op dit moment New Order !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat schalt er in je oren AZ?
Ja, het is een beetje wat ik tegen kom aan MP3 meuk hier, best wel leukquote:
Jeetje het zou slechter kunnenquote:
Geen Joy Division nu het moet wel leuk blijven geen ik ga me ophangen muziekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje wat ik tegen kom aan MP3 meuk hier, best wel leuk
Van Joy Division naar New Order naar Monaco, best leuk
Ik wil wat zeggen maar moet gewoon lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef pascalheister het volgende:
zo even gepoept, daar blijf je ook wel wakker van
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Joy Division nu het moet wel leuk blijven geen ik ga me ophangen muziek
In mijn top 20 all time staan New Order en Joy Division.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Joy Division is inderdaad niet vrolijk, en een beetje voor mijn tijd. Ik kwam er pas later achter dat New Order eigenlijk bestond uit de restanten van Joy Division. En New Order heb ik veel gehoord vroeger. En om dan nog dat projectje genaamd Monaco te luisteren daar achteraan is wel erg interessant om te horen
ik heb onbewust heel veel jaren 80 muziek opgepikt (lang leve mijn moederquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
In mijn top 20 all time staan New Order en Joy Division.
Ik ben een prtoduct van de jaren tachtig muziek. New Order ligt me nog mer dan Joy Division ondanks Ian Curtis.
Hij kan altijd zo heerlijk verbaasd kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:56 schreef Bluezz het volgende:
AZ dat koppie![]()
Wat een verbaasde blik.. alsof ie je voor het eerst ziet
Ik wil ook een Axelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:03 schreef Againzender het volgende:
Hij kan altijd zo heerlijk verbaasd kijkenen dan wapperen met zijn armpjes en beentjes
deze krijg je nietquote:
quote:
proost, ik ga voor de koffie...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:45 schreef popolon het volgende:
Ah de eerste vroege vogel, dan wordt het voor mij tijd om de laatste paar biertjes te pakken.
*mee doet*quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:39 schreef Bjoro het volgende:
Goooooooooooog moooooooooooooooorning Hoooooooooools
niet dat ik me zo voel hoor, maar misschien helpt het !
is er ook een zitzak die Bluezz heetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Ikea artikelen die naar Fokkers zijn vernoemd
sony lijkt me nooit rommel en de prijs ziet er ook leuk uit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:12 schreef just me het volgende:
ik denk erover om deze aan te schaffen.. zijn er kenners wakker
http://www.pixmania.nl/nl(...)b100.html?srcid=103#
Sony is altijd goed te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:12 schreef just me het volgende:
Hi Fries!quote:
Ik huppel hoor, verder heb ik een spreekverbodquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
Hebben jullie bij elkaar geslapen, dat jullie tegelijk binnen komen strompelen ?
je huppelt omdat je nog in een roes zit !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:35 schreef SCH het volgende:
Ik huppel hoor, verder heb ik een spreekverbod
Ik huppel en Franky strompeltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je huppelt omdat je nog in een roes zit !
en als je wel iets zegt dan krijg je![]()
En feli met Leo Beenhakker, Stefan Effenberg en Wil Tura !!!!quote:
hahahahquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
al eens gekeken op:
http://www.frau-am-steuer.de/
dan op lustiges en dan op Bilder
Oiquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:05 schreef Bjoro het volgende:
al eens gekeken op:
http://www.frau-am-steuer.de/
dan op lustiges en dan op Bilder
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oi
Hoe ging je tentamen gisteren?? ik heb dat ff gemist..
waar haal je dat vandaan??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.
Gullit naar Talpa
nu weet ik het zeker: ik ga Talpa niet inprogrammerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net, net niet. Hangt ervan af hoe goed mijn open vragen waren. Hoop wel dat ik hem gehaald heb.
Gullit naar Talpa
ja, dat lukte hem destijds in Rotterdam ook al zo goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Lachen, kan ie Feyenoord analyseren.
Halloquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:03 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
Idd, geen woorden maar daden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:33 schreef Againzender het volgende:
ja, dat lukte hem destijds in Rotterdam ook al zo goed!
ik ben bang dat ik alles heb opgedronken.....quote:
tja zal je wel nodig hebben met zo weinig nachtrust !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik alles heb opgedronken.....
als er dan zoveel vraag is zet ik wel ff nieuwequote:
een bed lijkt mij eigenlijk een stuk constructiever op dit moment, maar ja, dat staat zo vreemd op kantoor...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja zal je wel nodig hebben met zo weinig nachtrust !
nou, hoera enzo, ik zou liever in bed liggen nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:35 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb echt diep respect voor je AZ![]()
Dat jij zo veel werkt..
AZ for president
zou er zelf niet veel van verwachten, maarja ligt eraan wat je zelf wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:12 schreef just me het volgende:
Heb hem ook vast opgemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, hoera enzo, ik zou liever in bed liggen nu
ik ga vannacht ook heel lekker slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:42 schreef pascalheister het volgende:
ik slaap wel lekker zeg sinds ik vrijdag een nieuw matras heb
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er dan zoveel vraag is zet ik wel ff nieuwe
* koffie inschenktquote:
Bjoroooooooooooooooooooooooooooquote:
was jij weg danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |