Nou maar ik heb anders wél een mooi karakterquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan niet uitgeprocedeerdmaar dat je dat dubbel vel niet ontkent is nog wel de grootste afgang van allemaal
Echtquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou maar ik heb anders wél een mooi karakter
O ja ik heb ergens gelezen dat dat ook wel belangrijk is. Een beetjequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar wat staat daar tegenover?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dat vind ik nog altijd stukken minder storend dan "hij opend"quote:
maar officieel is het dus geen goed nederlandschquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat vind ik nog altijd stukken minder storend dan "hij opend"
Ja inderdaad: Speedy opend hem nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf erover struikelen hoor.een tikfoutje hier en daar, okee, dat kan. Maar een derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd eindigt NOOIT ECHT NOOIT op een D. Vrijwel altijd op een T, met een paar uitzonderingen. Hij is, hij wil, hij zal, hij kan. Veel meer zijn er niet. Hij WILT is ook zoiets afschuwelijks.
sorry
dan heb je pech gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, maar als hij niet wil, wat dan?
enalaatste? Nee dat is ook hardstikke foutquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar officieel is het dus geen goed nederlandsch
Arty zegt altijd dat het zó mooi is dat ik er spaarzaam mee om moet springen en dus niet te veel moet praten en mijn gedachten willen uiten en zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ik heb ergens gelezen dat dat ook wel belangrijk is. Een beetje
Daar ben ik dan zeker het schoolvoorbeeld van?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan hier eigenlijk weinig mensen echt een verwijt maken. Het niveau van het lager onderwijs is de laatste decennia gewoon als een komeet omlaag geschoten
en dat een na laatste klopt ook niet eigenlijk.. je hebt de laatste, en dan nog een ernaquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
enalaatste? Nee dat is ook hardstikke fout
"op één na laatste" is het. Dan begrijp je ook waarom het zo isalleen dat woordje "op" verdampt als eerste.. Wat je ook kan gebruiken is "voorlaatste"
Maar goed, ik kan hier eigenlijk weinig mensen echt een verwijt maken. Het niveau van het lager onderwijs is de laatste decennia gewoon als een komeet omlaag geschoten
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
enalaatste? Nee dat is ook hardstikke fout
"op één na laatste" is het. Dan begrijp je ook waarom het zo isalleen dat woordje "op" verdampt als eerste.. Wat je ook kan gebruiken is "voorlaatste"
Mwoa, om eerlijk te zijn is het wel een beetje extreem hoe hard ik erover val, en ten dele is dat iets wat ik zelf doe. Dus daar houd ik dan rekening mee. Ik wil alleen nog wel even kwijt dat ik er een beetje doodziek van word hoeveel mensen er ineens "dyslexie hebben" als je erover begint.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hear hear![]()
Ik denk alleen wel dat je onderscheid moet maken tussen users. Sommigen vernaggelen hun taalgebruik uit luiheid en "Asje me maa begrijp wrom zou ik dan me bes doen?"
Maar sommigen, ach, daar weet je het van. Dan is dat gewoon een 'zwak puntje', zoals we allemaal wel iets hebben. En dan stoor ik me er totaal niet aan.
Gelukkig, want anders kun je wel een hoge flat op gaan zoeken na een dagje Fok!![]()
eigenlijk bedoeld hij gewoon dat je je muil moet houdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty zegt altijd dat het zó mooi is dat ik er spaarzaam mee om moet springen en dus niet te veel moet praten en mijn gedachten willen uiten en zo![]()
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en daar kun je niet altijd iets aan doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja inderdaad: Speedy opend hem niet
Maar fles, dan moet je SGJ ook steeds gaan verbeteren eigenlijk
Moet het "hartstikke" zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
En je hebt gelijk (onderwijs)
dara?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en dara kan je niet altijd iets aan doen
Wat ik niet snáp, wat er bij mij écht niet in wil, is dat als je dat vaak denkt, je dan niet even op internet opzoekt wat de regels zijn. Ik bedoel, je hoeft er niet eens meer voor naar de bieb ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar ben ik dan zeker het schoolvoorbeeld van?Maar serieus: ik heb heel vaak van: shit, moet daar een d of een t
Nou ja, meestal gok ik wel goed, maar toch, ik snap je punt
Das waar, kan je zelf ook niet altijd iets aan doen, maar toch..quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en daar kun je niet altijd iets aan doen
nee da's waar. Maar je kan het toch op z'n minst PROBEREN. Wat ik net al uitlegde, 3e persoon enkelvoud tegenwoordig eindigt NOOIT ECHT NOOIT op een D.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en dara kan je niet altijd iets aan doen
B.!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
O, het gaat over taalfouten![]()
Gil maar als het weer veilig is om binnen te komen .![]()
tikfout, hoor je mij geen enkel probleem over makenquote:
Dat is gewoon de spelling. Kan het ook niet helpen. Zal afgeleid zijn van 'hart verstikkende' of zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet het "hartstikke" zijn?En waarom dan?
*giltquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
Nee ok, maar ik denk er meestal niet aan of ik vergeet het gewoon weer na een tijdje.. Dan begin ik weer aan mezelf te twijfelen hoe de correcte spelling nu ook alweer was. Maar ik denk dat je over het algemeen op dat gebied niet al te veel te klagen hebt bij mij, gaat vrij goed toch over het algemeen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ik niet snáp, wat er bij mij écht niet in wil, is dat als je dat vaak denkt, je dan niet even op internet opzoekt wat de regels zijn. Ik bedoel, je hoeft er niet eens meer voor naar de bieb ofzo.
te gammelquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de spelling. Kan het ook niet helpen. Zal afgeleid zijn van 'hart verstikkende' of zo
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grappig .![]()
Maar ik blijf toch nog even op de achtergrond
kan de beste oferkomenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tikfout, hoor je mij geen enkel probleem over maken
Hardstikke of Hartstikke?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de spelling. Kan het ook niet helpen. Zal afgeleid zijn van 'hart verstikkende' of zo
Hé, kom eens terug?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
Liefje, geloof me nouquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hardstikke of Hartstikke?
We gaan het zien
O het was niet specifiek aan jou gericht. Ik hoor gewoon vaak mensen zeggen 'ik gok maar wat' en dan denk ik dus: zoek het anders even op of zo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik denk er meestal niet aan of ik vergeet het gewoon weer na een tijdje.. Dan begin ik weer aan mezelf te twijfelen hoe de correcte spelling nu ook alweer was. Maar ik denk dat je over het algemeen op dat gebied niet al te veel te klagen hebt bij mij, gaat vrij goed toch over het algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |