weet niet of al die mannen daar zin in hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar mailen![]()
Of is dat ook een slecht iets ?![]()
Bummer, waarom kom ik over als zo'n onafhankelijk vrouwtje .quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je bent sterk genoeg om dat zelf te bewerkstelligen
Neem ik je bij de hand, is het ook weer niet goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bummer, waarom kom ik over als zo'n onafhankelijk vrouwtje .![]()
Al die mannen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet niet of al die mannen daar zin in hebben
ze waren hier net allemaal aan het klagen dat je wegvielquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Al die mannen ?![]()
Ik klets nogaltijd het meeste met mijn schoonzusje via msn, voor de rest valt het reuze mee![]()
Jajaja. 't Is al goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O god... nu krijgen we het... de reprimande....Sorry hoor
![]()
waarom wij geenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een beloofd telefoontje plegen en dan bijtijds naar bed.
Truste allemaal envoor Arty!
Hoe kom je erbij dat dat niet goed is?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:42 schreef Khalein het volgende:
[..]
Neem ik je bij de hand, is het ook weer niet goedMaak me gek
waarom krijgen wij eenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga een beloofd telefoontje plegen en dan bijtijds naar bed.
Truste allemaal envoor Arty!
*handje geeft*quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je helpt me niet eruit te komen?![]()
Omdat verschil er moet wezen en ik sowieso het liefst met Arty zoenquote:
Dat wil nog niet zeggen dat ik met ze aan het kleppen wasquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze waren hier net allemaal aan het klagen dat je wegviel
zeg, jij...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef ArtyShock het volgende:
Ja. Nou. Ik had mezelf beloofd Million Dollar Baby te gaan kijken.
Laat ik dat maar eens gaan doen dan.
ow, okquote:Disclaimer: Mijn vertrek hier gelijktijdig met Dude berust louter op toevalligheid.![]()
Het is wel okay? |O|quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe kom je erbij dat dat niet goed is?
typen met een kat opschoot is niet handig![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Omdat verschil er moet wezen en ik sowieso het liefst met Arty zoen![]()
Nu echt doei!
* Poef *
jajaquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef ArtyShock het volgende:
Ja. Nou. Ik had mezelf beloofd Million Dollar Baby te gaan kijken.
Laat ik dat maar eens gaan doen dan.
Disclaimer: Mijn vertrek hier gelijktijdig met Dude berust louter op toevalligheid.![]()
Jouw schoot is zo groot dat er een kat èn een laptop op past?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe kom je erbij dat dat niet goed is?
typen met een kat opschoot is niet handig![]()
als dat zou kunnen is het geen probleemquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jouw schoot is zo groot dat er een kat èn een laptop op past?
er zal er vast nog wel een leven, maar dé Enzo is dood jaquote:
Ja. Echt. Bijna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |