Zoiets?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik krijg telkens de foutmelding .....msimn.exe
Weet niet hoe ik het weer werkend krijg..
Ik kan weinig zeggen over hoe school was in die tijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten, hoe ze in mijn klas deden![]()
Er zijn gewoon van die eikels, die zich dan zo slim voelen![]()
gaa?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar van dingen als "Hij opend" gaa niet alleen in mijn nek de haartjes kriebelen
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja bij mij ook merk ik
Vriendjes?![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joh zoveel maak je er niet en jij bent zéker niet de categorie 'Wrom zou ik me bes doen etc.'
![]()
Bij jou kan het mij althans geen zier verrotten
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan weinig zeggen over hoe school was in die tijdMaar ok, dat had je bij ons op de middelbare ook nog, maar dan vooral met frans en duits. Was zo'n ventje die vond zichzelf superslim en alles. Maar hij moest, om een hoger cijfer te krijgen, een stuk tekst in het frans voorlezen. In het frans spreek je dus de 't' aan het einde van een woord niet uit en hij deed dat dus ook niet. Maar omdat hij de hele tijd zo aan het opscheppen was zei ik de hele tijd zachtjes een 't' achter die woorden
De lerares trapte er nog in ook
![]()
![]()
Daarna deed ie niet meer zo vervelend gelukkig
![]()
Hm, jammer. Had je wat moeite bespaard, non?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh lazer op met je van dale
En het ligt nou eenmaal niet in mijn empirisch-rationele aard om "liefje, geloof me nou" als onomstotelijk bewijs te accepteren
Want? Daar moet je de humor toch van in kunnen zien. Trouwens, ik zat toen in de tweede dus: big dealquote:
Neh... 'k Weet nu waar ik in de rankings sta bij de tennismanagerquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Avond, een minder spetterende entree dan gisteravond![]()
Voor "Liefje" wil je best een keer zoenen hoor, maar daar gaat het hier niet omquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, jammer. Had je wat moeite bespaard, non?![]()
Alles opnieuw installeren. Zit niets anders op, Bquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat idd, nu maar uitzoeken wat ik moet doen![]()
Je zal er best eens op gewezen worden. Nou en? Weet je dat ook weer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]Dat gevoel krijg ik hier wel vaak.
Maar dat valt dus wel mee![]()
Dankje ..
Outlook CD erin en bij het autostart menu voor repareren kiezen. Als het dan nog steeds erin zit. even deinstalleren en opnieuw installerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat idd, nu maar uitzoeken wat ik moet doen![]()
Dag Engeltje.quote:
plebs?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VolkHeb je niets vriendelijkers
![]()
Op zich wel, en voor jou zeker, maar om dat nou in de openbaarheid te doen is ook weer zoiets....quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VolkHeb je niets vriendelijkers
![]()
Die jongen deed gewoon zijn best. *zichzelf herkent* . Door types als jij loop ik nu bij het riaggquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Want? Daar moet je de humor toch van in kunnen zien. Trouwens, ik zat toen in de tweede dus: big deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |