qua postaantallen zit ik daarachter maar iets eronder dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah dus hier zit jij te postkrikken
en waarom zou ik jou niet missen danquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
qua postaantallen zit ik daarachter maar iets eronder dus![]()
Hai KSMiste je me? Zal wel niet
Hoe komt dat? Moest je vandaag weer dingen testen ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:03 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog helemaal niets gezien... Tijdtekort
Neh, vandaag was eerst een boel uitleg. Krijgen we een video te zien "Een hartinfarct... Hoe nu verder?"quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Moest je vandaag weer dingen testen ?
Makkelijk, AE is toch daar?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
en waarom zou ik jou niet missen dan
hoe kan ik nu leven zonder men favoriete knuffel limbo'tje dan
ja, meestal word ik genegeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
leuk, heb je dat ook eens meegemaakt
Ze kijken al naar de toekomst? Als jullie allemaal oude mannetjes/vrouwtjes zijn ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Khalein het volgende:
[..]
Neh, vandaag was eerst een boel uitleg. Krijgen we een video te zien "Een hartinfarct... Hoe nu verder?"Niemand in de groep die een hartinfarct heeft gehad
die was hier van het weekend wel jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makkelijk, AE is toch daar?En zo te zien genoeg mannen, misschien willen die ook graag
knuffelen
grapje* Bengeltje killswitch knuffel geeft.
Video was niet spannend genoeg?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:11 schreef Khalein het volgende:
Niemand in de groep die een hartinfarct heeft gehad
Als je maar voor genoeg warmte hebt gezorgd om de weken door te komenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
die was hier van het weekend wel jamaar ze is weer weg
![]()
*bengel knuffel terug geeft.
Bloody hope notquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:13 schreef Bengeltje het volgende:
Ze kijken al naar de toekomst? Als jullie allemaal oude mannetjes/vrouwtjes zijn ?![]()
Hoe komt het dan dat je geen tijd had voor een FILM![]()
wij gaan beiden naar het eilandje dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je maar voor genoeg warmte hebt gezorgd om de weken door te komen
Of gaan jullie beide naar het eilandje
Nie zeureh... Je kunt daarna "inhalen" en da's leukquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:17 schreef killswitch het volgende:
wij gaan beiden naar het eilandje dus
maar ze gaat ook nog dikke week op vakantie dus![]()
daar heb je wel weer een goed punt jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:18 schreef Khalein het volgende:
[..]
Nie zeureh... Je kunt daarna "inhalen" en da's leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |