ja, gezien ! Liev van jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:07 schreef Blumchen het volgende:
BjoroooooooooooooooooooooooooooHoe is het met je enzo?? Is het papa zij leuk?
ik smste je
Moet jij niet poepen ofzo?quote:
Kinky dudequote:
Wat fijn dat ze zo lief is!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, gezien ! Liev van je![]()
Pappa zijn is leuk, zeker als je kind zo lief en makkelijk is als Maudje
Ben alleen weer aan het werk, da's niet zo leuk !
Ben blij dat je pc het weer doet, miste je al
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemmmmmm
Wanneer kom je naar mn huis koekeloeren
Dat bedrag tel ik nog niet eens neer voor een speaker maar wat wil je en wat kun je, daar draait het om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou er zelf niet veel van verwachten, maarja ligt eraan wat je zelf wilt natuurlijk
Dan neem je toch lekker zorgverlof op? Of blijf helemaal thuis en stuur je vrouw de deur uit naar werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
Pappa zijn is leuk, zeker als je kind zo lief en makkelijk is als Maudje
Ben alleen weer aan het werk, da's niet zo leuk !
Eén van mijn redenen om in die uren maar niet teveel te rijden in Frankrijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
(En na afloop stapte iedereen in Frankrijk in de auto, het was immers 13 uur en de politie luncht van 12-14 uur)
Ah, leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Kinky dude
Ik kom met Desmond naar Vlissingen, hij heeft jullie stad uitverkoren voor een toeristisch uitstapje.
*meldtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
Wil iemand een lekker kopje senseo![]()
* Blumchen heeft sinds 5 dagen ook een senseo[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen heeft sinds 5 dagen ook een senseo[afbeelding]
Ik heb hem ook sinds vrijdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:21 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen heeft sinds 5 dagen ook een senseo![]()
[afbeelding]
da's ook een optie...ware het niet dat ik waarschijnlijk hoger opgeleid ben dan dat zij isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan neem je toch lekker zorgverlof op? Of blijf helemaal thuis en stuur je vrouw de deur uit naar werk.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe mij hier maar een ristretto uit:
[afbeelding]
iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe mij hier maar een ristretto uit:
[afbeelding]
Lekker boeiend dat je in de Alpen skiles gehad hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's ook een optie...ware het niet dat ik waarschijnlijk hoger opgeleid ben dan dat zij is
Ben er. Heb de DVD gehad en zal em doorsturen. Heb jij voor mij per mail het adres van MP?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Is Dylan Dog er niet? Hij is toch niet op vakantie he? heb zondag een DVD naar hem op de bus geaan en heb er geen kopie van....
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat je in de Alpen skiles gehad hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |