Hi Fries!quote:
Ik huppel hoor, verder heb ik een spreekverbodquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
Hebben jullie bij elkaar geslapen, dat jullie tegelijk binnen komen strompelen ?
je huppelt omdat je nog in een roes zit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:35 schreef SCH het volgende:
Ik huppel hoor, verder heb ik een spreekverbod
Ik huppel en Franky strompeltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je huppelt omdat je nog in een roes zit !
en als je wel iets zegt dan krijg je![]()
En feli met Leo Beenhakker, Stefan Effenberg en Wil Tura !!!!quote:
hahahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
al eens gekeken op:
http://www.frau-am-steuer.de/
dan op lustiges en dan op Bilder
Oiquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
al eens gekeken op:
http://www.frau-am-steuer.de/
dan op lustiges en dan op Bilder
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oi
Hoe ging je tentamen gisteren?? ik heb dat ff gemist..
waar haal je dat vandaan??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.
Gullit naar Talpa
nu weet ik het zeker: ik ga Talpa niet inprogrammerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.
Gullit naar Talpa
ja, dat lukte hem destijds in Rotterdam ook al zo goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Lachen, kan ie Feyenoord analyseren.
Halloquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:03 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
Idd, geen woorden maar daden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Againzender het volgende:
ja, dat lukte hem destijds in Rotterdam ook al zo goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |