quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef Neleos het volgende:
Kaiser Chiefs voorprogramma van Foo Fighters?
Ik heb de titel in het voorbijgaan ook ergens gelezen, maar ik weet alleen dat ie lang was en dat het eindigde op '...with Franz Ferdinand'. Iets als 'you're gonna have a better time with FF', maar veel precieser weet ik het ook niet. Daar was de titel veel te lang voor, het nieuws veel te recent, en mijn interesse veel te kortstondig (alhoewel ik FF wel een leuke band vindquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:45 schreef peaceman het volgende:
ik had zo veel beter van jullie verwacht...![]()
Kijk dit begint in de richting te zitten...maar mijn vorige post was ook een hint...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb de titel in het voorbijgaan ook ergens gelezen, maar ik weet alleen dat ie lang was en dat het eindigde op '...with Franz Ferdinand'. Iets als 'you're gonna have a better time with FF', maar veel precieser weet ik het ook niet. Daar was de titel veel te lang voor, het nieuws veel te recent, en mijn interesse veel te kortstondig (alhoewel ik FF wel een leuke band vind).
you're gonna be so much better with FF?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk dit begint in de richting te zitten...maar mijn vorige post was ook een hint...
Nieuws is al een dag oud hoor![]()
Ja sorry, ik heb vanmiddag pas een sessie bij Tattoo Henkie om die titel op de binnenkant van mijn ooglid te tattooėren.quote:
nog 4 woorden.. maar je bent op de goede weg... Let op mijn eerdere hint!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
you're gonna be so much better with FF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |