Je hebt gelijk... moest snel zijn wist ik en ik kon even niet op die 10e komen, dus improvisatie, maar volledig terrecht afgekeurd hoor....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Sorry Peaceman, maar SUNday kan ik echt niet goedrekenen. Punten gaan dus naar Timbob!
ik heb maar 1 pumpkins album, en die heb ik al 's als CCC gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Neleos het volgende:
Smashing Pumpkins - Mellon Collie & The Infinite Sadness?
The Future Sound of London - Lifeformsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef timbob het volgende:
net als je dacht dat het niet erger kon:
een extra kleine, nog baggererere CCC!
[afbeelding]
maar toch wel redelijk te herkennen denkik.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
The Future Sound of London - Lifeforms
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
idd, en ook het artwork is super
Welke TV tune is dit
In ieder geval een oud computerspel, inderdaad. Street Racer (SNES spel) doet het me vooral aan denken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:29 schreef Z het volgende:
Klinkt meer als een C64 tune ...
iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
spijkerhoek
Dat lijkt me geen hint als je de tune en de serie niet kentquote:
Voor die tijd een topserie en GTST mag hun schoenen niet eens poetsen wat mij betreft...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Beathoven het volgende:
De voorloper van GTST als ik me niet vergis, flutserie.. maar de muziek was wel ok
Je vergist jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Beathoven het volgende:
De voorloper van GTST als ik me niet vergis, flutserie.. maar de muziek was wel ok
Oei, iemand voelt zich hier op de teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor die tijd een topserie en GTST mag hun schoenen niet eens poetsen wat mij betreft...
quote:You don't seem to come around
Point your finger and make a sound
Dat was een c64 versie van de leader (Hans van Eijk project - Spijkerhoek theme), die van Patty & Shift (met Ellen van vrienden voor het leven) heb ik ook nog wel liggen als chiptunequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Je vergist jeDit was meer vergelijkbaar met 'Meiden van de wit' of 'All stars'.
Destijds vond ik het erg goed.... ik heb de single nog van Patty & Shift (met op de b-kant ongetwijfeld het muziekje wat jij wilde laten horen).
ow dat valt wel mee, maar een flutserie als GTST vergelijken met SH is onzin, vind ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oei, iemand voelt zich hier op de teentjes getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |