quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef qu63 het volgende:
Nie odkładaj do jutra tego co masz zrobić dziś.
ow.....uhhh........goed van je ASquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Speedy zonet natuurlijk.
Zo moeilijk is tussen de regels doorlezen toch niet?
Maar wat ik wilde zeggen: Laat spelfouten jullie niet weerhouden complimentjes naar mij te maken.
Goed van mij hè?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maareh....is die ondertitel niet een beetje zielig?
Właśnie kłade sie spać, dobranocquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:25 schreef qu63 het volgende:
Nie odkładaj do jutra tego co masz zrobić dziś.
Ik ben toen ook echt gevallen op je nobele hart. Dat weet ik nog goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Speedy zonet natuurlijk.
Zo moeilijk is tussen de regels doorlezen toch niet?
Maar wat ik wilde zeggen: Laat spelfouten jullie niet weerhouden complimentjes naar mij te maken.
Goed van mij hè?
Mijn lief. Mijn muze. Mijn verlaat. Mijn remedie tegen bange dagen.quote:
virus...MSN...tomato, tomatoquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het , het is een virus.![]()
hai lekkerding.
Ik bekijk dat met andere ogen. Dat was ècht wel een compliment.quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
AS ? Dat klinkt helemaal niet als een compliment
hoe klinkt het dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och,quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mijn lief. Mijn muze. Mijn verlaat. Mijn remedie tegen bange dagen.![]()
Ehm. Insgelijks.quote:
Get yer mind out da gutterquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij ook lekker slapenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Właśnie kłade sie spać, dobranoc
O god... nu krijgen we het... de reprimande....quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ehm. Insgelijks.![]()
Had ik je vandaag al verteld hoe veel ik op je gesteld ben?![]()
Aangezien het over jou gaat, is dat maar goed ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bekijk dat met andere ogen. Dat was ècht wel een compliment.
Hangt van de user afquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan maar mailen![]()
Of is dat ook een slecht iets ?![]()
Je bent sterk genoeg om dat zelf te bewerkstelligenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je helpt me niet eruit te komen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |