Niet dat de andere van die hoogstendjes waren maar tochquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:29 schreef Tha_T het volgende:
Ik kon btw geen goeie titel bedenken
Een nieuwe entry in de wiki?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou een nieuw topic openen, maar mijn aandacht werd plots door iets anders getrokken
oooh ik stelde me er iets spannenders bij voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zou een nieuw topic openen, maar mijn aandacht werd plots door iets anders getrokken
Ja hoi ik heb alweer taco's opquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:30 schreef remlof het volgende:
wie zou je doen?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoi ik heb alweer taco's op![]()
Nu wens ik wat after-diner-aandacht graag![]()
open dan een topic "wie wil mij doen?"quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoi Duderinnetje, ravissant aantrekkelijk schepsel met je roomblanke boezemquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hee Dude, lekker, taco's.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie nog op z'n werk zit.quote:
Je bent niet echt op de hoogte van de procedures hier hč?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
open dan een topic "wie wil mij doen?"![]()
Dus, alvastquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat 'ie nog op z'n werk zit.
Maar niet meer voor heel lang.
Jij draait ook overuren he?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
nee, ben nog in de leer fasequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent niet echt op de hoogte van de procedures hier hč?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Helemaal goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi Duderinnetje, ravissant aantrekkelijk schepsel met je roomblanke boezem![]()
Hoe volgaarne zou ik je schaken naar de gaard der rozen, alwaar we ons ongegeneerd zouden verlustigen aan elkander en ons beider vleselijke lusten, waarna je mijn vrucht zou dragen, tot er in het aanstonds naderende liefdesseizoen, de Lente, een meer dan perfect gevormd Dudeflesje uit je zou opstaan
Nou nou, je overschat me toch een weinig vrees ik, schatteboutquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Afgezien van die totaal ruptuur die je me daar in de schede probeert te schuiven
Ik bedoel intellectuele aandacht, jij vlerk!quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
open dan een topic "wie wil mij doen?"![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:44 schreef leonieke het volgende:
flosh
Maar je moet goed kijken wat het kind in de hand heeft, want dit kind heeft geluk: mag het volgend ritje gratis op de draaimolen![]()
Het ging hem wel om de flosh hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]alsof je gaat betalen voor de draaimolen
alsof je sowieso op de draaimolen gaat klimmen
Draaimolen is SUF
Altijd hetzelfde. Zijn ze blauw en dan voelen ze zich plots heel watquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel een beetje een attitude gekregen zeg die kutblauwe
edit: oh daar zal je d'r net hebben
ook suf. nooit gehoord van zoiets domsquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het ging hem wel om de flosh hoor![]()
Goed dat je even waarschuwt, anders hebben we te hoge verwachtingen en dan is het weer janken alom als je weggaat straks.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:43 schreef Gizmore het volgende:
Een hele goede avond allenIk blijf niet al te lang vanavond: ben nog moe van vandaag en het wordt uiteraard weer vroeg morgen
nou dat mag de lieve heer verhoeden zegquote:
Je hebt echt wat gemist in jouw jeugd hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ook suf. nooit gehoord van zoiets doms
Wel heel erg knap dat je daar een plaatje van hebt kunnen vinden trouwens
Met slotjes smijten en overal op Fok mijn machtswellust tentoonspreiden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hee Dude, lekker, taco's.
Wat ga je doen vanavond?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met slotjes smijten en overal op Fok mijn machtswellust tieten tentoonspreiden.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hoge verwachtingen van mij heeft, maar dat terzijdequote:Op maandag 1 augustus 2005 18:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed dat je even waarschuwt, anders hebben we te hoge verwachtingen en dan is het weer janken alom als je weggaat straks.
*beaamtquote:Op maandag 1 augustus 2005 18:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hoge verwachtingen van mij heeft, maar dat terzijde
Wow, iemand die dezelfde mening heeft als ikquote:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met slotjes smijten en overal op Fok mijn machtswellust tentoonspreiden.
En jij?
neuken is zooooooooooo overgewaardeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.
Bij gebrek aan die functie ga ik maar neuken ofzo.
Ja nu je het zegt...quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hoge verwachtingen van mij heeft, maar dat terzijde
Mwah, valt nogal mee vind ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuken is zooooooooooo overgewaardeerd
Ah oké!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen.
Bij gebrek aan die functie ga ik maar neuken ofzo.
Nee hier heb ik dat niet nodig omdat ik hier een verleden aan kwaliteitsposts heb waarmede ik dusdanig veel respect heb afgedwongen dat ik hier mijzelf kan en mag zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Spreid je macht hier maar even tentoon dan
Oh het gaat over neuken en Es is er meteen als de konijnen bij hoorquote:
Wees vooral jezelfquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hier heb ik dat niet nodig omdat ik hier een verleden aan kwaliteitsposts heb waarmede ik dusdanig veel respect heb afgedwongen dat ik hier mijzelf kan en mag zijn.
Jij kwaliteitsposts?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hier heb ik dat niet nodig omdat ik hier een verleden aan kwaliteitsposts heb waarmede ik dusdanig veel respect heb afgedwongen dat ik hier mijzelf kan en mag zijn.
Ik kom binnenvallen en het gaat over neuken, ik klets gewoon gezellig meequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het gaat over neuken en Es is er meteen als de konijnen bij hoor
Stukquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij kwaliteitsposts?You gotta be kidding me
Mwoa, als ik heel eerlijk moet zijn, dude heeft meerdere keren aangegeven kwaliteitsposts te KUNNEN maken. Dat moet ik van jou nog maar zienquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij kwaliteitsposts?You gotta be kidding me
Stu!quote:
Ja, ik ben gewoon ruim 2 weken weggeweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stuart
Dat is lang geleden.
Alles goed?
Ik ben er dan ook nog niet zo lang, plus: ik ben gewoon een baggeruserquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, als ik heel eerlijk moet zijn, dude heeft meerdere keren aangegeven kwaliteitsposts te KUNNEN maken. Dat moet ik van jou nog maar zien
Yeps en nu waarschijnlijk nog eens in mijn fietspakje springen zodat ik wat verder kan werken aan de conditie.quote:
Natuurlijk, het internetforum bestond nog niet of jij heette al zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stuk
Voor
Stuk.
Kwaliteitspost is my middle name vrind! Staat in mijn paspoort: Ankie Kwaliteitspost Jansen.
Ja de ambtenaar keek best vreemd op toen mijn vader mij kwam aangeven. Maar nu snappen ze wel waarom mijn ouders er op stonden!
Jouw postaantalquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon ruim 2 weken weggeweest![]()
Ja, alles is goed hoor, jij ook![]()
![]()
Moet je gaan studeren, kan je onbeperkt voor 70 euro per jaarquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yeps en nu waarschijnlijk nog eens in mijn fietspakje springen zodat ik wat verder kan werken aan de conditie.
En waarschijnlijk hebben we ook een fitnesscentrum gevonden. Alleen lijkt 450 euro per jaar me nogal veel geld, maar probably ken ik niets van de prijzen voor de fitness
Je hebt nog tijd genoeg hoor, want ik zal voorlopig niet meer veel postenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Stuart!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Heb die 23k net niet helemaal dicht kunnen fietsen
Ik dacht iets totaal anders, maar het zal aan mij liggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Natuurlijk, het internetforum bestond nog niet of jij heette al zoIk dacht trouwens dat je Rebekka heette?
Hier kennen ze dat niet echt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Moet je gaan studeren, kan je onbeperkt voor 70 euro per jaarUiteraard maak ik hier dan ook vrij regelmatig gebruik van
Alles oke meneertje?quote:
Ik moet de komende maand allemaal rare gasten gaan inwerkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd genoeg hoor, want ik zal voorlopig niet meer veel posten![]()
![]()
Hoi Flash![]()
Ik heb werkelijk geen idee wat het eigenlijk is, maar dat weet ik van bijna niemand hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht iets totaal anders, maar het zal aan mij liggen![]()
Opbouwen van je conditie is altijd goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jouw postaantal![]()
![]()
Hier alles goed. Verlof is halfweg en we zijn bezig aan onze conditie aan het werken. Niet dat ik me al echt frisser voel dan anders (en dat hadden ze me nochtans wijsgemaakt) maar tegen september ren ik de trappen op op school
![]()
Doei Leoniekequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef leonieke het volgende:
Oke, wij gaan fietsen.
Dus fietspakje here I come
Doei![]()
Doei leoniekequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef leonieke het volgende:
Oke, wij gaan fietsen.
Dus fietspakje here I come
Doei![]()
Die van mij is echt een doordenkertje hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat het eigenlijk is, maar dat weet ik van bijna niemand hier
Ik heb er gewoon voorlopig geen zin meer in om dagelijks te postenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet de komende maand allemaal rare gasten gaan inwerkenDus ik zal overdag door de week bar weinig online zijn
Dat is nu eenmaal zo bij een reguliere sportschool, mn broertje betaald zich er ook scheel aan maar die heeft veel geld en ik niet dus ja: moet wel daarquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier kennen ze dat niet echt.
Overal waar we proberen is het 30 euro of meer per maand.
Met mij ook, gister mijn oude postaantal verbrokenquote:
Ben je lekker bezig geweestquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij ook, gister mijn oude postaantal verbroken![]()
Dat is geen andwoordquote:
Oh en dat weet je nu al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon voorlopig geen zin meer in om dagelijks te posten![]()
Nee! Stuart! Wat doe je?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon voorlopig geen zin meer in om dagelijks te posten![]()
Klopt was zeker lekker bezigquote:
Dan welquote:
Lang niet gezien hierquote:
antwoort nķg slechterstquote:
GTA is zo zwaar verslavendquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt was zeker lekker bezig
Vandaag heb ik me maar weer even rustig gehouden.
Zonet even GTA SA gespeelt![]()
Kijk je op de klok: Damn is het alweer 6 uur![]()
Nu alweer bijna half 8
Ja, ik ben 1 week op vakantie geweest, die week daarvoor had ik helemaal geen zinquote:
Ik doe nu weer iets anders, maar blijf niet voorgoed weg hoorquote:
Wat anders als in...?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe nu weer iets anders, maar blijf niet voorgoed weg hoor![]()
Kloptquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
GTA is zo zwaar verslavendHoewel ik moet zeggen dat de eerste paar missies bij SA met dat ghetto (in Los Santos) enzo veeeel te makkelijk zijn en eigenlijk niet echt leuk
Het wordt pas leuk als je bij stad 2 (San Fierro) bent
Geen wonder dat jij neuken zooooo overgewaardeerd vindt, je moet eens van de komma's afstappen en je op mensen gaan richtenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen wonder dat jij neuken zooooo overgewaardeerd vindt, je moet eens van de komma's afstappen en je op mensen gaan richten.
Hoe doe je dat ook weer? Via het menu toch gewoon? En wat voor bestand geeft het, misschien dat ik het toevallig weetquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt
En het wordt alleen nog maar moeilijker.
En nu ik ook weet hoe je die replay's moet opslaan wil ik eigelijk nu alleen maar meer leuke stunts - grappen en grollen uithalen
Alleen nu moet ik nog weten met welk programma die die replaybestand kan omzetten.
welke extensie heeft zo'n bestand dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt
En het wordt alleen nog maar moeilijker.
En nu ik ook weet hoe je die replay's moet opslaan wil ik eigelijk nu alleen maar meer leuke stunts - grappen en grollen uithalen
Alleen nu moet ik nog weten met welk programma die die replaybestand kan omzetten.
quote:
Stund1.repquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
welke extensie heeft zo'n bestand dan?
Dag meneerquote:
hij zij meneer tegen mijquote:
Dat moet wel ergens op een site staan ofzo. Heb je al geprobeert om m met gewone mediaspelers te openen dan?quote:
Oķk! Ankie Rebekka kwaliteitspost Jansenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Natuurlijk, het internetforum bestond nog niet of jij heette al zoIk dacht trouwens dat je Rebekka heette?
gut. Ik zal het maar weer aanpakkenquote:
Dude-achtige uitspattingen, je kent het welquote:
Extension: REPquote:
Wat is Jansen dan een standaardachternaam bij al die vreemde voornamen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oķk! Ankie Rebekka kwaliteitspost Jansen
F1 = View last replayquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe doe je dat ook weer? Via het menu toch gewoon? En wat voor bestand geeft het, misschien dat ik het toevallig weet
Ahhhhhquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Even mijn jongste spammen![]()
[afbeelding]
is dat een konijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Hmz ik weet nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dude-achtige uitspattingen, je kent het wel
Niets persoonlijks hoor Dude
Oke dit snap ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef qu63 het volgende:
http://filext.com/detaillist.php?extdetail=rep
Kloptquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Mwoah, het is eigenlijk Jansen Van Oranje Nassau van Lippe-Biesterfeld. Maar dat is zo'n mond vol.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat is Jansen dan een standaardachternaam bij al die vreemde voornamen?
bekijk de pagina maar. 3e blok is de juistequote:
pijpen, das pas een mond volquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, het is eigenlijk Jansen Van Oranje Nassau van Lippe-Biesterfeld. Maar dat is zo'n mond vol.
Nee, mijn goudvis Theodoor.quote:
Ja maar dat moet voor jou toch geen probleem zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, het is eigenlijk Jansen Van Oranje Nassau van Lippe-Biesterfeld. Maar dat is zo'n mond vol.
Theodoor?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, mijn goudvis Theodoor.
Ja let niet op de kom, die moet ik even schoonmaken![]()
Nog zo iemand die een totaal verkeerd voorstellingsbeeld van mij heeftquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar dat moet voor jou toch geen probleem zijn
volgens mijn vriendin dan hequote:
Oke, het zal allemaal wel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
bekijk de pagina maar. 3e blok is de juiste
Dat beeld heb je zelf tot stand gebrachtquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog zo iemand die een totaal verkeerd voorstellingsbeeld van mij heeft
welke? die van blizzard?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke, het zal allemaal wel.
Als ik dan die website aanklik krijg ik toch een vaag website :S
In werkelijkheid ben je natuurlijk een kansloos uitgeprocedeerd asielzoekerinnetje waarbij je de ribbetjes kan tellen en met dubbel vel op de plekken waar andere vrouwen lekkere stevige h00t3rs hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog zo iemand die een totaal verkeerd voorstellingsbeeld van mij heeft
Yep, ik snap er geen fuckdeduck van :Squote:
Je hebt het eerst over je naakte bezwete lichaam uitgesmeerd en het daarna langzaam en smakkend van je vingertoppen gelikt?quote:
Uitgeprocedeerdquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben je natuurlijk een kansloos uitgeprocedeerd asielzoekerinnetje waarbij je de ribbetjes kan tellen en met dubbel vel op de plekken waar andere vrouwen lekkere stevige h00t3rs hebben
Bummer zeg ditgoffeju nog
Dan niet uitgeprocedeerdquote:
Dude!quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het eerst over je naakte bezwete lichaam uitgesmeerd en het daarna langzaam en smakkend van je vingertoppen gelikt?
Dat lijkt me wel erg sterkquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In werkelijkheid ben je natuurlijk een kansloos uitgeprocedeerd asielzoekerinnetje waarbij je de ribbetjes kan tellen en met dubbel vel op de plekken waar andere vrouwen lekkere stevige h00t3rs hebben
Bummer zeg ditgoffeju nog
gelsiktquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee zeg, Duder heeft haar verblijfsvergunning al lang en breed binnen
Mir scheiß egalquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee zeg, Duder heeft haar verblijfsvergunning al lang en breed binnen
Aardig he??quote:
wat betekend het dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat woord bestaat alleen in het turks
Op google ook al niksquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mir scheiß egal
Ik wil gewoon weten hoe het met die h00t3rs zit
quote:
Jaquote:
zeker weten mijnheer Flits!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
dat staat er
En het is taalverkrachting van het zuiverste water
uh.....neequote:Op maandag 1 augustus 2005 19:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt het eerst over je naakte bezwete lichaam uitgesmeerd en het daarna langzaam en smakkend van je vingertoppen gelikt?
gaat het wéér over seks hequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
dat staat er
En het is taalverkrachting van het zuiverste water
hij wildquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf erover struikelen hoor.een tikfoutje hier en daar, okee, dat kan. Maar een derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd eindigt NOOIT ECHT NOOIT op een D. Vrijwel altijd op een T, met een paar uitzonderingen. Hij is, hij wil, hij zal, hij kan. Veel meer zijn er niet. Hij WILT is ook zoiets afschuwelijks.
sorry
Nou maar ik heb anders wél een mooi karakterquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan niet uitgeprocedeerdmaar dat je dat dubbel vel niet ontkent is nog wel de grootste afgang van allemaal
Echtquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou maar ik heb anders wél een mooi karakter
O ja ik heb ergens gelezen dat dat ook wel belangrijk is. Een beetjequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar wat staat daar tegenover?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
dat vind ik nog altijd stukken minder storend dan "hij opend"quote:
maar officieel is het dus geen goed nederlandschquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat vind ik nog altijd stukken minder storend dan "hij opend"
Ja inderdaad: Speedy opend hem nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf erover struikelen hoor.een tikfoutje hier en daar, okee, dat kan. Maar een derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd eindigt NOOIT ECHT NOOIT op een D. Vrijwel altijd op een T, met een paar uitzonderingen. Hij is, hij wil, hij zal, hij kan. Veel meer zijn er niet. Hij WILT is ook zoiets afschuwelijks.
sorry
dan heb je pech gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, maar als hij niet wil, wat dan?
enalaatste? Nee dat is ook hardstikke foutquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar officieel is het dus geen goed nederlandsch
Arty zegt altijd dat het zķ mooi is dat ik er spaarzaam mee om moet springen en dus niet te veel moet praten en mijn gedachten willen uiten en zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja ik heb ergens gelezen dat dat ook wel belangrijk is. Een beetje
Daar ben ik dan zeker het schoolvoorbeeld van?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik kan hier eigenlijk weinig mensen echt een verwijt maken. Het niveau van het lager onderwijs is de laatste decennia gewoon als een komeet omlaag geschoten
en dat een na laatste klopt ook niet eigenlijk.. je hebt de laatste, en dan nog een ernaquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
enalaatste? Nee dat is ook hardstikke fout
"op één na laatste" is het. Dan begrijp je ook waarom het zo isalleen dat woordje "op" verdampt als eerste.. Wat je ook kan gebruiken is "voorlaatste"
Maar goed, ik kan hier eigenlijk weinig mensen echt een verwijt maken. Het niveau van het lager onderwijs is de laatste decennia gewoon als een komeet omlaag geschoten
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
enalaatste? Nee dat is ook hardstikke fout
"op één na laatste" is het. Dan begrijp je ook waarom het zo isalleen dat woordje "op" verdampt als eerste.. Wat je ook kan gebruiken is "voorlaatste"
Mwoa, om eerlijk te zijn is het wel een beetje extreem hoe hard ik erover val, en ten dele is dat iets wat ik zelf doe. Dus daar houd ik dan rekening mee. Ik wil alleen nog wel even kwijt dat ik er een beetje doodziek van word hoeveel mensen er ineens "dyslexie hebben" als je erover begint.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hear hear![]()
Ik denk alleen wel dat je onderscheid moet maken tussen users. Sommigen vernaggelen hun taalgebruik uit luiheid en "Asje me maa begrijp wrom zou ik dan me bes doen?"
Maar sommigen, ach, daar weet je het van. Dan is dat gewoon een 'zwak puntje', zoals we allemaal wel iets hebben. En dan stoor ik me er totaal niet aan.
Gelukkig, want anders kun je wel een hoge flat op gaan zoeken na een dagje Fok!![]()
eigenlijk bedoeld hij gewoon dat je je muil moet houdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty zegt altijd dat het zķ mooi is dat ik er spaarzaam mee om moet springen en dus niet te veel moet praten en mijn gedachten willen uiten en zo![]()
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en daar kun je niet altijd iets aan doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja inderdaad: Speedy opend hem niet
Maar fles, dan moet je SGJ ook steeds gaan verbeteren eigenlijk
Moet het "hartstikke" zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
En je hebt gelijk (onderwijs)
dara?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en dara kan je niet altijd iets aan doen
Wat ik niet snáp, wat er bij mij écht niet in wil, is dat als je dat vaak denkt, je dan niet even op internet opzoekt wat de regels zijn. Ik bedoel, je hoeft er niet eens meer voor naar de bieb ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar ben ik dan zeker het schoolvoorbeeld van?Maar serieus: ik heb heel vaak van: shit, moet daar een d of een t
Nou ja, meestal gok ik wel goed, maar toch, ik snap je punt
Das waar, kan je zelf ook niet altijd iets aan doen, maar toch..quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en daar kun je niet altijd iets aan doen
nee da's waar. Maar je kan het toch op z'n minst PROBEREN. Wat ik net al uitlegde, 3e persoon enkelvoud tegenwoordig eindigt NOOIT ECHT NOOIT op een D.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Hou eens even op om daar grapjes over te maken, het is erg genoeg als je nederlands niet 100% is en dara kan je niet altijd iets aan doen
B.!quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
O, het gaat over taalfouten![]()
Gil maar als het weer veilig is om binnen te komen .![]()
tikfout, hoor je mij geen enkel probleem over makenquote:
Dat is gewoon de spelling. Kan het ook niet helpen. Zal afgeleid zijn van 'hart verstikkende' of zoquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet het "hartstikke" zijn?En waarom dan?
*giltquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
Nee ok, maar ik denk er meestal niet aan of ik vergeet het gewoon weer na een tijdje.. Dan begin ik weer aan mezelf te twijfelen hoe de correcte spelling nu ook alweer was. Maar ik denk dat je over het algemeen op dat gebied niet al te veel te klagen hebt bij mij, gaat vrij goed toch over het algemeen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ik niet snáp, wat er bij mij écht niet in wil, is dat als je dat vaak denkt, je dan niet even op internet opzoekt wat de regels zijn. Ik bedoel, je hoeft er niet eens meer voor naar de bieb ofzo.
te gammelquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de spelling. Kan het ook niet helpen. Zal afgeleid zijn van 'hart verstikkende' of zo
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grappig .![]()
Maar ik blijf toch nog even op de achtergrond
kan de beste oferkomenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tikfout, hoor je mij geen enkel probleem over maken
Hardstikke of Hartstikke?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de spelling. Kan het ook niet helpen. Zal afgeleid zijn van 'hart verstikkende' of zo
Hé, kom eens terug?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
Liefje, geloof me nouquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hardstikke of Hartstikke?
We gaan het zien
O het was niet specifiek aan jou gericht. Ik hoor gewoon vaak mensen zeggen 'ik gok maar wat' en dan denk ik dus: zoek het anders even op of zo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee ok, maar ik denk er meestal niet aan of ik vergeet het gewoon weer na een tijdje.. Dan begin ik weer aan mezelf te twijfelen hoe de correcte spelling nu ook alweer was. Maar ik denk dat je over het algemeen op dat gebied niet al te veel te klagen hebt bij mij, gaat vrij goed toch over het algemeen?
Ik heb er zo al moeite mee, kijk tien keer mijn zinnen na.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hé, kom eens terug?
Mag toch best een onderwerp zijn? Gaat er niet om dat je nooit een fout mag maken hoor, want dan kunnen we allemaal wel stoppen hier.
Ik weet ook wel dat het algemeen gericht is, maar het slaat natuurlijk ook op mijquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O het was niet specifiek aan jou gericht. Ik hoor gewoon vaak mensen zeggen 'ik gok maar wat' en dan denk ik dus: zoek het anders even op of zo.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er zo al moeite mee, kijk tien keer mijn zinnen na.
Wat giz zegt, ik twijfel ook vaak, zeg maar heel vaak. Vind het zelf erg irritant, maar nog erger
als anderen zo gaan doen alsof je het expres doet en zij zo superieur zijn.
Nee sorry, dit is een onderwerp waar ik me helemaal niet prettig bij voel, omdat ik weet dat
ik wel vaak taalfouten maak. En dan echt niet bewust, jij zegt dan op te "moeten "gaan zoeken
weet je hoeveel tijd ik daar dan in zou moeten steken? Mwa. dan post ik liever niet meer![]()
![]()
Ach, zo erg is het niet, maar als ik let wel altijd goed op als ik aan het typen ben en ik verbeter dan ook zo veel mogelijk terwijl het typen. Opzoeken is in de regel niet echt praktisch, maar het zou kunnen natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat giz zegt, ik twijfel ook vaak, zeg maar heel vaak. Vind het zelf erg irritant, maar nog erger
Nee sorry, dit is een onderwerp waar ik me helemaal niet prettig bij voel, omdat ik weet dat
ik wel vaak taalfouten maak. En dan echt niet bewust, jij zegt dan op te "moeten "gaan zoeken
weet je hoeveel tijd ik daar dan in zou moeten steken? Mwa. dan post ik liever niet meer![]()
![]()
post het resultaat in het gezellige subforum van Dudequote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef D.Rose het volgende:
*ff gaat klussen
Liebchenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Spelling: 10quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het niet, maar als ik let wel altijd goed op als ik aan het typen ben en ik verbeter dan ook zo veel mogelijk terwijl het typen. Opzoeken is in de regel niet echt praktisch, maar het zou kunnen natuurlijk
jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef Gizmore het volgende:
Zit wat in, maar als je dat in een TT doet is het wel een beetje jammer
Als je toch bezig bent, weet jij iets van outlook af?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:42 schreef D.Rose het volgende:
*ff gaat klussen
Gesteggel is hetquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
O ja, ik wil best eens ongelijk hebben hoorMisschien mag het wel allebei
Ik weet het gewoon niet. Net als vanmiddag, toen ik niet wist of Gesteggel beter was dan Gestechel. Maar ik wil het wel weten
Ik haalde even twee zinnen door elkaar, hoe heet dat ook alweer? Uiteraard bedoelde ik:quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spelling: 10
Stijl: 10+
Grammatica: 5, maar creatief gebruikt, ik vind hem mooi
Ik val niet over kleine foutjes hoorquote:
*meldquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, weet jij iets van outlook af?![]()
nu weet ik het wel (geloof ik)quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik val niet over kleine foutjes hoor
Maar van dingen als "Hij opend" gaa niet alleen in mijn nek de haartjes kriebelen
ik krijg telkens de foutmelding .....msimn.exequote:
Heb je een trauma met spellingsfouten ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik krijg telkens de foutmelding .....msimn.exe
Weet niet hoe ik het weer werkend krijg..
@ flash, ik weet dat je niet over kleine foutjes valt![]()
Toch ligt het nogal gevoeligsorry.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja bij mij ook merk ik
Vrientjes?![]()
Je moest eens weten, hoe ze in mijn klas dedenquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je een trauma met spellingsfouten ofzo?Nou ja, maakt niet uit, niemand spelt alles perfect: zelfs ons aller fles niet
Joh zoveel maak je er niet en jij bent zéker niet de categorie 'Wrom zou ik me bes doen etc.'quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Zoiets?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik krijg telkens de foutmelding .....msimn.exe
Weet niet hoe ik het weer werkend krijg..
Ik kan weinig zeggen over hoe school was in die tijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten, hoe ze in mijn klas deden![]()
Er zijn gewoon van die eikels, die zich dan zo slim voelen![]()
gaa?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar van dingen als "Hij opend" gaa niet alleen in mijn nek de haartjes kriebelen
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja bij mij ook merk ik
Vriendjes?![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Joh zoveel maak je er niet en jij bent zéker niet de categorie 'Wrom zou ik me bes doen etc.'
![]()
Bij jou kan het mij althans geen zier verrotten
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan weinig zeggen over hoe school was in die tijdMaar ok, dat had je bij ons op de middelbare ook nog, maar dan vooral met frans en duits. Was zo'n ventje die vond zichzelf superslim en alles. Maar hij moest, om een hoger cijfer te krijgen, een stuk tekst in het frans voorlezen. In het frans spreek je dus de 't' aan het einde van een woord niet uit en hij deed dat dus ook niet. Maar omdat hij de hele tijd zo aan het opscheppen was zei ik de hele tijd zachtjes een 't' achter die woorden
De lerares trapte er nog in ook
![]()
![]()
Daarna deed ie niet meer zo vervelend gelukkig
![]()
Hm, jammer. Had je wat moeite bespaard, non?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Joh lazer op met je van dale
En het ligt nou eenmaal niet in mijn empirisch-rationele aard om "liefje, geloof me nou" als onomstotelijk bewijs te accepteren
Want? Daar moet je de humor toch van in kunnen zien. Trouwens, ik zat toen in de tweede dus: big dealquote:
Neh... 'k Weet nu waar ik in de rankings sta bij de tennismanagerquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Avond, een minder spetterende entree dan gisteravond![]()
Voor "Liefje" wil je best een keer zoenen hoor, maar daar gaat het hier niet omquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm, jammer. Had je wat moeite bespaard, non?![]()
Alles opnieuw installeren. Zit niets anders op, Bquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat idd, nu maar uitzoeken wat ik moet doen![]()
Je zal er best eens op gewezen worden. Nou en? Weet je dat ook weer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]Dat gevoel krijg ik hier wel vaak.
Maar dat valt dus wel mee![]()
Dankje ..
Outlook CD erin en bij het autostart menu voor repareren kiezen. Als het dan nog steeds erin zit. even deinstalleren en opnieuw installerenquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat idd, nu maar uitzoeken wat ik moet doen![]()
Dag Engeltje.quote:
plebs?quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VolkHeb je niets vriendelijkers
![]()
Op zich wel, en voor jou zeker, maar om dat nou in de openbaarheid te doen is ook weer zoiets....quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
VolkHeb je niets vriendelijkers
![]()
Die jongen deed gewoon zijn best. *zichzelf herkent* . Door types als jij loop ik nu bij het riaggquote:Op maandag 1 augustus 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Want? Daar moet je de humor toch van in kunnen zien. Trouwens, ik zat toen in de tweede dus: big deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |