op dit moment New Order !quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat schalt er in je oren AZ?
Ja, het is een beetje wat ik tegen kom aan MP3 meuk hier, best wel leukquote:
Jeetje het zou slechter kunnenquote:
Geen Joy Division nu het moet wel leuk blijven geen ik ga me ophangen muziekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje wat ik tegen kom aan MP3 meuk hier, best wel leuk
Van Joy Division naar New Order naar Monaco, best leuk
Ik wil wat zeggen maar moet gewoon lachen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef pascalheister het volgende:
zo even gepoept, daar blijf je ook wel wakker van
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen Joy Division nu het moet wel leuk blijven geen ik ga me ophangen muziek
In mijn top 20 all time staan New Order en Joy Division.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Joy Division is inderdaad niet vrolijk, en een beetje voor mijn tijd. Ik kwam er pas later achter dat New Order eigenlijk bestond uit de restanten van Joy Division. En New Order heb ik veel gehoord vroeger. En om dan nog dat projectje genaamd Monaco te luisteren daar achteraan is wel erg interessant om te horen
ik heb onbewust heel veel jaren 80 muziek opgepikt (lang leve mijn moederquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
In mijn top 20 all time staan New Order en Joy Division.
Ik ben een prtoduct van de jaren tachtig muziek. New Order ligt me nog mer dan Joy Division ondanks Ian Curtis.
Hij kan altijd zo heerlijk verbaasd kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:56 schreef Bluezz het volgende:
AZ dat koppie![]()
Wat een verbaasde blik.. alsof ie je voor het eerst ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |