Oh, ik dacht eerder aan een goeie teamplayer, maja ...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef Droopie het volgende:
Dat je zo gezellige jongen bent.
Je brengt de gezelligheid in het gehele teamquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oh, ik dacht eerder aan een goeie teamplayer, maja ...![]()
Je hebt er twee. Typisch voor mij: mailen dat er een algemene account is en dan vergeten de accountgegevens er in te zettenquote:
Dan heb ik inderdaad samen met jou gevlogenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn BF2 nick = [FoD]-PoSTMaN
Volgens mij zat jij een paar keer in de gevechtsheli. Ik weet alleen niet of jij vloog, maar waren op zich wel leuke potjes. Ik zat meestal in een heli dan weer attack dan weer transport. Alleen ik had geen gunner en die maakt toch wel vaak het verschil. Die gun doet nog aardig wat schade.
Er wilde bijna nooit iemand als gunner in mijn heli, terwijl ik toch bijna nooit ergens tegenaan vlieg, op een botsing met een andere heli na dan. Gelukkig wilde mijn clangenoot wel gunner spelen.
Ben gisteren zelfs een keer gezonken met mijn transport-medic-heli.![]()
Er waren toen ook heel wat van de OG-clan online, die speelde wel leuk samen. 1 keer een volle transport heli neergeschoten allemaal OG gasten gekilled.
Ik ben er welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
LOL, gangmaker van BoF ...Zijn er nog mede-Fok!kers die vanavond wel zin in een paar potjes hebben? IK heb er nu al twee hers op zitten en wil weer eens lekker spelen ...
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef Droopie het volgende:
Mensen STOP GEEN PANIEK,
bladieblablablaa *mekker*
VRIENDJES![]()
Jaf! ik doe mee drop maar een server!! ik doe dan mee vanaf 20:00 ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:59 schreef Umm-Qasr het volgende:
LOL, gangmaker van BoF ...Zijn er nog mede-Fok!kers die vanavond wel zin in een paar potjes hebben? IK heb er nu al twee hers op zitten en wil weer eens lekker spelen ...
![]()
waar blijf je nouwquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:25 schreef Droopie het volgende:
Ik ben er ook over 10 minutjes
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:35 schreef Ash het volgende:
Ola,
Misschien is het handig om te weten van iedereen met welke KIT die het meeste speelt online,
zodat als er eventuele squads moeten worden gemaakt dat we niet met squads zitten van 4 Medics etc.
Natuurlijk is het ook handig om te zien van alle 30+ leden van BoF of sommige er wel uberhaupt zin in hebben om mee te doen met een ClanWar, zo wordt de lijst misschien ook nog wel kleiner.
En misschien vallen er ook wel mensen af omdat de War op een voor hen ongunstige tijd valt.
Ik hoop zelf niet dat er misschien leden zijn die het vervelend vinden om met andere leden in een squad te zitten, zodat ze bijv. de squad op slot gooien, als jij wilt joinen, omdat ze liever met een ander lid spelen.
En op het eventuele afgaan van scores/medailles, vind ik helaas niet reel, omdat de een meer tijd heeft om te spelen dan een ander, maar net zo graag zou willen meedoen met een war als elk ander.
Misschien is het ook iets voor de site, om wat meer info te vergaren van de diverse leden om elkaar wat beter te leren kennen? ipv zo af en toe elkaar te joinen in een game.
Ik hoop dat het op een goeie manier wordt geregeld voor eventuele Clan Wars.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat UnleashMitch etc het op een goeie manier zal oplossen, gezien hoe deze clan/website/server tot stand zijn gekomen.
Wachtwoord op ts mischien geen gek ideequote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:04 schreef ursel het volgende:
Had je niet gewoon beter alleen dat 2e mailtje kunnen sturen??![]()
in het BFHQ komen ze ook niet direct bij hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:42 schreef kievit19 het volgende:
hmmmz, zat net even lekker te spelen , haal ik opeens mijn basic medic medal (die ik allang had)
en mijn punten worden er maar niet bij geteld (ook niet in bfhq, en dat is normaal wel meteen d8 ik)
hee das wat voor mijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:46 schreef Razorback het volgende:
Vergeet ik het nog te zeggen:
Ik zat vandaag op een server van Desert Rats en daar kan je elkaar niet punishen voor een teamkill.
Best handig om dat bij onze server er ook in te gooien als dat mogelijk is.
So true! Ik zit meestal met Sickert, Johan en Raffie te spelen, puur voor de lol. Maar we worden ook steeds beter. Ik speel niet echt lang dit spel en ook niet zoveel. Maar de Vlaai squad blijft roeleren!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef Droopie het volgende:
Mensen STOP GEEN PANIEK,
net terug van werk en mensen denken echt verkeerd.
Ik wil niemand buitensluiten, maar er is nog niemand
die het allemaal organiseert en ik heb mensen niet gekozen
omdat ze zo goed zijn, maar die mensen zie ik vaak online
en ja als ik iets ' organiseer'/ aangeboden krijgt. Leek het me leuk
om met mensen met wie ik bijna dagelijks speel een uurtje te knallen.
Het is vriendschappelijk maar je moet wel wat regelen dat je met net zoveel
mensen bent. Ik had net zo goed morpheus, FJD of Ursel kunnen kiezen.
Maar met sommige mensen heb je eerder een klik, meer plezier.
Maar ik hoop dat er binnenkort duidelijkheid komt wie wat regelt
en dat niemand zich buitengesloten voelt.
TIP!
Wil je punten, stap bij Steeven in een helikopter.
Wil je met een biertje in de vlaai squad en een
dom ouwehoeren en vechten, en afgeslacht worden
door steeven en zijn helikopter join dan TS
en met X-fire, Sickert, Raffie of jafar, en verder vergeet ik hier
een paar namen. Zoals Stojavic en velen anderen die regelmatig
op de TS zitten.
Dit geld voor iedereen.
Als er nog iemand problemen heeft laat het me weten,
ik snap jullie kant ook wel, maar ik dacht dat ik duidelijk was
met mijn post om niemand buiten te sluiten.
VRIENDJES![]()
Met een transport kun je een hele bult punten scoren.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:09 schreef ViPeRII het volgende:
[..]
Dan heb ik inderdaad samen met jou gevlogenGing tof man!
Moeten we vaker doen![]()
Meestal roep ik nog dat ik 2 medics en 2 hospiks in de heli er bij wil, en dan iets van een support maar meestal luisteren ze niet, terwijl je daarmee echt super kan spelen.. maar jah.. meestal lopen er niet echt teamspelers rond :S
c'est moiquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:08 schreef jpjedi het volgende:
wie is domo [nl]?? als bf2 naam. Hij maakte een BOF squad aan en we hebben lekker gespeeld. Er kwam niks uit mijn vingers vanavond maar het was wel gaaf.
Ik weet alleen niet wie het is.
Enne wat drinken met de gasten hier zie ik wel zitten..kom uit Breda dus Rotterdam/Dord is goed te doen
hehe dat had ik eigenlijk wel kunnen wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:21 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
c'est moiwaren een paar lekkere potjes daarstraks. (ben wel gewend om op 64 speler servers te slachten maar op 32 gaat t wel heel makkelijk )
Ik heb ook wel zin in een potje vanavond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:34 schreef Steeven het volgende:
Gaan we vanavond nog spelen? Kmoet nog wel ff op bezoek in het ziekenhuis en moet daarna mn agressie kwijt.
Nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Al wat gehoord van i3d Mitch?
speelde ook met hem samen, alleen ik maakte de [BOF]squad in de hoop dat er wat zouden volgen. toen kwam idd domo langs. hij was lekker bezig, ik niet echt. eindigde op 0...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:08 schreef jpjedi het volgende:
wie is domo [nl]?? als bf2 naam. Hij maakte een BOF squad aan en we hebben lekker gespeeld. Er kwam niks uit mijn vingers vanavond maar het was wel gaaf.
Ik weet alleen niet wie het is.
Enne wat drinken met de gasten hier zie ik wel zitten..kom uit Breda dus Rotterdam/Dord is goed te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |