albumhoes:quote:Ze komen uit San Diego, maar ik weet niet in hoeverre dat zal helpen. In Nederland kennen we ze vooral van een klein hitje dat ze gehad hebben.
Welke band?quote:Well I walked outside into a sunny day
called some friends to back my play
went downtown to taste a few
then over to the coast
to see what kind of trouble we could get into
what trouble we could get into (3x)
in sweet home San Diego
now over to p.b. the tanning ladies
San Diego girls they drive me crazy
hooked up on a number or two
I'll call 'em later
to see what kind of trouble we could get into
what trouble we could get into (3x)
Niet te veel naar Gambolputty luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:27 schreef peaceman het volgende:
Was het trouwens Mental As Anything?
En die zocht ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Berkery het volgende:
Sprung Monkey?
ook 500 ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef ranja het volgende:
500
iemand enig idee hoeveel vragen er gesteld zijn?
Een paar jaar terug had een topic veel minder posts nodig voor ie vol was, trouwens. 236 of 256 of zo? Ik weet het niet meer.quote:
quote:
There's a party goin' on right here
A celebration to last throughout the years
So bring your good times, and your laughter too
We gonna celebrate your party with you![]()
Zo oud is trivia toch niet? Maar we kunnen controleren, Berkery (?) had laatst het eerste deel uit de diepste krochten van Fok opgeduikeltquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een paar jaar terug had een topic veel minder posts nodig voor ie vol was, trouwens. 236 of 256 of zo? Ik weet het niet meer.
Dat nummer is een erg grote hit in huize Berkery, Zoë heeft zo'n muzikale kaart voor haar verjaardag gekregen met dat nummer. Ze vindt hem geweldig - open/dicht, open/dicht, open/dicht etc....quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
Kool & The Gang - Celebration
Klopt, Ik had nog een oude OP, ik zal de rij even met oude topics even in het discussietopic zetten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo oud is trivia toch niet? Maar we kunnen controleren, Berkery (?) had laatst het eerste deel uit de diepste krochten van Fok opgeduikelt
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat nummer is een erg grote hit in huize Berkery, Zoë heeft zo'n muzikale kaart voor haar verjaardag gekregen met dat nummer. Ze vindt hem geweldig - open/dicht, open/dicht, open/dicht etc....
Haar ouders zijn iets minder enthousiast![]()
Inderdaad dusquote:
zow dat duurde lang zeg... en ik dacht nog wel dat het een makkie was.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef Berkery het volgende:
World Party
Tja ik dacht dat de aanwijzing met dit topic wel wat belletjes zou laten rinkelen en ik vond de door mij aangepaste laatste alinea wel grappig....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef ranja het volgende:
Ik ken maar 1 Worldparty nummer, dat ik niet van tekst zou herkennen waarschijnlijk en dat is niet deze
Bij mij viel het kwartje veeel laterquote:
quote:When I wake up, well I know xxxxxxxx,
xxxxxxxx the man who wakes up next to you
When I go out, yeah I know xxxxxxxxxx
xxxxxxxx the man who goes along with you
If I get drunk, well I know xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx the man who gets drunk next to you
And if I haver, hey I know xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx the man who's havering to you
quote:But I would walk xxxxxxxx
And I would walk xxxxxxxxxxx
Just to be the man who walked a thousand miles
To fall down at your door
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef Berkery het volgende:
Proclaimers - I'm gonna be (500 Miles)
Wilde ik net ook doen![]()
wat een puik planquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
Wat te doen bij Fok! Muziek Trivia jubilea
Misschien een beetje lastig maar je zou bij de eindstanden per jaar het aantal gegeven punten kunnen optellen, dan heb je enig idee hoeveel vragen er zijn gesteld, in ieder geval het aantal vragen waarop het goede antwoord is gegeven... maar ik weet niet of dit praktisch uitvoerbaar is...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef ranja het volgende:
500
iemand enig idee hoeveel vragen er gesteld zijn?
en de dubbelepuntentopics dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien een beetje lastig maar je zou bij de eindstanden per jaar het aantal gegeven punten kunnen optellen, dan heb je enig idee hoeveel vragen er zijn gesteld, in ieder geval het aantal vragen waarop het goede antwoord is gegeven... maar ik weet niet of dit praktisch uitvoerbaar is...
Ow ja.... gefeliciteerd Triviaspeleres met de 500e![]()
Chrisopher Lee die samenwerkt met een hardrockband. Ik dacht dat het Rhapsody was.quote:
Perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Chrisopher Lee die samenwerkt met een hardrockband. Ik dacht dat het Rhapsody was.
Natuurlijk Heavy D in dit topicquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
heavy d?
5 goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:27 schreef peaceman het volgende:
Isn't she lovely
Master Blaster
I just called to say
I wish
Happy birthday
Yester me yester you
Sir Duke
die hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:34 schreef Mark het volgende:
Ebony and Ivory mis ik, of staat die officieel op naam van Macca?
Of USA for Afrika - We Are The World?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
98 Degrees & Stevie - BE TRue To Your Heart
En dat nummer met Blue dan?
Of deed ie ook mee met Band Aid? Ja toch?
Met Blue? Dat was Elton John toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
band aid telt niet mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Telt ook niet mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of USA for Afrika - We Are The World?
yepquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:55 schreef peaceman het volgende:
How come how long met Babyface in elkgeval... alleen die laatste dus nog.....
Die's al genoemd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:16 schreef Mark het volgende:
Ik kan alleen nog yester-me, yester-you bedenken. Geen idee of dat iets met Dylan te maken heeft
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:15 schreef peaceman het volgende:
Of Blowin in the wind?
Vanwege topic D en het feit dat ze vriendjes zijn gok ik op Tenacious D & Foo Fightersquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:20 schreef peaceman het volgende:
Wie gaan er mee als voorprogramma op de tournee van de FF? (welke FF ik bedoel mag je zelf raden)
FF is natuurlijk Fantastic Fourquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:20 schreef peaceman het volgende:
Wie gaan er mee als voorprogramma op de tournee van de FF? (welke FF ik bedoel mag je zelf raden)
Goh, gaat Franz Ferdinand met Tenacious D op tour dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:29 schreef peaceman het volgende:
Sb heeft het half goed...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, gaat Franz Ferdinand met Tenacious D op tour dan?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef Neleos het volgende:
Kaiser Chiefs voorprogramma van Foo Fighters?
Ik heb de titel in het voorbijgaan ook ergens gelezen, maar ik weet alleen dat ie lang was en dat het eindigde op '...with Franz Ferdinand'. Iets als 'you're gonna have a better time with FF', maar veel precieser weet ik het ook niet. Daar was de titel veel te lang voor, het nieuws veel te recent, en mijn interesse veel te kortstondig (alhoewel ik FF wel een leuke band vindquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:45 schreef peaceman het volgende:
ik had zo veel beter van jullie verwacht...![]()
Kijk dit begint in de richting te zitten...maar mijn vorige post was ook een hint...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb de titel in het voorbijgaan ook ergens gelezen, maar ik weet alleen dat ie lang was en dat het eindigde op '...with Franz Ferdinand'. Iets als 'you're gonna have a better time with FF', maar veel precieser weet ik het ook niet. Daar was de titel veel te lang voor, het nieuws veel te recent, en mijn interesse veel te kortstondig (alhoewel ik FF wel een leuke band vind).
you're gonna be so much better with FF?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk dit begint in de richting te zitten...maar mijn vorige post was ook een hint...
Nieuws is al een dag oud hoor![]()
Ja sorry, ik heb vanmiddag pas een sessie bij Tattoo Henkie om die titel op de binnenkant van mijn ooglid te tattooëren.quote:
nog 4 woorden.. maar je bent op de goede weg... Let op mijn eerdere hint!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
you're gonna be so much better with FF?
Grobbel +2quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:12 schreef Grobbel het volgende:
You could have it?
quote:After 1988's brilliant but abrasive,
' sound couldn't get much more extreme. Their Elektra debut,
, reins in the noise in favor of pop songcraft and accessibility. Producer Gil Norton's sonic sheen adds some polish, but
' tighter songwriting focuses the group's attack.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan leren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Ik heb al in de eerste post in dit topic aangegeven dat het me worst zal weten hoe dit topic heet, en als dit niet de bedoeling was, dan een mod het maar moet veranderen. Het is mij om het even, in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef belsen het volgende:
Volgens mij moet dit dus eigenlijk deel DI, zijn...
Ja, daar hoef je de bandnamen niet eens voor te kennen.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, daar hoef je de bandnamen niet eens voor te kennen.
Maar hopelijk heeft TSE een iets minder voor de hand liggend antwoord in gedachten.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, daar hoef je de bandnamen niet eens voor te kennen.
Maar hopelijk heeft TSE een iets minder voor de hand liggend antwoord in gedachten.
De som is goed, maar niet alle bands...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
5ive
3 Dog Night
36 Crazyfists
Sum 41
Blink 182
Men 2 B
Stars on 54
Current 84?
Electric 6
UB 40
Level 42
Jackson 5
= 500?
stars on 45 toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De som is goed, maar niet alle bands...
Smart ass! GROBBEL + 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef Grobbel het volgende:
5ive
3 Dog Night
36 Crazyfists
Sum 41
Blink 182
Men 2 B
Stars on 45
Current 93
Electric 6
UB 40
Level 42
Jackson 5
=
500.
quote:
Het zou nochtans wel een geslaagde schurkenstreek zijn geweest als het antwoord 501 of 499 was geweest.quote:
Current 93 was ook fout in je antwoord, dus je hoeft er geen nachtrust over te verliezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Genekt door m'n eigen tiepvaut
Is al veranderd. Hij lag inderdaad erg voor de hand, maar bij een feestje horen nu eenmaal cadeautjes, nietwaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn smart-ass aard niet verloochenen wil, maar dat moet +2 zijn.
Ja, die wist ik niet. Dus had ik het verschil genomen tussen de som van die anderen en 500.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Current 93 was ook fout in je antwoord, dus je hoeft er geen nachtrust over te verliezen.
Inderdaad. Ik kan me sowieso de laatste keer niet meer herinneren dat ik een enigszins creatieve vraag heb gesteld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is al veranderd. Hij lag inderdaad erg voor de hand, maar bij een feestje horen nu eenmaal cadeautjes, nietwaar?![]()
Wie isquote:was the product of a bleak period in
's life. After his 1996 album sold only 500 copies, he was evicted from his apartment and was so poor that he could not even afford to buy Hailie diapers.
Nou, grijp je kans. Ik heb in ieder geval een pesthekel aan lijstjesvragen, dus van mij zul je geen last hebben bij Daisy's nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik maak geloof ik al aardig kans op de jubileum "net-niet prijs". Eerst wel de Pixies weten, maar niet het album, dan een tiepvautje, nu net te laat zijn.....![]()
Sorry Peaceman, maar SUNday kan ik echt niet goedrekenen. Punten gaan dus naar Timbob!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef timbob het volgende:
Finley Quaye - Sunday Shining
Boards of canada - The Beach At Redpoint
nightmares on wax - gambia via vagator beach
Admiral Freebee - Mediterranean Sea
Nuyorican Soul - I Am The Black Gold Of The Sun (4 Hero Remix) (tevens mini riperton uiteraard)
norman blake - you are my sun shine
new order - The beach
Supergrass - sun hits the sky
Groove Armada - Suntoucher
Shpongle - once upon the sea of blissful awareness
't Wordt er niet beter opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou, grijp je kans. Ik heb in ieder geval een pesthekel aan lijstjesvragen, dus van mij zul je geen last hebben bij Daisy's nieuwe vraag.
Je hebt gelijk... moest snel zijn wist ik en ik kon even niet op die 10e komen, dus improvisatie, maar volledig terrecht afgekeurd hoor....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Sorry Peaceman, maar SUNday kan ik echt niet goedrekenen. Punten gaan dus naar Timbob!
ik heb maar 1 pumpkins album, en die heb ik al 's als CCC gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Neleos het volgende:
Smashing Pumpkins - Mellon Collie & The Infinite Sadness?
The Future Sound of London - Lifeformsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef timbob het volgende:
net als je dacht dat het niet erger kon:
een extra kleine, nog baggererere CCC!
[afbeelding]
maar toch wel redelijk te herkennen denkik.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
The Future Sound of London - Lifeforms
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
idd, en ook het artwork is super
Welke TV tune is dit
In ieder geval een oud computerspel, inderdaad. Street Racer (SNES spel) doet het me vooral aan denken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:29 schreef Z het volgende:
Klinkt meer als een C64 tune ...
iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
spijkerhoek
Dat lijkt me geen hint als je de tune en de serie niet kentquote:
Voor die tijd een topserie en GTST mag hun schoenen niet eens poetsen wat mij betreft...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Beathoven het volgende:
De voorloper van GTST als ik me niet vergis, flutserie.. maar de muziek was wel ok
Je vergist jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Beathoven het volgende:
De voorloper van GTST als ik me niet vergis, flutserie.. maar de muziek was wel ok
Oei, iemand voelt zich hier op de teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor die tijd een topserie en GTST mag hun schoenen niet eens poetsen wat mij betreft...
quote:You don't seem to come around
Point your finger and make a sound
Dat was een c64 versie van de leader (Hans van Eijk project - Spijkerhoek theme), die van Patty & Shift (met Ellen van vrienden voor het leven) heb ik ook nog wel liggen als chiptunequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Je vergist jeDit was meer vergelijkbaar met 'Meiden van de wit' of 'All stars'.
Destijds vond ik het erg goed.... ik heb de single nog van Patty & Shift (met op de b-kant ongetwijfeld het muziekje wat jij wilde laten horen).
ow dat valt wel mee, maar een flutserie als GTST vergelijken met SH is onzin, vind ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oei, iemand voelt zich hier op de teentjes getrapt.
hehe ok, dat neem ik dan terugquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat valt wel mee, maar een flutserie als GTST vergelijken met SH is onzin, vind ik.![]()
Tss dat was snel en makkelijk.... meegaand typje?quote:
Ow, was dat Spijkerhoek-related? Vandaar dat het de top 40 haaldequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb de single nog van Patty & Shift (met op de b-kant ongetwijfeld het muziekje wat jij wilde laten horen).
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik vond het een leuke serie toen.
Welk nummer en van wie?
[..]
quote:Well with me and chipin' me and kisses?
Not the man in my life I know
And I been going to mystery misses
I respect the art of the show
Nummer 2 zelfsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:37 schreef Berkery het volgende:
Ow, was dat Spijkerhoek-related? Vandaar dat het de top 40 haalde![]()
Aubquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef DaisyDuke het volgende:
My Doorbell van The White Stripes
Damn, nu ziet ie meteen weer in m'n hoofd...
Een witte telefoon dan wel zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:14 schreef Mark het volgende:
Jan Smitje?
Je kent zijn piano? (niet dat hij alle toetsen nodig had)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een witte telefoon dan wel zeker?
Nee, maar hij speelde alleen maar met de witte toetsen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Je kent zijn piano? (niet dat hij alle toetsen nodig had)
de zwarte zijn naar de palingen (Volendamse analogie voor een bekende schippersterm)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar hij speelde alleen maar met de witte toetsen?
Geen duo, maar qua genre kom je in de buurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Agiath het volgende:
Lange Frans of Baas B?
Nee, deze clip is veel recenter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Die knul van mijn ringtone telefoon? Alan Clark?
Dat was ook de volgende op mijn goklijstje, maar nu zeg ik Brainpower.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Die knul van mijn ringtone telefoon? Alan Clark?
Nou en offie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Breenpower?
Daar maak je de blits mee op het schoolpleinquote:
Verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef peaceman het volgende:
placebo was mijn 1e gedacht...tot ik het rokje zag en toen dacht.. hmmm zou toch nog wel kunnen...
quote:Though criminally overlooked in their own lifetime,later emerged as one of the pivotal underground groups of the post-punk era; dreamy and enigmatic, their minimalist dirges presaged the rise of both the shoegazer and slowcore movements of the 1990s. The group formed in Boston, MA, in 1986 and comprised vocalist/guitarist Dean Wareham (a transplanted New Zealand native), bassist Naomi Yang and drummer Damon Krukowski, longtime friends who first met in high school in New York City before all three attended Harvard University.
Had je het ook geweten als ik minder lui was geweest en de namen had weggesmileyd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:45 schreef Z het volgende:
Dan is het Galaxie 500, foto herken ik niet, tekstje wel.
Ja, ik wist het bij het eerste zinnetje alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Had je het ook geweten als ik minder lui was geweest en de namen had weggesmileyd?
Z+2
quote:Of all the punk-inspired bands that came out of Boston in the early '80s, none were better than. Arty without being too pretentious, capable of writing gripping songs and playing with ferocious intensity.
Juistem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:56 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Mission of Burma
quote:We first caught [......] playing around New York City a couple of years ago, before he began recording his debut CD. His band was airtight. His piano playing was rock solid and impressive, but not flashy. His piano parts supported his melodies perfectly, forming an organic whole. And his voice was simply stunning.
Welk nummer?quote:I know a man ain't supposed to cry
But these tears I can't hold inside
"I Heard It Through The Grapevine" ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef Neleos het volgende:
I Heard It Throught The Grapevine
Kan je een hint geven?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:42 schreef Neleos het volgende:
Hoe heten de 3 K3's? Voornaam is genoeg.
Kristel, Karen & Kathleen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Kristel, Karin & Kathleen dacht ik.
Opvallend dat je ze op alfabetische volgorde heb gezet....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Dave_Mustaine het volgende:
K-Os
K's Choice
Kayne West
Kaiser Chiefs
Kathleen Edwards
Katie Melua
Keane
Keith Caputo
Khaled
Killers, The
Kraak & Smaak
Krezip
K.T. Tunstall
Kutmaster Kurt
Kyle Riabko
Voor Kris Kross krijg je het voordeel van de twijfel.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef brother52 het volgende:
Kane
Kriss kross
Konkhra
Kreator
Kaiser chiefs
Korn
Killing joke
King Diamond
King Crimson
Katatonia
Kyuss
Keane
Karma to burn
K's choice
Korkus
Ten eerste zijn het er wel 15 en ten tweede mag je je eigen muzieklijst raadplegen... maar goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Opvallend dat je ze op alfabetische volgorde heb gezet....![]()
Maar ten eerste zijn het er geen 15 en ten tweede zijn het ook niet allemaal bands.
Ok, wellicht een edit over het hoofd gezien. En je eigen muzieklijst mag je idd raadplegen, hoe discutabel ik die regel ook vind. Ik spreek ook geen oordeel over je uit hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het er wel 15 en ten tweede mag je je eigen muzieklijst raadplegen... maar goed
Je had er eerst 12 staan. Anders had ik mijn lijstje niet eens gepost.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het er wel 15 en ten tweede mag je je eigen muzieklijst raadplegen... maar goed
Maar niet 15 bandsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
Morgen op vakantie, koffer inpakken etc etc etcquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef peaceman het volgende:
DD waar zit je met je hoofd... 2 punten...![]()
Gelukkig, ik ben niet gek.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had er eerst 12 staan. Anders had ik mijn lijstje niet eens gepost.
Waar gaat de reis naartoe? Alvast heel veel plezier!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Morgen op vakantie, koffer inpakken etc etc etc
Spanje, dank u!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe? Alvast heel veel plezier!
quote:I was walking in the park dreaming of a spark
When I heard the sprinklers whisper
Shimmer in the haze of summer lawns
Then I heard the children singing
They were running through the rainbows
They were singing a song for you
Well it seemed to be a song for you
The one I wanted to write for you, for you
quote:blue, dilly dilly,
green
When I am King, dilly dilly, you will be Queen
A penny for your thoughts my dear