een bed lijkt mij eigenlijk een stuk constructiever op dit moment, maar ja, dat staat zo vreemd op kantoor...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja zal je wel nodig hebben met zo weinig nachtrust !
nou, hoera enzo, ik zou liever in bed liggen nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb echt diep respect voor je AZ![]()
Dat jij zo veel werkt..
AZ for president
zou er zelf niet veel van verwachten, maarja ligt eraan wat je zelf wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:12 schreef just me het volgende:
ik denk erover om deze aan te schaffen.. zijn er kenners wakker
http://www.pixmania.nl/nl(...)b100.html?srcid=103#
Heb hem ook vast opgemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, hoera enzo, ik zou liever in bed liggen nu
ik ga vannacht ook heel lekker slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:42 schreef pascalheister het volgende:
ik slaap wel lekker zeg sinds ik vrijdag een nieuw matras heb
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er dan zoveel vraag is zet ik wel ff nieuwe
* koffie inschenktquote:
Bjoroooooooooooooooooooooooooooquote:
was jij weg danquote:
ja, gezien ! Liev van jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:07 schreef Blumchen het volgende:
BjoroooooooooooooooooooooooooooHoe is het met je enzo?? Is het papa zij leuk?
ik smste je
Moet jij niet poepen ofzo?quote:
Kinky dudequote:
Wat fijn dat ze zo lief is!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, gezien ! Liev van je![]()
Pappa zijn is leuk, zeker als je kind zo lief en makkelijk is als Maudje
Ben alleen weer aan het werk, da's niet zo leuk !
Ben blij dat je pc het weer doet, miste je al
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemmmmmm
Wanneer kom je naar mn huis koekeloeren
Dat bedrag tel ik nog niet eens neer voor een speaker maar wat wil je en wat kun je, daar draait het om.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou er zelf niet veel van verwachten, maarja ligt eraan wat je zelf wilt natuurlijk
Dan neem je toch lekker zorgverlof op? Of blijf helemaal thuis en stuur je vrouw de deur uit naar werk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef Bjoro het volgende:
Pappa zijn is leuk, zeker als je kind zo lief en makkelijk is als Maudje
Ben alleen weer aan het werk, da's niet zo leuk !
Eén van mijn redenen om in die uren maar niet teveel te rijden in Frankrijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef DIGGER het volgende:
(En na afloop stapte iedereen in Frankrijk in de auto, het was immers 13 uur en de politie luncht van 12-14 uur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |