"I Heard It Through The Grapevine" ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:39 schreef Neleos het volgende:
I Heard It Throught The Grapevine
Kan je een hint geven?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:42 schreef Neleos het volgende:
Hoe heten de 3 K3's? Voornaam is genoeg.
Kristel, Karen & Kathleen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Kristel, Karin & Kathleen dacht ik.
Opvallend dat je ze op alfabetische volgorde heb gezet....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:51 schreef Dave_Mustaine het volgende:
K-Os
K's Choice
Kayne West
Kaiser Chiefs
Kathleen Edwards
Katie Melua
Keane
Keith Caputo
Khaled
Killers, The
Kraak & Smaak
Krezip
K.T. Tunstall
Kutmaster Kurt
Kyle Riabko
Voor Kris Kross krijg je het voordeel van de twijfel.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:53 schreef brother52 het volgende:
Kane
Kriss kross
Konkhra
Kreator
Kaiser chiefs
Korn
Killing joke
King Diamond
King Crimson
Katatonia
Kyuss
Keane
Karma to burn
K's choice
Korkus
Ten eerste zijn het er wel 15 en ten tweede mag je je eigen muzieklijst raadplegen... maar goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Opvallend dat je ze op alfabetische volgorde heb gezet....![]()
Maar ten eerste zijn het er geen 15 en ten tweede zijn het ook niet allemaal bands.
Ok, wellicht een edit over het hoofd gezien. En je eigen muzieklijst mag je idd raadplegen, hoe discutabel ik die regel ook vind. Ik spreek ook geen oordeel over je uit hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het er wel 15 en ten tweede mag je je eigen muzieklijst raadplegen... maar goed
Je had er eerst 12 staan. Anders had ik mijn lijstje niet eens gepost.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het er wel 15 en ten tweede mag je je eigen muzieklijst raadplegen... maar goed
Maar niet 15 bandsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:56 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
Morgen op vakantie, koffer inpakken etc etc etcquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef peaceman het volgende:
DD waar zit je met je hoofd... 2 punten...![]()
Gelukkig, ik ben niet gek.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had er eerst 12 staan. Anders had ik mijn lijstje niet eens gepost.
Waar gaat de reis naartoe? Alvast heel veel plezier!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:59 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Morgen op vakantie, koffer inpakken etc etc etc
Spanje, dank u!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe? Alvast heel veel plezier!
quote:I was walking in the park dreaming of a spark
When I heard the sprinklers whisper
Shimmer in the haze of summer lawns
Then I heard the children singing
They were running through the rainbows
They were singing a song for you
Well it seemed to be a song for you
The one I wanted to write for you, for you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |