Doodsverwensing!quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
Maak ik zelf wel uit enzo
Tuurlijk, dat geloven we meteenquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:48 schreef ArtyShock het volgende:
Ja. Nou. Ik had mezelf beloofd Million Dollar Baby te gaan kijken.
Laat ik dat maar eens gaan doen dan.
Disclaimer: Mijn vertrek hier gelijktijdig met Dude berust louter op toevalligheid.![]()
Mijn katjes zijn niet zo groot en ze liggen gedeeltelijk op schoot, gedeeltelijk op mijn laptopquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jouw schoot is zo groot dat er een kat èn een laptop op past?
ze ligt niet stil, telkens dat kopje op mijn arm. beweeg ik draait ze weerquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:49 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is wel okay? |O|
Typen met een kat op je toetsenbord is niet te doen, typen met een kat op schoot is lekker warmTenzij je met de flaptop zit te hannessen
Helaas zit er nog een aardig afstandje tussen Den Haag en Groningen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
Tuurlijk, dat geloven we meteen![]()
Trusten
that's where you go wrongquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neuh
Ik vind dat ik zelf wel weet wat uit en wat in is toch? Simpel zat.
Deze zwaai ziet er anders wel het zelfde uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Helaas zit er nog een aardig afstandje tussen Den Haag en Groningen...
Maar ik ga nog lang niet naar bed. Eerst nog een filmpje van 2:13.
Nu echt zwaai.
Het heeft een negatief effect op je tiksnelheid... Je gaat mij te traagquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ze ligt niet stil, telkens dat kopje op mijn arm. beweeg ik draait ze weer![]()
Ik kan ook het plot verraden, scheelt je wat tijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Helaas zit er nog een aardig afstandje tussen Den Haag en Groningen...
Maar ik ga nog lang niet naar bed. Eerst nog een filmpje van 2:13.
Nu echt zwaai.
Enzo is niet online, die ligt in zijn kistquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
gelukkig niet.
't zal es wat zijn dat mensen online veranderen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het heeft een negatief effect op je tiksnelheid... Je gaat mij te traagMisschien dat ik zo maar eens iets anders ga doen. Filmpje kijken ofzo
in de trein?quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:58 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft in de trein Triple X-2 State of the union gekeken...
zeg, vermoei je er niet meequote:Op maandag 1 augustus 2005 23:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah dus hier zit jij te postkrikken
Ik heb vandaag nog helemaal niets gezien... Tijdtekortquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pas jij eens op je woorden, je hebt tijd zat om film te kijken .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |