Tja ik dacht dat de aanwijzing met dit topic wel wat belletjes zou laten rinkelen en ik vond de door mij aangepaste laatste alinea wel grappig....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef ranja het volgende:
Ik ken maar 1 Worldparty nummer, dat ik niet van tekst zou herkennen waarschijnlijk en dat is niet deze
Bij mij viel het kwartje veeel laterquote:
quote:When I wake up, well I know xxxxxxxx,
xxxxxxxx the man who wakes up next to you
When I go out, yeah I know xxxxxxxxxx
xxxxxxxx the man who goes along with you
If I get drunk, well I know xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx the man who gets drunk next to you
And if I haver, hey I know xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxx the man who's havering to you
quote:But I would walk xxxxxxxx
And I would walk xxxxxxxxxxx
Just to be the man who walked a thousand miles
To fall down at your door
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:28 schreef Berkery het volgende:
Proclaimers - I'm gonna be (500 Miles)
Wilde ik net ook doen![]()
wat een puik planquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
Wat te doen bij Fok! Muziek Trivia jubilea
Misschien een beetje lastig maar je zou bij de eindstanden per jaar het aantal gegeven punten kunnen optellen, dan heb je enig idee hoeveel vragen er zijn gesteld, in ieder geval het aantal vragen waarop het goede antwoord is gegeven... maar ik weet niet of dit praktisch uitvoerbaar is...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef ranja het volgende:
500
iemand enig idee hoeveel vragen er gesteld zijn?
en de dubbelepuntentopics dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Misschien een beetje lastig maar je zou bij de eindstanden per jaar het aantal gegeven punten kunnen optellen, dan heb je enig idee hoeveel vragen er zijn gesteld, in ieder geval het aantal vragen waarop het goede antwoord is gegeven... maar ik weet niet of dit praktisch uitvoerbaar is...
Ow ja.... gefeliciteerd Triviaspeleres met de 500e![]()
Chrisopher Lee die samenwerkt met een hardrockband. Ik dacht dat het Rhapsody was.quote:
Perfect.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Chrisopher Lee die samenwerkt met een hardrockband. Ik dacht dat het Rhapsody was.
Natuurlijk Heavy D in dit topicquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
heavy d?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |