Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, daar hoef je de bandnamen niet eens voor te kennen.
Maar hopelijk heeft TSE een iets minder voor de hand liggend antwoord in gedachten.
De som is goed, maar niet alle bands...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
5ive
3 Dog Night
36 Crazyfists
Sum 41
Blink 182
Men 2 B
Stars on 54
Current 84?
Electric 6
UB 40
Level 42
Jackson 5
= 500?
stars on 45 toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De som is goed, maar niet alle bands...
Smart ass! GROBBEL + 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef Grobbel het volgende:
5ive
3 Dog Night
36 Crazyfists
Sum 41
Blink 182
Men 2 B
Stars on 45
Current 93
Electric 6
UB 40
Level 42
Jackson 5
=
500.
quote:
Het zou nochtans wel een geslaagde schurkenstreek zijn geweest als het antwoord 501 of 499 was geweest.quote:
Current 93 was ook fout in je antwoord, dus je hoeft er geen nachtrust over te verliezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Genekt door m'n eigen tiepvaut
Is al veranderd. Hij lag inderdaad erg voor de hand, maar bij een feestje horen nu eenmaal cadeautjes, nietwaar?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn smart-ass aard niet verloochenen wil, maar dat moet +2 zijn.
Ja, die wist ik niet. Dus had ik het verschil genomen tussen de som van die anderen en 500.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Current 93 was ook fout in je antwoord, dus je hoeft er geen nachtrust over te verliezen.
Inderdaad. Ik kan me sowieso de laatste keer niet meer herinneren dat ik een enigszins creatieve vraag heb gesteld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is al veranderd. Hij lag inderdaad erg voor de hand, maar bij een feestje horen nu eenmaal cadeautjes, nietwaar?![]()
Wie isquote:was the product of a bleak period in
's life. After his 1996 album sold only 500 copies, he was evicted from his apartment and was so poor that he could not even afford to buy Hailie diapers.
Nou, grijp je kans. Ik heb in ieder geval een pesthekel aan lijstjesvragen, dus van mij zul je geen last hebben bij Daisy's nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik maak geloof ik al aardig kans op de jubileum "net-niet prijs". Eerst wel de Pixies weten, maar niet het album, dan een tiepvautje, nu net te laat zijn.....![]()
Sorry Peaceman, maar SUNday kan ik echt niet goedrekenen. Punten gaan dus naar Timbob!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:20 schreef timbob het volgende:
Finley Quaye - Sunday Shining
Boards of canada - The Beach At Redpoint
nightmares on wax - gambia via vagator beach
Admiral Freebee - Mediterranean Sea
Nuyorican Soul - I Am The Black Gold Of The Sun (4 Hero Remix) (tevens mini riperton uiteraard)
norman blake - you are my sun shine
new order - The beach
Supergrass - sun hits the sky
Groove Armada - Suntoucher
Shpongle - once upon the sea of blissful awareness
't Wordt er niet beter opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou, grijp je kans. Ik heb in ieder geval een pesthekel aan lijstjesvragen, dus van mij zul je geen last hebben bij Daisy's nieuwe vraag.
Je hebt gelijk... moest snel zijn wist ik en ik kon even niet op die 10e komen, dus improvisatie, maar volledig terrecht afgekeurd hoor....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:24 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Sorry Peaceman, maar SUNday kan ik echt niet goedrekenen. Punten gaan dus naar Timbob!
ik heb maar 1 pumpkins album, en die heb ik al 's als CCC gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:31 schreef Neleos het volgende:
Smashing Pumpkins - Mellon Collie & The Infinite Sadness?
The Future Sound of London - Lifeformsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef timbob het volgende:
net als je dacht dat het niet erger kon:
een extra kleine, nog baggererere CCC!
[afbeelding]
maar toch wel redelijk te herkennen denkik.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
The Future Sound of London - Lifeforms
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
idd, en ook het artwork is super
Welke TV tune is dit
In ieder geval een oud computerspel, inderdaad. Street Racer (SNES spel) doet het me vooral aan denken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:29 schreef Z het volgende:
Klinkt meer als een C64 tune ...
iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
spijkerhoek
Dat lijkt me geen hint als je de tune en de serie niet kentquote:
Voor die tijd een topserie en GTST mag hun schoenen niet eens poetsen wat mij betreft...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Beathoven het volgende:
De voorloper van GTST als ik me niet vergis, flutserie.. maar de muziek was wel ok
Je vergist jequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Beathoven het volgende:
De voorloper van GTST als ik me niet vergis, flutserie.. maar de muziek was wel ok
Oei, iemand voelt zich hier op de teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor die tijd een topserie en GTST mag hun schoenen niet eens poetsen wat mij betreft...
quote:You don't seem to come around
Point your finger and make a sound
Dat was een c64 versie van de leader (Hans van Eijk project - Spijkerhoek theme), die van Patty & Shift (met Ellen van vrienden voor het leven) heb ik ook nog wel liggen als chiptunequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Je vergist jeDit was meer vergelijkbaar met 'Meiden van de wit' of 'All stars'.
Destijds vond ik het erg goed.... ik heb de single nog van Patty & Shift (met op de b-kant ongetwijfeld het muziekje wat jij wilde laten horen).
ow dat valt wel mee, maar een flutserie als GTST vergelijken met SH is onzin, vind ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oei, iemand voelt zich hier op de teentjes getrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |