Op BNN?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:51 schreef pascalheister het volgende:
nou dat cabaret was weer geweldig
zet straks nog even een aflevering op dvd aanquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
aha een hools
friends maar aangezet
over dvd's gesproken, is even rondkijken op internet of er nog wat leuks tussen zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
zet straks nog even een aflevering op dvd aan
waar hangt superjoden eik uit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
is Blümchen eigenlijk al gesignaleerd?
Wat vind je er van om een wedstrijd Fok United Atletico United te organiseren dat leek mij wel humor en wilde ik duidelijk maken in je gesloten topic van mequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op BNN?
Heb het uit verveling maar afgezet,wat een bras zeg.
jeej dos hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:07 schreef Dos37 het volgende:
1. Dos37 762
2. qu63 556
3. Jaguarized 352
4. Dr_Flash 335
5. PrintScreen 280
6. tong80 236
7. HAL9000S 236
8. 9christensen 228
9. Deviant1nl 216
10. zoalshetis 201
Morgen toch maar met iets serieus bezig
hij baggert in onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeej dos hoe krijg je dat voor elkaar
Dat vezoenings drankje wilde ik zondag al drinken, maar meneer wil niet met me in één ruimte zitten. Mij om het even maar vergal niet het plezier dat ik in fok heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
* golfer bukt even om de rondvliegende barkrukken te ontwijken.
*slaat vervolgens alle ruziemakertjes met een golfclub voor hun muil*
En biedt iedereen daarna een verzoeningsdrankje aan.
kan ik veilig binnenkomen na een avond vergaderen ??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
* golfer bukt even om de rondvliegende barkrukken te ontwijken.
*slaat vervolgens alle ruziemakertjes met een golfclub voor hun muil*
En biedt iedereen daarna een verzoeningsdrankje aan.
Als je op tijd bukt........quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef just me het volgende:
kan ik veilig binnenkomen na een avond vergaderen ??
volgens mij was dr computer ook kaduk, die zou vandaag of morgen weer terug komen geloof ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Blumsj is druk met vriendje werk enzo.
Superjoden is druk met verhuizen en afwikkeling relatie voor zover ik weet, was deze week of vorige week nog ff in hools.
Of ie verder nog in VBL post weet ik niet want daar kom ik nooit
Volgens mij komt dat nare softwarepakket waar ik mee zit uit Delftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik veilig binnenkomen na een avond vergaderen ??
ja.. ik liet even een dvd-tje vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef pascalheister het volgende:
Justduik waarom sta je ineens krom voor mij![]()
terugsturen.. vast niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat nare softwarepakket waar ik mee zit uit Delft
dat is ook mijn advies, eens kijken of het managementteam dat accepteertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
terugsturen.. vast niet te vertrouwen![]()
Vats niet maar dat team mss weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
dat is ook mijn advies, eens kijken of het managementteam dat accepteertVats niet
ga het zelf terugbrengen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is ook mijn advies, eens kijken of het managementteam dat accepteertVats niet
MT is ook aardigd vatsig andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vats niet maar dat team mss weer wel
met pek en verenquote:
ben je het schijfje nu kwijt ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
ja.. ik liet even een dvd-tje vallen
en dan kom je hier koffiedrinkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
MT is ook aardigd vatsig anders
[..]
met pek en veren
daar laat ik me niet over uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben je het schijfje nu kwijt ?
wordt het toch og gezelligquote:
het overkomt jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeej dos hoe krijg je dat voor elkaar
en JustMuts gaat wekker zetten want het grofvuil mag nu nog niet naar buiten maar moet morgen voor 07.30 uur buiten staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
En blumsj is coming
* Bluezz gaat restantje Bad Timing kijken..
weltrusten, ik moet er om 6 uur uit eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:39 schreef just me het volgende:
[..]
en JustMuts gaat wekker zetten want het grofvuil mag nu nog niet naar buiten maar moet morgen voor 07.30 uur buiten staan![]()
welterusten
en liev zijn hier![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
En blumsj is coming
* Bluezz gaat restantje Bad Timing kijken..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het schijnt bedtijd te zijn, maar ik blijf nog even...
edit: En de reden dat is Bloem!
* Againzender trekt nog een fles bier openquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het schijnt bedtijd te zijn, maar ik blijf nog even...
edit: En de reden dat is Bloem!
Ja het is wel goed! Beetje druk met werken enzo.. en mijn pc was ermee opgehoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef Againzender het volgende:
He Bloem, hoest?
Ja ook erg goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
En met je vriendje en jou?
Ja erg goed enzoquote:
ja, dit is echt kut. normaal doet mijn chef dit, maar die is op vakantie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Je vergeet al een s AZ, gaat de verkeerde kant op. Nu nog werken?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:59 schreef pascalheister het volgende:
ruik ik hier die frisse bloemengeur, is het blumchen soms![]()
ik ben nooit begonne, dus hoef ook niet te stoppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Blumchen het volgende:
[..]
En..![]()
![]()
![]()
IK BEN AL 5 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
![]()
![]()
![]()
En met jullie??
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:00 schreef tong80 het volgende:
Had ik nooit verwacht, ben wel blij ze weer te zien.
cool hequote:
Ja ik werd chagrijnig vanavondquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Slaap lekker en kom nog eens wat vaker langs, is goed voor ons humeur!
kijk nu wordt het interessant, wat ben je nog meer van planquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja erg goed enzo![]()
Ben veel aan het werk.. en vooral op domme tijden.. maar t gaat erg goed
En..![]()
![]()
![]()
IK BEN AL 5 WEKEN GESTOPT MET ROKEN
![]()
![]()
![]()
En met jullie??
Pascal laat die DVD nou eens liggen, ze is al naar bed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk nu wordt het interessant, wat ben je nog meer van plan![]()
welke dvd ? zit alleen de dvdshops rond te kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pascal laat die DVD nou eens liggen, ze is al naar bed.
dos kijkt nog even.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef tong80 het volgende:
Trusten Dos wilde net een leuke kwisraag plaatsen
die zorgt inderdaad altijd voor plaatselijke opklaringenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:14 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de borsten van die Belgische weervrouw doen me nog even wakker blijven.
altijd goed voor mijn humeur: Axel die weer eens met fitness oefeningen bezig is:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Slaap lekker en kom nog eens wat vaker langs, is goed voor ons humeur!
op dit moment New Order !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat schalt er in je oren AZ?
Ja, het is een beetje wat ik tegen kom aan MP3 meuk hier, best wel leukquote:
Jeetje het zou slechter kunnenquote:
Geen Joy Division nu het moet wel leuk blijven geen ik ga me ophangen muziekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje wat ik tegen kom aan MP3 meuk hier, best wel leuk
Van Joy Division naar New Order naar Monaco, best leuk
Ik wil wat zeggen maar moet gewoon lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef pascalheister het volgende:
zo even gepoept, daar blijf je ook wel wakker van
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Joy Division nu het moet wel leuk blijven geen ik ga me ophangen muziek
In mijn top 20 all time staan New Order en Joy Division.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Joy Division is inderdaad niet vrolijk, en een beetje voor mijn tijd. Ik kwam er pas later achter dat New Order eigenlijk bestond uit de restanten van Joy Division. En New Order heb ik veel gehoord vroeger. En om dan nog dat projectje genaamd Monaco te luisteren daar achteraan is wel erg interessant om te horen
ik heb onbewust heel veel jaren 80 muziek opgepikt (lang leve mijn moederquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
In mijn top 20 all time staan New Order en Joy Division.
Ik ben een prtoduct van de jaren tachtig muziek. New Order ligt me nog mer dan Joy Division ondanks Ian Curtis.
Hij kan altijd zo heerlijk verbaasd kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:56 schreef Bluezz het volgende:
AZ dat koppie![]()
Wat een verbaasde blik.. alsof ie je voor het eerst ziet
Ik wil ook een Axelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:03 schreef Againzender het volgende:
Hij kan altijd zo heerlijk verbaasd kijkenen dan wapperen met zijn armpjes en beentjes
deze krijg je nietquote:
quote:
proost, ik ga voor de koffie...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:45 schreef popolon het volgende:
Ah de eerste vroege vogel, dan wordt het voor mij tijd om de laatste paar biertjes te pakken.
*mee doet*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:39 schreef Bjoro het volgende:
Goooooooooooog moooooooooooooooorning Hoooooooooools
niet dat ik me zo voel hoor, maar misschien helpt het !
is er ook een zitzak die Bluezz heetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ikea artikelen die naar Fokkers zijn vernoemd
sony lijkt me nooit rommel en de prijs ziet er ook leuk uit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:12 schreef just me het volgende:
ik denk erover om deze aan te schaffen.. zijn er kenners wakker
http://www.pixmania.nl/nl(...)b100.html?srcid=103#
Sony is altijd goed te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:12 schreef just me het volgende:
Hi Fries!quote:
Ik huppel hoor, verder heb ik een spreekverbodquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
Hebben jullie bij elkaar geslapen, dat jullie tegelijk binnen komen strompelen ?
je huppelt omdat je nog in een roes zit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:35 schreef SCH het volgende:
Ik huppel hoor, verder heb ik een spreekverbod
Ik huppel en Franky strompeltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je huppelt omdat je nog in een roes zit !
en als je wel iets zegt dan krijg je![]()
En feli met Leo Beenhakker, Stefan Effenberg en Wil Tura !!!!quote:
hahahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
al eens gekeken op:
http://www.frau-am-steuer.de/
dan op lustiges en dan op Bilder
Oiquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
al eens gekeken op:
http://www.frau-am-steuer.de/
dan op lustiges en dan op Bilder
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oi
Hoe ging je tentamen gisteren?? ik heb dat ff gemist..
waar haal je dat vandaan??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.
Gullit naar Talpa
nu weet ik het zeker: ik ga Talpa niet inprogrammerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.
Gullit naar Talpa
ja, dat lukte hem destijds in Rotterdam ook al zo goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Lachen, kan ie Feyenoord analyseren.
Halloquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:03 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
Idd, geen woorden maar daden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Againzender het volgende:
ja, dat lukte hem destijds in Rotterdam ook al zo goed!
ik ben bang dat ik alles heb opgedronken.....quote:
tja zal je wel nodig hebben met zo weinig nachtrust !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik alles heb opgedronken.....
als er dan zoveel vraag is zet ik wel ff nieuwequote:
een bed lijkt mij eigenlijk een stuk constructiever op dit moment, maar ja, dat staat zo vreemd op kantoor...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja zal je wel nodig hebben met zo weinig nachtrust !
nou, hoera enzo, ik zou liever in bed liggen nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb echt diep respect voor je AZ![]()
Dat jij zo veel werkt..
AZ for president
zou er zelf niet veel van verwachten, maarja ligt eraan wat je zelf wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:12 schreef just me het volgende:
Heb hem ook vast opgemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, hoera enzo, ik zou liever in bed liggen nu
ik ga vannacht ook heel lekker slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:42 schreef pascalheister het volgende:
ik slaap wel lekker zeg sinds ik vrijdag een nieuw matras heb
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er dan zoveel vraag is zet ik wel ff nieuwe
* koffie inschenktquote:
Bjoroooooooooooooooooooooooooooquote:
was jij weg danquote:
ja, gezien ! Liev van jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:07 schreef Blumchen het volgende:
BjoroooooooooooooooooooooooooooHoe is het met je enzo?? Is het papa zij leuk?
ik smste je
Moet jij niet poepen ofzo?quote:
Kinky dudequote:
Wat fijn dat ze zo lief is!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, gezien ! Liev van je![]()
Pappa zijn is leuk, zeker als je kind zo lief en makkelijk is als Maudje
Ben alleen weer aan het werk, da's niet zo leuk !
Ben blij dat je pc het weer doet, miste je al
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemmmmmm
Wanneer kom je naar mn huis koekeloeren
Dat bedrag tel ik nog niet eens neer voor een speaker maar wat wil je en wat kun je, daar draait het om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou er zelf niet veel van verwachten, maarja ligt eraan wat je zelf wilt natuurlijk
Dan neem je toch lekker zorgverlof op? Of blijf helemaal thuis en stuur je vrouw de deur uit naar werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
Pappa zijn is leuk, zeker als je kind zo lief en makkelijk is als Maudje
Ben alleen weer aan het werk, da's niet zo leuk !
Eén van mijn redenen om in die uren maar niet teveel te rijden in Frankrijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
(En na afloop stapte iedereen in Frankrijk in de auto, het was immers 13 uur en de politie luncht van 12-14 uur)
Ah, leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kinky dude
Ik kom met Desmond naar Vlissingen, hij heeft jullie stad uitverkoren voor een toeristisch uitstapje.
*meldtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
Wil iemand een lekker kopje senseo![]()
* Blumchen heeft sinds 5 dagen ook een senseo[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen heeft sinds 5 dagen ook een senseo[afbeelding]
Ik heb hem ook sinds vrijdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen heeft sinds 5 dagen ook een senseo![]()
[afbeelding]
da's ook een optie...ware het niet dat ik waarschijnlijk hoger opgeleid ben dan dat zij isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan neem je toch lekker zorgverlof op? Of blijf helemaal thuis en stuur je vrouw de deur uit naar werk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe mij hier maar een ristretto uit:
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe mij hier maar een ristretto uit:
[afbeelding]
Lekker boeiend dat je in de Alpen skiles gehad hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's ook een optie...ware het niet dat ik waarschijnlijk hoger opgeleid ben dan dat zij is
Ben er. Heb de DVD gehad en zal em doorsturen. Heb jij voor mij per mail het adres van MP?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Is Dylan Dog er niet? Hij is toch niet op vakantie he? heb zondag een DVD naar hem op de bus geaan en heb er geen kopie van....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat je in de Alpen skiles gehad hebt.
Adres zit in m'n mailbox thuis, zal het vanavond even doorsturen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben er. Heb de DVD gehad en zal em doorsturen. Heb jij voor mij per mail het adres van MP?
Grazie mille trouwens!![]()
ben je jaloers op, he ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Lekker boeiend dat je in de Alpen skiles gehad hebt.
Desmond heeft Zoop al gezien - is er nog iets leuks voor kinderen te doen daaro?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, leuk
Je had de tweede week van september moeten komen, is het weer Film by the Sea
We gaan NIET naar de film met dat kind hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef SCH het volgende:
Desmond heeft Zoop al gezien - is er nog iets leuks voor kinderen te doen daaro?
wat dach je van het muZEEum heeft dat kind veel meer aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan NIET naar de film met dat kind he
Er wordt wel energie ingestoken vader!
http://www.vlissingen.nl/(...)82/notextonly=130728
Wat had jij laatst ook alweer met je zoons gedaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan NIET naar de film met dat kind he
Er wordt wel energie ingestoken vader!
http://www.vlissingen.nl/(...)82/notextonly=130728
het gaat hard.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:03 schreef Lionheaad het volgende:
damn...het is alweer middag...
Het strand, het Arsenaal, in Middelburg nog Miniatuur Walcheren, een groot zwembad...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat dach je van het muZEEum heeft dat kind veel meer aan
Ik neem hem wel mee naar de kroegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het strand, het Arsenaal, in Middelburg nog Miniatuur Walcheren, een groot zwembad...
Voor kinderen is hier nog best veel te doen hoor
En chocomelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie wel fristi?
kun je daar ook blowen en snuiven ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan ook hoor, moet je naar Popeye gaan, hoef je ons nog niet te missen ook
ja die blauwequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij maar Dubbel Frisss!
THIIS IS MMYYYY LITE!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Light is altijd smerig...
En Lite ook...
alsof je in een echt cafe zit dat Hools heetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:31 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb nu een mac skins geinstalleerd over mijn windows
net echt nu
waar heb je die skins vandaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:31 schreef appelsientje het volgende:
Zo heb nu een mac skins geinstalleerd over mijn windows
net echt nu
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef Dos37 het volgende:
weer een formulier ingevuld van IB-groep.
pfff wat een werk
Halloquote:
IB-groepquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:45 schreef Dos37 het volgende:
weer een formulier ingevuld van IB-groep.
pfff wat een werk
Werk nog steeds 20 uur bij de KPN en de andere tijd werk ik freelance aan een websitequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Hallo
Hoe zit het eigenlijk met je werk op dit moment?
Zat em al te lezen ja, ook een manier om je ex te vindenquote:
http://www.deviantart.com/deviation/19481036/quote:
Goed bezig hoor, en bevalt het clauwheee ook op haar werk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Werk nog steeds 20 uur bij de KPN en de andere tijd werk ik freelance aan een website
En ik ben nog druk aan het solliciteren natuurlijk!
IB groep...moet ik ook nog ff heen bellen.
Wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:55 schreef Bjoro het volgende:
tjionge...het zal je gebeuren !
dittuh.....quote:
quote:
Dat je ex je op zo'n omslachtige manier probeert te zoekenquote:
Jah hoor, is ook pas haar 2e dag. Zijn wat aparte regeltjes, maar dat went wel denkt zequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed bezig hoor, en bevalt het clauwheee ook op haar werk?
ik ga vanavond voor het eerst weer trainen, jij ook ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo kinders, ik ben dr weer vandoor...
Doen jullie ook alle dingen die ook doe?
Zoals ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Jah hoor, is ook pas haar 2e dag. Zijn wat aparte regeltjes, maar dat went wel denkt ze
Wij beginnen zaterdag pas, maar dan ga ik net op vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ga vanavond voor het eerst weer trainen, jij ook ?
dan ga ik toch iets doen wat niet niet doet, denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij beginnen zaterdag pas, maar dan ga ik net op vakantie
ik ga vanavond bier drinken, is dat goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo kinders, ik ben dr weer vandoor...
Doen jullie ook alle dingen die ook doe?
in Moskou over 20 minuten !!!quote:
het voelt als half vijf 's ochtends, dus ik denk het wel.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Jah hoor, is ook pas haar 2e dag. Zijn wat aparte regeltjes, maar dat went wel denkt ze
Jij had werk in Utrecht eh, waar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Mooi zo
M'n pa is gisteren ook aan een nieuwe baan begonnen, belt ie net op, ja ik verveel me, ik moet stukken doorlezen
Aan de gracht in een werfkelder...quote:
Whehequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Mooi zo
M'n pa is gisteren ook aan een nieuwe baan begonnen, belt ie net op, ja ik verveel me, ik moet stukken doorlezen
Gaat na een tijdje wel vervelen weerquote:
Voor een flinke salarisverhoging en een goede woning in Ghana EN de goedkeuring van vrouwlijf is alles bespreekbaar tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:34 schreef Bjoro het volgende:stond net een goede klant hier, die zegt "ik zou wel een soortgelijk bedrijfje willen starten in Ghana en dan wil ik jullie meenemen, jullie hebben de kennis en ik het geld "
en dat op de dinsdagmiddag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |