en je hebt een legale key?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:51 schreef dfr0st het volgende:
Na 2 weken de demo gespeeld te hebben heb ik net B2 2de hands gekocht voor 35 euro hopelijk morgen of overmorgen binnen.
Kan ik eindelijk ook wat aan mijn rank doen.
precies zo denk ik er ook over, gewoon lekker spelen zonder verplichtingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:46 schreef jazza het volgende:
ok ok ik heb eens zitten lezen en ben erachter... wie wil er eigenlijk perse aan die "wars" meedoen? check dat eerst ff... laat ze opgeven bij de opperadmin, die kijkt of er teveel of te weinig zijn voor een clanwar... niks selecteren op stats etc.
ik bv. zal waarschijnlijk niet mee doen aan zo'n war of een keer sporadisch... de basics voor mij van de "clan"server waren gewoon altijd een plekje op een snelle ranked server gevuld met Fokkers!
Niet?? Vind het juist de meest relaxte.. vlak voordat je arti gooit nog even checken waar iedereen is. Hoe localiseren ze anders vijandelijke troepen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:39 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
gelukkig gebruiken de meeste commanders die scan haast niet. Reuze handig om squads te localiseren die wel teamwork gebruiken en lekker met ze zessen naar een vlag sluipen. Even de arty goed timen en je hebt weer 6 killsmaarja alls ik als commander speel zorg ik wel dat ik een dak boven me hoofd heb
ja heb ik, ben al begonnen maar heb het tamelijk druk... maar er zit progress in... btw wil je de fokforum username BandOfFokkers hebben, die heb ik gisteren geregd, lijkt me handig als je officiele mededeling wilt doen op het forum... ik hoor het wel...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:02 schreef UnleashMitch het volgende:
He Jazza, had je m'n mailtje over de afmetingen e.d. wel ontvangen ? Niet dat ik je wil pushen maar normaal gesproken was je zo snel dat ik me nu afvroeg of je het mailtje wel binnen had gekregen
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar in onze tijdszone komen ze niet eens boven de 10000 puntenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:51 schreef i-spy24 het volgende:
Wanneer gaan we (of met ik het maar alleen doen) de GoT uitdagen?
(die zijn allemaal sergeanten dus precies het kaliber van tegenstanderwaardig)
Das een goed idee jaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:12 schreef jazza het volgende:
ja heb ik, ben al begonnen maar heb het tamelijk druk... maar er zit progress in... btw wil je de fokforum username BandOfFokkers hebben, die heb ik gisteren geregd, lijkt me handig als je officiele mededeling wilt doen op het forum... ik hoor het wel...
mailadres heb ik niet hier... stuur mij er even een zodat ik kan replyenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das een goed idee jaDaar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Je hebt m'n mailadres
Lukt het wel een beetje of zit die irritante header in de weg ?
Mail maar naar BandofFok op gmail.comquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:27 schreef jazza het volgende:
mailadres heb ik niet hier... stuur mij er even een zodat ik kan replyen
oke dan weet ik dat ook weerquote:Dat is t nieuwe algemene emailadres van de Band of Fok!kers admins
Ow leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Mail maar naar BandofFok op gmail.com
Dat is t nieuwe algemene emailadres van de Band of Fok!kers admins
Email adres is echt pas 10 minuten in de lucht vandaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:38 schreef escape_nl het volgende:
oke dan weet ik dat ook weer
Mijn BF2 nick = [FoD]-PoSTMaNquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:13 schreef ViPeRII het volgende:
J<postMan.. grote kans![]()
ging idd heel erg goed in de heli...
Was dat de gevechts helli of transporter waar ik engeneer was?
ik ben echt een ramp in commander mode... moet me badge nog halen maar lukt me niet...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:25 schreef Razorback het volgende:
~2 uur later en stats zijn nog niet upgedate
Lekker sloom vandaag
Maar met commander gebruik ik altijd de scan
Je zoekt een grote groep op en die volg je en dan kijk je welke richting ze op gaan en dan gooi je artillery en daarna inzoomen om het nog allemaal van dicht bij mee te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |