Volgens mij komt dat nare softwarepakket waar ik mee zit uit Delftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik veilig binnenkomen na een avond vergaderen ??
ja.. ik liet even een dvd-tje vallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:20 schreef pascalheister het volgende:
Justduik waarom sta je ineens krom voor mij![]()
terugsturen.. vast niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat nare softwarepakket waar ik mee zit uit Delft
dat is ook mijn advies, eens kijken of het managementteam dat accepteertquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:24 schreef just me het volgende:
[..]
terugsturen.. vast niet te vertrouwen![]()
Vats niet maar dat team mss weer welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
dat is ook mijn advies, eens kijken of het managementteam dat accepteertVats niet
ga het zelf terugbrengen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is ook mijn advies, eens kijken of het managementteam dat accepteertVats niet
MT is ook aardigd vatsig andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vats niet maar dat team mss weer wel
met pek en verenquote:
ben je het schijfje nu kwijt ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:23 schreef just me het volgende:
[..]
ja.. ik liet even een dvd-tje vallen
en dan kom je hier koffiedrinkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
MT is ook aardigd vatsig anders
[..]
met pek en veren
daar laat ik me niet over uitquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben je het schijfje nu kwijt ?
wordt het toch og gezelligquote:
het overkomt jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeej dos hoe krijg je dat voor elkaar
en JustMuts gaat wekker zetten want het grofvuil mag nu nog niet naar buiten maar moet morgen voor 07.30 uur buiten staanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
En blumsj is coming
* Bluezz gaat restantje Bad Timing kijken..
weltrusten, ik moet er om 6 uur uit eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:39 schreef just me het volgende:
[..]
en JustMuts gaat wekker zetten want het grofvuil mag nu nog niet naar buiten maar moet morgen voor 07.30 uur buiten staan![]()
welterusten
en liev zijn hier![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
En blumsj is coming
* Bluezz gaat restantje Bad Timing kijken..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het schijnt bedtijd te zijn, maar ik blijf nog even...
edit: En de reden dat is Bloem!
* Againzender trekt nog een fles bier openquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Het schijnt bedtijd te zijn, maar ik blijf nog even...
edit: En de reden dat is Bloem!
Ja het is wel goed! Beetje druk met werken enzo.. en mijn pc was ermee opgehoudenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:47 schreef Againzender het volgende:
He Bloem, hoest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |