quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
Alles opnieuw installeren. Zit niets anders op, B
en niet vergeten je mail te backuppen`quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Outlook CD erin en bij het autostart menu voor repareren kiezen. Als het dan nog steeds erin zit. even deinstalleren en opnieuw installeren
Ja oké maar dat doe ik sowieso alquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
en niet vergeten je mail te backuppen`
Welke outlook cd ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja oké maar dat doe ik sowieso al![]()
NIET vergeten dus
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
En ik sprak alzo: 'Eenen spelfout isch geenen ramp, maar in mijnen teen heb ick kramp'.dus!
dat zal niet veel helpen als je gewoon zo'n installer van microsoft.com pluktquote:
O die, maar ik gebruik de "gewone "outlook liever dan die van Officequote:
Nee dat kloptquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zal niet veel helpen als je gewoon zo'n installer van microsoft.com plukt
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Tenzij je Outlook op een andere CD hebt staan maar meestal staat hij op je Office CD/image
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zal niet veel helpen als je gewoon zo'n installer van microsoft.com plukt
Menig user denkt of dacht dat DAT mijn nick isquote:
je gebruikt outlook of outloko express?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O die, maar ik gebruik de "gewone "outlook liever dan die van Office![]()
Die zal wel werken neem ik aan als ik die installeer. Ik vind die alleen niet zo prettig werken.
Ik denk expressquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
je gebruikt outlook of outloko express?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
je gebruikt outlook of outloko express?
Ik zou het uitspreken als , khalinquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef Khalein het volgende:
[..]
Menig user denkt of dacht dat DAT mijn nick isVluchtig lezen en niet letten op wat er echt staat
tikfouten mochten van jouquote:
Optiefuh loezurtquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
Maar, maar... Ik kan slechts vlekkeloos Nederlands uitbrengen.
En dat terwijl je dondersgoed weet hoe het wel moetquote:
¿Què?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
En dat terwijl je dondersgoed weet hoe het wel moet
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kan ook niet anders want die fout heeft alleen maar betrekkin op Express
Geenen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
En ik sprak alzo: 'Eenen spelfout isch geenen ramp, maar in mijnen teen heb ick kramp'.dus!
Hmm. Ik voel me momenteel dus ècht ongewenst hè...quote:
het moet natuurlijk outloco zijn.. stom!quote:
Probeer het op z'n Engels uit te sprekenquote:
* qu63 Arty tegen houdtquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Ik voel me momenteel dus ècht ongewenst hè...
Ik ga anders weg hoor. Echt!
En, en... probeer me niet tegen te houden!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee peeps.
Spelfouten toegestaan? Maar, maar... Ik kan slechts vlekkeloos Nederlands uitbrengen.
Nou, ik kom wel eens terug als ik weer over spelling mag zeiken.
Laetrz, Artyquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dan typte ik het dus goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je spreekt het vast uit als 'galain' met zo'n keelklank 'g'. Ik stel me dan zo'n zoontje van een sjeik van een oliestaatje voor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:20 schreef Khalein het volgende:
Ik vond m in het frans(?) wel goed passen eigenlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef Khalein het volgende:
[..]
Probeer het op z'n Engels uit te sprekenDat zou al een ander resultaat op moeten leveren
*Trap na geeftquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
O weer zo'n puuritijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef ArtyShock het volgende:
Hee peeps.
Spelfouten toegestaan? Maar, maar... Ik kan slechts vlekkeloos Nederlands uitbrengen.
Nou, ik kom wel eens terug als ik weer over spelling mag zeiken.
Ja maar... Dan kom ik níet terug hoor. Ook niet als jullie me héél lief aankijken.quote:
Het wordt iets anders geschreven, maar het komt zowaar ook in het Afhaans voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je spreekt het vast uit als 'galain' met zo'n keelklank 'g'. Ik stel me dan zo'n zoontje van een sjeik van een oliestaatje voor.
quote:
Je grist naar strohalmen, maar vindt aan dit adres geen houvastquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Dan kom ik níet terug hoor. Ook niet als jullie me héél lief aankijken.
Niet? Typ dan eens hoe jij het zou doen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:24 schreef Khalein het volgende:
[..]
Niet echt, maar het worde U vergeven, vrouwe B![]()
"blijkbaar"quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Welbedankt.Je bent schijnbaar de enige.
Het is zijn beurt om sociaal te doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:26 schreef ArtyShock het volgende:
Welbedankt.Je bent schijnbaar de enige.
En jij komt ook niet op m'n verjaardagsfeestje.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
*Trap na geeft
Je hebt gelijk, maar kunnen we even ophouden nuquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"blijkbaar"
Schijnbaar gebruik je in Puritinië louter als het resultaat anders bleek te zijn dan je veronderstelt.
En in dit geval was hij écht de enige die je tegenhield![]()
Schijnbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
"blijkbaar"
Schijnbaar gebruik je in Puritinië louter als het resultaat anders bleek te zijn dan je veronderstelt.
En in dit geval was hij écht de enige die je tegenhield![]()
Kay-len, waarbij de "len" meer een "luhn" klank meekrijgt dan een "lehn" klank, maar niet genoeg om het als zodanig fonetisch te schrijvenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet? Typ dan eens hoe jij het zou doen?![]()
De enige Carlijn die ik ooit gekend heb was een behoorlijk smakelijke dame met erg bijzondere ogenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:13 schreef Khalein het volgende:
[..]
Menig user denkt of dacht dat DAT mijn nick isVluchtig lezen en niet letten op wat er echt staat
Jajaja... Ik zoek wel een paar stèrke schouders om op uit te huilen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:27 schreef Khalein het volgende:
Je grist naar strohalmen, maar vindt aan dit adres geen houvast![]()
Bewijs maar eens dat ik gelijk heb!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar kunnen we even ophouden nu
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Schijnbaar.
Het lijkt alsof hij me tegenhoudt. Echter, getuige Carlijn haar post, draait men hier wisseldiensten over wie de sociale rol elke dag vervult. En trouwens, mijn eigenwaarde is veel te afhankelijk van jullie om zomaar weg te lopen...
Hoe is het met de schouders van Dude gesteld?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:33 schreef ArtyShock het volgende:
Jajaja... Ik zoek wel een paar stèrke schouders om op uit te huilen.
Anders ga je de vraag beantwoorden in FMT.
Ja 10 voor taal is echt leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, veel plezier met uitvechten wie de beste spelling heeft: ik ben even tv kijken, straks terug
Nog even een suggestie: doe mee met 10 voor taal of het nationaal dictee (of hoe het ook heet) dan kom je er vanzelf wel achter.
Fijn dat je het even uitlegt, ookal wist ik hoe je het "behoorde" uittesprekenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Kay-len, waarbij de "len" meer een "luhn" klank meekrijgt dan een "lehn" klank, maar niet genoeg om het als zodanig fonetisch te schrijven
* PETS!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn dat je het even uitlegt, ookal wist ik hoe je het "behoorde" uittespreken
Ho, hee... Ik ga dus 'breed' en 'Dude' nooit weer samen in één zin gebruiken hè...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Khalein het volgende:
Hoe is het met de schouders van Dude gesteld?
Jammer. Maar dan wist je 'm vast ook niet toch? Want hij stond al eventjes open...quote:
waar ben je nog niet ontmaagd?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty? Ik heb zelf foto's geupload en gepost. Voor het eerst!!!! Eindelijk ontmaagd op Photobucket![]()
photobucket is KUTquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty? Ik heb zelf foto's geupload en gepost. Voor het eerst!!!! Eindelijk ontmaagd op Photobucket![]()
Ja want als je niet opppasd neem je ales serijeus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, veel plezier met uitvechten wie de beste spelling heeft: ik ben even tv kijken, straks terug
Nog even een suggestie: doe mee met 10 voor taal of het nationaal dictee (of hoe het ook heet) dan kom je er vanzelf wel achter.
Har har harquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
Ho, hee... Ik ga dus 'breed' en 'Dude' nooit weer samen in één zin gebruiken hè...
Jammer. Maar dan wist je 'm vast ook niet toch? Want hij stond al eventjes open...
hoiquote:
Hallo... er staan vier foto's. Mag het effe?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
photobucket is KUT
pBase is beter
Ik bedoel, op een goed moment is alles betaald... dan kan je beter opnieuw kijken wie de BESTE service biedt
Ik zag het, het nijntje! Wat goed. Mijn heldin. Je leert het nog wel eens.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ho, hee... Ik ga dus 'breed' en 'Dude' nooit weer samen in één zin gebruiken hè...
[..]
en de bierkoerier?quote:
Ik ben er nog niet helemaal uit... Valse bescheidenheid, of toch een missertje.quote:
Working on itquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zag het, het nijntje! Wat goed. Mijn heldin. Je leert het nog wel eens.
Nu nog al je lingeriefoto's met breezahbeschrijvingingen op CU2 en je bent weer helemaal bij.![]()
De laatste keer dat ik zei dat je het breed hebt hangen viel anders helemaal verkeerd...quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom?
Hoezo?
Leg eens uit lieve schat?![]()
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zei dat je het breed hebt hangen viel anders helemaal verkeerd...
quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bent niet kleurenblind verder toch...?
![]()
Maar één manier om daar achter te komen: bellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:44 schreef qu63 het volgende:
en de bierkoerier?
Ze hangen nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zei dat je het breed hebt hangen viel anders helemaal verkeerd...
nee denk het niet.quote:
dat was dus ook een hintquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar één manier om daar achter te komen: bellen.
Smurfentrekjes.quote:
Dat je even weet tegen wie je spreektquote:
Nee, inderdaad, het is meer... eh... léunen.quote:
subforumquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Smurfentrekjes.
Gewoon zeggen dat FHZ een suf forum is.
Een holbewoner een geweer tegen z'n slaap aandrukken maakt ook geen indruk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat je even weet tegen wie je spreekt
* Mental note: Machtsmisbruik modus moet oppoetsen
ah.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat je even weet tegen wie je spreekt
* Mental note: Machtsmisbruik modus moet oppoetsen
Ik pak het verdomd slecht aan hè?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een holbewoner een geweer tegen z'n slaap aandrukken maakt ook geen indruk.
Nou ja, wel een indruk, maar niet de indruk die je zou willen. Ach, pff, je begrijpt het wel.
je bent owned by nikkyquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah.
ik zou eens beginnen met notes maken, en dan een ban aanvragen
geen idquote:
Je bent stiekem gewoon te lief om een echte bitch te spelen. Maar ik zal het niet verder vertellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik pak het verdomd slecht aan hè?
No fucking way ga anders doot ofzowwwwquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bent stiekem gewoon te lief om een echte bitch te spelen. Maar ik zal het niet verder vertellen.
Doe nog maar een beetje oefenen anders.
ik vroeg het me ook al af jaquote:
geef maar toe, je kunt het niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
No fucking way ga anders doot ofzowwww
Beter?
ik ookquote:
Oh dan heeft ze me gewoon geblokkeerdquote:
Hou Speed, wat wordt het weer?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:01 schreef D.Rose het volgende:
[SGJ-mode]lalalalalalala[/SGJ-mode]
ze valt al de hele avond weg hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan heeft ze me gewoon geblokkeerd
Vraag es?
Wat heeft Es ermee te maken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan heeft ze me gewoon geblokkeerd
Vraag es?
Damn. Lost itquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geef maar toe, je kunt het niet meer
Mwoah. Klinkt meer als een AmyLee die boos is.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
No fucking way ga anders doot ofzowwww
Beter?
jawelquote:
Een wegtrekker of een tia'tje? Zo jong al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:06 schreef qu63 het volgende:
ze valt al de hele avond weg hoor
dat heb je sowieso op fok hoor, bij plaatjes >800 px breedquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
jawel
Heb het sowieso niet op die gratis hosting, doe het liever op me eigen webspace, geen gezeur met plaatjes die je toch niet mag hotlinken, die te groot zijn blablabla
ach, wanneer er weer een GCSC-n00b is houden wij onze mondquote:
ik gebruik het al tijden, naar volle tevredenheidquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
jawel
Heb het sowieso niet op die gratis hosting, doe het liever op me eigen webspace, geen gezeur met plaatjes die je toch niet mag hotlinken, die te groot zijn blablabla
Och, voor plaatjes die je maar een paar dagen online hoeft te hebben voor op een forum als dit is het wel handig hoor. Ik gebruik zelf www.imagehosting.us. Nog iets makkelijker en niets van gedoe met gebruikersprofielen enzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:08 schreef Sjowhan het volgende:
jawel
Mja, bedoel meer de bestandsgrootte. Een avatar mag hier ook 'maar' 60x60 zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heb je sowieso op fok hoor, bij plaatjes >800 px breed
een paar dagen wel, maar foto's die je host voor bijv topics niet, dan kan je beter je webspace gebruiken. En daarnaast; waarom zou je je daarvoor bestemde ruimte niet gebruiken? 't kost alleen maar de provider 'wat' bandbreedte, en jij hoeft niet te klierenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, voor plaatjes die je maar een paar dagen online hoeft te hebben voor op een forum als dit is het wel handig hoor. Ik gebruik zelf www.imagehosting.us. Nog iets makkelijker en niets van gedoe met gebruikersprofielen enzo.
Je vergeet erbij te zetten waaròm je mij zo fantastisch vindt.quote:
Duh, spreekt toch allemaal voor zichquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zetten waaròm je mij zo fantastisch vindt.
Ondanks dat het niet veel moeite is, is een site als imagehosting.us nèt iets makkelijker dan FTP opstarten, file uploaden, URL samenstellen... Plus, ik gebruik meestal m'n eigen site en daar zit toch ècht een bandbreedte limiet van 20 GB per maand op.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
een paar dagen wel, maar foto's die je host voor bijv topics niet, dan kan je beter je webspace gebruiken. En daarnaast; waarom zou je je daarvoor bestemde ruimte niet gebruiken? 't kost alleen maar de provider 'wat' bandbreedte, en jij hoeft niet te klieren
ik heb 15gig limietquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet veel moeite is, is een site als imagehosting.us nèt iets makkelijker dan FTP opstarten, file uploaden, URL samenstellen... Plus, ik gebruik meestal m'n eigen site en daar zit toch ècht een bandbreedte limiet van 20 GB per maand op.
Inderdaadquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er echt mee nokken lui, di t wordt veel te laat
Ik wou net zeggen. Is het niet eens bedtijd?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
het is idd allang kinderbedtijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat vergeet ik wel eens.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Duh, spreekt toch allemaal voor zich![]()
Sorryquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zetten waaròm je mij zo fantastisch vindt.
Trustequote:
quote:
Gevalletje oorzaak-gevolg?quote:
Bij complimentjes knijp ik een oogje toe.quote:
@home, 50 MB webspace 1 gig datalimiet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb 15gig limiet
en 500 mb ruimte
en een #$%^&*JU*UVG^&WUA-provider
Geluk marquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jaja, splevauten mogen in dit topic
wie complimenteerde jou dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bij complimentjes knijp ik een oogje toe.
olaquote:
Speedy zonet natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:24 schreef D.Rose het volgende:
wie complimenteerde jou dan?
nu echt dag dan maarquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi en doei, ik houd het voor gezien vandaag :w
En da's drie. Nu echt weg schat ik zo in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi en doei, ik houd het voor gezien vandaag
Aha, ben nog binnen de tijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi en doei, ik houd het voor gezien vandaag
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef qu63 het volgende:
Nie odkładaj do jutra tego co masz zrobić dziś.
ow.....uhhh........goed van je ASquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Speedy zonet natuurlijk.
Zo moeilijk is tussen de regels doorlezen toch niet?
Maar wat ik wilde zeggen: Laat spelfouten jullie niet weerhouden complimentjes naar mij te maken.
Goed van mij hè?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maareh....is die ondertitel niet een beetje zielig?
Właśnie kłade sie spać, dobranocquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef qu63 het volgende:
Nie odkładaj do jutra tego co masz zrobić dziś.
Ik ben toen ook echt gevallen op je nobele hart. Dat weet ik nog goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Speedy zonet natuurlijk.
Zo moeilijk is tussen de regels doorlezen toch niet?
Maar wat ik wilde zeggen: Laat spelfouten jullie niet weerhouden complimentjes naar mij te maken.
Goed van mij hè?
Mijn lief. Mijn muze. Mijn verlaat. Mijn remedie tegen bange dagen.quote:
virus...MSN...tomato, tomatoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het , het is een virus.![]()
hai lekkerding.
Ik bekijk dat met andere ogen. Dat was ècht wel een compliment.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
AS ? Dat klinkt helemaal niet als een compliment
hoe klinkt het dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och,quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn lief. Mijn muze. Mijn verlaat. Mijn remedie tegen bange dagen.![]()
Ehm. Insgelijks.quote:
Get yer mind out da gutterquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij ook lekker slapenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Właśnie kłade sie spać, dobranoc
O god... nu krijgen we het... de reprimande....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ehm. Insgelijks.![]()
Had ik je vandaag al verteld hoe veel ik op je gesteld ben?![]()
Aangezien het over jou gaat, is dat maar goed ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bekijk dat met andere ogen. Dat was ècht wel een compliment.
Hangt van de user afquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar mailen![]()
Of is dat ook een slecht iets ?![]()
Je bent sterk genoeg om dat zelf te bewerkstelligenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je helpt me niet eruit te komen?![]()
weet niet of al die mannen daar zin in hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar mailen![]()
Of is dat ook een slecht iets ?![]()
Bummer, waarom kom ik over als zo'n onafhankelijk vrouwtje .quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je bent sterk genoeg om dat zelf te bewerkstelligen
Neem ik je bij de hand, is het ook weer niet goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bummer, waarom kom ik over als zo'n onafhankelijk vrouwtje .![]()
Al die mannen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet of al die mannen daar zin in hebben
ze waren hier net allemaal aan het klagen dat je wegvielquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al die mannen ?![]()
Ik klets nogaltijd het meeste met mijn schoonzusje via msn, voor de rest valt het reuze mee![]()
Jajaja. 't Is al goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O god... nu krijgen we het... de reprimande....Sorry hoor
![]()
waarom wij geenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een beloofd telefoontje plegen en dan bijtijds naar bed.
Truste allemaal envoor Arty!
Hoe kom je erbij dat dat niet goed is?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Neem ik je bij de hand, is het ook weer niet goedMaak me gek
waarom krijgen wij eenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een beloofd telefoontje plegen en dan bijtijds naar bed.
Truste allemaal envoor Arty!
*handje geeft*quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je helpt me niet eruit te komen?![]()
Omdat verschil er moet wezen en ik sowieso het liefst met Arty zoenquote:
Dat wil nog niet zeggen dat ik met ze aan het kleppen wasquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze waren hier net allemaal aan het klagen dat je wegviel
zeg, jij...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef ArtyShock het volgende:
Ja. Nou. Ik had mezelf beloofd Million Dollar Baby te gaan kijken.
Laat ik dat maar eens gaan doen dan.
ow, okquote:Disclaimer: Mijn vertrek hier gelijktijdig met Dude berust louter op toevalligheid.![]()
Het is wel okay? |O|quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe kom je erbij dat dat niet goed is?
typen met een kat opschoot is niet handig![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat verschil er moet wezen en ik sowieso het liefst met Arty zoen![]()
Nu echt doei!
* Poef *
jajaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef ArtyShock het volgende:
Disclaimer: Mijn vertrek hier gelijktijdig met Dude berust louter op toevalligheid.![]()
Jouw schoot is zo groot dat er een kat èn een laptop op past?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe kom je erbij dat dat niet goed is?
typen met een kat opschoot is niet handig![]()
als dat zou kunnen is het geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jouw schoot is zo groot dat er een kat èn een laptop op past?
er zal er vast nog wel een leven, maar dé Enzo is dood jaquote:
Ja. Echt. Bijna.quote:
Doodsverwensing!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
Maak ik zelf wel uit enzo
Tuurlijk, dat geloven we meteenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef ArtyShock het volgende:
Disclaimer: Mijn vertrek hier gelijktijdig met Dude berust louter op toevalligheid.![]()
Mijn katjes zijn niet zo groot en ze liggen gedeeltelijk op schoot, gedeeltelijk op mijn laptopquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jouw schoot is zo groot dat er een kat èn een laptop op past?
ze ligt niet stil, telkens dat kopje op mijn arm. beweeg ik draait ze weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is wel okay? |O|
Typen met een kat op je toetsenbord is niet te doen, typen met een kat op schoot is lekker warmTenzij je met de flaptop zit te hannessen
Helaas zit er nog een aardig afstandje tussen Den Haag en Groningen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
Tuurlijk, dat geloven we meteen![]()
Trusten
that's where you go wrongquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neuh
Ik vind dat ik zelf wel weet wat uit en wat in is toch? Simpel zat.
Deze zwaai ziet er anders wel het zelfde uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Helaas zit er nog een aardig afstandje tussen Den Haag en Groningen...
Maar ik ga nog lang niet naar bed. Eerst nog een filmpje van 2:13.
Nu echt zwaai.
Het heeft een negatief effect op je tiksnelheid... Je gaat mij te traagquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ze ligt niet stil, telkens dat kopje op mijn arm. beweeg ik draait ze weer![]()
Ik kan ook het plot verraden, scheelt je wat tijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Helaas zit er nog een aardig afstandje tussen Den Haag en Groningen...
Maar ik ga nog lang niet naar bed. Eerst nog een filmpje van 2:13.
Nu echt zwaai.
Enzo is niet online, die ligt in zijn kistquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gelukkig niet.
't zal es wat zijn dat mensen online veranderen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het heeft een negatief effect op je tiksnelheid... Je gaat mij te traagMisschien dat ik zo maar eens iets anders ga doen. Filmpje kijken ofzo
in de trein?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft in de trein Triple X-2 State of the union gekeken...
zeg, vermoei je er niet meequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah dus hier zit jij te postkrikken
Ik heb vandaag nog helemaal niets gezien... Tijdtekortquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pas jij eens op je woorden, je hebt tijd zat om film te kijken .
qua postaantallen zit ik daarachter maar iets eronder dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah dus hier zit jij te postkrikken
en waarom zou ik jou niet missen danquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
qua postaantallen zit ik daarachter maar iets eronder dus![]()
Hai KSMiste je me? Zal wel niet
Hoe komt dat? Moest je vandaag weer dingen testen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niets gezien... Tijdtekort
Neh, vandaag was eerst een boel uitleg. Krijgen we een video te zien "Een hartinfarct... Hoe nu verder?"quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Moest je vandaag weer dingen testen ?
Makkelijk, AE is toch daar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
en waarom zou ik jou niet missen dan
hoe kan ik nu leven zonder men favoriete knuffel limbo'tje dan
ja, meestal word ik genegeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuk, heb je dat ook eens meegemaakt
Ze kijken al naar de toekomst? Als jullie allemaal oude mannetjes/vrouwtjes zijn ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Khalein het volgende:
[..]
Neh, vandaag was eerst een boel uitleg. Krijgen we een video te zien "Een hartinfarct... Hoe nu verder?"Niemand in de groep die een hartinfarct heeft gehad
die was hier van het weekend wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makkelijk, AE is toch daar?En zo te zien genoeg mannen, misschien willen die ook graag
knuffelen
grapje* Bengeltje killswitch knuffel geeft.
Video was niet spannend genoeg?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Khalein het volgende:
Niemand in de groep die een hartinfarct heeft gehad
Als je maar voor genoeg warmte hebt gezorgd om de weken door te komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
die was hier van het weekend wel jamaar ze is weer weg
![]()
*bengel knuffel terug geeft.
Bloody hope notquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
Ze kijken al naar de toekomst? Als jullie allemaal oude mannetjes/vrouwtjes zijn ?![]()
Hoe komt het dan dat je geen tijd had voor een FILM![]()
wij gaan beiden naar het eilandje dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je maar voor genoeg warmte hebt gezorgd om de weken door te komen
Of gaan jullie beide naar het eilandje
Nie zeureh... Je kunt daarna "inhalen" en da's leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef killswitch het volgende:
wij gaan beiden naar het eilandje dus
maar ze gaat ook nog dikke week op vakantie dus![]()
daar heb je wel weer een goed punt jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nie zeureh... Je kunt daarna "inhalen" en da's leuk
Hebben jullie niet gevraagd waarom ze dat lieten zien ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Khalein het volgende:
[..]
Bloody hope not
Moest nog wat huishoudelijkheden doen, boodschappen, kaartjes schrijven en posten, eten maken, spelletje doen, mensen op msn lastig vallen... Je dag is zo voorbij
ach, last is een groot woordquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
agut, beetje last van een minderwaardigheids complex?
Dan moet je je op het eiland maar eens flink laten gaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
wij gaan beiden naar het eilandje dus
maar ze gaat ook nog dikke week op vakantie dus![]()
*nateltquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplex is groter
onder het toeziend oog van moeder, vader, zus, nicht en tante?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet je je op het eiland maar eens flink laten gaan![]()
uhh, ja, ja, ja, ja en jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
onder het toeziend oog van moeder, vader, zus, nicht en tante?
Ach... Als je de band communicatief bekijkt, zie je duidelijk alle potentiele triggers terug. Onderwerpen die mensen moeten herkennen en die emoties of op z'n minst gesprekken los moeten maken. Thema's als angst, sociale isolatie, depressie, seksualiteit en nog meer van dat soort dingen die bij hartpatienten kunnen spelen. Helaas kon niemand er echt iets in herkennen geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:20 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben jullie niet gevraagd waarom ze dat lieten zien ?
Ozo, dat is best drukJe had ook de laatste twee weg kunnen laten en daar inplaats van een film kunnen kijken
voor de zekerheidquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
en daar moest je voor tellen ja
nee dat is fijn met zandquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet je je op het eiland maar eens flink laten gaan![]()
Neequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Khalein het volgende:
Mjah, ach... Beetje afwisseling ain't gonna kill me
uit ervaring ben ik het hier volledig mee eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee dat is fijn met zand
Liever een bed dan
het gaat schuren, en da's nizo prettigquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
uit ervaring ben ik het hier volledig mee eens![]()
Dus het gesprek erna was zo afgelopen en toen zijn jullie gezamelijk wat gaan drinken ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:24 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ach... Als je de band communicatief bekijkt, zie je duidelijk alle potentiele triggers terug. Onderwerpen die mensen moeten herkennen en die emoties of op z'n minst gesprekken los moeten maken. Thema's als angst, sociale isolatie, depressie, seksualiteit en nog meer van dat soort dingen die bij hartpatienten kunnen spelen. Helaas kon niemand er echt iets in herkennen geloof ik
Mjah, ach... Beetje afwisseling ain't gonna kill me
In de rokerigste kroeg die we konden vindenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef Bengeltje het volgende:
Dus het gesprek erna was zo afgelopen en toen zijn jullie gezamelijk wat gaan drinken ?![]()
Waar stond dat hij in het zand moets gaan krikken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee dat is fijn met zand
Liever een bed dan
oim nog maar niet te spreken over het zand wat je dagen later nog steeds tegenkomtquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
het gaat schuren, en da's nizo prettig
en beddenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar stond dat hij in het zand moets gaan krikken?
Er zijn daar ook mooie stukjes met gras![]()
Vooral helmgras, da's lang, stroef en dus ook weer pijnlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar stond dat hij in het zand moets gaan krikken?
Er zijn daar ook mooie stukjes met gras![]()
Stoer manquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef Khalein het volgende:
[..]
In de rokerigste kroeg die we konden vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |