hehe ok, dat neem ik dan terugquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat valt wel mee, maar een flutserie als GTST vergelijken met SH is onzin, vind ik.![]()
Tss dat was snel en makkelijk.... meegaand typje?quote:
Ow, was dat Spijkerhoek-related? Vandaar dat het de top 40 haaldequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb de single nog van Patty & Shift (met op de b-kant ongetwijfeld het muziekje wat jij wilde laten horen).
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik vond het een leuke serie toen.
Welk nummer en van wie?
[..]
quote:Well with me and chipin' me and kisses?
Not the man in my life I know
And I been going to mystery misses
I respect the art of the show
Nummer 2 zelfsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:37 schreef Berkery het volgende:
Ow, was dat Spijkerhoek-related? Vandaar dat het de top 40 haalde![]()
Aubquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:01 schreef DaisyDuke het volgende:
My Doorbell van The White Stripes
Damn, nu ziet ie meteen weer in m'n hoofd...
Een witte telefoon dan wel zeker?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:14 schreef Mark het volgende:
Jan Smitje?
Je kent zijn piano? (niet dat hij alle toetsen nodig had)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een witte telefoon dan wel zeker?
Nee, maar hij speelde alleen maar met de witte toetsen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Je kent zijn piano? (niet dat hij alle toetsen nodig had)
de zwarte zijn naar de palingen (Volendamse analogie voor een bekende schippersterm)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar hij speelde alleen maar met de witte toetsen?
Geen duo, maar qua genre kom je in de buurt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:22 schreef Agiath het volgende:
Lange Frans of Baas B?
Nee, deze clip is veel recenter.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Die knul van mijn ringtone telefoon? Alan Clark?
Dat was ook de volgende op mijn goklijstje, maar nu zeg ik Brainpower.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Die knul van mijn ringtone telefoon? Alan Clark?
Nou en offie!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Breenpower?
Daar maak je de blits mee op het schoolpleinquote:
Verkeerd gedachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:28 schreef peaceman het volgende:
placebo was mijn 1e gedacht...tot ik het rokje zag en toen dacht.. hmmm zou toch nog wel kunnen...
quote:Though criminally overlooked in their own lifetime,later emerged as one of the pivotal underground groups of the post-punk era; dreamy and enigmatic, their minimalist dirges presaged the rise of both the shoegazer and slowcore movements of the 1990s. The group formed in Boston, MA, in 1986 and comprised vocalist/guitarist Dean Wareham (a transplanted New Zealand native), bassist Naomi Yang and drummer Damon Krukowski, longtime friends who first met in high school in New York City before all three attended Harvard University.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |