 uur nog wel knallen (Gamedemon ook?) nu eerst Mr. & Mrs. Smith kijken
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef 'Droopie' het volgende:
Of zullen we gewoon het soeppie proberen, waarschijnlijk zal het 6v6 of 8vs8 worden.
Ze weten dat wij niet veel zijn, maar ook zij zijn in het beginstadium, alleen zij streven
Ik wil graag tegen die lui spelen met Raffie, JafarX, Sickert, Steeven, Hein, MisterFox,
* GOEIESMORGENS trouwens *quote:
Ikzelf vindt dit wel lullig overkomen voor de overige spelers, want wie ben ik om zomaar
die server te gebruiken en mensen te verbieden om tegen de noren te spelen. Ondanks
dat iedereen het snapt, wil ik voorkomen dat over 1 maand iedere de betere spelers en
vriendjes (sickert en jafar, ik heb jullie niet om de kwaliteit gekozen) van elkaar
Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]![]()
[..]
* GOEIESMORGENS trouwens *
Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?
Dus dat komt wel goed denk ik.
Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
Dat is denk ook beste. zien we daarna wel veder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Gewoon eerst wat trainings matches houden. Beetje de teamplay oefenen en of taktiek uitdenken.
ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxyquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
jullie het beste uit.
ik doe zowieso mee of ik nou geowned word of nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]![]()
[..]
* GOEIESMORGENS trouwens *
Ik denk eerder dat diegenen die de Noren willen uitdagen(anders wel de GoT boys) maar zich gewoon moeten opgeven en niet dat iemand anders even bepaalt wie wel of niet goed genoeg is om de uitdaging aan te nemen.
Tuurlijk wil je met een zo goed mogelijk team voor de dag komen maar denk je nou echt dat de besten niet in de heetst van de strijd hun kwaliteiten zullen bewijzen.Niemand wil toch afgaan in een prestigeus duel?
Dus dat komt wel goed denk ik.
Ik zelf gaf al aan dat ik weer eens brand om serieus te gaan spelen en een uitdaging als tegen die GoT boys neer te leggen. Zou leuk zijn als mensen mee wilden doen en niet bij voorbaat al denken dat ze zwaar geowned worden.
dankjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
n raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef ursel het volgende:
Dus omdat ik te weinig tijd heb om vaak te spelen mag ik niet meedoen met die clanwars??
Begreep juist dat dit het nut was van deze clan, en niet dat je er achteraf op een zijspoor wordt gezet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
nee dat zie je helemaal verkeerd, ik ben niet eens admin ofzo.
maar ik add mensen in mijn xfire via de vrienden van lijst.
dus opeens zo' n noor in mijn chat 10 minuten lullen, en
zodoende nodigde ik hem uit om ons een keer af te knallen.
aangezien zij nog niet veel mensen hebben hebben we slechts weinig
mensen nodig. en met de mensen uitgezonderd Jack, Steeven en Hein,
speel ik het spel vaak. De overige 3 zie/ zag ik regelmatig online en die
hebben van mij regelmatig een bodybag gemaakt.
Dus zodoende, daarom vroeg ik mijn post ook voor een kalendar, waar mensen
aangeven wanneer ze willen spelen als clan tegen anderen en wie een en ander
gaan regelen voor de grote meute.
So No Offense
**
Die warserver wist ik niet, wat is dat dan precies???
Klinkt goed?
Nogmaals: waarop dan wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
jullie het beste uit.
dan val ik dus buiten de boot, oke ook goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja mee eens vaste squads inderdaad evt wat wijzigingen maar ik iig met jafarx en johan en foxygewoon het groepje dat het meeste met elkaar in een sqaud zit want na de eerste keer liep het lekker en als zonder 2 van deze mannen speel gaat het stukken minder dunno why.. maar het is wel zo
met Fjd erbij gaat het ook goed en raffie zolang hij me niet aanrijdt tenminste
We kijken welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 07:44 schreef escape_nl het volgende:
dan val ik dus buiten de boot, oke ook goed
Het spijt me maar ik vind dit een hele rare en kortzichtige reactie. Als je zoals jij post een Clan wil runnen zal die geen lang bestaan hebben denk ik...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef Droopie het volgende:
jullie het beste uit.
Daar waak ik ook wel overquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:01 schreef ursel het volgende:
Ik sluit me toch bij Morpheus aan. Zeker gezien het feit hoe deze clan opgericht is, geen verplichtingen.
Het betrof voor zover ik begreep niet direct een lijst met namen voor de war maar meer een klein lijstje van mensen die vaker met elkaar speelden en waaruit enkele squads gevormd zouden kunnen worden. Hoe dat verder gaat en hoe dat gaat samenwerken met het hele geen verplichtingen principe moeten we echt nog even aankijken. Uiteindelijk zal je nml altijd wel een zeker kliekvorming krijgen.quote:Ik stond iig zelf even raar te kijken dat er opeens namen genoemd worden voor een volgende war. Iets wat tegenstrijdig is met waar ik me voor heb aangemeld.
Iets in die vorm had ik ook in gedachten ja. Overigens zullen we niet alleen clanwars organiseren maar ook zeker ook 'trainings'avonden voor Fok!kers zodat we met lekker veel Fok!kers kunnen spelen. In het algemeen geld daar nu voor dat we 40 members hebben en slechts een 32 slots server.quote:Misschien suggestie voor een clan war:
Iedereen staat vrij een war te organiseren. Via forum (of whatever) kan men zich aanmelden. Degene die de war organiseert mag 30% (noem ook maar een middenweg) van zijn team zelf uitkiezen. De rest wordt geselecteerd op volgorde van aanmelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |